اسکوتر‌های اسمارت بالانس از کجا شروع شدند؟

پاسخ به این سوال کمی‌ بازیگوش می‌باشد، اما این طور که به نظر می‌رسد اولین اسکوتر الکترونیک به شکل هاوربرد، توسط یکی‌ از کمپانی‌های بزرگ چینی‌ یعنی‌  CHIC که در زمینه تکنولوژی فعال می‌باشد عرضه شد و این کمپانی در اگوست ۲۰۱۴ محصول هاوربرد خود را معرفی‌ کرد.

این کمپانی‌ محصول اسکوتر خود تعادل اسمارت s1 را ارائه کرد که در زمان نمایشگاه،فروش بسیار خوبی‌ در نمایشگاه‌ها داشت،زیرا این اسکوتر کار رفت و آمد مسئولین را در محیط نمایشگاه بسیار ساده کرده بود.

همینطور، در بسیاری از جا‌ها گفته شده است که کارخانه‌‌‌های دیگر در چین از این کمپانی تقلید کرده و با استفاده از مهندسی‌ معکوس تکنولوژی این کمپانی را استفاده کرده و به همین علت گوناگونی در کمپانی‌های تولید هاور برد زیاد شده است.

 

 

s1 S1

 

آیا تمام اسکوتر برقی‌‌های هوشمند یکسان هستند؟

بعد از تحقیقات روی این پرسش محققین به پاسخ تقریبا بلی رسیدند.

اما لازم به ذکر است که اگر شما اسکوتر هوشمند خود را بسیار ارزان بخرید از هر ۱۰ یا ۲۰ اسکوتر امکان این هست که ۱ کدام از آن‌ها به کمپانی پس داده شود اما در رابطه با اسکوتر‌های با کیفیت تر که هزینه ان خیلی‌ هم افزایش پیدا نمیکند مانند اسکوتر‌های اسمارت بالانس تهران اسکوتر، اسکوتر شما هیچگاه با این مشکل روبرو نمی‌شود، از همه بهتر که این محصولات با گارانتی‌ چند سال عرضه میشوند.