اسکوتر هوشمند مناسب برای کودکان چیست؟

برای پاسخ به این سوال به محل مناسبی آمده اید.

این سوالی است که اخیراً زیاد پرسیده میشود، ما سعی‌ می‌کنیم در این مقاله اطلاعات کامل را برای پاسخ به این سوال در اختیارتون بگذاریم.

با خبر‌هایی‌ که در رابطه با آتش گرفتن اسکوتر‌های هوشمند و ممنوعیت آن در هواپیما شنیده ایم، به احتمال زیاد ما را برای خرید این دستگاه برای کودکانمون به شک بزرگی‌ می‌‌اندازد، اما دیگر نیازی نیست نگران باشیم.

اما ابتدا باید این سوال پرسیده شود، این که حداقل چه سنی‌ برای سواری‌ با اسکوتر هوشمند نیاز است؟

حد اقل سنّ برای استفاده از این دستگاه ۶تا۸ سال می‌باشد اما مطمئن باشید هنگام استفاده، سواری‌ با آن را به طور کامل و حرفه‌ای یاد بگیرند و هم پوشش محافظتی داشته باشند حال آن‌ها آماده برای سواری با این دستگاه هستند.

 

حقایق امنیتی

بسیار مهم است که بدانیم آن اسکوتر‌های هوشمندی که آتش گرفتند تاییدیه یو ال‌(UL-certified) را نداشتند، که بسیار مهم است هنگام خرید به این نکته توجه شود، آن دست از هاور برد‌هایی‌ که آتش گرفتند ساخته شده با باطری‌های ارزان بوده و تست نشده اند.

 

کمپانی‌های امن تر

 

SWAGTRON

سواگتران، سوگوی(Swagway) نامیده میشوند.

این کمپانی بعد از اخبار بد راجب این دستگاه‌ها بسیار تلاش کرد و دستگاه‌های خود را به چندین تست مجبور کرد و این باعث افزایش امنیت در دستگاه‌های این شرکت شد و این شرکت اسکوتر‌های هوشمند خود را با بالاترین کیفیت باتری ارائه کرد.

 

RAZOR

این کمپانی هم نیز یکی‌ از بزرگترین کمپانی‌های سازنده اسکوتر هوشمند می‌باشد که سعی‌ کرده با استاندارد‌های بسیار بالا محصولات خود را ارائه کند که از محصولات این شرکت می‌توان هاورترکس۲.۰ (hovertrax)را نامید