شاید به نظر بیاید که هاوربوردها اختراعی هستند که بیشتر متعلق به زمان آینده هستند، اما باید از تکنولوژی آن قدردان بود که به ما امکان استفاده و خرید آسان آن را می‌دهد. این صفحه‌های متحرک برقی یکی از بهترین وسیله‌های ممکن هستند که توسط آن‌ها کودکان شما می‌توانند در محوطه‌ی نزدیک خانه سگ‌هایشان را به گردش و پیاده‌روی ببرند. فرزندان شما با کمک این وسیله‌ها می‌توانند تا ایستگاه اتوبوس بروند و یا آشغال‌ها را سر کوچه بگذارند و یا اینکه می‌توانند از این سیستم پیشرفته‌ی مفرح به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط با دوستان‌شان بهره ببرند. این اسکوترهای برقی هم داخل خانه قابل استفاده هستند و هم خارج از خانه، که با شکل‌ها، رنگ‌ها و امکانات مختلف از جمله چراغ‌های ال‌ای‌دی و باتری‌های قوی به بازار عرضه شده‌اند. برای این که از امنیت کودک خود هنگام بازی با اسکوتر برقی مطمئن باشید، حتماً سعی کنید جنس خوب و استاندارد تهیه کنید. در زیر لیستی از اسامی انواع اسکوتر برقی برای کودکان را به شما ارائه می‌دهیم.

۱- اسکوتر برقی برای کودکان با نام POWERBOARD BY HOVERBOARD – UL 2272 CERTIFIED

این اسکوتر برقی خود بالانس داری گواهینامه‌ی یو ال ۲۲۷۲ می‌باشد، و این به معنی آن است که این وسیله دارای تضمین کیفیت کالای آمریکایی در تامین امنیت می‌باشد. با این حساب دیگر شما هیچ وقت نگران داغ کردن، دود دادن و یا آتش گرفتن اسکوتر برقی خود نخواهید بود. قسمت پاور برد به صورت هوشمندانه‌ای طراحی شده که با کمک آن می‌تواند درجه‌ی دمای دستگاه را تا صفر پایین آورد. این اسکوتر برقی برای کودکان توانایی تحمل وزنی تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد، در حالیکه وزن خودش فقط  ۱۰ کیلوگرم است. موتور این نوع اسکوتر برقی به تازگی به روز رسانی شده و تا ۲۵۰ وات قوی‌تر شده تا توانایی کنترل بیشتر در سرعت‌های بالاتر را داشته باشد.

می‌توانید با توجه به امکاناتی از جمله انعطاف پذیری  بالای تایرها و پدال‌های پایی بدون لغزش، از بابت یک تفریح سالم و رانندگی فرزندتان با اسکوتر برقی مطمئن باشید. در ضمن این وسیله دارای گارانتی یک ساله هم هست، در نتیجه اگر مشکلی در وسیله داشتید و یا فرزندتان از آن راضی نبود می‌توانید با مرکز خدمات رسانی تماس بگیرید .

سرعت: ۱۳ کیلومتر بر ساعت

طول عمر باتری: ۳ ساعت

ویژگی‌ها: چراغ‌های ال‌ای‌دی

قیمت: ۳۴۹.۹۹ دلار

POWERBOARD BY HOVERBOARD

۲- اسکوتر برقی برای کودکان با نام HOVERZON S SELF BALANCING HOVERBOARD

مشتری‌ها عاشق رنگ‌های جذاب و خاص این اسکوترها هستند که در سه رنگ سیاه ابریشمی، آبی براق و سفید زیبا به بازار آمده‌اند. آن‌ها به مراحل بالای استاندارد دست یافته‌اند به طوری که تا به حال کسی نتوانسته ایراد جدی به امنیت این اسکوترها بگیرد. این برند و نام تجاری مورد قبول و اعتماد تمام خانواده‌ها قرار گرفته است. آن‌ها با خیال راحت به فرزندان‌شان اجازه‌ی راندن این هاوربرد را می‌دهند.

تنها نقطه‌ی قوت این اسکوترهای کودکانه امنیت آن نیست، باتری‌های این اسکوتر عمر چشم‌گیر چهار ساعت کامل تنها با یک دور شارژ را می‌دهد. داشتن نام خوب برای این شرکت تجاری بسیار مهم است. پس سعی می‌کند استانداردهای خود را بالا نگه دارد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مربوط به این نوع اسکوتر ثبات و حفظ تعادل آن‌ است، که باعث می‌شود کودکان به راحتی روی آن بایستند و از استرس و وحشت بی مورد اجتناب کنند. با این رنگ‌های براق و چرخ‌های آلومینیومی می‌توانید مطمئن باشید که نظر همه را به خود متوجه خواهید کرد. اما می‌خواهید بدانید بهترین قسمت این اسکوتر برقی چیست؟ این وسیله در عرض چهار روز و به صورت رایگان از آمریکا به دست شما میرسد، در ضمن نشانگر باتری این وسیله همیشه به شما امکان دسترسی به میزان باتری موجود را می‌دهد.

سرعت: ۱۳ کیلومتر بر ساعت

طول عمر باتری: ۴ ساعت

ویژگی‌ها: تنطیمات دو سرعته

قیمت: ۳۹۹.۰۰ دلار

POWERBOARD BY HOVERBOARD

۳- اسکوتر برقی برای کودکان با اسم: SWAGTRON T1 – UL 2272 CERTIFIED ELECTRIC SELF-BALANCING SCOOTER

برای آن دسته از اسکوتر سوارانی که برخورد و زمین خوردن برایشان اجتناب ناپذیر است، این یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. Swag Tron 1 در طراحی جدید خود سعی کرده فرم اولیه‌ای را که بسیار مورد پسند عموم قرار گرفت حفظ کند، اما در این طراحی جدید امکانات بیشتری نسبت به قبل تعبیه شده است. امکاناتی مثل اضافه کردن سیستم حفاظتی بهتری که باعث می‌شود از بسیاری از برخوردها و زمین خوردن‌ها جلوگیری شود. علاوه بر اینکه یادگیری راندن این اسکوتر برقی بسیار آسان است، از طرفی چرخ های آن فقط ۶.۵ اینچ ضخامت دارند که این باعث می‌شود فاصله ی بسیار کمی با زمین داشته باشید و به این ترتیب تعادل خود را راحت تر حفظ کنید، یک اسکوتر برقی عالی برای تازه کارها و کودکان. پایه‌های وسیله بسیار جوابگو هستند و چرخ‌ها از لاستیک‌هایی با کیفیت بالا تهیه شده‌اند که دوام طولانی مدتی را برای شما تضمین می‌کنند. Swag Tron دارای دو حالت یادگیری و استاندارد توام است. در حالت یادگیری وسیله سرعت حداکثر مصرف کننده را محدود می‌کند تا به این روش کنترل بیشتری بر وسیله داشته باشد و تا یادگیری کامل بتواند با اعتماد بنفس و بدون استرس به راندن اسکوتر برقی خود بپردازد. این نوع از اسکوتر برقی، اولین اسکوتر برقی موجود در بازار است که توانسته گواهینامه‌ی یوال را دریافت کند، و یک پیشرو در حفظ مقررات ایمنی در میان هاوربردها شده است. گارانتی یک ساله موجود در این اسکوتر برقی به شما اجازه می‌دهد تا با خیال راحت و بدون دغدغه به راندن اسکوتر برقی خود در خیابان‌ها و محوطه‌های اطراف کنید. با استفاده از سیستم مانیتورهای باتری لیتیوم یونی چند منظوره، باتری اسکوتر شما عمر طولانی و خدمات مناسبی خواهد داشت.

سرعت: ۱۳ کیلومتر بر ساعت

عمر باتری: ۳ ساعت

ویژگیها: چراغهای ال ای دی

قیمت: ۳۴۹.۹۹ دلار

۴- اسکوتر برقی برای کودکان با اسم: RAZOR HOVERTRAX 2.0 HOVERBOARD SELF-BALANCING SMART SCOOTER

یک نام مورد اعتماد شما که خیلی قبل‌تر از آنکه هاوربردها به وسیله‌های شناخته شده‌ی بازار تبدیل شوند، مورد استفاده‌ی مردم بودند. حالا آن اسم آشنا برگشته است، اما با امکانات هوشمند بیشتری مثل حفظ تعادل بهتر و داشتن بالاترین درصد امنیت که یک کارخانه‌ی اسکوتر برقی استاندارد می‌تواند به شما ارائه دهد. این سیستم هوشمند با تکنولوژی Everbalance تجهیز شده است که باعث رانندگی راحت تر و آرام‌تر در فضای بیرونی و داخلی می‌شود. این اسکوتر برقی همین طور امکان ایجاد تعادل خود را دارد که برای تازه کارها و کودکان یک ویژگی عالی محسوب می‌شود.

از نمای بیرونی Razer Hovertrax جذاب و آینده دار است، و به نظر می‌رسد از لحاظ مکانیکی هم حرف برای گفتن زیاد دارد. هم‌چنین این وسیله چراغ‌های روشنی برای راهنمایی شما در هنگام شب هم دارد، در ضمن می‌توانید با داشتن محافظ های فلزی بزرگ در راس‌های چرخ‌ها از امنیت خود در هنگام برخوردهای محکم مطمئن باشید.

سرعت: ۱۳ کیلومتر بر ساعت

طول عمر باتری: ۱ ساعت

ویژگیها: شارژ سریع

قیمت: ۳۹۹.۹۹ دلار

SELF-BALANCING SMART SCOOTER

۵- اسکوتر برقی برای کودکان با نام: SEGWAY MINIPRO SMART SELF BALANCING PERSONAL TRANSPORTER WITH MOBILE APP CONTROL

اسکوتر SEGWAY MINIPRO شاید گران قیمت‌ترین اسکوتر برقی برای کودکان باشد اما باید بدانید در عین حال دارای پیشرفته‌ترین تکنولوژی هم هست. این هدیه‌ی جدید فناوری هاوربرد به شما امکان تماس بلوتوثی با موبایل‌تان را می‌دهد. این امکان باعث می‌شود شما بتوانید از موبایل‌تان بعنوان یک کلید، یک کنترل از راه دور و داشبوردی که توسط آن سرعت هاوربرد کنترل شود استفاده کنید. این اسکوتر برقی حتی دارای یک وسیله‌ی امنیتی است که زنگ ضد سرقت دارد و در مواقع لزوم به موبایل شما آلارم ارسال می‌شود.

این اسکوتر برقی می‌تواند به سرعتی بالغ بر ۱۸ کیلومتر بر ساعت برسد، که این هم می‌تواند مناسب برای بچه‌های بزرگ‌تر و افرادی با تجربه‌ی بیشتر باشد. با اینکه سرعت بالایی دارد مینی‌پرو می‌تواند در سرعت بالا هم تعادل و ثبات خود را حفظ کند، برای اینکه این وسیله قدرت حفظ تعادل باورنکردنی دارد. Segway miniPro بسیار سبک، جمع و جور و بادوام است که از آلیاژ منیزیم- مواد مورد استفاده در ساخت هواپیما و شاتل‌های فضایی- تهیه شده است. شما به راحتی  می‌توانید در فضاهای مناسب به رانندگی با این وسیله بپردازید. آیا در مورد چراغ‌های این وسیله توضیح داده بودیم که دو چراغ عقبی این وسیله جوری تنظیم شده که به هنگام ترمز گرفتن از رنگ آبی به رنگ قرمز تغییر می‌کند و در هنگام چرخش به چپ و یا راست هم زرد رنگ می‌شوند؟

سرعت: ۱۸ کیلومتر بر ساعت

طول عمر باتری: ۱.۵ ساعت

ویژگیها: فرمان عالی

قیمت: ۵۹۹.۰۰ دلار

SEGWAY MINIPRO SMART SELF BALANCING

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.