ارزان‌ترین اسکوتر برقی

ارزان‌ترین اسکوتر برقی

ما امروز برای شما مطالبی آماده کردیم تا با کمک آن‌ها بتوانید ارزان‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار را که در حدود قیمت زیر ۲۰۰ دلار می‌باشد را بشناسید. با نگاهی به این لیست شما متوجه خواهید شد که برای خرید یک اسکوتر برقی لازم نیست تا هزینه گزافی را بپردازید. اما قبل از هر انتخابی ما سعی می‌کنیم اصول و ویژگی‌هایی را که در هنگام و انتخاب ارزان‌ترین اسکوتر برقی را مد نظر داشته باشید را برای شما بیان کنیم.

تاریخچه ارزان‌ترین اسکوتر برقی

اگر تصمیم دارید یک اسکوتر برقی با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار خریداری کنید، باید به ‌شما بگوییم تعداد زیادی از این وسیله با گزینه‌های انتخاب فراوان برای شما موجود است. اسکوترهای برقی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شدند و از همان سال روند کاهشی قیمت‌های آن‌ها شروع شد. وقتی برای اولین بار نوعی از اسکوتر برقی ۲۰۰ دلاری وارد بازار شد خشم همگانی را برانگیخت. مردم خیلی زود متوجه شدند که مواد اولیه در ساخت این هاوربردها از مواد کم کیفیت و ارزان قیمت می‌باشد. باتری‌های موجود روی این هاوربردهای ارزان قیمت از آن نوعی بودند که خیلی زود گرم می‌شدند و باعث آتش‌سوزی و حتی انفجار می‌گردیدند. این اتفاق چیزی بود که باعث موجی از بی‌اعتمادی نسبت به این نوع وسیله نقلیه گردید و در ابتدای ورود آنها به بازار در سال ۲۰۱۵ باعث افت میزان فروش شد. بعد از این اتفاق فروشندگان معروف از جمله سایت‌های آمازون و سایت‌های شناخته شده دیگر برای مدتی فروش اسکوترهای برقی خود بالانس را متوقف کردند.

سرانجام در سال ۲۰۱۶ اوضاع تغییر کرد، ایالات متحده‌ی آمریکا یک گواهینامه‌ی ایمنی بین المللی را صادر کرد، که توسط آن کارخانجات سازنده‌ی اسکوترهای برقی موظف به ‌شرکت در آزمایش‌های کیفیتی و ایمنی شدند. با عبور از این استانداردهای سخت‌گیرانه که زیر نظر موسسات قابل اطمینان برگزار می‌شود، نگرانی مردم از سطح ایمنی اسکوترهای برقی کم شد. این گواهی نامه ایمنی با ارزش UL-2272 نام دارد. اگرچه صدور این گواهینامه ایمنی برای طرفداران اسکوترهای برقی خبر خوبی بود، اما باعث شد برای مدت کوتاهی قیمت این وسایل نقلیه بسیار گران شود. اما بعد از گذشت مدتی در حال حاضر مدل‌های متفاوت و بسیار گوناگونی از اسکوترهای برقی وجود دارند که با قیمت پایین زیر ۲۰۰ دلار دارای گواهینامه ایمنی UL-2272  می‌باشند و این می‌تواند خبر خوبی باشد برای کسانی که ترجیح می‌دهند یکی از انواع ارزان‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار با ایمنی بالا را انتخاب و خرید کنند. ملاحظاتی را باید در هنگام خرید ارزان‌ترین اسکوتر برقی باید در نظر داشته باشید. چند عامل مهم بیان شده در ادامه مهم‌ترین عواملی است که هنگام انتخاب و خرید ارزان‌ترین اسکوتر برقی باید مد نظر داشته باشید.

اول ایمنی

همان‌طور که قبلاً بارها و بارها اشاره کرده‌ایم، یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌هایی که در میان کاربران اسکوترهای برقی خود بالانس وجود دارد، احتمال آتش‌سوزی آن‌ها در حال سواری می‌باشد. امروزه این نگرانی رفع شده است چرا که با حضور گواهینامه‌ی ایمنی بین‌المللی که اخیراً از طرف ایالات متحده آمریکا صادر شده است تمامی اسکوترهای برقی دارای این گواهی‌نامه، آزمایشات و امتحانات لازم ایمنی در مورد آتش‌سوزی باتری را پشت سر گذاشته‌اند. پس همان‌طور که خودتان هم حدس می‌زنید برای خرید یک اسکوتر برقی خود بالانس استاندارد شما باید به ‌دنبال گواهی‌نامه UL-2272 باشید، تا با حضور آن از ایمنی سیستم‌های الکتریکی در هاوربرد خود اطمینان حاصل کنید. حتی اگر بیشترین درصد آتش سوزی مربوط به اشتباهات و یا کم کاری‌های کارخانه تولید کننده‌ی آن باشد در بعضی از موارد کوچک هم می‌تواند ناشی از اشتباهات فردی استفاده کننده آن وسیله نقلیه هم باشد. برای مثال برخی از افراد اسکوترهای برقی خود را بیش از حد مورد نیاز در شارژ می‌گذارد و یا اینکه تمام شب را آن را متصل به ‌پریز برق رها می‌کنند. ما به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر اسکوتر برقی خود بالانس شما دارای گواهینامه UL-2272 هم باشد هنوز در هنگام استفاده و مخصوصاً در دوران شارژ آن احتیاط لازم را به خرج دهید.

سطح مهارت راننده اسکوتر برقی

حتی اگر یک کودک چهار ساله هم تجربه‌ی لازم را در راندن اسکیت بردهای کودکانه داشته باشد، این تضمین نیست، که او بتواند یک اسکوتر برقی را کنترل کند. در واقع باید بدانید که اسکوترهای برقی خود بالانس یا همان هاوربردها وسایل نقلیه‌ای نیستند که برای کودکان طراحی شده باشند. این اسباب بازی‌های بزرگسالان می‌توانند سرعت بالایی داشته باشند. در برخی از مدل‌ها حتی سرعت آن‌ها از ۲۵ کیلومتر بر ساعت هم بالا می‌رود. حالا شما تصور کنید که کودک شما با یکی از این وسیله‌های نقلیه پرسرعت در حال رانندگی است که ناگهان یک مانع بر سر راه او قرار می‌گیرد؛ این می‌تواند یک اتفاق فاجعه انگیز باشد و کودک شما ممکن است صدمات جدی ببیند. اگر شما بیشتر درباره‌ی اسکوترهای برقی خود بالانس مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که اغلب آنها مدل‌هایی هستند که برای استفاده افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده‌اند. با این توضیح شما متوجه خواهید شد که چرا بعضی از کارخانه‌های تولید کننده این وسایل نقلیه دفترچه‌های طولانی با حجم مطلب بالا ارائه می‌کنند و در آنان از خطرات احتمالی و بالقوه این وسایل نقلیه توضیح می‌دهند. در کنار این مطلب همین‌طور استفاده از هاوربردها برای افرادی که بیشتر از ۹۰ کیلوگرم وزن دارند توصیه نمی‌شود. حتی اگر شما با وزن بالا بتوانید سوار یکی از این وسایل نقلیه بشوید و مدتی هم با آنان رانندگی کنید، باید بدانید بعد از گذشت مدتی کیفیت دستگاه پایین آمده و می‌تواند روی محدوده سرعت آن تاثیر بگذارد.

هاوربرد ارزان

کیفیت ساخت

اگر اسکوتر برقی خود را از یکی از خرده‌فروشان و به صورت آنلاین خریداری کرده باشید ممکن است دشوار باشد که بدانید از کدام مواد اولیه ساخته شده است و کیفیت آن چگونه است. یکی از مواردی که شما باید به‌آن دقت کنید این است که کارخانه‌های مختلف سازنده می‌توانند، ابزار و مواد اولیه مورد استفاده در این مسائل را از موادی متفاوت انتخاب کنند. این‌ها می‌تواند شامل جنس قاب، کیفیت مواد اولیه، استفاده پلاستیک به جای فلز، کیفیت سنسورها و برنامه‌های پیچیده‌ی موتورها و نرم افزار آن‌ها باشد. قبل از خریدهای اینترنتی به ‌شما پیشنهاد می‌شود، در قسمت نظرات و پیشنهادات مشتریانی که از این وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند چرخی بزنید، آن‌ها کسانی هستند که به‌صورت واقعی با این وسیله‌های نقلیه کار کردند و احتمالاً از کیفیت آن‌ها باخبر هستند. علاوه بر این اگر بتوانید یک مدلی که متعلق به ایالات متحده باشد را انتخاب کنید بهتر است. برای این که در قوانین ایالتی و فدرال آمریکا استفاده از وسایل کم کیفیت و یا با کیفیت های پایین ممنوع می‌باشد. در ضمن امکان ضمانت و ارائه پشتیبانی برای مشتریان از این شرکت‌ها بیشتر است.

زمان شارژ

به‌یاد داشته باشید باتری‌ها پایه و اساس اسکوترهای برقی شما هستند. آن‌ها هستند که تعیین می‌کنند سرعت و مسافت طی شده‌ی شما توسط اسکوترتان چقدر باشد. زمان شارژ باتری یکی از عوامل کلیدی است که می‌توان توسط آن کیفیت، حجم و میزان مقاومت باتری را در نظر گرفت. بعضی از باتری‌های این هاوربردها زمان بسیار زیادی را برای شارژ صرف می‌کنند. اغلب هاوربردهای برقی برای سرعت های بالا طراحی شده‌اند، اما برخی از انواع آن‌ها هم مخصوص کودکان است که محدوده‌ی سرعت تنها ۳ کیلومتر بر ساعت را دارند.

اما عوامل دیگری هم می‌تواند بر سرعت این وسیله‌ی نقلیه تاثیر بگذارد. عواملی مانند نوع زمین، جاده‌هایی که صاف یا پیچ در پیچ هستند، وزن دستگاه و یا وزن راننده.

قوانین محله‌ای و یا کشوری

همیشه خرید ارزان‌ترین اسکوتر برقی به این آسانی‌ها نیست. باید بدانید برخی از ایالات و یا منطقه‌ها و حتی کشورها قوانینی دارند که می‌تواند استفاده از اسکوترهای برقی را محدود کند. به طور مثال در برخی از کشورها و ایالت‌ها، استفاده از اسکوترهای برقی نیازمند گواهی‌نامه می‌باشد و شما نمی‌تواند از انواع ارزان‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار که گواهی‌نامه‌های استاندارد را ندارند، استفاده کنید. مثلاً در شهر نیویورک استفاده از اسکوتر برقی در خیابان ممنوع است و اگر کسی از این وسایل نقلیه در خیابان استفاده کند شامل جریمه نقدی ۲۰۰ دلاری خواهد شد.

این‌ها مواردی هستند که ما به‌ شما توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب ارزان ترین اسکوتر برقی به موارد بیان شده دقت کنید، چرا که همیشه استفاده ارزان از یک وسیله نقلیه نمی‌تواند، تضمین خوبی برای لذت بردن از اوقاتی باشد که  که از آن انتظار دارید. همیشه مواردی مثل ایمنی جایگاه مهم‌تری از هزینه‌ی شما خواهند داشت، چرا که ارزش وقت و جان شما همیشه بیشتر از پول توی جیب‌تان است.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع: offroadhoverboard