اگر دنبال ارزان ترین اسکوتر برقی هستید، جای درستی آمده‌­اید. هرچند هاوربردهای که ما انتخاب کرده‌ایم ارزان قیمت هستند، ولی مطئمناً کیفیت درجه دو ندارند. بنابران ترجیح می­‌دهیم که از واژه مقرون به صرفه یا ارزان قیمت استفاده کنیم و انواع ارزان ترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم.

در ادامه برخی از انواع ارزان ترین اسکوتر برقی که می‌توانید بخرید ارائه شده است، بدون اینکه چیزی از نظر کیفیت کم داشته باشند. هر محصول معرفی شده قابلیلت رقابت با نمونه­های مشابه را داشته و می‌تواند سرگرمی طولانی مدتی برای استفاده کننده خود فراهم آورد. برخی از این اسکوترهای برقی مناسب افراد تازه کار می­باشند، درحالی که برخی دیگر از ویژگی‌های پیشرفته­ای نیز برخوردارند.

جدول مقایسه ارزان ترین اسکوتر برقی

جدول زیر چند هاوربرد ارزان قیمت را نشان می‌دهد که به ترتیب کیفیت در جدول آورده شده‌اند. با توجه به این که تفاوت قیمت فاحشی بین آن‌ها وجود ندارد، ما آن‌ها را بر اساس رده بندی که ادیتور مقاله انجام داده در جدول قرارداده‌ایم و بهترین مورد نیز در صدر فهرست قرار داده شده است. در انتهای هر بررسی یک جدول هست که برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فنی اسکوترهای برقی را نشان می‌دهد. دو ستون دیگر در این جدول نکات مثبت و منفی محصول را نشان می‌دهند.

مدل و ساختمحدوده مسافت جابجاییحداکثر وزن کاربر
OXA Hoverboard۱۱ مایل ( ۱۷ کیلومتر)۲۲۰ پوند ( ۱۰۰ کیلوگرم)
SWAGTRON T580۸ مایل ( ۱۳ کیلومتر)۲۲۰ پوند ( ۱۰۰ کیلوگرم)
Hoverheart Hoverboard۱۰ مایل ( ۱۶ کیلومتر)۲۲۰ پوند ( ۱۰۰ کیلوگرم)
Sharper Image Hoverboard۱۵ مایل ( ۲۴ کیلومتر)۲۲۰ پوند ( ۱۰۰ کیلوگرم)
GOTRAX Hoverfly Hoverboard۱۲ مایل ( ۱۹ کیلومتر)۲۲۰ پوند ( ۱۰۰ کیلوگرم)
Chrome Gold Hoverboard۵/۷ مایل ( ۱۲کیلومتر)۲۲۰ پوند ( ۱۰۰ کیلوگرم)
  1. هاوربرد OXA Extreme 2.0

نخسین اسکوتر برقی ارزان قیمت مورد نظر ما OXA 5/6 اینچی است. اگر به دنبال ویژگی‌هایی نظیر کنترل از طریق اپلیکیشن و بلندگوی داخلی هستید، سراغ گزینه دوم بروید. بقیه افراد می‌توانند به خواندن این بررسی ادامه دهند.

ارزان ترین اسکوتر برقی

بهترین ویژگی شماره ۱: سیستم کنترل هوشمند با قابلیت تنظیم خودکار

بهترین ویژگی شماره ۲: مسافت قابل پیمایش طولانی تنها با یک بار شارژ

نکات مثبت: مناسب افراد تازه کار، قابلیت حمل بار وزنی سنگین، قابلیت پیمایش شیب ۳۵ درجه، حالت راندن دو نفره

نکات منفی: عدم وجود کنترل از طریق اپلیکیشن، نبود بلندگوی داخلی

این یک اسکوتر برقی بسیار عالی با قیمت فوق‌العاده یکی از ارزان ترین اسکوتر برقی است. این دستگاه دارای ظاهری جذاب و رنگ‌های زیبا بوده و برای جابجایی انفرادی بسیار مناسب است. این هاوربرد گزینه بسیار مناسبی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است.

هاوربرد OXA Extreme 2 از قابلیت راندن دونفره بهره مند است که به افراد تازه کار این امکان را می‌دهد تا استفاده از آن را با‌ همدیگر تجربه کنند. قابلیت تحمل حداکثر بار وزنی ( وزن راننده) تا ۱۴۹ کیلوگرم را دارد شما این قابلیت را حتی در اسکوترهای گران قیمت نیز نمی‌بینید. معمولاً ظرفیت وزنی هاوربردها ۹۹ کیلوگرم است.

حداکثر سرعت این اسکوتر برقی ۱۲ کیلومتر بر ساعت است که حدوداً دو برابر میانگین سرعت پیاده‌روی است. این به این معنی است که شما در نصف زمان حالت پیاده به مقصد خود خواهید رسید. OXA- همانند سایر تولید کنندگان اسکوتر برقی- حداکثر مسافت قابل جابجایی را در شرایط ایده‌ال بیان کرده است. بدین معنی که سطح باید صاف و خشک بوده و وزن راننده در محدوده حداکثر میزان وزن قرار داشته باشد. انتظار می‌رود با این اسکوتر برقی، شما بتوانید با یک بار شارژ مسافت ۱۱ مایل ( ۱۷ کیلومتر) را بپیماید.

کلام آخر

درست است، دو نکته منفی در مورد این اسکوتر برقی وجود دارد. زمان شارژ باتری ۳ ساعت می‌باشد که زمان زیادی است و قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن هم وجود ندارد. اگر به دنبال بلندگوی داخلی هستید، باید از این گزینه صرف نظر کنید. به غیر از این موارد OXA 2.0 دارای عملکرد فوق‌العاده‌ای است که رانندگی لذت بخش بدون دردسری را فراهم می‌کند.

مشخصات فنینکات مثبتنکات منفی
گواهی نامه‌ها: UL 2272 و UL 2271مقرون به صرف، داشتن ارزش خریدنداشتن قابلیت کنترل با اپلیکیشن
حداکثر سرعت: ۵/۷ مایل در ساعت ( ۱۲ کیلومتر درساعت)طراحی زیبا، رنگ‌های درخشان و دلنشیننداشتتن بلندگوی داخلی
مصافت جابجایی: ۱۱ مایل (۱۷کیلومتر)سهولت کنترل
زمان شارژ شدن: ۱۸۰ دقیقه (۳ ساعت)داشتن حالت مخصوص افراد تازه کار
حداکثر وزن راننده: ۳۳۰ پوند (۱۴۹ کیلوگرم)مصافت جابجایی مناسب
کنترل با نرم‌افزار: نداردحمل بار وزنی بسیار زیاد
بلندگوی داخلی: ندارد.
  1. هاوربرد SWAGTRON T850

در رده دوم لیست ارزان ترین اسکوتر برقی و این جدول هاوربرد جذاب SWATRON 850 قرار دارد. این اسکوتر برقی ارزان قیمت دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون بوده و با بلندگوی داخلی بلوتوث‌دار، به علاوه کلی ویژگی دیگر عرضه می‌شود.

ارزان ترین اسکوتربرقی

بهترین ویژگی شماره ۱: قابلیت انتخاب حالت رانندگی ( ابتدایی، متوسط، پیشرفته)

بهترین ویژگی شماره ۲: زمان شارژ باتری سریع

نکات مثبت: کنترل با اپلیکیشن، سیستم بلندگو، وزن اندک، ضمانت ۱۲ ماهه

نکات منفی: مصافت جابجایی اندک

این اسکوتر نسبت به قیمت خود از همه چیز برخوردار است. دارای ظاهر زیبایی است، رانندگی نرم و راحتی را فراهم کرده و یک محصول با حالات رانندگی مختلف است. هم‌چنین این دستگاه دارای امکان کنترل با اپلیکیشن و بلندگوی داخلی است، بنابراین می‌توانید هنگام راندن به موسیقی نیز گوش دهید. حداکثر سرعت آن ۱۲ کیلومتر بر ساعت است که در هیچ مسابقه‌ای برنده نخواهد شد، اما هنوز داری سرعتی دو برابر بیشتر از پیاده‌روی است. بهره مندی از سه حالت رانندگی، این هاوربرد را به یک اسکوتر برقی ارزان قیمت ایده‌ال برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تبدیل می‌کند.

قابلیت پیمایش مسافت ۱۲.۸ کیلومتری به ازای هر بار شارژ، زیاد جالب توجه نیست. با این حال قابلیت شارژ سریع در مدت ۹۰ دقیقه این نکته ضعف را تا حدودی جبران می‌کند.

کلام آخر

پیدا کردن هاوربردی با قیمت ۲۰۰ دلار که از این همه ویژگی برخوردار باشد کار ساده‌ای نیست. اگر به دنبال چیزی هستید که سریع حرکت کرده و مسافت زیادی را بپیماید، از SWAGTRON T850 چشم‌‌پوشی کنید. اما اگر سرعت و مسافت جابجایی آن برایتان قابل قبول است، حتماً آن را به لیست خرید خود اضافه خواهید کرد.

مشخصات فنینکات مثبت
گواهی نامه‌ها: UL 2272ارزش خرید عالی
حداکثر سرعت: ۵/۷ مایل در ساعت (۱۲ کیلومتر در ساعت)طراحی زیبا،  موجود در سه رنگ (مشکی، آبی، قرمز)
مصافت جابجایی: ۱۱ مایل (۱۷کیلومتر)سبک وزن و محکم
زمان شارژ شدن: +۹۰ دقیقه (+ ۵/۱ ساعت)رانندگی نرم و روان
حداکثر وزن راننده: ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم)قابلیت کنترل با اپلیکیشن
کنترل با اپلیکیشن: دارد، اندروید و IOSسه حالت رانندگی
بلندگوی داخلی:  دارد.بلندگوی داخلی بلوتوثی

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.