معرفی انواع ارزان ترین اسکیت برقی در سال ۲۰۱۹

ارزان ترین اسکیت برقی

اسکیت های  برقی می توانند خیلی گران قیمت باشند، حتی قیمت فروش خرده آنها می تواند به بیش از ۱۰۰۰ دلار نیز برسد. خوشبختانه، تعدادی زیادی از تولیدکنندگان اسکوترهای برقی ارزان قیمت تولید می کنند که با قیمت اسکوتر خیلی ارزان در حدود چند صد دلار به قروش می رسد. مانند بسیاری از چیزهای دیگر شما به میزانی که پرداخت می کنید، امکانات دریافت می کنید. پس ممکن است برخی از ویژگی های لوکس اسکوترهای برقی گران قیمت را نداشته باشید. اما اگر شما در استفاده از اسکیت برقی تازه کار هستید یا بودجه محدودی دارید، شما می توانید با خرید ارزان ترین اسکیت برقی موجود در بازار یک هدیه مناسب برای افرادی که دوستشان دارید، آنها را خوشحال کنید. ما در این نوشته قصد داریم تا چند نمونه از ارزان ترین اسکیت برقی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه اسکیت برقی

به دلیل اینکه ملزومات ایمنی جدید برای فروش اسکوترهای برقی در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۶ اجرایی شده است، اکنون به ندرت می توان اسکوتر برقی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار پیدا کرد. در عوض، مدل هایی با قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان، دستگاه هایی هستند که زیر ۲۰۰ دلار قیمت دارند. اگر شما دستگاهی زیر ۱۵۰ دلار پیدا کردید، مطمئناً گزینه مناسبی است. بسیاری از اسکوترهای برقی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارند، اما با رقابتی شدن بازار اکنون اسکوتر های برقی ارزان قیمت تری زیر ۱۵۰ دلار وجود دارد. این واقعیت را هنگام جستجو برای ارزان ترین اسکیت برقی به یاد داشته باشید. قیمت های آنلاین به خاطر نوسانات ارز در ایران، به طور مداوم نوسان می کنند، بنابراین چک کردن همه گزینه ها کار معقولی است.

 

نمودار مقایسه قیمت انواع ارزان ترین اسکیت برقی

نمودار مقایسه ای انواع ارزان ترین اسکیت برقی را در ادامه مشاهده می‌کنید. اگر تمایل دارید تا با انواع مختلف نمونه ها، آشنا شوید می توانید توضیحات مربوط به هر کدام را مطالعه کنید.

نامعکسامتیازاندازه چرخامکانات
Swagtron Swagboard Twistاسکوتر Swagtron Swagboard Twist۴ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت. چراغ های LED، خود بالانس
GOTRAX SRXاسکوتر GOTRAX ۴.۵ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت. اسپیکر بلوتوثی، چراغ های جلو و چرخ LED
Cho 4.5اسکوتر Cho 4.5۳.۵ از ۵۴.۵ اینچحداکثر مسافت: ۹ کیلومتر. حداکثر سرعت: ۸ کیلومتر بر ساعت. چراغ های LED. ضد آب
XPRITاسکوتر XPRIT۴ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۹ کیلومتر بر ساعت، گواهی نامه ایمنی، اسپیکرهای بلوتوثی
Hoverheart

 

 

 

 

 

 

 

 

اسکوتر Hoverheart۴ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۱۲ کیلومتر بر ساعت، اسپیکرهای بلوتوثی، چراغ های LED، ۲-۳ ساعت شارژ

 

مرور برخی از انواع ارزان ترین اسکیت برقی

Swagtron Swagboard Twist

تعداد زیادی از اسکوترهای برقی موجود در بازار از شرکت های چینی بدون نام هستند، اما Swagtron از ابتدا در این بازار حضور داشته و یکی از بهترین برندهای اسکوترهای برقی است. مدل Swagboard Twist آنها ارزان قیمت ترین اسکوتر برقی است که با اندازه و قیمت مناسب برای کودکان، جوانان و افراد بالغ تازه کار می باشد. این دستگاه دارای همه امکانات پایه است: چراغ های جلوی LED برای رانندگی در شب، چرخ های پلاستیکی ۶.۵ اینچی و یک باتری بدون لیتیوم ایمن که توسط یک محافظ حفاظت می شود. این طراحی بهترین استفاده را برای پیاده رو ها و خیابان ها است، اما به دلیل مقاومت آن در برابر آب شما لازم نیست نگران به آب افتادگی های اتفاقی یا عبور از چاله های آب باشید.

برای کسانی که به تازگی شروع به راندن اسکوتر کرده اند، این دستگاه یک دستگاه ایده آل است. این دستگاه خودبالانس بوده و زمانی که شما دور می زنید، بدون از دست دادن تعادل یا افتادن به شما عکس العمل نشان می دهد. متاسفانه، قیمت پایین این دستگاه باعث حذف برخی از ویژگی های آن که در مدل های بالاتر وجود دارد، شده است. در این دستگاه هیچ برنامه گوشی هوشمند یا اسپیکر بلوتوثی وجود ندارد، اما اگر تنها چیزی که برای شما مهم است یک رانندگی ایمن و ارزان قیمت است که همه خانواده بتوانند آن را تجربه کنند، Swagboard Twist یک انتخاب عالی برای شما است.

۱ سال گارانتی

رنگ های موجود: مشکی، آبی، قرمز

اندازه چرخ: ۶.۵ اینچ

حداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت

حداکثر مسافت: ۸ کیلومتر

بازه وزنی راننده: ۲۰ کیلوگرم تا  ۱۱۳ کیلوگرم

ویژگی های قابل توجه: گواهی نامه UL2272، محافظ باتری بدون لیتیوم، پوشش ضد آب، موتور های دوگانه ۲۵۰ وات، انحراف ۳۰ درجه ای، چراغ های جلو LED، چراغ های هشدار دهنده و چراغ های باتری.

اسکوتر Swagtron Swagboard Twist

اسکوتر برقیGOTRAX SRX

اگر شما به دنبال قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان می گردید که به شما امکان گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را حین رانندگی بدهد، این مدل Gotrax را امتحان کنید. SRX اسکوتر برقی خیابانی آن هاست که برای رانندگی های روزمره و گشت و گذار در اطراف محل زندگی یا محل تحصیلتان عالی است. چرخ های پلاستیکی ۶.۵ اینچی مستحکم آن، این دستگاه را تبدیل به یک اسکوتر خودبالانس برای همه اعضای خانواده کرده است.

تازه کاران از ویژگی خود بالانسی این دستگاه که به آن ها در حفظ تعادل هنگام رانندگی کمک می کند، بهره خواهند برد. به لطف چراغ های LED رنگی چرخ ها و چراغ های جلو LED  این دستگاه، هنگام عبور از کنارشان متوجه شما خواهند شد. علاوه بر این، پخش موسیقی مورد علاقه شما از اسپیکرهای بلوتوثی این دستگاه نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. SRX همه ویژگی هایی را که شما از یک اسکوتر برقی انتظار دارید را دارا می باشد.

رنگ های موجود: سرمه ای، مشکی، آبی، زرد

اندازه چرخ ها: ۶.۵ اینچ

حداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت

حداکثر مسافت: ۹.۶ کیلومتر

بازه وزنی راننده: تا ۱۰۰ کیلوگرم

زمان شارژ: ۳.۵ ساعت

ویژگی های قابل توجه: گواهی نامه ایمنی UL 2272، خود بالانس، اسپیکرهای بلوتوثی، چراغ های رنگی LED چرخ ها  و چراغ های LED جلو.

اسکوتر برقی GOTRAX SRX

 

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

آیا تجربه استفاده از اسکوترهای معرفی شده را دارید؟ نظرات خود را با همکاران ما در میان بگذارید.