اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ: بهترین اسکوترهای آفرود را بشناسید

اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ: بهترین اسکوترهای آفرود را بشناسید

قیمت خرید اسکوتر برقی 10 اینچ

اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی یکی از بزرگ ترین و قدرتمندترین دسته بندی ها در میان انواع مدل های اسکوتر به شمار می روند. این محصولات به کمک چرخ های بزرگ خود، قادر هستند تا مسیرهای خشن و ناهموار را به سادگی طی کنند. پس اگر طرفدار اسکوتر سواری در محیط های آفرود و خارج از شهر هستید، یک اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ می تواند شما را سرگرم کند. با این وجود، چرخ های بزرگ و بدنه سنگین این دسته از اسکوترها باعث شده تا اهمیت قدرت موتور و باتری آنها بیش از سایر محصولات مشابه مورد توجه قرار بگیرد. اگر اسکوتر شما از باتری و موتور مناسبی برخوردار نباشد، چرخ های بزرگ آن عملاً بی فایده خواهند بود!

از طرف دیگر با توجه به وجود محصولات و برندهای بسیار متنوع در بازار، اعتماد و انتخاب یک محصول مناسب بسیار چالش برانگیز شده است. با توجه به قیمت و ارزش بالای اسکوترهای برقی، هر کاربری ترجیح می دهد تا سرمایه خود را برای خرید یک محصول مناسب و باکیفیت استفاده کند. درنتیجه اگر یک اسکوتر قادر به تأمین نیازهای شما نباشد، احتمالاً احساس سرخوردگی خواهید کرد. برای جلوگیری از این اتفاق، در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۴ مورد از بهترین گزینه های خرید اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ بپردازیم. اگر قصد خرید یک غول پرقدرت برای حرکت در جاده های آفرود را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و با مدل های معرفی شده بیشتر آشنا شوید.

بهترین گزینه های خرید اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ

همان طور که اشاره کردیم، وجود مدل های متنوع اسکوترهای ۱۰ اینچی در بازار گاهی ممکن است خریداران را در انتخاب یک محصول باکیفیت به اشتباه بی اندازد. به همین منظور در ادامه قصد داریم تا به معرفی برخی از بهترین مدل ها پرداخته و ویژگی های فنی هر کدام از آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با بهترین گزینه های خرید اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ تیوبلس

اسمارت اسکوتر 10 اینچ

 

اگر با دنیای اسمارت اسکوترها آشنایی داشته باشید، بدون شک برند بالانس ویل نامی آشنا و شناخته شده برای شما خواهد بود. اسکوتر تیوبلس ۱۰ اینچی، یکی از قدرتمندترین محصولات این شرکت برای طرفداران اسکوترهای برقی بزرگ و آفرود است. این مدل اسکوتر برای کاربران بالای ۸ سال مناسب بوده و می تواند به طرز شگفت انگیزی وزن کاربر خود را تا ۱۴۰ کیلوگرم تحمل کند! اغلب خریداران این محصول را افراد ۹ تا ۲۱ ساله تشکیل می دهند. با توجه به نظرات کاربران در مورد اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ بالانس ویل، این محصول از هر نظر یک دستگاه مطمئن و ممتاز برای استفاده در فضاهای شهری و مسیرهای آفرود و ناهموار است.

این اسکوتر برقی ۱۰ اینچ با بهره گیری از دو موتور ۳۵۰ واتی که در مجموع قدرتی برابر با ۷۰۰ وات را تولید می کنند، به خوبی انرژی مورد نیاز را برای حرکت در مسیرها و شیب های مختلف فراهم می کند. به لطف این موتور قدرتمند، اسکوتر تیوبلس قادر است تا کاربری با حداکثر وزن مجاز را به سادگی در شیب هایی تا ۱۵ درجه نیز بر روی خود حمل کند. در صورتی که وزن کاربر کمتر از این میزان باشد، امکان حرکت این دستگاه در شیب هایی تا زاویه ۳۰ درجه نیز بودن کوچک ترین مشکلی وجود خواهد داشت. اگر طرفدار حرکت سرعتی با اسکوتر هستید، اسکوتر تیوبلس با سرعت ۲۲ کیلومتری خود هیجان بالایی را در وجود شما تزریق خواهد کرد! از طرفی استفاده از یک باتری ۲۰ سلولی اصل سامسونگ، پشتیبانی کامل و تغذیه موتور را تضمین می کند.

وزن این اسکوتر ۱۴ کیلوگرم بوده که در مقایسه با سایر مدل های اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ بسیار مناسب و قابل حمل به شمار می رود. با یک بار شارژ کامل، می توانید تا مسافت ۲۰ کیلومتر ( و یا ۴.۵ ساعت ) از این دستگاه استفاده کنید. استفاده از دو عدد چراغ LED در سمت جلو و همچنین دو چراغ در طرفین دستگاه، باعث شده تا در هنگام شب نیز به سادگی از این وسیله استفاده کرده و خیال شما از بابت ایمنی آن راحت باشد. علاوه بر این مشخصات فنی، این اسمارت اسکوتر دارای بلوتوث و اسپیکرهای داخلی است که امکان اتصال گوشی و پخش آهنگ های دلخواه در هنگام استفاده از آن را فراهم می کند. همچنین قابلیت اتصال اسکوتر به گوشی های هوشمند از طریق اپلیکیشن مخصوص آن، امکاناتی نظیر مشاهده میزان باتری باقی مانده بر روی گوشی و برخی قابلیت های کاربردی و جذاب دیگر را به این دستگاه فوق العاده جذاب افزوده است.

معرفی ۷ اپلیکیشن اسکوتر برقی پر کاربرد و محبوب

 

مشاهده قیمت و خرید اسکوتر ۱۰ اینچ بالانس ویل

اسکوتر ۱۰ اینچ مدل Smart-balance-wheel

 

اسکوتر هوشمند 10 اینچی

 

این اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ یکی دیگر از محصولات موفق و پرفروش شرکت بالانس ویل است. اگر به دنبال یک اسکوتر مخصوص بزرگسال هستید، اسمارت بالانس ویل می تواند گزینه ایده آل شما باشد. این محصول برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب بوده و رنج سنی خریداران آن را کاربران ۱۲ تا ۲۱ سال تشکیل می دهند. این دستگاه محصول سال ۲۰۱۸ و ساخت چین (به سفارش استرالیا) است. با استفاده از اسمارت بالانس ویل، نیازی به نگرانی از بابت مقاومت دستگاه و تحمل وزن آن نخواهید داشت؛ چرا که این وسیله قادر است تا ۱۲۰ کیلوگرم به صورت واقعی ( و ۱۵۰ کیلوگرم در شرایط مساعد و به صورت تبلیغاتی) را تحمل کند. بدنه مقاوم این دستگاه به گونه ای طراحی شده تا علاوه بر تحمل شرایط دشوار و ناهموار مسیر، مقاومت بالایی برای حمل کاربران سنگین وزن نیز از خود نشان دهد.

همانند مدل قبلی، این اسکوتر نیز از دو موتور ۳۵۰ وات با مجموع توان ۷۰۰ وات بهره می برد. با یک بار شارژ کامل باتری ۲۰ سلولی این دستگاه، می توانید با خیال راحت تا ۲۰ کیلومتر ( و به مدت ۴.۵ ساعت ) از این وسیله استفاده کنید. همچنین برای شارژ کامل این وسیله به ۲.۵ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. استفاده از موتور دوگانه با تغذیه باتری قدرتمند این دستگاه باعث شده تا این اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ در شیب های حداقل ۱۵ درجه ای در هر شرایطی به سادگی مسیر خود را طی کند. در صورتی که وزن شما ۷۰ کیلوگرم و یا کمتر هم باشد، حرکت در شیب های ۳۰ درجه ای برای اسمارت بالانس ویل به سادگی آب خوردن خواهد بود.

اگر گوش دادن به موسیقی از علایق شما است، می توانید در حین حرکت گوشی تان را از طریق بلوتوث به این اسکوتر متصل کرده و آهنگ های دلخواه خود را از طریق اسپیکرهای باکیفیت داخلی آن پخش کنید. با وجود قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، متأسفانه این اسکوتر بر خلاف مدل قبلی دارای اپلیکیشن اختصاصی برای اتصال به گوشی های هوشمند و بهره مندی از امکانات خاص آن نیست.  به کارگیری دو چراغ مناسب در جلوی اسکوتر باعث شده تا در هنگام شب، مسیر حرکت شما کاملاً نمایان شده و با ایمنی هرچه تمام تر در هر ساعتی از شبانه روز از این دستگاه استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید اسکوتر ۱۰ اینچ اسمارت بالانس ویل

اسکوتر برقی هوشمند ۱۰ اینچی مدل IROVER

خرید اسمارت اسکوتر 10 اینچ

 

اسکوتر برقی هوشمند IROVER چه از لحاظ مشخصات فنی فوق العاده قدرتمند و چه از جنبه ظاهری لوکس و زیبای خود، یکی از بهترین گزینه های موجود در لیست خرید اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ به شمار می رود. این دستگاه از لحاظ ویژگی های فنی، شباهت بسیاری به اسکوتر اسمارت بالانس ویل داشته و یک رقیب جدی برای این محصول قدرتمند به شمار می رود. این دستگاه برای افراد بالای ۸ سال دسته بندی شده است؛ با این وجود توصیه می کنیم که افراد زیر ۱۲ سال از این دستگاه استفاده نکنند. سرعت این اسکوتر ۱۰ اینچی حداکثر به ۲۲ کیلومتر در ساعت می رسد. درنتیجه اگر به اندازه کافی در هدایت اسکوتر برقی مهارت نداشته باشید، سرعت بالای این اسکوتر ممکن است شما را به دردسر بی اندازد. در حالت کلی توصیه می کنیم در هنگام استفاده از اسکوترهای قدرتمند و پرسرعتی مانند IROVER، تا زمان دستیابی به تسلط کافی از لوازم جانبی ایمنی استفاده کنید.

این اسکوتر قدرتمند و پرسرعت با بهره گیری از موتور دوگانه ۳۵۰ واتی که در مجموع توانی معادل ۷۰۰ وات را ایجاد می کند، قادر است تا کاربرانی با حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم واقعی را بر روی خود حمل کند. در نهایت وزن کاربر، این اسکوتر می تواند مسیرهایی با شیب ۱۵ درجه را بپیماید که با کمتر شدن وزن استفاده کننده، این مقدار تا ۳۰ درجه نیز قابل افزایش است. باتری اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ IROVER، یک باتری ۲۰ سلولی و محصول شرکت سامسونگ است. این باتری برای شارژ کامل به ۲.۵ ساعت زمان نیاز دارد. همچنین در صورت پر بودن باتری آن می توانید با خیال راحت تا ۲۰ کیلومتر ( و یا ۴.۵ ساعت) از این دستگاه استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که میزان شارژدهی باتری یک اسکوتر به عوامل مختلفی مانند وزن کاربر، شیب مسیر، سرعت حرکت و عوامل دیگری وابسته است.

اسکوتر ۱۰ اینچ IROVER مجهز به اسپیکرهای داخلی است. شما می توانید با استفاده از بلوتوث، گوشی خود را به این وسیله متصل کرده و از آهنگ های دلخواهتان در حین حرکت بهره ببرید. این اسکوتر مجهز به دو چراغ در سمت جلوی خود است که می تواند مسیر حرکت شما را در تاریکی شب روشن کند. وزن این دستگاه ۱۴ کیلوگرم است. درنتیجه با استفاده از یک کیف مخصوص، به راحتی می توانید آن را به نقاط دلخواه خود حمل کنید.

مشاهده قیمت و خرید اسکوتر ۱۰ اینچ IROVER

اسکوتر ۱۰ اینچ شاسی زنبوری IROVER

 

اسکوتر هوشمند بزرگ

 

آخرین مدلی که در لیست بهترین گزینه های خرید اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ به آن خواهیم پرداخت، اسکوتر برقی شاسی زنبوری IROVER است. در طراحی بدنه این اسکوتر، از دو تکه مقاوم آلومینیومی استفاده شده که به سادگی می تواند کاربران سنگین وزن را بر روی خود تحمل کند. هر یک از چرخ های این اسکوتر دارای یک موتور مجزای ۳۵۰ واتی هستند که در مجموع توانی برابر با ۷۰۰ وات را برای اسکوتر مهیا می کنند. همان طور که در مشخصات این محصول ذکر شده است، اسکوتر ۱۰ اینچی شاسی زنبوری IROVER به راحتی می تواند وزن ۱۲۰ کیلوگرمی کاربر را بر روی خود تحمل کرده و در حداکثر وزن، مسیرهایی با شیب ۲۰ و یا حتی ۳۰ درجه را بپیماید. این ویژگی های فنی قدرتمند، اسکوتر شاسی زنبوری را تبدیل به یکی از بهترین اسکوترهای آفرود موجود در بازار کرده است.

سرعت حرکت این اسکوتر در حداکثر میزان خود به ۲۲ کیلومتر در ساعت می رسد که در نوع خود عدد بالایی به شمار می رود. با توجه به این که میانگین سرعت اغلب اسکوترهای موجود در بازار حداکثر ۱۶ کیلومتر در ساعت است، این مدل اسکوتر برقی می تواند برای طرفداران حرکت با سرعت بالا گزینه جذاب و مناسبی باشد. استفاده از یک باتری ۲۰ سلولی اصل سامسونگ در این دستگاه باعث شده تا موتورهای قدرتمند و دوگانه آن مشکلی از بابت تأمین نیروی مورد نیاز خود نداشته باشند. این باتری قادر است تا به طور متوسط ۲۰ کیلومتر ( و یا به مدت ۴.۵ ساعت ) کارایی داشته باشد. همچنین در صورت تخلیه کامل باتری، برای شارژ کامل آن به ۲.۵ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

این اسکوتر در کنار مشخصات فنی قدرتمند خود، دارای ویژگی های جانبی نظیر قابلیت اتصال به گوشی از طریق بلوتوث، اسپیکرهای داخلی برای پخش آهنگ و از همه مهم تر، دارای یک اپلیکیشن اختصاصی برای اتصال به گوشی های همراه و بهره مندی از امکانات خاص و ویژه آن است. اگر به دنبال یک اسکوتر آفرود قدرتمند، زیبا و کاربردی هستید، به احتمال زیاد اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ شاسی زنبوری IROVER گزینه ای است که می تواند شما را راضی کند.

مشاهده قیمت خرید اسکوتر ۱۰ اینچ شاسی زنبوری IROVER

مانعی بر سر راه شما وجود ندارد!

با یک اسکوتر هوشمند آفرود، هیچ مانعی در مسیر حرکت شما وجود نخواهد داشت! در این مقاله به معرفی بهترین گزینه های خرید اسمارت اسکوتر ۱۰ اینچ پرداختیم. هر یک از مدل های معرفی شده در این مقاله چه از لحاظ مشخصات فنی و چه از جنبه ظاهری و کاربردی، جزو برترین محصولات مشابه خود در بازار هستند. امیدواریم که با مطالعه این مطلب، اطلاعات لازم برای یک انتخاب درست را کسب کرده باشید. همچنین در صورت نیاز برای مشاوره و خرید اسکوتر برقی می توانید از طریق پل های ارتباطی وب سایت با ما در تماس باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.