اسمارت اسکوتر ۸ اینچ: با بهترین محصولات موجود در بازار آشنا شوید

اندازه متفاوت چرخ اسکوترها می تواند قدرت و توانایی حرکت آنها در مسیرهای مختلف را نشان دهد. برای مثال اسکوترهایی با قطر چرخ کمتر از ۶.۵ اینچ برای زمین های صاف و هموار شهری مناسب بوده و در زمین های خشن و به اصطلاح آفرود کاربرد زیادی ندارند. در سمت دیگر اسکوترهایی که قطر چرخ آنها ۱۰ اینچ یا بیشتر است، عمدتاً وزن بالایی داشته و نیاز به بودجه بیشتری برای خرید هستند. در این میان اسکوترهایی با قطر ۸ اینچ یک گزینه میانی برای استفاده در زمین های سخت و خشن و البته با وزن و قیمت کمتری خواهند بود. انواع اسمارت اسکوتر ۸ اینچ می توانند هم در محیط های شهری و هم در زمین های ناهموار، عملکرد مورد انتظار شما را برآورده کنند.

اما از میان انواع اسکوترهای برقی ۸ اینچی، کدام مدل ها ارزش خرید بالایی دارند؟ در این مقاله قصد داریم تا با معرفی بهترین محصولات این دسته بندی، شما را در یک انتخاب صحیح همراهی کنیم. اگر قصد آشنایی بیشتر و یا خرید اسکوتر برقی ۸ اینچ را دارید، محصولات معرفی شده در این مقاله را از دست ندهید.

بهترین مدل های اسمارت اسکوتر ۸ اینچ

مدل ها و برندهای موجود در بازار برای اسکوترهای ۸ اینچی بسیار متنوع و زیاد هستند. اما ارزش خرید همه این محصولات به هیچ وجه با یکدیگر برابر نیست. به همین دلیل برای آسودگی انتخاب شما، از میان تمام گزینه های موجود در بازار بهترین محصولات با ارزش خرید بالا را معرفی می کنیم. بهترین محصولات اسکوترهای ۸ اینچی موجود در بازار عبارتند از:

اسکوتر برقی و هوشمند ۸ اینچی smart-balance-wheel

 

خرید اسمارت اسکوتر 8 اینچ

 

اسمارت اسکوتر ۸ اینچ برند اسمارت بالانس ویل بدون شک یکی از بهترین محصولات در بین تمام اسکوترهای آفرود موجود در بازار است. این اسکوتر به راحتی می تواند وزن کاربر خود را تا ۱۲۰ کیلوگرم تحمل کند. بنابراین در هنگام استفاده از این محصول هیچ نگرانی بابت تحمل وزن اسکوتر نخواهید داشت. این محصول در حداکثر وزن مورد تحمل خود می تواند تا شب های ۱۵ درجه ای را به سادگی بپیماید. همچنین اگر وزن شما ۶۰ کیلوگرم و یا کمتر از آن باشد، هیچ مشکلی در مسیرهایی با شیب ۳۰ درجه ای نیز نخواهید داشت. وزن ۱۴ کیلوگرمی اسکوتر برقی و هوشمند ۸ اینچی smart-balance-wheel باعث شده تا حمل و نقل آن در مسافت های کوتاه بسیار ساده شود. تنها با استفاده از یک کیف بنددار مخصوص اسکوتر می توانید آن را حمل کنید.

اسکوتر ۸ اینچی اسمارت بالانس ویل با دو موتور پرقدرت ۳۵۰ واتی که در مجموع توانی برابر با ۷۰۰ وات ایجاد می کنند، نیاز شما از بابت حرکت سریع و طولانی مدت را برآورده خواهد کرد. سرعت این اسمارت اسکوتر ۸ اینچ به ۲۲ کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین با یک بار شارژ کامل این دستگاه، می توانید به مدت ۴.۵ ساعت ( و یا مسافت ۲۰ کیلومتر ) از آن استفاده کنید. همچنین اگر دوست دارید تا در حین استفاده از اسکوتر آهنگ های مورد علاقه شما از اسپیکرهای آن پخش شود، می توانید این دستگاه را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کنید. در حالت کلی اسکوتر برقی ۸ اینچ اسمارت بالانس ویل یکی از باکیفیت ترین گزینه های موجود در بازار است که می توانید با بودجه معقولی آن را تهیه کنید.

مشاهده قیمت خرید این محصول

اسمارت اسکوتر ۸ اینچ fspeed-d20

مشخصات اسکوتر برقی مدل d20 اف اسپید

اسکوتر هوشمند برقی مدل دی ۲۰ برند اف اسپید یک محصول بی نظیر برای سنین مختلف و برای استفاده در هر شرایطی است. طیف سنی کاربران این محصول افراد ۶ سال به بالا هستند. همانند مدل دیگر، اسمارت اسکوتر ۸ اینچ fspeed d20 تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن کاربر را به سادگی تحمل کرده و بدنه آن از مقاومت بی نظیری برخوردار است. این اسکوتر با بهره مندی از دو موتور ۲۵۰ واتی ( در مجموع با توان ۵۰۰ وات ) و همچنین باتری لیتیومی اصل سامسونگ، توان مورد نظر خود برای حمل کاربر در سرعت بالا را تأمین می‌کند. سرعت این اسکوتر در نهایت میزان تحمل وزن خود به ۱۲ کیلومتر در ساعت و در حالت استفاده با وزن ۷۰ کیلوگرم ( و یا کمتر ) کاربر خود به میزان خارق‌العاده ۲۵ کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

با هر بار شارژ کامل باتری این اسکوتر می توانید مسافتی معادل با ۲۵ کیلومتر را با آن طی کنید. این اسکوتر در حالت نهایت تحمل وزن خود قادر است تا مسیرهایی با شیب ۱۰ درجه را بپیماید. همچنین اگر وزن کاربر آن ۷۰ کیلو و یا کمتر باشد، در مسیرهایی تا شیب ۳۰ درجه ای نیز مشکلی احساس نخواهید کرد. این اسکوتر حرفه ای دارای ۶ چراغ به همراه چراغ های اضطراری و راهنما برای حرکت ایمن در شب است. همچنین با استفاده از نمایشگر تعبیه شده بر روی آن می توانید از وضعیت عمومی دستگاه و میزان شارژدهی آن اطلاع یابید.

مشاهده قیمت خرید این محصول

اسکوتر برقی ۸ اینچی فول برند Irover

آخرین محصولی که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم، اسمارت اسکوتر ۸ اینچ برند Irover است. همانند دو محصول دیگر، در این اسکوتر برقی نیز از سنسورهای مخصوصی برای ایجاد تعادل خودکار ( یا همان اتو بالانس ) استفاده شده است. این اسکوتر خوش ساخت و زیبا برای کاربران ۶ سال به بالا مناسب بوده و به کمک شاسی شبکه ای خود می تواند تا ۱۲۰ کیلوگرم واقعی وزن کاربر خود را تحمل کند. از دیگر ویژگی های اسکوتر ۸ اینچی Irover می توان به چرخ هایی با چراغ LED، قابلیت اتصال به گوشی با بلوتوث، اسپیکر داخلی و همچنین قابلیت کنترل از راه دور اشاره کرد. قیمت این محصول با توجه به امکانات مختلف آن بسیار مقرون به صرفه بوده و ارزش خرید این دستگاه را به شدت بالا برده است.

مشاهده قیمت خرید این محصول

سبک، قدرتمند و مقرون به صرفه

همان طور که اشاره کردیم، اسکوترهای هوشمند ۸ اینچی چه از لحاظ وزن و قابلیت حمل و چه از نظر توانایی حرکت در مسیرهای ناهموار و آفرود بسیار مناسب و کاربردی هستند. اگر به دنبال یک اسکوتر سبک، قدرتمند و مقرون به صرفه هستید، توصیه می کنیم تا نیم نگاهی به انواع اسمارت اسکوتر ۸ اینچ داشته باشید. در این مطلب چند نمونه از بهترین محصولات این دسته بندی را به شما معرفی کردیم. در صورت نیاز به راهنمایی جهت خرید اسکوتر، می توانید از طریق پل های ارتباطی وب سایت با کارشناسان فروشگاه تهران اسکوتر در تماس باشید. ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.