اسکوتر آفرود land rover: قدرتمند مثل یک تانک در شرایط ناهموار!

اسکوتر آفرود land rover: قدرتمند مثل یک تانک در شرایط ناهموار!

خرید اسکوتر آفرود

امروزه اسکوترها جایگزین اسکیت بردهای محبوب دهه ۹۰ میلادی شده اند. این دستگاه های کوچک و قابل حمل ویژگی های جذابی دارند که می توانند برای کاربران در هر سن و سالی سرگرم کننده باشند. این دستگاه های حمل و نقل برقی دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آنها ممکن است از لحاظ قدرت فنی، قیمت، شکل ظاهری و سایر موارد دیگر با هم متفاوت باشند. در این میان اسکوتر آفرود land rover یکی از محبوب ترین اسکوترهایی است که طی سال های گذشته به بازار عرضه شده و به عنوان یکی از بهترین اسکوترهای موجود در بازار به شمار می رود. اما چه ویژگی باعث شده تا این اسکوتر به یکی از بهترین های موجود در بازار تبدیل شود؟

در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل، ویژگی های این اسکوتر آفرود و قدرتمند را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با آن، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: مهم ترین نکاتی را که باید هنگام خرید اسکوتر آفرود لحاظ کنیم.

بررسی اسکوتر آفرود land rover: قدرتمند مثل یک تانک!

اغلب اسکوترهای آفرود با چرخ های بزرگ و موتور قدرتمند خود شناخته می شوند؛ اما اسکوتر land rover به معنای واقعی کلمه یک محصول فوق العاده قدرتمند و مناسب برای محیط های ناهموار است. برای درک بهتر این موضوع، در ادامه هر یک از بخش های آن را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم.

طراحی و کیفیت ساخت اسکوتر آفرود land rover

در نگاه اول به راحتی می توانید به این موضوع که چگونه طراحی خاص land rover باعث شده تا عملکرد این محصول همانند شکل ظاهری آن خاص باشد! ظاهر این محصول کمی صنعتی و تا حدودی مینیمالیست و ساده به نظر می رسد. این اسکوتر آفرود نسبت به سایر اسکوترها عریض تر و بزرگ تر بوده و در ۳ رنگ مشکی، سفید و صورتی به بازار عرضه می شود. در نتیجه شما می توانید متناسب با سلیقه خود، رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید. شرکت سازنده ادعا می کند که جنس محصول از آلومینیوم مخصوصی ساخته شده و دچار آسیب فیزیکی نمی شود. البته این ادعا ممکن است کمی اغراق آمیز به نظر برسد؛ اما با این وجود اگر در شرایط مناسب از این محصول استفاده کنید، احتمال خراب شدن آن بسیار پایین خواهد بود. در طراحی اسکوتر آفرود land rover به جزئیات نیز دقت شده و بخشی از ساختار آلومینیومی آن، اطراف چرخ ‌ها را احاطه کرده تا از شما در برابر پاشیدن گل و لای زمین حفاظت کند.

اسکوتر آفرود land rover

 

کیفیت پایین پدهای پا

در کنار این موارد، به نظر می رسد که پدهای پا از جنس پلاستیک ارزان قیمت ساخته شده است. یکی از معایب این اسکوتر برقی همین پدهای آن به شمار می روند که خیلی زود ترک می خورند. متأسفانه تعمیر و تعویض این پدها جزو گارانتی محصول به شمار نرفته و در صورت بروز مشکل، حل آن به عهده کاربر خواهد بود. سپرهای لاستیکی تعبیه شده در جلو و عقب محصول در برابر آسیب های ناشی از ضربه خارجی به خوبی محافظت می کنند؛ اما بدون شک اگر شرکت تولید کننده از مواد با کیفیت تری در ساخت این مواد پلاستیکی ( و به ویژه در قسمت پد پا ) استفاده می کرد، نتیجه نهایی بسیار رضایتبخش تر می شد. ویژگی قدرتمند و استحکام بالای محصول باعث شده تا این محصول کمی سنگین تر از مدل های قبلی باشد. همچنین همان طور که اشاره شد، اندازه این محصول نیز کمی بزرگ تر و عریض تر از سایر اسکوترها است.

وجود پانل LED زیبا در قسمت جلوی محصول

یکی از برجسته ترین و بارز ترین ویژگی های اسکوتر آفرود land rover تعبیه شدن پانل LED در قسمت جلوی محصول است که ظاهر بسیار جذاب و زیبایی را به آن می دهد. این زیبایی زمانی بیشتر دیده خواهد شد که شما در هنگام شب از آن استفاده کنید. پنل پشتی محصول به چراغ های LED قرمز مجهز شده که به عنوان سیگنال چرخش محصول عمل می کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه اسکوتر دسته دار و اسکوتر آفرود: از ویژگی‌های متنوع تا تحمل شرایط سخت!

همان طور که از نام این اسکوتر برقی نیز پیداست، اصلی ترین ویژگی land rover ویژگی آفرود آن است. زمانی که شما از این محصول در داخل خانه یا در محیط بیرون از آن استفاده می کنید، حس لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. این اسکوتر دارای چرخ های ۸.۵ اینچی غیر مسطح است که در مواجه با سطوح ناهموار عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته و نقش مهمی را در این سطوح ایفا می کند. اندازه چرخ های این محصول در حدود یک اینچ بزرگ تر از اسکوترهای برقی شهری و معمولی است و قدرت بالاتری نیز نسبت به آن ها دارد.

در چه مکان‌ هایی نمی توان از اسکوتر آفرود land rover استفاده کرد؟

اسکوتر آفرود land rover دارای مقاومت IPX4 در برابر آب و مانع از ورود آب باران و یا آب موجود در مسیر به اجزای داخلی خود می شود. با این وجود باید به این نکته اشاره کنیم که ضد آب بودن این محصول نسبی است و در برابر رطوبت زیاد نمی تواند عملکرد مناسبی ارایه کند. بنابراین در مسیرهایی که امکان فرو رفتن در آب وجود داشته و یا در مواقعی که باران شدیدی در حال بارش است، بهتر است از اسکوتر land rover استفاده نکنید.

قدرت فنی

توان موتور اسکوتر آفرود land rover در حدود ۸۰۰ وات به شمار می رود. لند روور از قدرت زیادی برخوردار است و این قابلیت را دارد که بدون هیچ مشکلی که از دامنه هایی با شیب ۲۰ درجه بالا برود. این در حالی است که اغلب اسکوترهای موجود در بازار حداکثر می توانند تا شیب ۱۵ درجه را طی کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بخشی از این قابلیت به خاطر لاستیک های land rover است که باعث افزایش قدرت آن شده و یک محصول به معنای واقعی کلمه آفرود را خلق کرده است. لاستیک های بزرگ این محصول باعث می شود تا عملکرد آن نیز بسیار بهبود یابد و توانایی عبور از سطوح ناهموار و چالش بر انگیز مانند شن و ماسه، گل و برف را فراهم کند. همچنین برای محیط خارجی نیز عملکرد این محصول مناسب است و در برابر چاله ها نیز عملکرد مناسبی از خود به نمایش می گذارد.

اسکوتر آفرود land rover حداکثر می تواند وزنی در حدود ۲۲۰ پوند یا تقریبا ۱۰۰ کیلوگرم را حمل کند. بنابراین این وسیله برای نوجوانان و جوانان قابل استفاده است و حتی برای بزرگسالان نیز کاربرد دارد. توصیه شرکت سازنده این است که کاربرانی که قصد استفاده از land rover را دارند، وزنی در حدود ۴۵ پوند یا حدود ۲۰ کیلوگرم داشته باشد تا سنسورهای آن بتوانند به درستی عمل کنند.

 

خرید اسکوتر آفرود land rover

 

سرعت حرکت این محصول در حدود ۹ مایل در ساعت یا حدودا ۱۴.۵ کیلومتر در ساعت است. این رقم شاید روی کاغذ مقدار کمی به نظر برسد ولی اگر خودتان تجربه استفاده از آن را داشته باشید، مطمئناً از عملکرد آن راضی خواهید شد. توجه داشته باشید که این مقدار سرعت می تواند افراد مبتدی را دچار چالش کند و امکان افتادن آن ها و عدم تعادل و کنترل را در پی خواهد داشت. اسکوتر آفرود land rover عملکرد مناسب در تغییر جهت دارد حتی اگر این تغییر جهت خیلی سریع و ناگهانی اتفاق افتد، عملکرد این محصول قابل قبول خواهد بود و تغییر جهت بدون هیچ مشکلی انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: آموزش راندن اسکوتر برقی

ویژگی های جانبی

همانند اکثر اسکوترهای مدرن، land rover می توانند از طریق بلوتوث به برنامه گوشی هوشمند شما متصل شوند. برنامه این محصول دارای سه حالت تمرینی، معمولی و پیشرفته است. هر یک از این حالت ها دارای تنظیمات سرعت و حساسیت منحصر به فردی هستند و شما می توانید متناسب با مهارت خود، از قابلیت های اسکوتر آفرود land rover بهره مند شوید. اگر می خواهید محدودیت سرعت سفارشی تنظیم کرده و یا حساسیت فرمان land rover را به صورت دستی کنترل کنید، می توانید توسط اپلیکیشن موجود در گوشی هوشمند خود به این موارد دسترسی داشته باشید.

این برنامه کاربردی همچنین بر عملکرد باتری نیز نظارت کرده و میزان سرعت فعلی شما را نمایش می دهد. علاوه بر این، مسافتی را که طی نمودید نیز از طریق این اپلیکیشن قابل مشاهده است. کنترل میزان شارژ باتری موضوعی بسیار ضروری است؛ زیرا با استفاده از آن شما می توانید باقی مانده باتری خود را مشاهده کرده و در نتیجه از زمان دقیق مورد نیاز برای شارژ مجدد این محصول مطلع شوید.

همان طور که انتظار می رفت، اسکوتر آفرود land rover مجهز به بلندگوهای سازگار با بلوتوث است. در نتیجه در هنگام استفاده از این محصول می توانید آهنگ های مورد علاقه خودتان را گوش کنید. استفاده از اسپیکرهای باکیفیت در کنار چراغ های LED این محصول جلوه زیبایی به آن داده است و می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

باتری اسکوتر

اسکوتر آفرود land rover از باتری قدرتمندی بهره می برد که با یک بار شارژ کامل محصول شما قادر خواهید بود تا مسافتی در حدود ۱۰ مایل از آن استفاده کنید این مسافت برای زمانی است که از حداکثر سرعت محصول استفاده کنید. اگر به دنیای اسکوترهای برقی علاقه داشته باشید، حتماً اطلاع دارید که این مقدار نگهداری شارژ از حد متوسط سایر اسکوترها بسیار بالاتر بوده و احتمالاً یکی از قدرتمندترین باتری های موجود بین اسکوترها به شمار می رود. شارژ صفر تا صد این محصول تقریباً ۲.۵ ساعت طول می کشد. برای این که باتری بهترین کارایی را داشته باشد و از صدمه رسیدن به باتری جلوگیری نماید، بهتر است از تجهیزات اصلی (شامل آداپتور و کابل شارژ) این محصول استفاده کرده و از سایر قطعات ناشناس و یا شارژر سایر اسکوترها خودداری کنید.

آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

نکته آخری که در انتهای این مقاله به آن خواهیم پرداخت، این است که کارایی و کیفیت اسکوتر آفرود land rover بسیار بالا بوده و اکثر افرادی که از این محصول استفاده کردند، از کیفیت آن رضایت داشته و مشکل چندانی با land rover ندارند. این محصول در مقایسه با سایر اسکوترها از قدرت و تعادل بسیار بالایی برخوردار است و  سنسورهای آن به خوبی عمل می کنند. این محصول هم قابلیت های  یک محصول آفرود را داشته و هم در محیط داخل شهری به بهترین شکل ممکن قابل استفاده است. عملکرد این محصول در محیط ناهموار خارج شهری به چالش کشیده نمی شود و به سادگی قدرت بی نظیر خود را به رخ کاربران خود خواهد کشید. اگر به دنبال یک اسکوتر مناسب برای شرایط آفرود خارج شهری هستید که در هیچ چالشی شما را از خود ناامید نکند، پیشنهاد ما به شما خرید اسکوتر آفرود land rover است. لاستیک های این محصول به گونه ای طراحی شده که عملکرد و قدرت آن را افزایش داده و بتواند سطوح شیب دار ۲۰ درجه ای را به راحتی طی کند.

 

قیمت اسکوتر آفرود land rover

همچنین این محصول دارای یک کیف مخصوص است که باعث می شود هنگام جابجایی آن دچار مشکل نشوید. این کیف دارای بندهای جهت آویزان کردن اسکوتر بوده و دو عدد زیپ بر روی آن تعبیه شده است. استفاده از متریال با کیفیت در این کیف باعث شده تا دوام آن بسیار بالا باشد.

بیشتر بخوانید: ۱۲ نکه که باید قبل از خرید اسکوتر برقی ارزان بدانید.

همان طور که مشاهده کردید، اسکوتر آفرود land rover یکی از قدرتمندترین محصولات برای طی کردن مسافت های ناهموار خارج شهری و آفرود است. با این وجود چنانچه برای انتخاب یک اسکوتر متناسب با نیاز و بودجه مورد نظر خود نیاز به مشاوره دارید، متخصصان و کارشناسان فروشگاه تهران اسکوتر آماده ارائه نظرات و پیشنهادهای خود به شما بوده و در این مسیر شما را یاری خواهند کرد. تنها کافی است از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت، با ما در تماس باشید.

مقاله با اقتبال اس وب سایت ۳dinsider