اسکوتر اسمارت بالانس ویلز چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسکوتر اسمارت بالانس ویلز چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسکوتر اسمارت بالانس ویلز

اسکوترهای مدرن موجود در بازار به عنوان اسکوترهای اسمارت بالانس یا Smart Balance گفته می شود. با توجه به اینکه تعادل این گونه اسکوترهای برقی به وسیله چرخ ها و ژیرسکوپ حفظ می شود، لذا به این نوع اسکوترهای اسکوترهای هوشمند یا همان اسکوتر اسمارت بالانس گفته می شود. اسکوتر اسمارت بالانس ویلز هم گاهی گفته می شود.

اسکوترهای برقی اسمارت بالانس ویلز Smart Balance Wheels یکی از رایج ترین و البته محبوب ترین انواع اسکوتر برقی هوشمند است. این نوع اسکوترها نیاز به دسته ندارند و شما می توانید به راحتی با زاویه دادن به پاها و بدن خود اسکوتر خود را به حرکت درآورید. یادگیری راندن این نوع اسکوترها بسیار راحت است و شما می توانید به راحتی و با تمرین چند ساعته و حداکثر چند روزه، تسلط کافی در راندن آنها را کسب کنید.

رایج ترین برندهای اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی یا همان هاوربردها توسط کمپانی و سازنده های مختلفی ساخته می شود و اکثراً با نام شرکت سازنده شناخته می شود. معروف ترین انواع اسکوتر برقی یا اسمارت بالانس در ایران با نام هایی مانند فالکون، ویلز، نیوپاور، ناین بات، ایر ویل و شیائومی و… شناخته و عرضه می شود.

اسکوتر هوشمند

مهم ترین نکات در خرید اسکوتر اسمارت بالانس ویلز

همان گونه که بارها در نوشته های قبلی بیان کردیم، شما باید هنگام خرید اسکوترهای برقی خود باید به ۲ نکته بسیار مهم توجه کنید.

قیمت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مباحث مالی در خریدهای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.

کیفیت: با توجه به اینکه تمام اسکوترهای برقی موجود در بازار ساخت کشور چین هستند ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که محصولات موجود در بازار دارای درجه های مختلف کیفیت هستند. بنابراین جهت اطمینان از با کیفیت بودن محصولات پیشنهاد می دهیم که علاوه بر اینکه محصولات با درجه کیفیت ۱ یا به همان عبارت محصولات با کیفیت را تهیه کنید، سعی کنید همواره از فروشگاه های معتبر فیزیکی یا اینترنتی معتبر نیز خرید کنید.

دریافت ضمانت های مورد نیاز هنگام خرید اسکوترهای برقی از اهمیت بالایی برخوردار است. چه از فروشگاه های اینترنتی و چه از فروشگاه های فیزیکی محصولی را خریداری می کنید، ضمانت های لازم مانند گارانتی، تعویض محصولات در صورت خراب بودن و ضمانت تامین قطعات را از مشتری دریافت کنید.

باتری اسکوتر اسمارت بالانس ویلز

همان گونه که در بالا اشاره شد، محصولات با انواع و نام های مختلفی در بازار شناخته می شوند. یکی از مهم ترین قطعات اسکوترهای برقی باتری دستگاه است. اگر از فروشگاه های معتبری اقدام به خرید می کنید، از فروشنده گارانتی بدون قید و شرط باتری را حتماً دریافت کنید. چون گران ترین قطعه اسکوتر برقی شامل باتری دستگاه است و متاسفانه باتری های تقلبی بسیاری در بازار موجود است که بعد از خراب شدن، فروشنده هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد و شما باید هزینه بسیاری را جهت تعویض آن پرداخت کنید.

اسکوتر هوشمند ویلز

ضمانت نامه و گارانتی های محصولات تهران اسکوتر

تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی دو ساله پارسیان اسکوتر است. شما می توانید برای محصولات خود از گارانتی تعویض ۷ روزه استفاده کنید. تمام باتری اسکوترهای موجود در فروشگاه اورجینال بوده و می توانید گارانتی اصلی بودن کالا و تضمین سلامت دستگاه را هنگام خرید دریافت کنید. ۳۶ خدمات پس از فروش هم شامل محصولات موجود در فروشگاه است که می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری و استفاده کنید.

اسکوتر اسمارت بالانس ویلز

طبق آمارهای منتشر شده در بازارهای جهانی و اروپا، ۲ برند اسکوتر اسمارت بالانس ویلز که تحت لیسانس اروپا و Xcess یک به عنوان یک برند آمریکایی است، به عنوان بهترین تولید کننده این محصولات در سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ شناخته شده اند.

محبوب ترین اسکوترهای برقی موجود در ایران

با توجه به اینکه به تازگی در ایران استقبال زیادی از اسکوترهای برقی به عمل آمده است، بررسی ها نشان می دهد که محبوب ترین اندازه اسکوترهای برقی در ایران اندازه ۶ اینچی و ۱۰ اینچی است.

بهترین باتری اسکوتر برقی

برترین برندهای باتری اسکوتر برقی ال جی، سامسونگ و پاناسونیک است که متاسفانه برخی از فروشندگان به علت عدم دسترسی به کالای با کیفیت، باتری های بدون نام را جایگزین باتری های اورجینال می کنند. یک باتری اسکوتر برقی از ۲۰ سلول کوچک لیتیوم تشکیل شده است که با چینش سلول های کوچک در کنار هم یک پک ۲۰ سلولی باتری لیتیوم یونی به دست خواهد آمد. فروشگاه تهران اسکوتر با افتخار آماده است تا هنگام خرید باتری اسکوتر برقی را برای شما نمایش دهد. تمام باتری های اسکوترهای برقی موجود در فروشگاه تهران اسکوتر از برندهای محبوب ال جی، سامسونگ و پاناسونیک است که گواهی نامه ضمانت باتری و ضمانت اصل بودن اسکوتر برقی هنگام خرید به شما ارائه خواهد شد.

اسمارت اسکوتر ویلز

انواع اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی موجود در بازار براساس ویژگی های مختلفی مانند اندازه چرخ ها و نوع کاربرد آن دسته بندی می شوند.

تقسیم بندی براساس اندازه

اسکوترهای برقی ۶ اینچی

اسکوترهای برقی ۸.۵ اینچی

اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی

براساس کاربرد

اسکوترهای برقی بدون دسته

اسکوترهای برقی دسته دار: ناین بات، سگوی و اسکوتر برقی تاشو دسته دار

اسکوترهای برقی با طراحی خاص: اسکوترهای طرح اسکیت برد

اسکوتر اسمارت بالانس ویلز لامبورگینی

این نوع اسکوتر مربوط به اسکوترهای ۸ اینچی لامبورگینی جدید می باشد. این نوع اسکوتر برای افراد بالای ۶ سال و تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن مناسب می باشد. باتری این نوع اسکوتر باتری لیتیومی سامسونگ است که می توانید هنگام خرید گارانتی اصلی بودن کالا و تضمین سلامت دستگاه را خریداری کنید. در صورتی که این محصول را از فروشگاه ما یعنی تهران اسکوتر تهیه کنید از گارانتی ۶ ماهه بی قید و شرط برخوردار خواهید شد و ۳۶ ماه خدمات پس از فروش هم خواهید داشت.

این اسکوتر برقی نیاز به ۲.۵ ساعت برای شارژ کامل دارد و بعد از شارژ شدن کامل می توانید ۲۰ کیلومتر یا ۴.۵ ساعت رانندگی کنید.

اسکوتر برقی و هوشمند ۱۰ اینچی مدل ۲۰۱۸ اسکوتر اسمارت بالانس ویلز

اندازه این اسکوتر ۱۰ اینچ می باشد و افراد بالای ۸ سال می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و توانایی تحمل ۱۲۰ کیلوگرم وزن را دارد. گارانتی ۲ ساله پارسیان اسکوتر و ۷ روز گارانتی تعویض را همکاران ما هنگام خرید به شما ارائه خواهند داد.

باتری این اسکوتر برقی باتری لیتیومی سامسونگ است که شما گارانتی اصلی بودن کالا و تضمین سلامت دستگاه را از ما دریافت خواهید کرد. در صورت خرید این اسکوتر برقی شما امکان بازگشت کالا تا ۳۰ روز را خواهید داشت. گارانتی دو ساله پارسیان اسکوتر به همراه کیف ضد آب اسکوتر به صورت هدیه به شما تعلق خواهد گرفت. با توجه به اورجینال بودن باتری این نوع اسکوتر شما گارانتی بی قید و شرط باتری را دریافت خواهید کرد.

اسکوتر اسمارت بالانس ویلز ۱۰ اینچی برای سطوح و مسیرهای ناهموار و شیب های ۲۰ الی ۳۰ درجه ای بسیار مناسب است.