اسکوتر اسمارت بالانس، آینده حمل و نقل؟

اسکوتر اسمارت بالانس

روز به روز به علاقه‌مندان اسکوترهای هوشمند برقی افزوده می‌شود. این نوع از اسکوترها بر خلاف نوع یک بدون دسته هستند و این نوع اسکوتر با نام‌های مختلفی مانند اسکوتر برقی، هاوربورد ، اسکوتر تعادلی، اسکوتر خود تراز، اسکوتر خود بالانس، اسکوتر هوشمند و یا با نام تولید کنندگان اسکوتر مانند اسکوتر اسمارت بالانس در بین مشتریان و استفاده کنندگان شناخته می‌شود.

آیا به راهی هوشمندانه و مد روزی برای طی مسیر در خیابان‌ها و گشت و گذار در پارک‌ها می‌اندیشید؟ آیا می‌خواهید حس حرکات نمایشی و سواری و سورفینگ روی بتن‌ها را تجربه کنید؟ خب، با یک بورد دریفتینگ هوشمند و مبتکرانه همه اینها ممکن خواهد؛ که البته بنا به باور بسیاری، آینده حمل و نقل خواهد بود. این اسکوتر هوشمند به صورت خودکار تعادلش را حفظ می‌کند و استفاده از آن را بسیار آسان و بی دغدغه می‌کند. به لحاظ امنیتی بسیار قابل اعتماد است و اجازه می‌دهد مردم بدون هیچ نگرانی آن را بکار برند. اسکوتر برقی خودتراز مبتکرانه‌ترین وسیله حمل و نقل امروزی محسوب می‌شود. این نوع اسکوتر به نوعی یک بروز رسانی بر سگوی‌های قدیمی است. عملکرد آن تقریباً به همان روش است، تنها با این تفاوت که دسته هدایتی ندارد و در عمل دست‌ها آزاد هستند. در اولین نگاه، شاید رغبتی به استفاده از این اسکوتر برقی هوشمند نداشته باشیم، اما با کمی تمرین مستمر، به راحتی به آن عادت خواهید کرد. شما می‌توانید با تمرین یک یا دو روزه مهارت کافی را جهت استفاده از اسکوترهای برقی را کسب کنید و نباید نگران نحوه استفاده و راندن این وسیله‌های کاربردی و جذاب باشید.

ویژگی‌های اسکوتر دو چرخی

این اسکوتر بی نیاز از دست‌ها، با سیستم ژیروسکوپی قدرتمند و الگوریتمی فازی ارایه می‌شود که عملاً مسئول ویژگی خود تراز شوندگی‌اش هستند. با این روش، می‌توان از نیروی جاذبه و وزن بدن برای هدایت و کنترل حرکتی اسکوتر استفاده کرد، یعنی شتاب‌گیری، کاهش شتاب و ترمز گیری. اینها را به آسانی می‌توان به متمایل کردن بدن به جلو یا عقب انجام داد. به زبانی ساده، سواری آن دقیقا مثل موتورسیکلت است، با این تفاوت که بسیار جذاب‌تر و سرگرم کننده تر است.

این اسکوتر برقی هوشمند تنها ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد. با وجود سبک وزنی، از لحاظ توان و قدرت چیزی کم ندارد. در حقیقت می‌تواند تا ۱۲ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و می تواند تا ۱۲ کیلومتر مسیر بپیماید که البته به وزن کاربر و شرایط مسیر سواری بستگی دارد.

موارد مصرفی زیادی که اسکوتر اسمارت بالانس و سایر اسکوترهای برقی هوشمند دارند سبب شده است تا افراد با محدوده سنی متفاوت از این محصول استفاده کنند. این اهداف موارد مختلف و متنوعی را شامل می‌شود مانند سرگرمی یا تفریح، تردد در مکان‌های عمومی یا خصوصی و با ترافیک کم. افراد با استفاده از اسکوتر اسمارت بالانس کارهای شخصی و اداری خود را عملی می‌کنند و روز به روز نیز به میزان مصرف و استقبال افراد مختلف از اسکوترهای برقی افزوده می‌شود.

اسکوتر برقی اسمارت بالانس یکی از پرطرفدارترین اسکوترهای هوشمند دنیا می باشد و همینطور در کشور ایران مورد توجه زیاد قرار گرفته است.

اسمارت بالانس ویل یک شرکت چینی مستقر این کشور می باشد، اسکوتر های هوشمند برند اسمارت بالانس ویل تنها در یکی از ۲۰ کمپانی تولید کننده اسکوتر برقی شهر شنزن (چین)،تولید میشوند به طوریکه این برند مطمئن را در سرتاسر ایران آن هم فقط با گارانتی معتبر از فروشگاه تهران اسکوتر میتوان به آسانی تهیه نمود.

شما می‌توانید با خرید اسکوتر اسمارت بالانس، به جمع افرادی که علاقه‌مند به تکنولوژی هستند بپیوندید. چون این اسکوتر خودتراز یک وسیله هوشمند در آینده تکنولوژی خواهد بود. شما می‌توانید انواع مختلف از این اسکوتر را از فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری در شهر خودتان تهیه کنید. نکته مهمی که باید در انتخاب اسکوترتان مد نظر داشته باشید، خرید از فروشگاه‌های معتبر و خوش‌نام است تا بتوانید علاوه بر تهیه محصولات با کیفیت و اورجینال، محصول خودتان را هم با کم‌ترین قیمت تهیه کنید.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسکوتر اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود اسکوتر مورد نیاز و مناسب خود را انتخاب کنید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت آن را دریافت کنید. مشتریانی که این محصول را از فروشگاه تهران اسکوتر تهیه کرده‌اند، رضایت بالایی را داشته‌اند و با بازخورد نظرات‌شان به ما در بهبود کیفیت فروش و خدمات کمک می‌کنند.