بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس سال ۲۰۱۹- راهنمای خرید

بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس سال ۲۰۱۹- راهنمای خرید

اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

ابتکارات و نوآوری در روش های حمل و نقل از زمان انقلاب صنعتی در حال پیشرفت بوده است. حوزه های حمل و نقل دور برد شاهد پیشرفت های گسترده ای بوده است. در طی چند سال اخیر از دهه حاضر، تحولی در این نو آوری ها به وقوع پیوسته است. این تحول در حوزه های حمل و نقل کوتاه برد نیز اتفاق افتاده است. نظیر جابجایی در منزل و دفتر کار. معروف ترین این نوع آوری ها اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس بوده است. امروزه اسکوترهای برقی  آفرود اتوبالانس به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارهای لوازم حمل و نقل انفرادی هستند که شامل دو چرخ و یک صفحه برای ایستادن روی آن هستند. شما می توانید اسکوتر برقی را با خم شدن به جلو یا عقب و چرخاندن پاهای خود کنترل کنید.

موارد مصرف اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

آیا رفت و آمد در خانه برای انجام کارهای شخصی خسته کننده است؟ آیا کار شما به گونه­ ای است که باید بین اتاق های مختلف جابجا شوید تا پیشرفت کار را بازرسی کنید؟ اگر شما چنین شرایطی دارید، اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس می تواند وسیله ای باشد که به آن نیاز دارید. با توجه به این که هاوربرد یک نوآوری نسبتاً جدید است، بسیاری از افراد از جوانب فنی آن آگاهی ندارند. در حال حاضر انواع مختلفی از هاوربردها ساخته شده و به فروش می رسد. بنابراین، تشخیص بهترین هاوربرد می تواند کار مشکلی باشد. با این حال، دلیل نمی­ شود که شما برای تسهیل جابجایی خود از هاوربرد استفاده نکنید. در ادامه یک بررسی دقیق درباره انواع اسکوترهای برقی آفرود اتوبالاناس موجود در بازار، آورده شده است. این بررسی ویژگی های فنی هاوربردهای مختلف و عملکرد آنها را مقایسه می کند. در ابتدا، یک جدول مقایسه ای از انواع هاوربردهای که قصد بررسی آن را داریم آورده شده است.

اسکوتر برقی آفرود

  • بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس سال ۲۰۱۹

نامحداکثر وزن ( پوند)ابعاد چرخ ( اینچ)متوسط میزان جابجایی با یک بار شارژ ( مایل)حداکثر سرعت ( مایل بر ساعت)
SWAGTRON T580 App-Enabled Hoverboard۲۲۰۶.۵۱۱۷
SWAGTRON T6 Off-Road Hoverboard۴۳۰۱۰۱۲۱۲
SWAGTRON T1 – UL 2272۲۲۰۶.۵۸۸
OXA UL 2272۲۲۰۶.۵۱۷۵/۷
Segway Mini PRO۲۲۰۶.۵۱۴۱۰
SagaPlay F1۲۲۰۶.۵۸۸
HoverHeart UL 2272۲۲۰۶.۵۱۰۱۰
EPIKGO Self Balancing Scooter Hover۲۲۰۸.۵۱۰۱۰
Razor Hovertrax 2.0۲۲۰۶.۵۸۸
TOMOLOO UL 2272۲۲۰۶.۵۸۸

۱-۲-۱- هاوربرد SWAGTRON T580 با قابلیت کنترل از طریق  نرم افزار

SWAGTRON T850 مثالی بسیار عالی از تکنولوژی حمل و نقل است که در حال تحول و پیشرفت به سطوح بعدی است. این هاوربرد قابلیت بلوتوث داشته و بنابراین می توانید آن را با نرم افزار کنترل کنید. این نرم افزار برای اندروید و iOS در دسترس است. این هاوربرد ظاهر جذابی داشته و دارای اسپیکر هست، بنابراین می توانید از طریق موبایل خود در آن موسیقی پخش کنید. اگر به دنبال ابزاری با قابلیت کنترل از راه دور هستید، این هاوربرد گزینه مناسبی برای شما است. کنترل این اسکوتر برقی ساده است، این اسکوتر یک دارای یک سکوی ایستادن راحت است که سر نمی خورد. سنسورهای که در زیر این سکو قرار دارند بسیار حساس هستند و به خوبی به تعادل بدن شما پاسخ نشان می دهند.

ویژگی های اصلی

  • این اسکوتر با دو حالت تنظیمات مختلف عرضه می شود. استاندارد و حالت مبتدی
  • قابلیت حمل شخصی با وزن ۲۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.
  • در مدت ۹۰ تا ۱۰۰ دقیقه شارژ می شود.
  • با یک بار شارژ ۱۲ کیلوگرم مسافت را می پیماید.
  • از طریق بلوتوث به ابزارهای دیگر متصل می شود تا از طریق اسپیکرهای داخلی اش موزیک پخش کند.

عملکرد

Swagtron T580 از اصطحکاک کافی چرخ ها با زمین برخوردار بوده و حرکت نرم و روانی دارد. این سیستم ها آن را قادر می سازد که در زمین های ناهموار حرکت کند. شما می توانید با این اسکوتر برقی در سطح شهر جابجا شوید. همچنین می توانید با خیالت راحت راه خود را به زمین های گل آلود کج کنید . این  اسکوتر برقی آفرود اتوبلانس دارای حداکثر سرعت ۱۲ کیلوگرم بر ساعت بوده و قابلیت حرکت در شیب ۳۰ درجه را دارد.

مزایا

۱- قابلیت حرکت در زمین های شیب دار و ناهموار

۲- مجهز به موتوری با آلایندگی صفر

۳- ضد پاشش آب

۴- دارای قابلیت بلوتوث. این ویژگی آن را بسیار کارآمد می کند.

۵- تنظیمات مبتدی استفاده از آن را برای افراد تازه کار بسیار راحت می کند.

معایب

  • سیستم بلوتوث ممکن است به سرعت در سطح های ناهموار آسیب ببیند.

اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

۱-۳-اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس SWAGTRON T6

زمانی که صحبت از فناوری و ارتباط موثر می شود، SWAGTRON T6 نا امیدتان نمی کند. Swagtron T580 در مقایسه با T 6 بسیار کوچک است. توانایی های آفرود T6 آن را نسبت به بسیاری از هاوربردها برتر می سازد. این اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس نیز دارای بلوتوث و اسپیکر است. دارای بدنه و تایرهای محکم است که قادرند وزن های سنگین را حمل کنند. اگر به دنبال قدرت و قابلیت آفرود هستید، این گزینه ای است که باید در ذهن داشته باشید.

ویژگی های اصلی

  • قابلیت حمل وزن تا ۲۰ کیلوگرم الی ۲۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت
  • دارای تایرهای مستحکم ۱۰ اینچی
  • دارای اتصال بلوتوث و اسپیکر داخلی

عملکرد

 اسکوتر برقی اتوبالانس افرود  SWAGTRON T6 به خاطر داشتن تایرهای محکم ۱۰ اینچی قادر است در تمام سطوح ناهموار حرکت کند. دارای حداکثر سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت بوده و در زمین های با شیب ۳۰ درجه حرکت می کند، چنین به نظر می رسد در صدر بهترین اسکوترهای برقی قرار دارد.

مزایا

  • دارای سرعت بالایی است.
  • در تمامی زمین ها قابلیت حرکت دارد.
  • استفاده از آن راحت است، اتصال بلوتوث استفاده از آن را راحت می کند.
  • استفاده و کنترل آن راحت است.
  • قابلیت حمل وزن های سنگین، آن را برای تمامی افراد مناسب می سازد.

معایب

  • قدرت و سرعت بالای آن ممکن است برای افراد جوان تازه کار مناسب نباشد.
  • اتصال بلوتوث و اسپیکر همیشه در معرض خراب شدن هنگام قرار گرفتن در زمین های ناهموار قرار دارند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع:  self-balancing-scooter-hoverboard