یکی از محبوب ترین انواع اسکوترهای برقی موجود در جهان اسکوتر برقی آفرود و هوشمند ۱۱ اینچ کیوانو یا همان KIWANO است. این نوع اسکوتر برقی به صورت اتوبالانس و به همراه اپلیکیشن است. در این نوشته قصد داریم تا به بررسی این اسکوتر برقی آفرود جذاب بپردازیم.

اندازه اسکوتر برقی آفرود کیوانو

اسکوتر برقی آفرود کیوانو به خاطر داشتن تایرهای پهن، امکان عبور از هر سطح ناهمواری را برای شما فراهم می کند. اسکوترهای برقی براساس اندازه تایرهای خود رده بندی می شوند. به طوری که رایج ترین انواع اسکوترهای برقی هوشمند رایج در بازار در اندازه های ۶.۵، ۸ و ۱۰ اینچ هستند که اعداد نشان دهنده، نماینگر اندازه تایر آنها است.

مزایای اسکوتر برقی آفرود کیوانو

رانندگی در سطوح با ارتفاع بالا

تایرهای ۱۱ اینچی این اسکوتر سبب می شود تا بتوانید به راحتی از هر سطحی عبور کنید، به طوری که در مقایسه با سایر اسکوترها با اندازه تایر مثلاً ۶.۵ اینچی، امکان عبور از جاده های با ارتفاع بالا را به راحتی امکان پذیر می سازد.

رانندگی در سطوح دشوار

تایرهای ۱۱ اینچی پهن با پهنای ۹ سانتی متر، امکان رانندگی در مسیرهای خارج از جاده و مسیرهای دشوار را برای شما فراهم می کند.

حفظ تعادل در پیچ ها

به دلیل اینکه این اسکوتر برقی آفرود کیوانو ۱۵ سانتی متر طول بیشتری نسبت به اسکوترهای رایج دیگر دارد، لذا شما می توانید تعادل خود در پیچ ها را بهتر کنترل کنید.

اسکوتر برقی آفرود

اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود کیوانو

این اسکوتر برقی مجهز به یک اپلیکیشن موبایل است که شما می توانید موارد مختلفی مانند مسافت طی شده، میزان شارژ، استفاده از نقشه و موارد مشابه دیگر را در این اپلیکیشین بررسی کنید.

استانداردهای بالای اسکوتر برقی آفرود

این اسکوتر برقی آفرود زیبا و جذاب، علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، دارای گواهی نامه های استاندارد متنوع و معتبر بین المللی بسیاری نیز است. گواهی نامه های مختلفی مانند گواهی نامه استاندارد اروپا، گواهی نامه استاندارد باتری، گواهی نامه قطعات الکترونیکی، گواهی نامه حفاظت در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب و در نهایت گواهی نامه استاندارد بین المللی UL22 که تمام سازندگان اسکوترهای برقی استاندارد، ملزم به دریافت این گواهی نامه هستند.

چراغ های اسکوتر برقی آفرود کیوانو

به دلیل وجود داشتن تعداد زیادی چراغ بر روی این اسکوتر برقی، زیبایی خاصی به این وسیله داده است و سبب شده است تا در شب جلوه بهتری نیز داشته باشد و امنیت بیشتری در شب داشته باشد. در جلو این اسکوتر برقی نیز چراغ یخی وجود دارد که نور بسیار زیادی را ساطع می کند و سبب می شود تا مسیر به خوبی نمایان شود. این اسکوتر در عقب خود هم چراغ راهنما دارد.

بلوتوث

اسکوتر برقی آفرود کیوانو مجهز به بلوتوث است که می توانید با استفاده از آن موزیک مورد علاقه خود را گوش دهید و از آن لذت ببرید.

کیف اسکوتر برقی

به همراه این اسکوتر برقی یک کیف اورجینال با نام برند خود کیوانو KIWANO وجود دارد که علاوه بر جنس فوق العاده آن، به شما کمک می کند تا به راحتی اسکوتر برقی خود را جابه جا کنید.

کشور سازنده

مانند بسیاری از اسکوترهای موجود در بازار اسکوتر برقی آفرود کیوانو هم ساخت کشور چین است ولی این محصول به سفارش کشور آمریکا در کشور چین تولید می شود.

اسکوتر برقی هاوربرد کیوانو

رده سنی استفاده کنندگان از اسکوتر

تمام افراد بالای ۸ سال می توانند از این اسکوتر حرفه ای استفاده کنند و افراد تا ۱۲۰ کیلوگرم مجاز به استفاده از آن هستند.

گارانتی محصولات اورجینال

ما همواره به خوانندگان خود بیان کرده ایم که در حد امکان سعی کنند تا محصولات خود را از فروشگاه های معتبر فیزیکی یا اینترنتی تهیه کنند. برخی از فروشگاه ها چون محصولات با کیفیتی را ارائه نمی کنند، از دادن تضمین های معمولی نیز اجتناب می کنند. این در حالی است که فروشگاه اینترنتی تهران اسکوتر از فروشگاه های معتبر و قدیمی در زمینه اسکوتر است، تمام محصولات خود را با گارانتی ارائه می کند. این محصول دارای گارانتی ۲ ساله پارسیان اسکوتر است و شما می توانید تا ۷ روز از خدمات گارانتی تعویض استفاده کنید، بدین منظور که از زمان خرید تا ۷ روز می توانید در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده، محصول را با سایر محصولات موجود در فروشگاه تعویض نمایید.

حرکت بر روی سطوح شیب دار

با استفاده از این اسکوتر می توانید بر روی سطوح شیب دار تا ۳۰ درجه با راننده حداکثر ۷۰ کیلوگرمی و ۱۵ درجه با راننده حداکثر ۱۲۰ کیلوگرمی را تجربه کنید.

حداکثر سرعت

حداکثر سرعت این اسکوتر معادل ۲۵ کیلومتر بر ساعت است.

میزان نگهداری شارژ

این اسکوتر برقی امکان نگه داشتن این اسکوتر تا ۲۰ کیلومتر طی مسیر یا ۴.۵ ساعت استفاده را دارد.

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ دستگاه

این اسکوتر برقی در مدت زمان ۲.۵ ساعت به صورت کامل شارژ می شود و می توان از آن استفاده کرد.

باتری اسکوتر برقی آفرود

این اسکوتر برقی دارای باتری لیتیومی سامسونگ است. این باتری از محبوب ترین و رایج ترین باتری های اسکوترهای موجود در بازار است.

معایب اسکوتر برقی آفرود کیوانو

مانند تمام وسایل این اسکوتر برقی نیز معایبی را دارد که البته در مقایسه به مزایا و ویژگی های منحصربه فرد آن قابل چشم پوشی است.

اندازه بالای دستگاه

با توجه به اینکه این دستگاه دارای لاستیک های پهن ۱۱ اینچی است، به صورت طبیعی وزن این دستگاه بیشتر از سایر نمونه های مشابه مانند ۶.۵ اینچی است. این دستگاه در حدود ۱۴ کیلوگرم وزن دارد و در صورتی که افراد بزرگسال و بالغ از آن استفاده کنند، مشکلی با جابه جایی آن ندارند.

قیمت نسبتاً بالا

این اسکوتر در مقایسه با سایر اسکوترهای مشابه در بازار، دارای قیمت نسبتاٌ بالایی است که البته با توجه به ویژگی ها و امکانات آن، قیمت بسیار زیادی به حساب نمی آید.

وب‌ سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ ایم و به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌ توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌ مند شوید.