۹ مورد از بهترین اسکوتر برقی ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰: راهنمای خرید

۹ مورد از بهترین اسکوتر برقی ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰: راهنمای خرید

در زمان های نه چندان دور، داشتن یک اسکوتر بیشتر شبیه یک رویا بود. چون علاوه بر اینکه این نوع وسایل حمل نقل جذاب و دوست داشتنی قیمت بسیار بالایی داشتند، کیفیت آنها چندان بالا نبود و البته در دسترس همه افراد هم نبود. در ایران هم چندین سال است که افراد می توانند محصولات با کیفیت را تهیه و خریداری کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت های معتبر هستند که با توجه به شرایط بازار اقدام به تولید اسکوتر برقی ارزان قیمت و با کیفیت می کنند. در این نوشته سعی می کنیم چند تا از بهترین نمونه های سال ۲۰۲۰ را برای شما معرفی کنیم تا با خیال راحت بتوانید این محصولات را تهیه و خریداری کنید.

اسکوتر برقی ارزان قیمت از رویا تا واقعیت

اگر بخواهیم که صادقانه با شما صحبت کنیم، شما نمی توانید محصولات با کیفیتی زیر چندین ده میلیون تومان را در بازار پیدا کنید. چرا؟ چون این نوع محصولات هم در خارج قیمت بالایی دارند و هم در ایران به خاطر قیمت بالای دلار، قیمت نهایی این نوع محصولات بسیار افزایش پیدا می کند.

محصولاتی که در ادامه معرفی می شود، از لحاظ شرایط مختلفی مانند استحکام بدنه، داشتن گواهی نامه UL و قیمت مناسب آن در سال ۲۰۲۰ تهیه و جمع آوری شده است.

۸ اسکوتر برقی ارزان که نباید خرید آن را از دست دهید.

در اینجا لیستی از بهترین هاوربردها و اسکوترهای برقی ارزان قیمت سال ۲۰۲۰ همراه با جداول مقایسه ‌ای و نظر کارشناسان آورده شده است.

اسکوترهای برقی تبدیل به وسایل نقیله جدید و شیک شده ‌اند که یک سواری عالی و ویژگی‌ های منحصر به فردی را ارائه می ‌دهند. آنها یکی از تکنولوژی ‌های مدرن عصر جدید هستند که تجربه غیر قابل باوری را عرضه می‌ کنند.

بدون استفاده از دست هرجا که دوست دارید بروید در حالی که از سرعت و رانندگی نرم و روان لذت می ‌برید. نسل نو به ویژه کودکان به شدت دنبال اسکوتری بدون استفاده از دست هستند.

این وسیله تنها یک اسباب بازی جذب و سرگرم کننده برای کودکان نیست. اصلاً! اسکوتر برقی برای تمام سنین جذابیت دارد، چرا که شما چیزی کاملاً متفاوت و سرگرم کننده را تجربه خواهید کرد.

داشتن یک اسکوتر برقی بسیار هیجان انگیز است که به دلیل موقیعت حیرت انگیز آن در آخرین روند تکنولوژی روز است. آن حقیقتاً یک وسیله فوق العاده برای نسل جوان است که با استفاده از آن می‌ توانند به مدرسه و دانشگاه رفته و از سواری با آن در اوقات فراغت لذت ببرند.

هر چیز جدیدی در مورد اسکوترهای برقی برای شما جذاب و منحصر به فرد خواهد بود. این اختراع می‌ تواند هم در مسیرهای کوتاه و هم در مسیرهای طولانی استفاده شود. رانندگی با آن واقعاً سرگرم کننده بوده و کنترل آن بسیار ساده است، چرا که به گونه ‌ای طراحی شده اند که ویژگی ‌های خودتعادلی را به معرض نمایش بگذراند.

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل قیمت بالا به سراغ خرید اسکوتر برقی نروند. اما اسکوترهای برقی در انواع مختلف و قیمت ‌های مختلف در دسترس هستند. انواع اسکوتر برقی ارزان قیمت نیز در دسترس هستند تا رویای داشتن اسکوتر برقی را برای شما محقق سازند. علاقه به اسکوترهای برقی گسترش یافته و هنوز در حال افزایش است، به همین دلیل توسعه قابل توجهی در بازار و محبوبیت این وسیله در میان گروه ‌های سنی مختلف مشاهده می ‌شود.

لیستی از بهترین اسکوتر برقی ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰

در عین افزایش محبویت این وسیله حمل و نقل، بسیاری از شرکت‌ ها با نام ‌ها، فناوری ها و ویژگی‌ های مختللف این محصول را به بازار عرضه می‌ کنند. توسعه به عنوان بخش جدا ناپذیری از اسکوترهای برقی شده است و سبب شده است تا روز به روز بر کیفیت آنها افزوده شود.

خرید یک اسکوتر برقی و لذت بردن از ویژگی‌ های آن بسیار ساده شده است. شما می ‌توانید با قیمت مقرون به صرفه به آرزوی خود برای داشتن یک اسکوتر برقی برسید و یک وسیله شیک را به زندگی خود افزوده و از راحتی استفاده از آن لذت ببرید.

بهترین اسکوترهای برقی با قیمت‌ های جذاب و مقرون به صرفه و براساس نیازهای شما در دسترس هستند. آنها در انواع رنگ‌ ها، ساختارها، طرح‌ ها و ویژگی‌ ها عرضه می ‍‌‌شوند. برخی از انواع اسکوتر برقی تنها قیمت پایینی دارند در حالی که کیفیت دست نخورده مانده و همانند یک محصول گران قیمت کار می‌ کنند. شما می توانید با ۲ الی ۴ میلیون تومان اسکوتر برقی مطلوب که مناسب نیازهایتان باشد را بخرید.

در اینجا لیستی از بهترین اسکوترهای برقی ارزان قیمت سال ۲۰۲۰ فراهم شده است که مزایا و سرگرمی بسیاری را به طور همزمان عرضه می‌ کند. نگاهی به آنها بیندازید، سپس مطمئناً به دنبال خرید حداقل یکی از آنها خواهید بود. بهترین انتخاب خود را از میان ۱۰ مورد اسکوتر برقی ارزان زیر انجام دهید بدون اینکه نگران نمونه‌های گران قیمت باشید. قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، بهتر است نگاهی به لیست زیر بیندازیم.

۱۰ نمونه از انواع بهترین اسکوتر برقی ارزان سال ۲۰۲۰

ما بازار بررسی کرده و بهترین اسکوترهای ارزان سال ۲۰۲۰ را که توسط کارشناسان اسکوتر برقی تایید شده است را برای شما فراهم کرده‌ایم.

۱- اسکوتر برقی HOVERHEART ارزان ترین مورد در لیست ما

اسکوتر برقی HOVERHEART

 

 

این بهترین پیشنهاد در دنیای اسکوترهای برقی است. این یکی از بهترین اسکوتر برقی ارزان خودبالانس است که ایمن ترین و با کیفیت ترین سواری را عرضه می ‌کند. این نوع اسکوتر به خاطر داشتن کیفیت بالا، تجربه رانندگی شما با اسکوتر برقی را تبدیل به بهترین تجربه شما خواهد کرد.

این اسکوتر برقی ارزان در طراحی ‌های منحصر به فرد و بسیاری از ویژگی ‌های ایمنی در دسترس است. ضرورتی به نگران شدن در مورد هیج موضوعی نیست، چرا که این اسکوتر به خوبی ویژگی ‌های ظاهری را در کنار ویژگی‌ های ایمنی دارد.

کیفیت آن به دلیل داشتن بدنه سفت و محکم بسیار بالا است. این محصول با قیمت‌ های مقرون به صرفه عرضه شده و فرصت مناسبی برای خریداران بالقوه است.

این محصول همچنین ارزش خرید بالایی دارد، چرا که می‌ توانید از ویژگی‌ های منحصر به فردی بهره مند شوید. سواری با آن حقیقتاً یک تجربه بسیار عالی است، چرا که این اسکوتر مطابق نیازها و خواسته ‌های شما است. این اسکوتر برقی ارزان دارای محدودیت وزنی ۷۰  کیلوگرمی بوده و برای هر کسی ایمن است. با بلندگوی بلوتوثی داخلی آن، می توانید از موسیقی در حین رانندگی لذت ببرید.

چراغ های LED چشمک زن آن همراه با ساختار چشم نواز، آن را به انتخابی قابل توجه برای همه تبدیل می‌ کند. علاوه براین، نیازی نیست در مورد رنگ آن نگران باشید، چرا که این محصول در انواع رنگ‌ ها عرضه می‌ شود. این محصول در ۱۷ رنگ موجود بوده و همگی بسیار زیبا هستند.

مدت زمان عمر عملکرد باطری نیز مناسب بوده و شما می‌ توانید با یک بار شارژ مسافت قابل توجهی را بپیماید. سرعت آن نیز قابل توجه بوده و می‌تواند ۱۶ کیلومتر را در ۶۰ دقیقه بپیماید. سرعت آن نیز قابل کنترل است. افرادی که با بودجه پایین به دنبال کیفیت بالا هستند باید Hoverheart  را انتخاب کنند، چرا که در هر صورت بهترین انتخاب است.

مزایا و معایب

مزایا

سرعت بالا

ایمن و محکم

قیمت مناسب

تنوع در رنگ و طرح

عمر باطری مناسب

بلندگوی داخلی

بدنه ضد آتش

چراغ LED

معایب

محدودیت وزنی پایین

عدم مقاومت در برابر آب و آتش

شارژ شدن آهسته

۲-اسکوتر برقی SwagTron T1 اسکوتری ارزان با رنگ ‌های متنوع

اسکوتر برقی SwagTron T1

 

 

با در نظر گرفتن، مزایا، قابلیت‌ ها، سرعت و عمر باطری، Swagtron یکی دیگر از انتخاب ‌های مناسب است. این اسکوتر ارزش خرید دارد، چرا که شما ویژگی ‌ها و مزایای بسیاری را با قیمت مناسب بدست می ‌آورید.  این محصول محبوبیت فراوانی در میان دوستداران اسکوتر برقی دارد و به عنوان یکی دیگر از بهترین و ارزان ترین انواع اسکوتر برقی ارزان قیمت ۲۰۲۰ رده بندی می‌ شود.

کسانی که به دنبال رانندگی ایمن و روان هستند باید SwagTron T1 را انتخاب کنند، چرا که تمام نیازها و خواسته‌ هایتان را عرضه می ‌کند. این اسکوتر در انواع رنگ ها و بهترین طرح‌ ها در دسترس است و ارزش و کیفیت بالایی را به شما عرضه می ‌کند. شما همه چیز آن را جذاب و شگفت انگیز خواهید یافت.

این اسکوتر برقی ارزان ارزش خرید و جایگاه مناسبی در بازار دارد که به دلیل ویژگی ‌های مناسب آن است. آن را یک بار شارژ کرده و مسافت قابل توجهی را بدون تمام شدن باطری بپیماید.

این اسکوتر برقی ارزان انتخاب مناسبی برای والدین کودکان خواهد بود که به دنبال سرگرمی ایمن و مناسبی برای فرزند خود هستند. پوشش محافظ روی آن نمایی زیبا همراه با بسیاری از ویژگی ‌ها به آن می ‌بخشد.  طیف رنگی آن نیز بسیار جالب بوده و در ۵ رنگ عرضه می ‌شود که می ‌توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پدهای قرار گیری سر نبوده و با کل بدنه اسکوتر برقی به خوبی متوازن شده اند.

چراغ های LED روی آن نمایی جذاب به آن، به ویژه برای کودکان بخشیده است. این اسکوتبر برقی تجربه بسیار جالب را برای شما به ارمغان می ‌آورد در حالی که محصولات SwagTron T به شدت برای کسانی که به دنبال خرید یک اسکوتر برقی برای کودکان خود بدون هزینه زیاد هستند، جذاب است.

این یک اسکوتر برقی ارزان خودبالانس خارق العاده است که به شما چیزی بیش از انتظار و علاقه تان عرضه می‌ کند.

۳- اسکوتر برقی مخصوص کودکان TOMOLOO، یک اسکوتر برقی ارزان قیمت

 اسکوتر برقی مخصوص کودکان TOMOLOO

 

این برند هیجان و کیفیت بالایی را با قیمت پایین عرضه می ‌کند. بله، شما اسکوتر برقی دلخواه خود را با قیمت مناسب بدست خواهید آورد. بیش از آنچه که می ‌خواستید.

این اسکوتر به طور ویژه برای کودکان طراحی شده است تا یک تجربه رانندگی دوست داشتنی و با کلاس بر روی اسکوتر برقی برای آنها فراهم کند. همان طور که می ‌دانیم، اسکوترهای برقی تبدیل به رویای کودکان مدرن شده اند چرا که ویژگی ‌ها، سرعت و ظاهری جذاب دارند.

همه اینها باعث افزایش محبوبیت و تقاضای آنها در بازار می‌شود. Tomoloo آپشن‌های فوق العاده ای را برای شما عرضه می کند. هر رنگ و طرحی که بخواهید می ‌توانید با اسکوترهای برقی Tomoloo انتخاب کنید.

این شرکت این فرصت را به شما می ‌دهد تا در دنیای سرگرمی، هیجان و سرعت با قیمتی پایین غرق شوید. اسکوترهای برقی Tomoloo جذاب هستند، چرا که قیمت پایین، کیفیت بالا و تنوع بالایی دارند. سیستم باطری و کنترل آن به خوبی ساخته شده است و شما از این نظر بسیار راحت خواهید بود.

باطری و سایر مواد استفاده شده توسط این شرکت، به دلیل قیمت پایین از کیفیت پایینی برخودار نیستند.

اسکوترهای برقی ارزان قیمت Tomoloo به خوبی ساخته شده ‌اند. همه چیز در این اسکوترهای برقی تست شده است و هیچ خطری از بابت ایمنی کودکان تان وجود ندارد. سرعت آن در حدود ۱۱ الی ۱۵ کیلومتر بر ساعت بوده و حداکثر وزن قابل تحمل آن ۷۵ کیلوگرم است. این از هر نظر  یک برند اسکوتر برقی ارزان و بسیار مناسب است، به طوری که فناوری و به روز بودن در این اسکوتر برقی برای کسانی که به دنبال چیزهای نو هستند فراهم است.

مزایا و معایب

مزایا

سرعت بالا

ضمانت معتبر برای اورجینال بودن محصول از طرف فروشگاه تهران اسکوتر

ایمن و مطمئن

رانندگی روان

تایرهای باکیفیت

تنوع طرح و رنگ

بدنه محکم

تعادل مناسب

قیمت مناسب

چراغ LED

باطری بادوام

معایب

محدودیت وزنی پایین

تنها مناسب برای افراد کم سن

۴- هاوربرد ارزان OTTO دارای گواهی نامه UI – یک اسکوتر برقی مقرون به صرفه برای فروش در فروشگاه اینترنتی

 اسکوتر برقی ارزان قیمت OTTO

 

 

این شرکت اسکوترهای برقی تولید می ‌کند که برای تمام سنین مناسب است. مهم ترین چیز در این زمینه ارزان و مقرون به صرفه بودن همراه با کیفیت بالا در بازار است.

مردم علاقه بسیاری به اسکوترهای برقی ارزان قیمت دارند تا بتواند تجربه هیجان انگیزی از رانندگی را فراهم کند.

این اسکوتر در انواع رنگ ‌ها فراهم است که می‌ توانید مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. طیف طراحی نیز بسیار وسیع است که انواع مختلفی را با قیمت ارزان عرضه می‌ کند. تمام رویا و علاقه کودک شما در مورد یک اسکوتر برقی ایده ‌ال به بهترین شیوه ممکن به تحقق خواهد پیوست.

تعادل و ساختار آن به صورت ‌های مختلف تست شده و کاملاً ایمن است. هندلینگ و حفظ تعادل آن حتی در سطوح ناهموار نیز ساده است، بنابراین این محصول برای افراد مبتدی کاملاً مناسب است.

به عنوان یک مبتدی شما همه چیز را در اسکوتر برقی ارزان Otto  ساده و جذاب خواهید یافت که برای راحتی شما طراحی شده است. محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد و این اسکوتر برقی ارزان توسط همه افراد با هر سلیقه ‌ای قابل استفاده است.

کیفیت ساخت آن بالا است به طوری که می ‌توانید کنترل آن را به راحتی و بدون مشکلی یاد بگیرید. ساختار آن محکم و ضد آب بوده و طرح‌ های بسیاری برای خریداران عرضه می ‌کند. سرعت آن نیز مناسب بوده و شما می توانید ضمانت و گواهی نامه های مرتبط و معتبر را از فروشگاه ما ( تهران اسکوتر) دریافت کنید. چراغ‌های چشمک زن و بلندگوی داخلی به جذابیت آن افزوده است.

مزایا و معایب

مزایا

کنترل آسان

باطری با دوام

رانندگی روان و ایمن

مواد و تایرهای باکیفیت

ضمانت نامه

خدمات پس از فروش بالا

قیمت پایین

ضد لغزش

معایب

عدم مقاومت در برابر آب

سخت بودن کنترل در سطوح ناصاف

۵- اسکوتر برقی ارزان  CHO- یک اسکوتر برقی ارزان  و با کیفیت فوق العاده

اسکوتر برقی ارزان CHO

 

این اسکوتر برقی ارزان شما را به دنیای جدیدی از پیشرفت، سرعت و سرگرمی خواهد برد. تمام اینها با یک قیمت مقرون به صرفه قابل دسترس است. دیگر نیازی نیست به خاطر قیمت بالا، برای محقق کردن رویایی کودکان خود برای داشتن اسکوتر برقی به دردسر بیفتید.

CHO بهترین راه حل برای کسانی است که دنبال چیز زیاد با پول کم هستند.  تمام آرزوها و خواسته‌های اسکوتر برقی با این اسکوتر برقی ارزان و بسیار عالی محقق خواهد شد که در سال ۲۰۱۹   نیزمحبوبیت فراوانی یافته است.

مدل ‌های قبلی نیز بسیار خوب بودند، اما مدل ‌های جدید واقعاً خارق العاده هستند. آنها همچنین به خوبی طراحی شده و دارای طیف گسترده ای از رنگ ‌ها، طرح ‌ها و مدل ‌ها هستند.

چراغ‌ های چشمک زن و طراحی زیبا کافی هستند، تا توجه هر بینده‌ ای را به خود جلب کنند. شما می ‌توانید اسکوترهای برقی این برند را با قیمت مناسب بخرید. کیفیت آن بسیار مناسب بوده و ملاحظات ایمنی به خوبی در آن رعایت شده است.

کنترل آن بسیار ساده است و کودکان قادر خواهند بود تا از رانندگی ایمن، روان و جذاب بر روی آن لذت ببرند. شما می ‌توانید مسافت مناسبی را با سرعت بالا و طول عمر باطری بالا با آن بپیمایید.

تعادل اسکوتر برقی ارزان به خوبی حفظ می ‌شود که مانع از تصادف و سوانح می ‌شود. این اسکوتر برقی ارزان بهترین گزینه برای دوست داران سرعت و موسیقی است. سرعت آن در حدود ۱۰ الی ۱۲ کیلومتر بر ساعت بوده و می تواند حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند. اسکوترهای برقی ارزان و مناسب CHO با ویژگی ‌های بسیار عالی عرضه می ‌شوند و برای همه جذاب هستند.

مزایا و معایب

مزایا

مواد با کیفیت

طول عمر باطری بالا

چراغ‌های LED

قیمت مقرون به صرفه

بلندگو

بلوتوث

معایب

سرعت نه چندان بالا

وزن بالا

۶- اسکوتر برقی LEVIT8ION ION- اسکوتر برقی ارزان ایده ال و با کیفیت

اسکوتر برقی LEVIT8ION ION

 

 

اسکوتر برقی دیگری که از نظر قیمت، کیفیت و ظاهر برای شما کاملاً مناسب است. این اسکوتر برقی ارزان بسیار جذاب و دوستدار محیط زیست است و امکانات بسیاری را برای کاربر فراهم می‌ کند. شما مطمئناً همه چیز را در مورد این محصول دوست خواهید داشت که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی‌ های جذاب آن است.

هیچ چیزی در این اسکوتر برقی ارزان نشان نمی‌ دهد که آن یک جنس ارزان قیمت است که به دلیل ویژگی‌ های عالی و فراوان آن است. برای مسافت ‌های کوتاه و رانندگی هیجان انگیز، این اسکوتر قدرتمند کاملاً مناسب است. رانندگی روان و لذت بخش در کنار چراغ‌ های چشمک زن و بدنه محکم برای شما فراهم است.

طراحی بدنه آن بسیار جذاب است در حالی که عمر باطری آن نیز مناسب است. هرچند که زمان زیادی می ‌برد تا کاملاً شارژ شود، اما می ‌توانید از آن برای مسافت طولانی و مدت زمان زیادی استفاده کنید. کیفیت تمام قطعات آن و ویژگی ‌های آن اصلاً پایین نیامده و در هنگام استفاده با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

با توجه به داشتن گواهی نامه UL2272، ایمنی آن برای همه تضمین شده است. بدنه درخشان و شفاف آن باعث می ‌شود تا حتی پس از چند بار استفاده هنوز نو به نظر برسد. ساختار و مواد آن بسیار با کیفیت بوده و اسکوتر دارای امکانات اضافی فراوانی است.

این یک محصول بسیار قدرتمند و عالی است که سواری ایمن و لذت بخشی را برای کودکان تان فراهم می ‌کند. سرگرمی بسیاری را با محصولات Levit8ion خواهید داشت چرا که سرعت و ویژگی‌ های خارق العاده همواره همراه با آن هستند.

رنگ‌ ها و طرح ‌های مختلف این مدل، طیف وسیعی از انتخاب‌ ها را برای شما فراهم می ‌کند. حداکثر وزن قابل تحمل آن ۷۰ الی ۸۰ کیلوگرم است که در مجموع مناسب است.

موتور دوگانه و سیستم خودتعادلی این اسکوتر برقی ارزان را به گزینه ‌ای مناسب برای نوجوانان و کودکان تبدیل کرده است. همان گونه که قبلاً هم بیان شد، تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گواهی نامه اصالت و اورجینال بودن محصول است. شما می توانید هنگام خرید از فروشگاه ما، از همکاران ما تضمین کیفیت محصول، باتری را هم دریافت کنید. یک خبر خوش هم اینکه شما هنگام خرید هدیه ای هم برای شما تقدیم خواهیم کرد.

مزایا و معایب

مزایا

مقرون به صرفه

مواد با کیفیت و محکم

کیفیت بالا

موتور دوگانه

تایرهای ضد لغزش

چراغ ‌های چشمک زن

راحت

ایمنی بالا

ضد آب و آتش

معایب

سرعت نه چندان بالا

زمان شارژ بالا

۷- اسکوتر برقی موزیکال TOMOLOO- انتخاب سردبیر به عنوان بهترین اسکوتر برقی ارزان سال ۲۰۲۰

اسکوتر برقی TOMOLOO

 

این بهترین و ارزان ترین اسکوتر برقی است که غنی از ویژگی‌ های برتر و امکانات فراوان است. شما مطمئناً آن را برای کودکان خود انتخاب خواهید کرد، چرا که این محصول هر آنچه که کودک شما می‌ خواهد را عرضه می ‌کند. سواری روی آن بسیار راحت، روان و لذت بخش خواهد بود.

این اسکوتر برقی ارزان تبدیل به بهترین انتخاب در بازار شده است، چرا که همه چیز را در خود دارد. اسکوتر برقی ارزان موزیکال Tomoloo در رنگ ‌ها و طرح‌ های مختلف در دسترس است و سفر شما را سرشار از جذابیت می ‌کند.

به دلیل داشتن چراغ ‌های زیبا، طراحی جذابی برای کودکان دارد. کودکان مطمئناً می ‌خواهند که اسکوتر برقی آنها اینچنین رنگارنگ و پر از ویژگی‌ های جذاب باشد.

قوانین ایمنی نیز در آن رعایت شده است تا رانندگی ایمن و متعادلی داشته باشید. نیازی نیست در مورد لغزش یا تعادل آن نگران باشید، چرا که محصولات Tomoloo دارای طراحی بسیار خوبی هستند.

تایرها دارای کیفیت بالایی بوده و از بهترین مواد ساخته شده اند و طول عمر باطری آن نیز مناسب است. بنا به تایید UL، این محصولات حقیقتاً امن بوده و برای سفر به جاهای مختلف کاملاً مناسب هستند.

ظاهر آن همراه با کیفیت ساخت بالا، آن را به بهترین اسکوتر برقی ارزان سال ۲۰۲۰ تبدیل کرده است. کنترل آن بسیار ساده و حتی لذت بخش است.

شروع به کار آن تنها با فشار یک دکمه است که برای همه قابل فهم است. بدنه ضد آب و چراغ‌ های چشمک زن و بلندگوی داخلی آن را به گزینه ‌ای مناسب و جذاب تبدیل می‌ کند.

این اسکوتر برقی ارزان دارای سرعت ۱۵ الی ۱۷ کیلومتر بر ساعت بوده و محدوده وزنی آن ۷۵ کیلوگرم است که واقعاً شگفت آور است. اسکوتر برقی ارزان Tomoloo از همه نظر دوست داشتنی و راندنی است.

مزایا و معایب

مزایا

چراغ‌ های LED ویژه

زمان شارژ پایین

عمر باطری بالا

قیمت مناسب

سرعت بالا

بدنه با کیفیت

وزن پایین

ضد آب و آتش

ضمانت نامه فروشگاه تهران اسکوتر

رنگ ‌های جذاب

معایب

ندارد.

۸- اسکوتر برقی ارزان GOTRAX HOVERFLY- موتور دوگانه ۲۵۰ واتی قدرتی فوق العاده به شما می ‌دهد.

اسکوتر برقی GOTRAX HOVERFLY

 

اگر بودجه محدودی دارید و می ‌خواهید اسکوتر برقی ارزان با کیفیتی برای کودک خود بخرید، NHT Off-Road مناسب شما است. با این محصول کم هزینه کرده و چیز زیادی بدست آورید که انتخابی بسیار عالی برای اغلب افراد است.

طراحی آن بسیار منحصر به فرد و جذاب است که به این دلیل تقاضا برای آن در بازار به شدت افزایش یافته ست.

این اسکوتر برقی ارزان ساخته شده است تا تجربه حیرت انگیزی را برای کودک شما فراهم کند، به این دلیل که تمام کیفیت و ایمنی را در خود دارد. شما قطعاً پس از اولین رانندگی با آن عاشق آن خواهید شد.

اگر عاشق سرعت هستید، پس از این نظر نیز آن را دوست خواهید داشت. با توجه به تایرهای با کیفیت آن سرعت آن بسیار خوب است. تعادل این اسکوتر برقی ارزان نیز مناسب است و کاربر با هیچ مشکلی از نظر کنترل آن مواجه نخواهد شد.

تقاضا برای این محصول بسیار بالا بوده و روز به روز در حال افزایش است. تقاضا برای محصولات این برند به شدت در حال افزایش است،  چرا که محصولات جدیدی با ویژگی ‌ها و امکانات جدید عرضه می ‌کند.

ضمانت یک ساله نیز در دسترس است و شما از رانندگی با سرعت دلخواه خود لذت خواهید برد. قیمت آن بسیار مناسب بوده و فرصت لذت بردن از امکانات فوق العاده را که همراه با Gotrax عرضه می ‌شود را برای شما فراهم می ‌کند.

محدودیت وزنی آن ۱۰۰ کیلوگرم است که برای این اسکوتر برقی مقرون به صرفه کاملاً مناسب است. عمر باطری نیز بسیار مناسب بوده و سرعتی در حدود ۱۱ الی ۱۳ کیلومتر را ارائه می ‌کند.

تمام اجزای اصلی آن تست شده و تایید شده ‌اند، چرا که ایمنی افراد نمی‌ تواند به خاطر قیمت به خطر بیفتد. ویژگی‌ های ایمنی کاملاً فعال بوده و شما می ‌توانید سفری خاطر انگیز و هیجان انگیز داشته باشید.

مزایا و معایب

مزایا

چراغ های LED

بهترین کیفیت

ایمن و راحت

کنترل آسان

رنگ‌ های متنوع

شارژ سریع و طول عمر باطری بالا

سرعت بالا

معایب

نداشتن اسپیکر

۹- اسکوتر برقی آفرود NHT- بهترین اسکوتر برقی ارزان آفرود

اسکوتر برقی آفرود NHT

 

یک گزینه مناسب دیگر با قیمت ارزان و ویژگی ‌های استثنایی اسکوترهای برقی آفرود NHT هستند. آنها حقیقتاً دارای ساخت شگفت آوری هستند تا بتوانند تمام نیازهای کودکان و بزرگسالان را پوشش دهند. این اسکوترهای برقی مناسب کودکان بوده و در رنگ ‌ها و طرح‌ های مختلف در دسترس هستند.

بدون شک اسکوتر برقی ارزان آفرود NHT بهترین اسکوتر برقی ارزان سال ۲۰۲۰  است که دارای ویژگی ‌های شگفت آوری است. اقدامات ایمنی همواره در طول فرایند ساخت آن مدنظر بوده و از این نظر شیفته آن خواهید شد. این اسکوترهای برقی دارای کیفیت بالایی بوده و حتی در زمین‌ های شیب دار نیز عملکردی فوق‌العاده دارند.

تعادل آن حتی در پیچ ‌ها نیز به خوبی حفظ می‌ شود. کودکان و بزرگسالان به خوبی می ‌توانند آن را کنترل کرده و هیچ پیچیدگی در آن وجود ندارد.

NHT به عرضه محصولات جدید و با کیفیت و در عین حال در نظر داشتن مقرون به صرفه بودن برای اغلب مردم معروف است.

به همین دلیل است که محصولات آن همیشه با بیشترین تقاضا مواجه است. دلیل دیگر برای محبوبیت آن ضمانت یک ساله همراه با خدمات پس از فروش در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل است.

تنوع سرعت، رنگ و طراحی آن بسیار وسیع است و گزینه‌ ای مناسب برای همه عرضه می ‌کند. محدودیت وزن آن ۱۰۰ کیلوگرم است و شما می‌توانید با سرعت ۱۱ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید که سرعت مناسبی است.

این اسکوترهای برقی بهترین انتخاب و مناسب ترین گزینه برای نیازهای کودکان هستند. احتمال تصادف بسیار اندک است، چرا که همه چیز با در نظر گرفتن ایمنی طراحی شده است.

کیفیت بالا و امکانات سرگرمی بالا در انتظار کسانی است که آن را انتخاب می‌ کنند.

مزایا و معایب

مزایا

گواهی نامه UL7722

بلندگوها

طراحی عالی

تنوع رنگ بالا

حفظ تعادل حتی در زمین ناهموار

بدنه ضد آتش و آب

قیمت پایین

سرعت بالا

طول عمر باطری بالا

معایب

وزن بالا

کنترل سخت

سخن آخر

در این نوشته سعی کردیم تا اطلاع جامع و کاملی از بهترین انواع اسکوتر برقی ارزان در سال ۲۰۲۰ و موجود در بازار را ارائه دهیم تا شما بتوانید با آگاهی فراوان، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمام محصولات معرفی شده محبوبیت و تقاضای بسیار بالایی در بازار دارند.

میزان راحتی و سرگرمی با این اسکوترهای برقی با کیفیت و ارزان قیمت که اشاره شد، بسیار بالا خواهد بود. البته تمام آنها معایبی نیز دارند، اما به اندازه ای نیستند که به مزایا و نکات مثبت آنها غلبه کنند.

هر کدام از موارد فوق را که انتخاب کنید، همگی به خوبی طراحی شده و جذاب هستند. همگی دارای گواهی نامه معتبر بوده و کیفیت بالا را در کنار ایمنی بالا عرضه می‌ کنند.

این اسکوترهای برقی بسیار عالی با قیمت‌ های بسیار مقرون به صرفه در دسترس هستند و این واقعاً شگفت آور است. گزینه مورد علاقه خودتان را انتخاب کرده و از رانندگی با وسیله‌ای منحصر به فرد و شیک لذت ببرید.

منبع: axelvold