اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20: نهایت قدرت و زیبایی در یک اسکوتر برقی

بررسی اسکوتر برقی d20

برندهای تولید کننده اسکوتر به سختی در حال تلاش برای به دست گرفتن این بازار و جذب مشتریان آن هستند. از همین رو همه روزه شاهد ارائه مدل های جدید اسکوتر با امکاناتی خارق العاده و کاربردی هستیم. هر چه که باشد، رقابت برندهای مطرح اسکوتر بسیار به نفع مشتریان این وسیله برقی است. چرا که برای جلب حداکثری رضایت مشتریان این امکانات ویژه با قیمت هایی استثنایی نیز عرضه می شوند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 بپردازیم.

این اسکوتر یکی از جدیدترین مدل های برند f-speed به شمار می رود که قادر است با امکانات و ویژگی های خاص و متمایز خود شما را شگفت زده کند! برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و همچنین امکانات جانبی این اسکوتر برقی زیبا و قدرتمند، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20

اگر به دنیای اسکوترهای برقی علاقه‌مند باشید، بدون شک نام برند f-speed و محصولات با کیفیت آن به گوش تان خورده است. اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 یکی از جدیدترین مدل های ارائه شده توسط این شرکت است که در آن می توان تجربه چندین و چند ساله این کمپانی بزرگ را مشاهده کرد. این اسکوتر چه از لحاظ مشخصات فنی و چه از لحاظ زیبایی ظاهری حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در ادامه نگاه دقیق تری به مشخصات و ویژگی های این اسکوتر زیبا خواهیم داشت.

مشخصات فنی اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20

مشخصات فنی اسکوتر یکی از مهم ترین معیارهایی است که در هنگام خرید آن مورد توجه قرار می گیرد. از همین رو پیش از هر بررسی دیگری، ابتدا نگاهی به جزئیات فنی اسکوتر D20 خواهیم داشت. اسکوتر اف اسپید D20 از دو موتور با قدرت ۲۵۰W بهره می‌برد که در مجموع قدرتی برابر با ۵۰۰W را برای آن به ارمغان می‌آورند. اندازه تایرهای این اسکوتر ۸ اینچ (یا همان ۲۰ سانتی‌متر) بوده و جزو اسکوترهایی با اندازه متوسط به شمار می‌رود. تایرهای ۸ اینچی اسکوتر d20 باعث شده تا استفاده از آن در مسیرهایی که کاملاً هموار نیستند نیز امکان پذیر باشد.

میزان تحمل وزن این اسکوتر بسیار مناسب بوده و از ۲۵ تا ۱۲۰ کیلوگرم متغیر است. البته طبیعی است که وزن استفاده کننده از آن در میزان مصرف باطری و حرکت در شیب ها تأثیرگذار خواهد بود که در ادامه بیشتر به این جزئیات خواهیم پرداخت. اسکوتر f-speed d20 مجهز به ۳ بورد عملکردی مجزا است که استفاده و کنترل آن را بسیار ساده و لذت بخش تر می‌کند.

باطری اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 با ظرفیت ۴۴۰۰mAh و توان ۴۲ ولت، محصول شرکت قدرتمند سامسونگ است. با هر بار شارژ کامل این باطری ۲۰ هسته ای قادر خواهید بود تا مسافتی حدود ۲۵ کیلومتر را طی کنید. سرعت حرکت اسکوتر اف اسپید d20 بسته به وزن کاربر آن متفاوت است. این اسکوتر در حداکثر ظرفیت خود (با وزن ۱۲۰ کیلوگرم) قادر است تا با سرعتی معادل ۱۲ کیلومتر در ساعت حرکت کند. با این حال اگر وزن شخص مصرف کننده ۷۰ کیلوگرم باشد، سرعت حرکت آن تا ۲۵ کیلومتر در ساعت نیز افزایش خواهد یافت.

 

اسکوتر برقی اف اسپید d20

 

اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 توان حرکتی مناسبی در شیب‌ها نیز دارد. این اسکوتر قدرتمند قادر است تا با نهایت ظرفیت وزن (۱۲۰ کیلوگرم) در شیب‌هایی تا ۱۰ درجه حرکت کند. همچنین در صورتی که وزن شخص استفاده کننده از آن ۷۰ کیلوگرم باشد، این اسکوتر برقی در شیب هایی با زاویه ۳۰ درجه نیز به حرکت خود ادامه خواهد داد. همچنین این اسکوتر دارای یک صفحه نمایشگر به منظور نشان دادن وضعیت دستگاه و میزان شارژ دهی آن است.

موارد ذکر شده در این بخش تنها قسمتی از ویژگی های فنی مهم و عمومی اسکوتر برقی d20 به شمار می روند. اکنون به سراغ بررسی ویژگی های خاص و منحصر به فرد اسکوتر دی ۲۰ خواهیم رفت.

امکانات و ویژگی های اسکوتر برقی d20

اگر به امکانات خاص و جانبی اسکوترها علاقه داشته باشید، این قسمت بدون شک برای شما جذاب خواهد بود! اسکوتر برقی دارای چراغ های LED جذاب  و زیبایی بر روی گلگیر، پشت دستگاه و همچنین بر روی رینگ های خود است. این چراغ ها در شب جلوه رویایی و زیبایی به این اسکوتر برقی بخشیده و از سمت دیگر ایمنی آن در شب را افزایش می دهند. اگر ترجیح می دهید تا در حین حرکت، لذت تجربه اسکوتر سواری را با آهنگ های مورد علاقه خود افزایش دهید، می توانید از طریق بلوتوث اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 گوشی خود را به این دستگاه متصل کنید. در نتیجه تنها کافی است تا آهنگ های مورد نظر خود را بر روی گوشی اجرا کرده تا صدای آن از طریق اسپیکرهای قدرتمند و با کیفیت این دستگاه پخش شود.

شکل ظاهری اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 بسیار شیک و خاص است. به گونه ای که ظاهر آن بیشتر از یک اسکوتر برقی ساده، به یک ماشین اسپورت گران قیمت شباهت دارد. همچنین این دستگاه دارای یک ریموت کنترل برای روشن و خاموش کردن آن است. همچنین در صورتی که در پیدا کردن اسکوتر خود دچار مشکل شوید، از طریق همین ریموت کنترل می توانید گزینه یافتن دستگاه را فعال کرده و به سرعت اسکوتر خود را بیابید.

با خرید اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 از سایت تهران اسکوتر، یک عدد کیف حمل اسکوتر نیز به شما تعلق خواهد گرفت. به کمک این کیف قادر خواهید بود تا این اسکوتر ارزشمند و البته بزرگ خود را به سادگی به هر مکان دلخواهی حمل کنید. همچنین با خرید از این وب‌سایت امکانات دیگری از جمله ۳۶ ماه خدمات پس از فروش، ۷ روز گارانتی تعویض و همچنین بازگشت رایگان کالا تا ۳۰ روز به شما ارائه خواهد شد.

 

اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20

هر آنچه که از یک اسکوتر خاص انتظار دارید.

در این مطلب سعی داشتیم تا به معرفی اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 پرداخته و نگاه ریزبینانه تری به مشخصات فنی و امکانات خاص این اسکوتر داشته باشیم. بدون شک d20 یکی از بهترین نمونه ها و محصولات کمپانی قدرتمند f-speed در بازار به شمار می رود. اگر به دنبال یک اسکوتر خاص و فول آپشن هستید، اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 شما را از خود نا امید نخواهد کرد. اگر تجربه استفاده از این اسکوتر را دارید، نظرات و تجربیات ارزنده خود را با ما و سایر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.