بررسی کامل اسکوتر برقی ایرویل S3

اسکوتر برقی ایرویل S3

اسکوتر برقی ایرویل S3 ( Airwheel S3 ) یک وسیله کاربردی برای حمل و نقل است که با استفاده از دو چرخ به صورت خود متعادل است. این شاهکار یک وسیله ترکیبی خلاقانه از الکترونیک، مکانیک و فناوری اطلاعات است. این وسیله علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا در داخل شهر تردد داشته باشید، بلکه به عنوان یک وسیله تفریح و سرگرمی نیز شناخته می شود. انواع اسکوتر برقی ایرویل به عنوان یکی از بهترین برندهای اسکوتر خود متعادل در بازار شناخته می شود. در صورتی که قصد خرید اسکوتر خود متعادل ایرویل دارید، با ما همراه باشید چون قصد داریم در این نوشته یک مدل بسیار رایج Airwheel S3  را بررسی کنیم.

اسکوتر برقی ایرویل S3

مهم ترین ویژگی اصلی اسکوتر Airwheel S3 نگه داشتن کاربر با وسیله ۲ چرخ موازی است. این اسکوترها براساس یک سیستم الکترونیکی پیشرفته و مدرن، تعادل فرد سوار شده را حفظ می کند. در این اسکوتر برقی خود متعادل ۲ موتور الکتریکی استفاده است که با استفاده از باتری های لیتیوم یونی کار می کنند. این نوع اسکوترها می توانند با حداکثر سرعت یعنی ۱۸ کیلومتر بر ساعت حرکت کنند. این نوع اسکوتر توانسته است تا بیشترین امتیاز ایمنی در صنعت را کسب کند و توانسته است تا بالاترین استانداردهای UL را که مختص اسکوترهای خود متعادل است را کسب کنید. با استفاده از این اسکوتر می توانید از محل هایی با شیب حداکثر ۱۵ درجه عبور کنید، البته این درجه شیب برای افرادی که وزن کمتری دارند، می تواند تا ۴۵ درجه افزایش پیدا کند.

مزایای اسکوتر برقی ایرویل S3

همان گونه می دانید مهم ترین مزیت اسکوترهای برقی، عدم آلاینده بودن آنها است. اسکوتر برقی بسیار دوستدار محیط زیست هستند و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست تولید نمی کنند. علاوه بر آلودگی هوا، این نوع اسکوترها بسیار کم هستند و آلودگی صوتی نیز ندارند.

اسکوتر برقی airwheel

مزایای اسکوتر برقی ایرویل

از امکانات اسکوتر برقی ایرویل می توان به بلوتوث، صفحه نمایش LCD، کیلومترشمار دیجیتال، نمایش میزان شارژ باطری، سیستم اتوبالانس، ریموت کنترل، چراغ‌ های جلو و عقب که با ریموت کنترل آن می توان چراغ ها را روش و خاموش کرد و اسکوتر را قفل و باز کرد.

اسکوتر برقی ۱۴ اینچی

اسکوتر برقی Airwheel یک اسکوتر ۱۴ اینچی است که چرخ های آن تیوبلس است و چرخ های تیوبلس سبب می شود تا سواری نرم تری نسبت به مدل های توپر داشته باشید ولی هنگام رانندگی با چرخ های تیوبلس باید بیشتر مراقب باشید تا پنچر یا کم باد نشوند. محافظ پلاستیکی که دور موتور و چرخ آن وجود دارد، سبب شده است تا دستگاه به صورت کامل ضد آب شود و شما بتوانید با خیال راحت اقدام به رانندگی آن در زیر باران و جاهای مرطوب کنید.

حداکثر سرعت

شما می توانید با استفاده از اسکوتر برقی Airwheel S3 حداکثر سرعتی معادل ۱۸ کیلومتر بر ساعت داشته باشید.

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ

مدت زمان لازم برای شارژ باتری این اسکوتر ۴ است، تا باتری آن فول شارژ شود.

وزن دستگاه

اسکوتر Airwheel S3 دارای وزنی در حدود ۲۴ کیلوگرم است و شما برای جابجایی آن باید از وسایل نقلیه کمک بگیرید. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این دستگاه، این است که شما می توانید دسته اسکوتر برقی خود را به راحتی از بدنه آن جدا کنید و سپس با خیال راحت اسکوتر را جابه جا کنید.

مسافت طی شده با استفاده از یک بار شارژ

شما می توانید با شارژ کامل اسکوتر حداکثر ۷ کیلومتر را طی کنید. البته همانطور که می دانید، میزان مسافت ارتباط مستقیم با شیب و وزن فرد استفاده کننده دارد. یعنی هر چه وزن فرد استفاده کننده و شیب زمین افزایش یابد، میزان مسافت طی شده کاهش پیدا می کند و بالعکس.

موتور

این اسکوتر دارای یک موتور عالی با قدرت ۱۰۰۰ واتی دارد که سبب می شود تا نگران کارآیی آن نباشید و از رانندگی با آن لذت ببرید و به شما این امکان را می دهد تا با سرعت ۱۸ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید.

اسکوتر هوشمند ایرویل

خاصیت ضد آب بودن

همان طور که در بالا اشاره کردیم، یکی از مهم ترین مزایای اسکوتر برقی Airwheel S3 ضد آب بودن آن است و می توانید با خیال راحت در محیط های گل آلود و دارای آب اقدام به رانندگی آن بکنید.

مانیتور نشان دهنده باتری، مسافت، سرعت

از دیگر قابلیت‌ های این اسکوتر برقی می توان به نمایشگر اعلان وضعیت دستگاه که بر روی دسته آن قرار دارد اشاره کرد. این نمایشگر به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مفیدی را از دستگاه و وضعیت سواری خود دریافت کنید و اطلاعات مختلفی مانند میزان باتری، مسافت و سرعت خود را چک کنید.

چراغ های ال ای دی

اسکوتر برقی ایرویل S3 دارای ۲ عدد چراغ در جلو، دو عدد چراغ ایست در عقب و چراغ روی دسته است که علاوه بر افزایش زیبایی آن سبب می شود تا بتوانید در فضاهای کم نور یا در شب نیز با خیال راحت اقدام به راندن آن بکنید و افراد دیگر نیز از رانندگی شما آگاهی پیدا کنند.

نتیجه گیری در مورد اسکوتر برقی ایرویل S3

با توجه به نکات بیان شده، اسکوتر برقی Airwheel S3  یک انتخاب هوشمندانه برای حمل و نقل فردی است. علاوه بر ظاهر زیبای این اسکوتر، کیفیت ساخت بالای آن کمک می کند تا رضایت کامل از اسکوتر خریداری خود داشته باشید و مطمئناً انتظارات شما برآورده خواهد شد.

با توجه به استاندارد بالای اسکوتر برقی ایرویل می توانید با خیال راحت در سطح شهر و حتی در زمین های گل آلود و زیر باران از این اسکوتر برقی استفاده کنید.

خرید از فروشگاه های مجاز و معتبر

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر و مجاز اینترنتی یا فیزیکی، اسکوترهای با کیفیتی را تهیه کنید. فروشگاه تهران اسکوتر با تجربه چندین ساله و به عنوان اولین وارد کننده های اسکوتر برقی در ایران، آماده است تا محصولات با کیفیت و استاندارد را در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ما تهیه کنید. در صورت خرید از فروشگاه تهران اسکوتر شما می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

گارانتی اصلی بودن کالا و تضمین سلامت دستگاه

۷ روز گارانتی تعویض

بازگشت رایگان کالا تا ۳۰  روز

دو سال گارانتی بی قید و شرط قطعات مکانیکی و الکترونیکی

۳۶ ماه خدمات پس از فروش