اسکوتر برقی با صندلی: با این لوازم جانبی اسکوتر ساده خود را مجهز به صندلی و اهرم کنترل کنید!

اسکوتر برقی با صندلی: با این لوازم جانبی اسکوتر ساده خود را مجهز به صندلی و اهرم کنترل کنید!

صندلی برای اسکوتر

این روزها کمتر کسی با اسکوترهای برقی و نحوه استفاده از آنها ناآشنا است. افزایش مخاطبان این وسیله باعث شده تا کاربردها و لوازم جانبی ارائه شده برای آن نیز به سرعت رشد یابد. هر یک از وسایل جانبی در پی رفع یکی از مشکلات و چالش های استفاده از این وسیله ابداع شده اند. برای مثال در حالت عادی برای استفاده از اسکوتر کاربر ناچار به قرار گیری در وضعیت ایستاده است و این مسئله می تواند برای افرادی که به هر دلیلی قادر به ایستادن طولانی مدت نبوده و یا علاقه ای به قرارگیری در این وضعیت نداشته باشند، به عنوان یک چالش مطرح شود. چنین افرادی به دنبال یافتن اسکوتر برقی با صندلی هستند و ممکن است مدل های موجود مورد پسندشان واقع نشود.

در این شرایط می توانیم دست به دامان لوازم جانبی برای این دستگاه همه پسند شویم. در حال حاضر صندلی های مخصوصی برای قرار گرفتن بر روی اسکوتر به بازار ارائه شده که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارد. اگر قصد آشنایی با انواع مدل های اسکوتر برقی با صندلی جانبی را دارید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انواع مدل های اسکوتر برقی با صندلی جانبی

پیش از این در مطلب معرفی اکسسوری های اسکوتر برقی به یکی از مدل های این دسته از صندلی های جانبی اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم تا نمونه های بیشتری را به شما معرفی کرده و ویژگی خاص هر یک از آنها را بیان کنیم.

 

اسکوتر برقی با صندلی

 

تصویر فوق اولین اسکوتر با صندلی جانبی است که قصد معرفی آن را داریم. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، این صندلی جانبی با اهرم خود حالتی شبیه به سورتمه سواری دارد. با استفاده از این صندلی تنها کافی است تا اهرم را به سمت جلو یا عقب بکشید تا اسکوتر برقی شما به حرکت درآمده و یا در جای خود متوقف شود. به لطف این صندلی جانبی همه نگرانی های شما از بابت تصادف و ایجاد صدمات فیزیکی به کودکان دلبندتان از میان خواهد رفت.

این صندلی به سادگی بر روی اسکوتر قابل نصب و جدا سازی است و در هر زمان دلخواهی با کمترین زحمت قادر به نصب و یا حذف آن از روی بدنه اسکوتر خواهید بود. اندازه دسته جلویی این اکسسوری قابل تنظیم بوده و نسبت به قد شخص استفاده کننده می توان آن را بلندتر یا کوتاه تر کرد. این صندلی جانبی برای اسکوترهای ۶ الی ۱۰ اینچی قابل استفاده است.

 

اسکوتر برقی صندلی دار

 

اگر به دنبال یک اسکوتر برقی با صندلی جانبی راحت و ایمن هستید، مدل فوق گزینه دلخواه شما است. در این مدل از یک کمک فنر مقاوم و استاندارد برای اتصال صندلی به بدنه اسکوتر استفاده شده است . این کمک فنر در زمین های ناهموار تعادل و بالانس صندلی را حفظ نموده و نهایت راحتی را برای کاربر خود به ارمغان می آورد. مدل فوق توانایی تحمل وزن ۲۲۰ پوند (معادل ۱۰۰ کیلوگرم) را داشته و برای انواع رده های سنی ازجمله کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان قابل استفاده است.

این صندلی جانبی دارای یک دفترچه راهنما برای آموزش نصب و جداسازی آن از روی بدنه بوده که به سادگی و بدون نیاز به ابزار خاصی می توانید این کار را انجام دهید. مدل فوق بر روی اسکوترهای ۶.۵ تا ۱۰ اینچی قابل نصب است.

 

لوازم جانبی اسکوتر برقی

 

یک اسکوتر سلف بالانس با استفاده از لوازم جانبی مناسب می تواند به طرز شگفت انگیزی یک اسکوتر برقی با صندلی تبدیل شود. برای این کار تنها نیاز به یک کیت همانند تصویر بالا و اندکی مهارت سر و هم کردن آن خواهید داشت. کیت بالا می تواند به سادگی بر روی بدنه اسکوتر برقی شما سوار شده و قابلیت افزودن صندلی به آن را اضافه کند. حتی در صورت لزوم می توانید در یکی از قسمت های خالی آن سبدی تعبیه کرده و لوازم مورد نیاز خود را در داخل آن قرار دهید.

این گونه کیت ها دارای طراحی خلاقانه ای بوده و اغلب از مواد با کیفیتی ساخته می شوند. مقاومت بالای این اکسسوری باعث شده تا استفاده از آن در هر شرایط سخت و دشواری امکان پذیر باشد. همچنین اگر قصد استفاده چند منظوره و برای سنین مختلفی نیز داشته باشید، تنها با خرید یکی از این کیت ها مشکلاتتان حل خواهد شد. این کیت با اسکوترهای ۶ و ۱۰ اینچی سازگاری کاملی دارد. با این حال اگر اندازه چرخ اسکوتر شما ۸ اینچی است، ممکن است در استفاده از آن به مشکل بخورید.

 

صندلی جانبی اسکوتر برقی

 

با استفاده از اکسسوری فوق می توانید در کمتر از یک دقیقه اسکوتر برقی معمولی و ساده خود را به یک اسکوتر برقی با صندلی جانبی تبدیل کنید. خوشبختانه بر خلاف مدل قبلی این وسیله با تمامی اسکوترهای ۶.۵، ۸ و همچنین ۱۰ اینچی سازگاری کامل را دارد. یکی دیگر از نکات مثبت این محصول، قابل تعویض بودن قطعات آن در صورت نیاز است. به این صورت که اگر یکی از قسمت های این صندلی اسکوتر شکسته یا خراب شود، به سادگی می توانید آن را با قطعه دیگری جایگزین کرده و در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید. این اسکوتر برقی با صندلی جانبی قادر است تا وزن ۲۶۵ پوندی (معادل ۱۲۰ کیلوگرم) وزن کاربر خود را تحمل کند.

 

صندلی اسکوتر

 

اکسسوری فوق آخرین محصولی است که قصد پرداختن به آن را داریم. همانند نمونه های معرفی شده در این مطلب، این وسیله بر روی اسکوتر شما قرار گرفته و کنترل و ایمنی آن را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. دسته های موجود بر روی این صندلی جانبی اسکوتر برقی امکان کنترل سرعت و جهت حرکت اسکوتر را برای کاربر آن فراهم می کند. همچنین قابلیت تنظیم طول و ارتفاع آن باعث شده تا استفاده از این اسکوتر برقی با صندلی جانبی برای تمامی سنین مهیا شود.

در حالت کلی با استفاده از یک اکسسوری مناسب و استاندارد، می توان هر اسکوتر برقی را به یک اسکوتر برقی با صندلی جانبی تبدیل کرد. در این مطلب سعی داشتیم تا نمونه هایی از این محصولات را به شما معرفی کرده و بررسی کوتاهی در مورد هر یک از آنها انجام دهیم. به نظر شما کدام یک از محصولات فوق ارزش خرید بالاتری دارند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.