خرید اسکوتر برقی در تهران و سایر شهرستان‌ها: اینترنتی یا حضوری؟

شاید شما در سال‌ های اخیر شاهد استقبال زیاد و افزایش محبوبیت اسکوترهای برقی شده اید، اسکوترهای برقی علاوه براینکه به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی به عنوان دوستدار محیط زیست شناخته می شود، به عنوان یک تفریح و سرگرمی جذاب نیز شناخته می شود. یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران را درگیر کرده است، این است که چطور اقدام به خرید اسکوتر برقی در تهران یا سایر شهرها بکنند. در این نوشته سعی داریم، مهم ترین نکات در مورد خرید اینترنتی و فیزیکی را بیان کنیم.

چه نکات کلی را هنگام خرید اسکوتر برقی مد نظر داشته باشیم؟

در صورت اینکه قصد خرید اسکوتر برقی دارید، را باید چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین تجربه خرید را داشته باشید:

  • با چه هدفی اسکوتر برقی خریداری می کنید؟

شما اسکوتر برقی را به چه منظوری تهیه می کنید؟ اسکوتر برقی را فقط جهت استفاده در مناطق شهری خریداری می کنید؟ یا دوست دارید در جاده های ناهموار خارج از شهر برانید؟ توجه داشته باشید که نوع و اندازه اسکوتر برقی شما، متناسب با شرایط جاده ای انتخاب می شود. به طوری که هر چه سطحی که شما اقدام به رانندگی می کنید، ناهموار باشد اندازه چرخ اسکوترهای برقی افزایش می یابد. به عنوان اسکوترهای برقی آفرود با اندازه چرخ ۱۰ اینچی وجود دارد که می توانید در سطوح ناهموار و شیب دار، اقدام به رانندگی آن کنید. اسکوتر های ۶ اینچی برای افراد کم سن و سال مناسب است و بهتر است با استفاده از این اسکوترها در داخل شهر اقدام به رانندگی کنید.

در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد اندازه اسکوترها و مکان های رانندگی آن اطلاعات کسب کنید، می توانید این نوشته را مطالعه کنید.

  • سن شخص استفاده کننده چقدر است؟

سن شخص استفاده کننده یکی دیگر از موارد مهم است که باید مد نظر داشته باشید. برای نمونه اسکوترهای با سایز کوچک مانند ۶ اینچ برای افراد با سن کم و معمولاً نوجوانان مناسب است.

  • وزن شخص استفاده کننده چقدر است؟

همه اسکوترهای برقی محدویت در استفاده فرد استفاده کننده دارند و برای مثال حداکثر وزن شخص استفاده کننده در اسکوترهای برقی ۱۲۰ کیلوگرم است. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که این محدودیت وزنی در همه اسکوترهای برقی صادق نیست و بهتر است قبل از استفاده از اسکوتر برقی خود، محدودیت وزنی اسکوتر برقی خود را بدانید.

بعد از کسب اطلاعات کلی در مورد نحوه انتخاب اسکوتر برقی، بهتر است نکاتی را در مورد خرید اسکوتر برقی در تهران یا سایر شهرهای کشور بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

خرید به صورت حضوری یا خرید از اینترنت؟

در وهله اول اعلام کنیم که تفاوت چندانی در خرید به صورت حضوری یا خرید از اینترنت وجود ندارد و شما می توانید براساس سلیقه خود اقدام به خرید آن کنید. به عنوان مثال برخی از افراد تمایل دارند که محصولات مورد نظر خود را لمس کنند و سپس اقدام به خرید آن بکنند و برعکس برخی از افراد تمایل دارند تا در زمان خود صرفه جویی کنند و از فروشگاه معتبر و مورد اعتمادی خرید انجام دهند.

پیشنهاد ما این است که در صورتی که ساکن تهران هستید و می توانید به فروشگاه معتبر و بزرگ حضوری مراجعه کنید، در ابتدا از سایت های معتبری مراجعه کنید و اطلاعات اولیه را به دست آورید و سپس به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. چون به نظر می رسید این روش بهترین روش خرید اسکوتر برقی در تهران است و در صورتی که در سایر شهرستان ها هستید، می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی خرید کنید.

خرید اسکوتر برقی در تهران

اسکوتر برقی قیطریه

مجموعه ساپتک ایرانیان از سال ۱۳۹۴ در زمینه واردات انواع اسکوتر برقی و قطعات آن شروع به فعالیت کرده است. محصولات وارد شده این مجموعه دارای کیفیت بالایی است که شما می توانید گارانتی بی قید و شرط را هنگام خرید از این فروشگاه دریافت کنید.

در فروشگاه قیطریه می توانید، علاوه بر انواع اسکوترهای برقی، وسایل جانبی اورجینال را نیز تهیه کنید. این فروشگاه هم فروش اینترنتی دارد و هم فروش حضوری که براساس صلاحدید خود می توانید تهیه کنید.

افرا الکتریک

مجموعه افرا الکتریک که با نام تجاری اسمارت بالانس فعالیت می کند، به عنوان یکی از فعالان در زمینه بازرگانی و تجهیز فروشگاه های ورزشی و دیجیتال فعالیت می کند. شما می توانید محصولات با کیفیت مورد نظر خود مانند” اف اسپید”، ” اسمارت بالانس ویل”، ” اسپید مکس” و ” شیائومی” را به صورت مستقیم خریداری کنید.

مجموعه افرا الکتریک محصولات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

تهران اسکوتر

فروشگاه تهران اسکوتر به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های حضوری و اینترنتی در زمینه انواع اسکوتر برقی شناخته می شود، که از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است. تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای ضمانت نامه پارسیان می باشد و شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید اسکوتر و لوازم جانبی مورد نظر خود باشید.

جهت خرید اسکوتر برقی در تهران می توانید به فروشگاه تهران اسکوتر در خیابان سعادت آباد مراجعه کنید. در صورتی هم که در شهرهای دیگری از ایران حضور دارید یا تمایل دارید، در زمان خود صرفه جویی کنید، می توانید محصولات خود را از فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

انواع برندهای معتبر مختلف مانند اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید را از فروشگاه تهران اسکوتر تهیه کنید. یکی از مهم ترین مزایای این فروشگاه، فروش محصولات با قیمت مناسب نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است.

فروشگاه های اینترنتی

دیجی کالا

اکثر یا تمام افراد ایرانی با فروشگاه معتبر و با سابقه دیجی کالا آشنا هستند. این فروشگاه معتبر اقدام به فروش انواع اسکوتر برقی شناخته شده و معروف دنیا می کند.

مزایای خرید از دیجی کالا

تنوع بالای محصولات

قیمت مناسب محصولات

امکان مقایسه انواع اسکوتر برقی

بیشتر بخوانید:  اسکوتر از کجا بخرم ؟ بررسی فروشگاه‌های اینترنتی اسکوتر برقی

تهران اسکوتر

فروشگاه اینترنتی تهران اسکوتر به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده اسکوتر برقی شناخته می شود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده است. در این فروشگاه محصولات اسکوتر با کیفیت بالا و قیمت پایین تر از سایر رقبا عرضه می شود.

مزایای خرید از تهران اسکوتر

۷ روز ضمانت بازگشت

بیمه گارانتی

ضمانت اصلی بودن کالا

امکان حضوری حضوری و آنلاین

۲ سال گارانتی پارسیان اسکوتر

گارانتی بی قید و شرط باتری( جهت تضمین اصل بودن باتری اسکوتر برقی)

قیمت مناسب

اسکوتر 11 اینچ

اسمارت بالانس

تنوع اسکوترهای موجود در فروشگاه اسمارت بالانس مناسب است و شما می توانید از نمونه های رایج در فروشگاه، یک نمونه مناسب که متناسب با بودجه و نیاز خودتان باشد را انتخاب کنید.

مزایای خرید از فروشگاه اسمارت بالانس

تنوع بالا

قیمت مناسب

گارانتی بدون قید و شرط

جدول مقایسه قیمت اسکوترهای برقی

 ایران اسکوتر

این فروشگاه به عنوان یک مرکز تخصصی انواع وسایل حمل و نقل سبک را در کنار هم فراهم آورده است. لوازمی مانند اسکوتر برقی، دوچرخه برقی و موتور برقی در این سایت موجود است. براساس تنوع محصولات ارائه شده در این سایت، می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.

مزایای خرید از سایت ایران اسکوتر

تنوع نوع محصولات مانند دوچرخه برقی، موتور برقی و ….

قیمت مناسب

امکان خرید حضوری و اینترنتی

گارانتی همه جانبه و بدون هیچ قید و شرط

تضمین کیفیت بالای محصولات

 بیانیه سلب مسئولیت

این متن صرفاً برای بررسی و بررسی فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده اسکوتر برقی جمع آوری شده است و همان گونه که بیان شد، به درخواست کاربران تهیه شده است. بسیاری از کاربران با چالش انتخاب اسکوتر برقی مناسب مواجه هستند و بارها شده از ما سوال می پرسند که اسکوتر از کجا بخرم ؟ موارد بیان شده در مورد فروشگاه های اینترنتی، از وب سایت و مشاهدات و برداشت شخصی جمع آوری شده است و سایت تهران اسکوتر، هیچ گونه مسئولیتی مبنی بر صحت اطلاعات ارائه شده ندارد.

آیا تجربه خرید از فروشگاه‌ های معرفی شده دارید؟ به نظر شما بهترین فروشگاه جهت خرید اسکوتر برقی در تهران به صورت حضوری کدام فروشگاه است؟