معرفی محبوب ترین انواع اسکوتر برقی دسته دار ارزان موجود در بازار

معرفی محبوب ترین انواع اسکوتر برقی دسته دار ارزان موجود در بازار

اسکوتر برقی دسته دار ارزان

اسکوترهای برقی به عنوان یک تجربه عالی تفریحی و وسیله حمل و نقل شخصی است که روز به روز بر محبوبیت و میزان استفاده آن افزوده می شود. انواع مختلفی از اسکوترهای برقی در بازار موجود است که براساس نیاز، اولویت و بودجه خود می توانید تهیه کنید. در این نوشته قصد داریم تا در ابتدا مزایای اسکوترهای برقی دسته دار را بیان کنیم و در ادامه چند نمونه اسکوتر برقی دسته دار ارزان را معرفی کنیم.

مزایای اسکوتر برقی دسته دار

از مهم ترین مزایای اسکوتر برقی دسته دار می توان به سهولت به گردش به راست یا چپ اشاره کرد، یعنی با استفاده از دسته می توانید به راحتی به سمتی که تمایل دارید، بچرخید.

با استفاده از نمایشگر سرعت و میزان شارژ اسکوتر برقی می توانید، اطلاعات دقیقی از میزان شارژ دستگاه خود و سرعت خود داشته باشید و یک رانندگی هیجان انگیزی را تجربه کنید.

آموزش راندن اسکوتر برقی دسته دار

اسکوترهای برقی دسته دار یک گزینه بسیار ایده آل برای افراد مبتدی است، چون برای راندن آنها نیاز به مهارت خاصی نیست  و فقط کافی است تا دسته خود را به سمت و جهتی که قصد گردش دارید، بچرخانید.

در اسکوترهای برقی دسته دار می توانید در سطوح تا شیب ۳۰ درجه اقدام به رانندگی کنید، ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که با افزایش وزن فرد استفاده کننده و شیب سطح، هم شارژ دستگاه کاهش پیدا می کند و هم سرعت آن کم می شود.

بعد از آشنایی کلی از اسکوترهای برقی دسته دار، سعی می کنیم تا محبوب ترین اسکوتر برقی دسته دار ارزان موجود در بازار را معرفی کنیم.

البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اسکوترهای دسته دار، گران تر از انواع رایج اسکوتر برقی هستند ولی ما سعی می کنیم تا بهترین انواع اسکوتر برقی دسته دار ارزان موجود در بازار را معرفی کنیم.

رایج ترین انواع اسکوتر برقی دسته دار ارزان

اسکوتر هوشمند ناین بات

اسکوتر هوشمند ناین بات به عنوان یکی از محبوب ترین اسکوترهای برقی دسته دار ارزان موجود در بازار شناخته می شود. این نوع اسکوتر زیر مجموعه اسکوترهای سگوی هستند. این نوع اسکوترها امنیت بیشتری نسبت به نمونه های مشابه دیگر دارد.

اسکوتر هوشمند ناین بات یا Ninebot Mini ساخت کشور چین و کارخانه Ninebot است. این کارخانه چندی پیش سهام شرکت معروف سگوی را به دلیل تکنولوژی بالای آن خریداری کرد و شرکت شیائومی به خاطر در اختیار داشتن سهام شرکت نایت بات، محصولات با نام شیائومی ناین بات به بازار عرضه می شود.

مزایای اسکوتر هوشمند ناین بات

جنس این اسکوتر برقی فوق العاده از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و بدنه ی هواپیماها از این نوع آلیاژ ساخته می شود و سبب می شود تا در برابر ضربه مقاوم باشد. شما با استفاده از اپلیکیشن اسکوتر برقی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و فرمان های مختلفی مانند روش و خاموش کردن، فرمان حرکت و تعویض رنگ چراغ های ال دی از این اپلیکیشن استفاده کنید.

مهم ترین نکته در مورد راندن اسکوتر برقی، یاد گرفتن نحوه ایستادن بر روی اسکوتر برقی است و شما می توانید با مقداری تمرین، شروع به راندن آن بکنید. در صورتی که تمایل داشته باشید تا با نحوه راندن اسکوتر برقی آشنا شوید، می توانید این مطلب را بخوانید.

اسکوتر برقی ناین بات

اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی

اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی دسته دار اتوبالانس نیز جزء انواع اسکوتر برقی دسته دار طبقه بندی می شود. این اسکوتر دارای سیستم اتوبالانس و صفحه نمایش دیجیتال است. این اسکوتر به سبب داشتن چرخ های ۱۹ اینچی آفرود خود به عنوان یک اسکوتر بسیار جذاب شناخته می شود.

مزایای اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی دسته دار اتوبالانس

اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی دسته دار اتوبالانس

دارای سیستم اتوبالانس،دارای صفحه نمایش دیجیتال

دارای چراغ LED جلو و عقب

دارای جک نگهدارنده، دارای ریموت کنترل

دارای گارد محافظ ، دسته قابل تنظیم

دارای چرخ های ۱۹ اینچی آفرود

اسکوتر برقی آفرود

اسکوتر دسته دار ۱۴ اینچی AirWheel

این اسکوتر به عنوان یکی از محبوب ترین اسکوترهای برقی دسته دار ارزان موجود در بازار شناخته می شود، که تولید بسیار با کیفیت AirWheel می باشد.

اسکوتر برقی دسته دار

مزایای اسکوترهای دسته دار ۱۴ اینچی

بلوتوث و اسپیکر

صفحه نمایش LCD

کیلومتر شمار دیجیتالی

نمایش میزان شارژ باطری

سیستم اتوبالانس

ریموت کنترل

چراغ های جلو و عقب که با ریموت کنترل آن می توان چراغ ها را روشن و خاموش کرد و اسکوتر را قفل و باز کرد.

خرید انواع اسکوترهای دسته دار

در صورتی که تمایل داشته باشید تا با انواع اسکوترهای دسته دار معتبر و با ضمانت نامه آشنا شوید، می توانید این صفحه را مشاهده کنید. محصولات ما دارای ضمانت نامه کتبی است و شما می توانید تا ۷ روز از خدمات تعویض بهره مند شوید.

آیا شما تجربه خرید اسکوترهای دسته دار را داشته اید؟ به نظر شما بهترین اسکوتر برقی دسته دار ارزان موجود در بازار کدام برند است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.