معرفی رایج ترین انواع اسکوتر برقی دسته دار و ویژگی‌های آنها

معرفی رایج ترین انواع اسکوتر برقی دسته دار و ویژگی‌های آنها

اسکوتر برقی دسته دار

امروزه وسایل حمل و نقل عمومی بسیار زیادی طراحی می شود. انواع مختلفی مانند سگوی، هاوربرد، اسکوتر برقی و سایر مدل های موجود در بازار هم به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی و هم به عنوان یک تفریح مفرح نیز شناخته می شود. انواع مختلف بسیار زیادی از اسکوترهای برقی در بازار موجود است. اسکوتر برقی دسته دار، اسکوترهای سگوی، ناین بات و سایر مدل های رایج موجود در بازار را می توانید براساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

اسکوتر برقی دسته دار

با استفاده از انواع اسکوتر برقی دسته دار می توانید جهت حرکت خود را مشخص کنید و به راحتی به چپ یا راست حرکت کنید. اسکوترهای برقی دسته دار دارای نمایشنگر سرعت و شارژ هستند. شما می توانید با استفاده از اسکوتر برقی دسته دار خود در پارک یا خیابان اقدام به رانندگی کنید و از آن لذت ببرید.

تنظیم دسته اسکوتر برقی دسته دار

اسکوترهای برقی دسته دار دارای یک دسته در جلو هستند که این دسته قابلیت تنظیم برای سنین مختلف را دارد و شما می توانید براساس قد خود این دسته را تنظیم کنید و برای حرکت و انتقال از این دسته استفاده کنید.

آموزش راندن اسکوتر برقی دسته دار

جهت حفظ تعادل و راندن اسکوتر برقی دسته دار می توانید از دسته های آنها استفاده کنید. این نوع اسکوترهای برقی برای افراد مبتدی بسیار مفید است، چون می توانید با استفاده از این اسکوترها تعادل خود را بهتر حفظ کنید و اقدام به راندن آن کنید.

امکان رانندگی با استفاده از این اسکوترها تا شیب ۳۰ درجه وجود دارد ولی این نکته را مد نظر داشته باشید که با افزایش وزن و شیب، علاوه بر کاهش سرعت اسکوتر برقی، شارژ آن هم کاهش پیدا خواهد کرد.

اسکوتر برقی دسته دار شیائومی

مدت شارژ مناسب اسکوتر برقی دسته دار

برای شارژ اسکوترهای برقی دسته دار باید دستگاه را به برق متصل کنید و پس از ۲ الی ۳ ساعت می توانید از برق جدا کنید. با توجه به اینکه باتری اسکوترهای برقی لیتیومی هستند، در صورتی که اسکوتر شما مدت زیادی در برق باق ی بماند، احتمال انفجار خواهد داشت.

اسکوتر هوشمند ناین بات

اسکوتر هوشمند ناین بات به عنوان یکی از محبوب ترین اسکوترهای برقی دسته دار موجود در بازار شناخته می شود. این نوع اسکوتر زیر مجموعه اسکوترهای سگوی هستند. این نوع اسکوترها امنیت بیشتری نسبت به نمونه های مشابه دیگر دارد.

اسکوتر هوشمند ناین بات یا Ninebot Mini ساخت کشور چین و کارخانه Ninebot است. این کارخانه چندی پیش سهام شرکت معروف سگوی را به دلیل تکنولوژی بالای آن خریداری کرد و شرکت شیائومی به خاطر در اختیار داشتن سهام شرکت نایت بات، محصولات با نام شیائومی ناین بات به بازار عرضه می شود.

اسکوتر برقی دسته دار ناین بات

مزایای اسکوتر هوشمند ناین بات

جنس این اسکوتر برقی فوق العاده از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و بدنه ی هواپیماها از این نوع آلیاژ ساخته می شود و سبب می شود تا در برابر ضربه مقاوم باشد. شما با استفاده از اپلیکیشن اسکوتر برقی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و فرمان های مختلفی مانند روش و خاموش کردن، فرمان حرکت و تعویض رنگ چراغ های ال دی از این اپلیکیشن استفاده کنید.

مهم ترین نکته در مورد راندن اسکوتر برقی، یاد گرفتن نحوه ایستادن بر روی اسکوتر برقی است و شما می توانید با مقداری تمرین، شروع به راندن آن بکنید. در صورتی که تمایل داشته باشید تا با نحوه راندن اسکوتر برقی آشنا شوید، می توانید این مطلب را بخوانید.

تغییر مسیر در اسکوترهای دسته دار

برای گردش به راست یا چپ در اسکوترهای دسته دار، می توانید با استفاده از زانوهای خود، دسته را به سمت مورد نظر خود بچرخانید. در صورتی که تازه کار و مبتدی هستید، می توانید از حالت مبتدی این اسکوتر استفاده کنید و بعد از ماهر شدن این حالت را غیر فعال کنید.

اسکوتر برقی ناین بات مینی شیائومی

این اسکوتر برقی هم ساخت شرکت شیائومی است.  این اسکوتر برقی به دلیل ساخت با کیفیتی که دارد، مقاوم در برابر آب است و قابلیت طی مسیر تا ۳۰ کیلومتر را دارد و به عنوان محبوب ترین اسکوترهای موجود در بازار شناخته می شود

اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی

اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی دسته دار اتوبالانس نیز جزء انواع اسکوتر برقی دسته دار طبقه بندی می شود. این اسکوتر دارای سیستم اتوبالانس و صفحه نمایش دیجیتال است. این اسکوتر به سبب داشتن چرخ های ۱۹ اینچی آفرود خود به عنوان یک اسکوتر بسیار جذاب شناخته می شود.

اسکوتر برقی 19 اینچی آفرود

 

در صورتی که تمایل داشته باشید تا با انواع اسکوترهای دسته دار معتبر و با ضمانت نامه آشنا شوید، می توانید این صفحه را مشاهده کنید. محصولات ما دارای ضمانت نامه کتبی است و شما می توانید تا ۷ روز از خدمات تعویض بهره مند شوید.