مشخصات و ویژگی های اسکوتر برقی شیائومی

اسکوتر برقی شیائومی

شرکت شیائومی یکی از شرکت های پیشرو در ساخت موبایل های هوشمند و محصولات دیجتیالی است که مدتی است که اسکوتر برقی شیائومی را به بازار عرضه کرده است و با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است. اسکوتر برقی تاشوی شیائومی با نام Xiaomi Mijia Electric Scooter است که در فارسی هم با نام میجیا شناخته می شود. این اسکوتر برقی شیائومی یک اپلیکیشن برای تلفن‌ های هوشمند نیز دارد که با استفاده از آن می توانید، به راحتی آن را مدیریت کنید.  این اپلیکیشن در موبایل به شما این امکان را می دهد که سرعت فعلی، میزان شارژ و مسافت طی شده را مشاهده و بررسی کنید. هم چنین این اپلیکیشین امکان نظارت بر باتری را به شما می دهد و در صورتی که مشکلی به وجود بیاد، به شما هشدار خواهد داد.

جنس اسکوتر برقی شیائومی

اسکوتر برقی شیائومی میجیا فقط ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد و نوجوانان و افراد بالغ می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و آن را حمل کنند. بدنه ی این اسکوتر از آلومینیومی است که بدنه های هواپیما از آن تهیه می شود.

مزایای اسکوتر برقی شیائومی

این نوع اسکوتر علاوه بر ظاهر مدرنی که دارد، هوشمند نیز است. همان گونه که بیان شد، وزن نسبتاً معقول آن از مزایای این اسکوتر است. هم چنین اسکوتر برقی شیائومی قابلیت تاشو بودن را دارد و شما می توانید به راحتی آن را تا کرده و حمل کنید. شما می توانید تنها با فشار دادن دکمه ای در کمتر از ۳ ثانیه این اسکوتر را باز یا بسته کنید. در این اسکوتر از دیسک دوتایی ترمز استفاده شده است و

کمک می کند تا راننده بتواند واکنش سریعی در سرعت های بالا داشته باشند.

اسکوتر برقی شیائومی

 

اسکوتر برقی شیائومی دارای چراغ ال یی دی است که تا ۶ متر جلوتر را روشن می کند. چراغ خطر قرمز برای عقب، چهار چراغ راهنمای LED، ترمز ضد قفل E-ABS به علاوه دیسک دوتایی ترمز برای واکنش سریع در زمان سرعت بالا اشاره کرد.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی تحت عنوان نام تجاری جدید Mi Ecosystem که با نام MIJIA هم شناخته می‌شود ساخته شده است. این اسکوتر برقی، ظاهری مدرن به همراه دو چرخ داشته و هوشمند هم هست. این اسکوتر در دو رنگ سیاه و سفید تولید و به بازار عرضه شده است. اسکوتر برقی تاشو شیائومی تنها ۱۲٫۵ کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم می کند تا در عرض ۳ ثانیه به سرعت اسکوتر را باز و بسته کنید.

اسکوتر برقی شیائومی مجهز به سامانه بازایابی انرژی است. بدین معنی که این اسکوتر در حال حرکت، برای راه اندازی سامانه بازیابی انرژی نیاز است تا کاربر دسته ترمز را فشار دهد. در این حالت انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود که در نهایت سبب افزایش طول عمر باتری می شود.

یکی از ویژگی های فوق العاده اسکوتر برقی تاشوی شیائومی حرکت با سرعت ثابت است. این ویژگی سبب می شود تا با استفاده از الگوریتمی که برای خواندن سیگنال سنسور سرعت ارسالی استفاده شود تا راننده بتواند با سرعت تعیین شده و در حالت سواری به صورت هوشمند به راه خود ادامه دهد. این ویژگی سبب می شود تا نیاز به هندل کردن توسط راننده کاهش پیدا کند که در نهایت سبب کاهش خستگی راننده هم می شود.

اسکوتر برقی شیائومی

مسافت طی شده در یک بار شارژ

شما با یک شارژ کردن اسکوتر برقی شیائومی که در حدود ۵ ساعت زمان بر شارژ کردن آن زمان می خواهد، می توانید ۳۰ کیلومتر را بدون وقفه توقف رانندگی کنید و از آن لذت ببرید. حداکثر سرعت این اسکوتر معادل ۲۵ کیلومتر در ساعت است که در حالت Energy Safe Mode این سرعت تا ۱۸ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می کند.

اسکوتر برقی تاشوی شیائومی دارای یک طرح ساده و شیک است که مناسب برای تمام رده های سنی است. ساختار محکم و ثابت و البته با کیفیت این اسکوتر سبب شده است تا با استقبال بسیار زیادی مواجه شود. قابلیت خم شوندگی، حمل آسان و دسته یا فرمان بلند و لاستیک های بادی جهت عبور مناسب و راحت از دست اندازها از سایر ویژگی های اسکوتر برقی تاشوی شیائومی است.

اسکوتر برقی شیائومی قابلیت تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد. شکل ظاهری و دسته بلند آن سبب می شد تا افراد قد بلند نیز به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. چون تعادل آن دچار مشکل نمی شود.

قیمت این اسکوتر برقی در حدود ۱۹۹۹ یوان( ۲۳۹ الی ۲۸۰ دلار) است. این نمونه اسکوتر ارزان تر از دوچرخه تاشو الکتریکی ۴۵۵ دلاری است که مدتی پیش به بازار عرضه شده است.

وب‌ سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ ایم و به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌ توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌ مند شوید.