هر هاوربردی مناسب استفاده کودکان و نوجوانان نیست، برخی از هاوربردهای بزرگ و سنگین هستند و کار کردن با آنها مشکل است و سرعت بالایی در جابجایی شهری دارند. خوشبختانه امروزه برخی از کارخانه های سازنده اسکوترهای کوچک تر، سبک تر و با سرعت پایین تری را هم تولید می کنند که شما می توانید به راحتی اسکوتر برقی کودک مناسب را برای فرزند خود انتخاب و خرید کنید.

هاوربردهای با چرخ های سایز ۶.۵ اینچ یا کوچک تر یک گزینه مناسب برای کودکان است. چون علاوه بر اینکه آنها سبک تر هستند، حمل آنها برای کودکان نیز راحت تر است و چرخ های کوچک آن امکان حرکت برای کودکان را آسان تر می کند.

در ادامه نوشته در یک جدول انواع اسکوتر برقی کودک رایج و معتبر را بررسی کرده ایم که شما می توانید براساس نیاز و بودجه خود یک اسکوتر برقی کودک مناسب را انتخاب و خرید کنید. توجه داشته باشید که هنگام یک اسکوتر برقی مناسب از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و هنگام خرید گارانی و ضمانت نامه های معتبر را از فروشنده دریافت کنید.

جدول مقایسه‌ ایی انواع اسکوتر برقی کودک

در جدول زیر می توانید انواع اسکوتر برقی کودک را براساس ویژگی های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید و گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد اسکوتر انتخابی خود کسب کنید، می توانید به توضیحات اضافه در ادامه متن مراجعه کنید.

 

 

 

      ویژگی ها

 

 

 

 

 سایز   چرخ

 

 

 

           تصویر

 

 

 

     اسم

 

حداکثر مسافت:۶

حداکثر سرعت: ۶ مایل در ساعت

چراغهای LED،

ضد آب

 

 

 

۴.۵ اینچ

اسکوتر برقی کودک 

 

هاورهرت

    کودک

 

حداکثر مسافت: ۱۱ مایل،

حداکثر سرعت: ۸مایل در ساعت،

چراغ های LED

دو نوع سواری،

باتری Aegis Armor

 

 

 

 

۶.۵ اینچ

اسکوتر برقی کودکان 

 

 

هاورزون S

 

 

ویژگی ها

 

سایز            چرخ

 

تصویر

 

نام

حداکثر مسافت:۱۲ مایل

حداکثر سرعت:   ۶مایل در ساعت

۲ ساعت شارژ

۱ سال گارانتی

 

 

 

۶.۵ اینچ

اسکوتر مناسب برای کودکان 

 

 

ویکوو

(Veeko)

 

 حداکثر مسافت: ۱۱ مایل

حداکثر سرعت: ۷ مایل در ساعت

مدل: یادگیری

 

 

 

 

۷ اینچ

اسکوتر مناسب کودکان 

 

 

 

اسواکترن T5

(Swagtron)

 

 

ویژگی ها

 

سایز چرخ

 

تصویر

 

نام

حداکثر مسافت:۱۰

حداکثر سرعت:۱۰

چراغ LED

چرخ چراغ دار

بلوتوث اسپیکر

 

 

۶.۵ اینچ

اسکوتر برقی کودکان 

 

هاورهرت چرخ درخشان

حداکثر مسافت: ۱۱ مایل

حداکثرسرعت ۱۰

چراغ های LED عقبی

برنامه موبایل

میله کنترل زانو

 

 

 

۱۰.۵ اینچ

هاوربرد کودکان 

 

سگوی مینیلیت

(Segway minilit)

 

توضیحات تکمیلی در مورد انواع اسکوتر برقی کودک

هاورهارت (hoverheart ۴.۵) هاوربردی برای کودکان

اسکوتر برقی هاورهارت

از زمان ثبت هاوربردها، این کوچک ترین هاوربرد موجود است، و اگر شما به دنبال هاوربردهای کودکان هستید این نوع یک هاوربرد جالبی است. هاورهارت(Hoverheart) هاوربردهایی با سایزهای متفاوت می سازد، اما هاوربردهای مخصوص کودکان با چرخ های ۵/۴ اینچی ساخته می ‌شود، که موجب می ­شود کوچک تر و سبک تر از اسکوترهای خود بالانس موجود باشد. آن هم چنین بسیار ارزان­تر از هاوربردهای مشابه است که موجب می ‌شود آن یک گزینه عالی برای اولین هاوربرد سواری برای کودکان باشد.

طراحی ایمن آن موجب آسان راندن این مدل هاوربرد می شود، اما گزینه ­های مهم را دارا می‌ باشد، مانند گواهی نامه های ایمنی، چراغ های LED ایمن و ضد آب است. با حداکثر سرعت ۵ مایل در ساعت، ما حتما این نوع هاوربرد را برای کودکان زیر ۱۰سال توصیه می­ کنیم که می­ خواهند هاوربرد سواری را یاد بگیرند. آنها بیشتر برای کودکان شش ساله و بزرگ تر توصیه می­ شوند، بنابراین این نوع هاوربرد برای نوجوانان و بزرگ ترها که هاوربرد کوچک تر برای سواری معمولی و جابجایی شخصی می­ خواهند مورد بسیار عالی است.

رنگ های موجود: آبی، قرمز، سیاه، صورتی

سایز چرخ: ۴.۵ اینچ

حداکثر سرعت: ۶ مایل در ساعت

حداکثر مسافت: ۳-۶ مایل در ساعت

ویژگی‌ های قابل توجه: دارای گواهی نامه ایمنی UL، دارای چراغ های ایمنی LED، ضد آب، کمترین وزن سوار ۴۴ پوند، حداکثر وزن سوار ۱۳۲ پوند، زمان شارژ ۲-۳ ساعت، ۱۲ ماه گارانتی

 

سری های S هاورزون (Hoverzon S) برای کودکان

اسکوتر برقی برای کودکان

اگر شما به دنبال یک هاوربرد کمی بزرگ تر، با تنوع رنگ بیشتر، یا یک مدل هاوربرد کلاسیک قابل اعتماد هستید، این مورد را بررسی کنید. سری های هاورزون S با چرخ های ۵/۶ اینچ و چراغ های LED با قابلیت دید بالا بسیار عالی هستند. ویژگی مهم که واقعاً باعث می‌شود سری های S یک هاوربرد عالی برای کودکان باشد سیستم مدیریتی باتری Aegis Armor است. علاوه بر گواهی نامه ایمنی UL این اسکوتر خود بالانس ایمنی بیشتری را با مدیریت سیستم باتری خود تامین می کند تا از آتش­گیری جلوگیری شود.

خاطر نشان کنیم که این مدل با سرعت ۸ مایل در ساعت کمی سریع ­تر از سایر هاوربرد­ها است. اگر شما در مورد شیطنت کودکان در سرعت حرکت نگران هستید، شما ممکن است بخواهید یک مدل با سرعت پایین انتخاب کنید. در حالی که  هیچ هاوربردی  ویژگی درخشانی هاورزون را ندارد، این بهترین گزینه است برای کودکانی که می­ خواهند هاوربرد داشته باشند.

رنگ های موجود: آبی، یاقوتی، سفید

سایز چرخ: ۶.۵ اینچ

حداکثر سرعت: ۸ مایل در ساعت

حداکثر مسافت: ۱۱مایل

ویژگی‌ های قابل توجه: دارای گواهی نامه ۲۲۷۲ UL ، دارای چراغ های LED, تنظیم­ گر باتری، لاستیک های روکش­ دار، چرخ های آلومینیومی، دو نوع سواری، حداقل وزن ۴۴ پوند، حداکثر وزن ۲۲۰ پوند، سیستم مدیریت حفاظتی باتری

خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی با کیفیت بسیار بالا

 

هاوربرد خود بالانس VEEKO برای کودکان

هاوربرد برای کودکان

اینجا یک گزینه دیگر برای کودکان است. Veeko یک مدل ۶.۵ اینچی را می ­سازد که یک مدل برای کودکان و نوجوانانی که می­ خواهند هاوربرد سواری را یاد بگیرند می ­باشد. این نوع هاوربرد با همه گواهی نامه های ایمنی لازم همراه است و هم چنین دارای حداکثر سرعت ۶ مایل در ساعت که برای بیشتر کودکان مناسب است.

وزن هاوربرد فقط ۲۲ پوند است، بنابراین کودکان کمی بزرگ تر نباید مشکلی برای حمل آن داشته باشند، اگر لازم به حمل باشد. ۱۲ مایل محدوده بسیار عالی برای گشت زنی در نزدیکی خانه یا سواری در پارک می­ باشد. این یک گزینه بسیار خوب برای کودکان است.

رنگ های موجود: سیاه، قرمز

سایز چرخ: ۵/۶  اینچ

حداکثر سرعت: ۶ مایل در ساعت

حداکثر مسافت: ۱۲ مایل

ویژگی ‌های قابل توجه: دارای گواهی نامه ۲۲۷۱-۲۲۷۲ UL , یک سال گارانتی، حداقل وزن ۴۴ پوند، حداکثر وزن ۲۲۵ پوند، زمان شارژ ۲-۳ ساعت، واحد وزن ۲۲پوند، دارای چراغ های LED.

وب‌ سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ ایم و به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌ توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌ مند شوید.