معرفی ویژگی ها و خصوصیات اسکوتر برقی airboard

اسکوتر برقی airboard

اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی به عنوان محبوب ترین سایز اسکوتر برقی شناخته می شود. این نوع اسکوترها به عنوان اولین نوع اسکوترهای برقی در جهان طراحی و تولید شده اند. برندهای معتبر بسیاری در جهان هستند که اقدام به تولید و فروش اسکوتر می کنند. برندهای معتبری مانند airboard ، fspeed ، smartbalance از نمونه برندهای معتبر است. در این نوشته سعی داریم به صورت کامل به بررسی و معرفی اسکوتر برقی airboard 6.5 اینچی بپردازیم.

اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ فقط مخصوص کودکان نیست!

برخلاف تصور برخی از افراد، اسکوترهایی با سایز ۶.۵ اینچ فقط مخصوص کودکان یا افراد با جثه کوچک نیست. این اسکوتر علی رغم اندازه کوچک شان، قادر هستند تا افراد تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کنند. بدنه این اسکوترها از آلومینیوم مقاوم ساخته شده است و در برابر انواع ضربه و فشار مقاوم هستند. البته یکی از مهم ترین مزایای این سایز اسکوتر قابلیت حمل و نقل آسان، آنها است. با توجه به اینکه وزن بدنه این نوع اسکوتر کم است، عمر باتری آن زیادتر از سایر سایزهای اسکوتر برقی است. اسکوتر برقی به شما این امکان را می دهد که بتوانید همزمان هیجان و ورزش را تجربه کنید. شما می توانید با خیال راحت این سایز اسکوتر برقی را تهیه کرده و از رانندگی با آن لذت ببرید.

تاریخچه اسکوتر برقی ایربورد

اسکوتر برقی airboard 6.5 اینچی تحت لیسانس آمریکا تولید شده است. هنگام عرضه این محصول، مشتریان زیاد منتظر ورود محصول به بازار بودند. این محصول با طراحی منحصربه فرد خود و ظاهر زیبایش به همراه بدنه تقویت شده اش، یک وسیله جذاب و دوست داشتنی است که شما می توانید به عنوان یک وسیله حمل و نقل فردی و هم به عنوان یک سرگرمی استفاده کنید.

کمپانی Airboard

شرکت تولیدی Air boar به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین تولیدکنندگان اسکوتر برقی در دنیا شناخته می شود. این کمپانی تولید کننده تحت لیسانس آمریکا است. این محصول با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است. برای اطمینان از اصلی بودن آن می توانید، نام Airboard را که روی بدنه محصول حک شده است را چک کنید. تمامی قطعات و اجزای داخلی اسکوتر برقی airboar دارای گرید A است.

اسکوتر برقی ایربورد

مشخصات فنی اسکوتر برقی airboard

این اسکوتر برقی دارای ۲ چرخ است و موتورهای دستگاه در چرخ های آن تعبیه شده است. سایز ۶.۵ اینچی به عنوان استانداردترین سایز اسکوتر برقی شناخته می شود و برای تمامی رنج های سنی مناسب است.

رنج سنی استفاده کننده

از اسکوتر برقی airboard افراد بالای ۸ سال می توانند به خوبی استفاده کنند. برای راندن اسکوتر برقی کافی است تا قدری تمرین کنید تا بتوانید مهارت کافی در راندن را کسب کنید.

وزن اسکوتر برقی airboard

وزن دستگاه ۶.۵ اینچی به همراه جعبه ۱۲ کیلوگرم است و وزن خالص اسکوتر برقی airboard 6.5 اینچی نیز معادل ۱۰.۵ کیلوگرم است.

وزن شخص استفاده کننده

هر اسکوتر برقی براساس ویژگی هایی که دارد، توانایی تحمل وزن منحصربه فردی دارد. میزان وزن شخص استفاده کننده با اسکوتر برقی airboard 6.5 اینچی معادل ۱۲۰ کیلوگرم است.

از کجا اسکوتر برقی بخریم؟

یکی از مهم ترین مسائل خرید محصول اصلی و اورجینال به همراه گواهی نامه مورد نیاز است. پیشنهاد ما این است که چه محصول خود را به صورت فیزیکی خریداری کنید و چه به صورت اینترنتی، محصول را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید و هنگام خرید از فروشنده گواهی نامه و ضمانت نامه های مورد نیاز را درخواست کنید.

نحوه تشخیص اورجینال بودن اسکوتر برقی airboard

همانگونه که در بالا اشاره کردیم، نام airboard روی بدنه آن حک شده است و می توانید هنگام خرید آن را چک کنید. یکی راه دیگر چک کردن باتری است. چون یکی از مهم ترین، حساس ترین و البته گران ترین قطعات اسکوتر برقی، باتری آن است. امروزه باتری های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد. بهترین برند باتری سامسونگ و ال جی است و باتری های ۲۰ سلولی بهترین و استانداردترین نوع باتری اسکوتر برقی است.

گارانتی و ضمانت خرید

شما می توانید اسکوتر برقی airboard را با ضمانت های زیر از فروشگاه تهران اسکوتر خریداری کنید.

– گارانتی ۲ ساله پارسیان اسکوتر شامل این محصول می شود. به همراه محصول هم می توانید از همکار فروشنده ما کیف ضدآب اسکوتر را به صورت رایگان دریافت کنید.

– یک ماه وارانتی ( تعویض در صورت خرابی در ماه اول ) را هم دریافت خواهید کرد.

– گارانتی بدون قید و شرط باتری ( تمام باتری های موجود در فروشگاه اورجینال هستند).

– ۳۶ ماه خدمات پس از فروش

– دریافت گارانتی طلایی به ازای پرداخت ۱۰۰ هزار تومان.

ویژگی های اسکوتر برقی airboard 6.5 اینچی

به لحاظ عملکرد الکترونیکی در داخل این اسکوتر ۳ برد الکترونیکی مجزا اما کاملاً هماهنگ وجود دارد، وظیفه ۲ برد آن اطلاع رسانی زاویه افقی اسکوتر برای حفظ تعادل افراد به برد مرکزی است و برد سوم وظیفه هماهنگی دو برد قبلی، تنظیم ولتاژ و جریان بین باتری و فرمان حرکت به موتور (چرخ ها ) را دارند طوری که وقتی فرد اسکوتر سوار روی اسکوتر می ایستد تنها با ایستادن جریان الکترونیکی بین موتورها فعال شده و برای حرکت به جلو کافی است کمی بدن خود را به جلو مایل کند و به همین ترتیب برای پیچش بایستی پدال ها به صورت معکوس هم توسط پنجه پا زاویه داده شوند تا فرد بتواند با آن به سمت های مختلف حرکت نماید
البته لازم به ذکر است: نمونه های مشابه که هیچگونه تفاوت ظاهری با مدل بالا ندارند در بازار موجودند که تنها از دو برد برخوردارند که معمولاً عمر بسیار پایینی دارند و به دلایل نقص های فنی زیاد تا امروز تعداد زیادی از آنها باعث انفجار باتری لیتیموی (۴۴۰۰ آمپری) خود شده اند، همچنین لازم به ذکر است که در بین اسکوترهای هوشمند دارای سه برد باز هم تنها بردهای سه تیکه اصلی دارای کمترین نواقص اند و بر طبق تجربه قبلی مشتریان این محصول بیشترین رضایت را از اسکوتر های اصلی ( با برد سه تکه ) دارند.

 

اسکوتر airboard

رنگ بندی جذاب و متنوع

این اسکوتر پر طرفدار و جذاب دارای ریموت و بلوتوث است. شما می توانید این اسکوتر را در رنگ بندی های مختلف را  از فروشگاه تهران اسکوتر خریداری کنید.

حداکثر سرعت

حداکثر سرعت در اسکوتر برقی airboard 6.5 اینچی بین ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر است. این سرعت یک سرعت عالی برای یک اسکوتر برقی است. برای رسیدن به این سرعت فقط نیاز داری تا کمی تمرین کنید تا بتوانید به راحتی بر روی آن سوار شوید و از رانندگی خود لذت ببرید.

باتری اسکوتر برقی ایربورد

این اسکوتر دارای باتری سامسونگ است. همانگونه که بیان شد باتری سامسونگ به عنوان بهترین باتری اسکوتر برقی شناخته می شود. درجه کیفیت این باتری Grade A  می باشد و گارانتی بی قید و شرط ما نشان دهنده کیفیت بالای باتری است.

مدت زمان طی شده توسط اسکوتر

مدت زمانی که شما می توانید با یک بار شارژ کردن طی کنید براساس وزن شخص استفاده کننده و شیب مسیر متفاوت است. شما می توانید بعد از یک بار شارژ کردن بین ۴۵ تا ۹۰ دقیقه اقدام به راندن اسکوتر برقی خود کنید. برای نمونه در صورتی که وزن شخص استفاده کننده در حدود ۳۰ کیلوگرم باشد، شما می توانید در حدود ۹۰ دقیقه اقدام به راندن آن بکنید و اگر وزن شخص استفاده کننده ۹۰ کیلوگرم باشد و با استفاده از حداکثر سرعت در زمین با شیب بالا استفاده کند، می تواند در حدود ۴۵ دقیقه اقدام به راندن اسکوتر برقی کند.

شیب زمین

شما با استفاده از این نوع اسکوتر می توانید بر روی سطوحی با شیب ۱۵ الی ۳۰ درجه رانندگی کنید. طبق نکاتی که در بالا بیان کردیم، با افزایش میزان شیب زمین، سرعت اسکوتر برقی شما کاهش پیدا خواهد کرد و باتری آن سریع تری خالی خواهد شد.

LED

این اسکوتر جذاب و دوست داشتی دارای ۲ عدد  LED است که علاوه بر زیباتر شدن آن، به شما کمک می‌ کند تا در شب به خوبی دیده شوید و از بروز خطرات احتمالی در امان باشید.

ریموت کنترل

شما با استفاده از ریموتی که این اسکوتر برقی دارد، می توانید از راه دور اسکوتر برقی خود را کنترل کنید.

خرید از تهران اسکوتر

فروشگاه تهران اسکوتر به عنوان یکی از اولین وارد کننده های اسکوتر برقی در ایران است که توانسته است، رضایت اکثر خریداران خود را جلب کند. قیمت و کیفیت محصولات ما سبب شده است که بتوانیم در مقایسه با سایر فروشگاه های کوچک و بزرگ مانند دیجی کالا با افتخار رقابت کنیم و نتیجه این رقابت رضایت حداکثری مشتریان ما است.

تمام محصولات موجود در فروشگاه ما دارای گارانتی اصلی بودن کالاو و تضمین سلامت دستگاه هستند. شما می توانید از ۷ روز گارانتی تعویض نیز بهره مند شوید. بازکشت رایگان کالا تا ۳۰ روز نیز یکی از خدماتی است که برا ی مشتریان ما در نظر می گیریم. بیمه گارانتی ۶ ماهه بی قید و شرط به شما کمک می کند تا با حداکثر اطمینان از فروشگاه ما خرید کنید.

 

اسکوتر برقی airboar 6.5 اینچی

تمام محصولات تهران اسکوتر اورجینال و دارای گواهی نامه و ضمانت نامه هستند.

تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر اورجینال هستند و دارای گواهی نامه ضمانت اصالت هستند و شما می توانید هنگام خرید از همکاران ما گارانتی پارسیان اسکوتر را دریافت کنید.

علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان همکاران ما، شما می توانید از طرح ۱۰۰ روز ضمانت بازگشت استفاده کنید.

آیا سابقه استفاده از اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی را داشته اید؟ این سایز اسکوترها چه مزایا و چه معایبی دارند؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.