امروزه دنیای حمل و نقل شخصی شاهد تغییرات زیادی است و در طول چند ماه گذشته افزایش چشم‌گیرو واضح استفاده از اسکوترهای خود بالانس کافی بود تا ما داستانش را تعریف کنیم. در حالی‌ که افراد مختلف اسم‌های مختلفی به این وسایل می‌دهند، نام واقعی این نوع از وسیله‌ی نقلیه که انقلابی در این سیستم بوجود آورده، اسکوتر خود بالانس برقی است. با اسامی مختلفی از جمله “هووربُرد”، “منورورز”، سِگوی بدون هندل” و چیزهایی مثل ” اسکوتر خود بالانس دوچرخه “، اسکوترهای الکترونیکی خود بالانس امروزه ترجیح اغلب افراد برای حمل و نقل شخصی است.

اگر شما در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت فعال باشید، مطمئناً در قسمت تبلیغات صفحات معروف یا در اینستاگرام با انواع اسکوتر خود بالانس دوچرخه برخورد داشته اید. علت اینکه این اسکوترهای خود بالانس را “هووربُرد” هم می نامند این لست که در هنگام رانندگی با این وسیله، مثل این است که شما در حال حرکت و پرواز به فاصله‌ی چند سانتی‌متری ازسطح  زمین هستید.

این اسکوترها مجهز به سنسورهای هوشمندی هستند که به اندازه‌ی کافی قدرت تشخیص مسیر حرکت بر اساس سنگینی بدن راننده‌ی آن‌را دارند. یعنی هر وقت که راننده سنگینی خود را در جهت خاصی می‌اندازد، موتور موجود در اسکوتر خود بالانس دوچرخه چرخ‌ها را در همان جهت هدایت می‌کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سنگینی خود را به قسمتی بیاندازید که دوست دارید به آن مسیر حرکت کنید و به همین راحتی شما در مسیر مورد نظر قرار می‌گیرید. انگار که اسکوتر شما قادر است ذهن شما را بخواند. صفحه‌ی این وسیله راحت است و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید تعادل‌تان را رویش حفظ کنید، و به‌راحتی مسیر مورد نظر شما با سنگینی وزنی که به وسیله می‌آورید مشخص می‌شود.

تنها فرقی که می‌شود بین سِگوی‌ها و برخی از اسکوترهای خود بالانس یافت، عدم وجود دسته و یا هندل وسیله می‌باشد. تفاوت فوق این برتری را به اسکوترهای خود بالانس می‌دهد که فشرده و جمع و جور، قابل حمل و از جهت جابجایی بسیار راحت و آسان باشد و به این ترتیب شما قادر خواهید بود آن‌را به هرجایی که می‌خواهید ببرید. مزیت دیگر این وسیله این است که شما می‌توانید این اسکوتر خود بالانس دوچرخه برقی را هرکجا که بخواهید خیلی راحت انبار و نگهداری کنید.

هزینه‌ی تقریبی اسکوترهای خود بالانس دوچرخه

از زمانی‌ که اسکوترهای خود بالانس در بخش تکنولوژی و فناوری‌های روز قرار دسته بندی شده اند، نسبت به سایز و اندازه شان در تفکر شما، گرانتر شده‌اند. با افزایش تولید کنندگان این وسیله و همین‌ طور بالا رفتن بازار رقابت، اسکوترها به قیمت‌هایی رسیده‌اند که مردم معمولی قادر به پرداخت هزینه و خرید این وسیله‌ی نقلیه نیستند.

خوب الان اگر از خودتان بپرسید ” قیمت یک اسکوتر خود بالانس دوچرخه چقدر می‌تواند باشد؟” باید بگوییم قیمت‌ها براساس نام تجاری و قابلیت مختلف وسیله‌ها متفاوت هستند. قیمت‌ها از ۲۵۰ دلار تا ۱۲۰۰ دلار متفاوت است، و شما می‌توانید در هر قیمتی از این وسیله‌ها بخرید. با این حال، همه‌ی آنها یکسان درست نشده اند و برای جلوگیری از یک شوک و سورپرایز، قبل از خرید یکی از این وسیله‌ها تکلیف‌های خود را انجام دهید.

انواع اسکوتر خود بالانس دوچرخه

این نوع از اسکوترها بر خلاف سایر انواع اسکوتر بدون دسته هستند و این نوع اسکوتر با نام‌های مختلفی مانند اسکوتر برقی، هاوربورد، اسکوتر تعادلی، اسکوتر خود تراز، اسکوتر خود بالانس، اسکوتر هوشمند و یا با نام تولید کنندگان اسکوتر مانند اسکوتر اسمارت بالانس در بین مشتریان و استفاده کنندگان شناخته می‌شود.

همان‌گونه که بیان شد این نوع اسکوترها بدون دسته‌هستند و برای حرکت به وسیله آن‌ها نیاز است نحوه حفظ تعادل را یاد بگیرید. باتری‌های این نوع اسکوترها نیز دوام بالایی دارند که شما می‌توانید با هر بار شارژ ۲۵  کیلومتر مسافت را طی کنید.

اغلب این وسیله ها شبیه به هم هستند و کارآیی مشابهی دارند و در اکثر موارد تفاوت‌های کمی باهم دارند، تفاوت‌هایی مثل تایرهای سیاه رنگ، بلندگوهای بلوتوث‌دار و سایر چیزها اما اغلب چیزها و امکانات مشابهی دارند.

اسکوترهای برقی هوشمند در سایزهای ۴.۵ اینچی، ۶.۵ اینچی، ۸ اینچی و ۱۰ اینچی در بازار موجود می‌باشد. افراد در سنین مختلف می‌توانند از ۴ سال تا میان‌سال از این دستگاه‌های زیبا، مطمئن و کاربردی استفاده کنند. اگر قصد دارید تا بیشتر با کاربرد، انواع اسکوتر برقی هوشمند آشنا شوید می‌تواید این پست را مطالعه کنید.

نکاتی درباره خرید اسکوتر خود بالانس دوچرخه

یادتان باشد اگر قصد خرید دارید دقت کنید، چون بعضی از این وسیله‌ها موتورهای ضعیف‌تری دارند ویا باطری‌های ضعیف یا سرعت کمتری نسبت به بقیه دارند. شناسایی انواع خدمات و چیزهایی که آنها به شما ارائه می‌دهند کار آسانی نیست، زیرا گاهی تولید کنندگان مشابه به دلایل شخصی بُردهای متفاوتی عرضه می‌کنند. هنگام خرید اسکوتر برقی هوشمند سعی کنید تا از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. با توجه به اینکه امروزه متاسفانه تعداد فروشنده‌های غیر معتبر اسکوتر برقی زیاد شده است سعی کنید تا از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. هنگام خرید از فروشگاه در نظر داشته باشید تا فاکتور و ضمانت‌های مورد نیاز مانند گارانتی و خدمات پس از فروش را از فروشنده درخواست کنید. ما در فروشگاه تهران اسکوتر شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شما با خیال راحت اقدام به خرید کنید. تمام محصولات موجود در فروشگاه وب‌سایت ما اصلی هستند و هنگام خرید به شما تضمین‌های مورد نیاز ارائه خواهد شد.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب اسکوتر خود بالانس دوچرخه مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.