در انتخاب اسکوتر برقی چه پارامترهایی را باید مد نظر داشته باشیم

در انتخاب اسکوتر برقی چه پارامترهایی را باید مد نظر داشته باشیم

مقایسه ای بین هفت اسکوتر برقی متفاوت برای پی بردن به اینکه کدامیک بهترین گزینه برای خرید است و هنگام انتخاب اسکوتر برقی چه پارامترهایی را باید مد نظر داشته باشیم.

در اینجا، یک مقایسه نهایی در بین اسکوترهای برقی انجام می دهیم. بسیاری از برندهای اسکوترهای برقی دقیقاً شبیه هم هستند. بدون بررسی دقیق آنها چگونه می توانید بفهمید که کدامیک بهترین گزینه برای شما است؟ کدام اسکوتر برقی بدترین انتخاب است؟ آیا واقعا تفاوتی بین برندهای اسکوترهای برقی وجود دارد؟ در حالت کلی باید بدانید که چگونه اقدام به انتخاب اسکوتر برقی مناسب کنید.

بهترین اسکوتر برقی برای خرید کدام است؟

  • چگونه می توانید بفهمید که کدام اسکوتر برقی را باید بخرید؟
  • کدام یک ایمن ترین دستگاه موجود است؟
  • آیا سگوی ها منفجر می شوند؟

ما مطمئنیم که این سوالات با خواندن این متن در ذهن شما بوجود می آید. بسیار عالی، پس هدف ما در این پست پاسخ به سوالات شما است.

اسکوترهای برقی برای فصول تعطیلات، روز پدر، یا تنها برای یک رانندگی ساده عالی هستند، اما ما حدس می زنیم که شما هنگامی که شروع به مقایسه اسکوترهای برقی برای فهمیدن اینکه کدامیک بهترین است می کنید، با ما هم عقیده خواهید بود.

دنیای اسکوترهای برقی گیج کننده است.

از یک سو، برندها و استایل های مختلفی از اسکوترهای برقی وجود دارد. چرخ های ۶.۵، ۸ و حتی ۱۰ اینچی آن ها را به یک رانندگی روان برای راننده شان تبدیل می کنند. پس از این ها، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد: با بلوتوث، بدون بلوتوث، با ریموت یا بدون ریموت.

مهم ترین معیارها برای انتخاب اسکوتر برقی

  1. حداکثر سرعت اسکوتر برقی

سرعت یک پارامتر مهم در انتخاب اسکوتر برقی مناسب شما است. اسکوتر شما با چه سرعتی حرکت می کند؟ حداکثر سرعت آن چند است؟ آیا این دستگاه دارای یک “حالت آموزشی” است؟ چه اتفاقی می افتد زمانی که شما به حداکثر سرعت دستگاه برسید؟

  1. بیشینه مسافت اسکوتر برقی

شرکت تولیدکننده این دستگاه از لحاظ تئوری چه مسافتی را برای رانندگی با آن در نظر گرفته است؟ آیا این عدد یک تخمین منطقی است یا تنها عددی برای بازاریابی است؟

  1. باتری اسکوتر برقی

سعی کنید تا در انتخاب اسکوتر برقی باتری های آن را نیز مد نظر داشته باشید. چون در گذشته شاهد بودیم که باتری نامرغوب سبب آتش سوزی اسکوترها می شد. ما همگی تبدیل به برده باتری ها شده ایم. شما چه مدتی خواهید توانست تا قبل از نیاز به شارژ مجدد، از دستگاهتان استفاده کنید. همچنین چه مدتی را باید برای شارژ مجدد صبر کنید؟

  1. گارانتی سازنده

چه مدت زمانی برای گارانتی اسکوتر برقی در نظر گرفته شده است؟ چه خدماتی تحت پوشش این گارانتی است؟ و از همه مهم تر، چه چیزهایی شامل گارانتی نمی شوند؟

با توجه به اینکه برندهای مختلفی سازنده اسکوتر برقی هستند، پیشنهاد می‌ کنیم تا محصولات خود را از فروشگاه های معتبر فیزیکی یا اینترنتی تهیه کنید و هنگام خرید خود از فروشنده تمام مدارک لازم برای تضمین کیفیت مانند گارانتی را دریافت کنید. تمام محصولات تهران اسکوتر دارای گواهی نامه پارسیان هستند و می توانید در صورت نیاز تا ۷ روز محصول خریداری شده تان را تعویض کنید.

  1. قیمت

شاید مهم ترین پارامتر برای مدنظر قرار دادن، هزینه ای است که برای خرید اسکوتر برقی صرف می شود. آیا چندین قیمت برای یک اسکوتر وجود دارد؟ آیا این تخفیفاتی برای این خریدها وجود دارد؟

مقایسه ای از هفت اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی مختلف

۹ برند و مدل وجود دارد که در این مقایسه به آن ها پرداخته شده است. در این لیست اسکوترهای برقی با کمتر از ۳۰۰ دلار، اسکوترهای برقی با اسپیکرهای بلوتوثی و همچنین برخی از مشهورترین مدل های آن ها وجود دارد. اگر ما به دنبال بررسی همه برندها و مدل های مختلف باشیم، این لیست بسیار طولانی می شود.

جنگ بین بودجه اسکوترهای برقی (زیر ۳۰۰ دلار)

  • ZippyBoard Cruiser و Monorover R2

به دنبال ارزان ترین اسکوتر برقی برای خرید می گردید، اما موردی را پیدا نمی کنید که “خیلی ارزان” باشد؟ در حالی که جاهای کمی وجود دارد که اسکوترهای برقی زیر ۲۰۰ دلار بیابید. شما می توانید ریسک خرید یک اسکوتر برقی بدون گواهی نامه و با احتمال خطر را به جان بخرید.

خرید یک اسکوتر برقی زیر ۳۰۰ دلار کار شدنی است و اگر شما می خواهید یک اسکوتر بدون هیچ یک از سوت و آژیر بخرید، این اسکوترها انتخاب خوبی برای بودجه شما هستند.

اسکوتر برقی

MONOROVER R2

 

هاوربرد

ZIPPYBOARD CRUISER

جنگ محبوب ترین اسکوترهای برقی (زیر ۴۰۰ دلار)

  • Razor Hovertrax و Powerboard با اسکوتر برقی

دو تا از محبوب ترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ مدل های Powerboard و Hovertrax هستند. با به روز رسانی گواهی نامه UL-2272، نسل جدید Hovertrax و Powerboard محبوبیت زیادی از خود در بازار نشان داده اند.

انتخاب هاوربرد

THE RAZOR HOVERTRAX 2.0

انتخاب اسکوتر برقی

POWERBOARD BY HOVERBOARD

جنگ بین جدیدترین اسکوترهای برقی (زیر ۶۰۰ دلار) (اسپیکرهای بلوتوث و چراغ های LED)

  • Streetsaw DailySaw و اسکوتر متناظر خود بالانس Skque

برندهای DailySaw و Skque هر دو چندین مدل مختلف دارند که در چند اندازه و رنگ موجود است. این مدل ها هم چنین برخی از اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی با اسپیکرهای بلوتوثی هستند. اما اسپیکرهای بلوتوثی تنها یکی از ویژگی های این دستگاه ها می باشند. این دستگاه ها هم چنین دارای چراغ های LED  هستند که رقص نوری با ریتم آهنگ در حال پخش، از خود نشان می دهند.

راهنمای انتخاب اسکوتر برقی

STREETSAW DAILYSAW

راهنمای انتخاب هاوربرد

SKQUE

و اسکوتر برقی پیشنهادی برای خرید

  • اسکوتر برقی SE Extreme Scooterera

در حال حاضر بهترین اسکوترها برای خرید موجود هستند؛ چگونه می توان این ها را با سایر دستگاه های خود بالانس مقایسه کرد.

خرید اسکوتر برقی

یک نکته مهم برای خریدارانی که برای اولین بار اسکوترهای برقی را خریداری می کنند:

اگر شما به تازگی شروع به تحقیق درباره اسکوترهای خود بالانس کرده اید، ممکن است توسط مدل های مختلفی که در بازار موجود هستند، گیج شوید.

فراتر از این، چگونه می خواهید بدانید که کدام اسکوتر برقی برای خریدن ایمن است و کدام یک آتش نگرفته و منفجر نخواهند شد؟ بسیاری از اسکوترهای برقی ظاهر یکسانی دارند، ممکن است تفاوت اندکی در چرخ ها وجود داشته باشد، یا اسم درج شده بر روی اسکوتر متفاوت باشد. اما پوشش دستگاه را باز کنید و این همان جایی است که همه تفاوت ها بین برندهای مختلف اسکوترهای برقی آشکار می شوند.

با استفاده از باتری های کم کیفیت، موتورهای با قدرت کم، و/یا هر دو این ها، درون اسکوترهای برقی، سازندگان قادر به ساخت نسخه های ارزان تری می شوند که می توان با قیمت کم تری به بازار عرضه کرد. در این جا ما یک پیشنهاد برای شما داریم: اطمینان یابید که مشخصات اسکتور برقی را هنگامی که به فروشگاه می روید، کاملاً مطالعه کرده اید. همین مشخصات دستگاه ها باعث وجود چنین تفاوت هایی در قیمت اسکوترهای برقی می شوند.