اگر به دنبال یک اسکوتربرقی ارزان و خوب هستید ما در اینجا به شما لیستی را ارائه می‌دهیم که شامل اسکوترهای برقی پرطرفدار از مشتریانی است که اخیراً به دنبال اسکوتربرقی ارزان و با کیفیت بودند و آنها را خریداری کرد‌ه‌اند.

۱. اسکوتر خود بالانس برقی Veeko – 110

این اسکوتر زیبا یکی از بهترین انواع اسکوتربرقی ارزان موجود در بازار است. دست از پیاده رفتن به این‌طرف و آن‌طرف بردارید. ما به‌شما پیشنهاد می‌کنیم ویکو سفید (Veeko – 110 ) را امتحان کنید. این اسکوتربرقی ارزان دارای موتور دوگانه است که قدرت لازم برای حرکت در گوشه‌ها و مسیرهای باریک را دارد. مجهز به چراغ‌های ال‌ای‌دی است که باعث می‌شود رانندگان در هنگام تاریکی هم بتوانند با دید مناسبی به راه خود ادامه دهند. اسکوتر برقی خود بالانس ویکو با صفحه‌ی ضد لغزش خود ایمنی بیشتری را برای جابجایی و گردش در شهر تامین می‌کند.

اسکوتر خود بالانس برقی Veeko - 110

۲. اسکوتر برقی Swagtron – T8  در رنگ سیاه

این اسکوتر می‌تواند تا وزن بالای ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند و حداکثر سرعتی که به خود می‌گیرد، ۱۲ کیلومتر بر ساعت است. می‌توانید برای داشتن یک هوای پاک و یک محیط زیست سالم‌تر، برای رفت‌وآمد به محل کار یا تحصیل خود از Swagtron – T8  استفاده کنید. قسمت بیرونی بسیار بادوام و لاستیک‌های سخت و محکم این اسکوتربرقی ارزان دارای تاییدیه ایمنی از ایالات متحده آمریکا است که می‌تواند یک سواری راحت، آسان و ایمن را به شما هدیه کند.

اسکوتر برقی Swagtron - T8  در رنگ سیاه

۳. Swagtron – T580 در رنگ آبی

یک اسکوتربرقی ارزان بسیار باحال… ما مطمئنیم که شما عاشق این وسیله‌ی نقلیه خواهید شد. بنابراین براساس تجربه می‌توانیم اشاره کنیم که  دختران عاشق این اسکوتربرقی می‌شوند و  می‌توانند به‌همراه آن اوقات بسیار خوبی را سپری ‌کنند. این اسکوتر برقی به فرزندان یاد می‌دهد که چگونه در زندگی تعادل خود را حفظ کنند و به قوانین و مرزهای موجود احترام بگذارند. به عبارت دیگر کودکان یاد می‌گیرند که به قوانین راهنمای و رانندگی موجود احترام بگذارند و در صورت نیاز کمتر از سرعت دلخواه خود حرکت کنند.

اسکوتر Swagtron – T580 قادر است حتی در سطوح ناهموار و از میان سبزه‌ها و چمن‌ها عبور کند. باتری قوی آن ظرف کمتر از دو ساعت شارژ می‌شود و می‌تواند تا ۱۲ کیلومتر بدون توقف برای شما کار کند. این نوع اسکوتربرقی ارزان دارای لاستیک‌های بسیار قوی و بادوام است و در هنگام سواری می‌تواند جلوی لرزش‌های اضافی را بگیرد؛ همین طور تولید میزان آلودگی آن صفر است. بنابراین باید بگوییم با یک اسکوتر برقی دوست‌دار محیط‌ زیست طرف هستید.

Swagtron - T580 در رنگ آبی

۴. اسکوتر خود بالانس Swagtron – T580

یک اسکوتربرقی ارزان و بسیار جالب… همان‌طور که در مورد سوم اشاره کردیم شما عاشق این اسکوتر خواهید شد…  می‌توانیم بگوییم که استفاده از این اسکوتربرقی ارزان می‌توانید اوقات خوشی را برای خود و کودکان‌تان ایجاد کنید.

اسکوتر برقی Swagtron – T580 هم دارای لاستیک‌های قوی و بادوام است که می‌توانند در تمامی سطوح شما را به راحتی پیش ببرند؛ این اسکوتربرقی ارزان، قدرت بالا رفتن سرعت تا ۱۲ کیلومتر بر ساعت را دارا است. مدت زمان لازم برای شارژ باتری این وسیله نقلیه دو ساعت می باشد. این اسکوتر برقی خود بالانس دارای بلندگوهای بلوتوث دار است، بنابراین شما می‌توانید در هنگام رانندگی از موسیقی مورد علاقه خود هم لذت ببرید. وزن تقریبی این اسکوتربرقی ارزان تقریبا ۱۰ کیلوگرم است با این حساب، شما می‌توانید از حمل و نقل آسان آن مطمئن باشید.

 اسکوتر خود بالانس Swagtron - T580

۵. اسکوتر خود بالانس ویکو صورتی- Veeko – 102

یک اسکوتربرقی ارزان و همین‌طور بسیار زیبا. به همین علت است که می‌شود به‌راحتی آن را به بقیه‌ هم توصیه کرد. شما می‌توانید بر روی این اسکوتر برقی زیبا و خوش‌رنگ جذاب‌تر به نظر بیاید. رنگ صورتی براق آن می‌تواند شما را از میان بقیه منحصر به‌فرد جلوه دهد. نه تنها رنگش یک ویژگی منحصر به فرد است، بلکه سرعت آن که تا حدود ۱۵ کیلومتر بر ساعت هم بالا می‌رود که می‌تواند یک ویژگی مهم به حساب بیاید. تکنولوژی خود بالانس این اسکوتربرقی ارزان به شما امکان استفاده بسیار راحت از این وسیله نقلیه را می‌دهد. شما به هنگام یادگیری و استفاده از این اسکوتر دچار دردسر نخواهید شد.

 اسکوتر خود بالانس ویکو صورتی- Veeko - 102

۶. اسکوتر خود بالانس ویکو بنفش- Veeko – 102

این اسکوتر زیبا ، اسکوتر برقی خود بالانسی است که به هزینه‌اش می ارزد.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ای ن اسکوتر می‌توان به ویژگی‌هایی مانند بلوتوث، چراغ ال‌ای‌دی نام برد. قسمت بیرونی پلاستیکی و بسیار مقاوم آن می‌تواند در برابر ضربات و لغزش‌های احتمالی از خود مقاومت نشان بدهد. لاستیک‌های بسیار بادوام این اسکوتر برقی هم که از لحاظ ایمنی تست شده‌اند، می‌توانند یک سفر ایمن و بدون استرس را به شما هدیه دهند. به‌یاد داشته باشید چراغ‌های ال‌ای‌دی آن در هنگام شب تغییر رنگ می‌دهند و این می‌تواند باعث حفظ امنیت بیشتر شما در رانندگی در شب باشد. با یک بلندگوی بی‌سیم شما می‌توانید در هنگام رانندگی از موسیقی مورد علاقه خود هم لذت برده و هم هیجان استفاده از اسکوتربرقی ارزان خود را چند برابر کنید.

اسکوتر خود بالانس ویکو بنفش- Veeko - 102

۷. اسکوتر برقی خود بالانس Hover-1 – Roam Ultra – رنگ سیاه

یک اسکوتربرقی ارزان و بسیار خوب را به شما معرفی می‌کنیم. این وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسب، شامل باتری قابل شارژ با دوام و همین‌طور چراغ‌های دوگانه ال‌ای‌دی است که به شما کمک می‌کند، در هنگام دید کم و یا شب بتوانید مسیر خود را تشخیص دهید. همین‌طور دارای یک هشدار دهنده باتری، محافظ باتری و محافظ ایمنی قابل اطمینان می‌باشد که با وجود آن‌ها نظارت و نگه داشتن باتری این اسکوتر برقی خود بالانس راحت‌تر می‌شود.

 اسکوتر برقی خود بالانس Hover-1 - Roam Ultra - رنگ سیاه

 

۸- اسکوتر برقی خود بالانس Hover-1 – Roam – رنگ صورتی

Hover-1 – Roam یک اسکوتر فوق العاده‌ی برقی و خود بالانس است. یک وسیله حمل و نقل بسیار مناسب و بادوام که سفری راحت را برای شما تامین می‌کند. هم‌چنین قادر است وزن‌های بالا را تحمل کرده و از سطوحی با زاویه‌های کوچک هم عبور کند. کنترل این وسیله‌ی نقلیه‌ی ایمن راحت است و یادگیری با آن همه نمی‌تواند زیاد مشکل باشد و نیاز نیست تا زمان زیادی را صرف یادگیری آن بکنید. شما می‌توانید سرعت ۱۶ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت را با این اسکوتربرقی ارزان تجربه کنید.

اسکوتر برقی خود بالانس Hover-1 - Roam – رنگ صورتی

۹. اسکوتر برقی خود بالانس Hover-1 – Chrome – رنگ مفرغی یا مسی

یک اسکوتربرقی ارزان و بسیار خوب که می‌تواند تجربه‌ی یک سفر هیجان انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. دارای بلندگوهای بلوتوث‌دار داخلی است که در هنگام پخش موسیقی شما می‌توانید کیفیت بهتری را تجربه کنید. چراغ‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده در این دستگاه به صورت سفارشی بوده و می‌تواند به صورت کامل دید شما را در شب بهبود ببخشد. یکی از ویژگی‌های مهم این اسکوتر برقی ارزان این است که قدرت تحمل وزنی بالغ بر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.

اسکوتر برقی خود بالانس Hover-1 - Chrome – رنگ مفرغی یا مسی

۱۰. اسکوتر برقی خود بالانس -Hover-1– رنگ صورتی طلایی

دارای بلوتوث‌های بلندگو دار داخلی و چراغ‌های ال‌ای‌دی است که توسط برنامه سفارش داده شده می‌تواند دید کامل شما را در شب تامین کند. قادر است وزن بالای ۱۰۳ کیلوگرم را تحمل کند. همین‌طور دارای گواهینامه ایمنی از ایالات متحده آمریکاست.

اسکوتر برقی خود بالانس -Hover-1– رنگ صورتی طلایی

نکته مهم و قابل توجه که درباره‌ی همه این اسکوترهای برقی ارزان که باید به آن دقت شود، مسئله مسئولیت‌های فرد صاحب اسکوتر و همین‌طور راننده آن می‌باشد که شامل موارد زیر است: شخص خریدار و راننده‌ی این دستگاه مسئول است تا اطلاعات و آگاهی کافی از تمام مقررات دولتی، محلی و همین‌طور قوانین راهنمایی و رانندگی در مورد استفاده از این محصول را در منطقه زندگی خود بداند. به شدت به شما توصیه می‌کنیم که دستورالعمل‌های استفاده از محصول را از جمله تمامی اقدامات ایمنی، احتیاطی و استفاده از ابزار محافظتی را بخوانید به آنها عمل کنید. داشتن وسایل ایمنی جانبی مانند کلاه ایمنی، بازوبند، مچ‌بند و سایر وسایل ایمنی هنگام رانندگی با تمام وسایل نقلیه به شما توصیه می‌شود. داشتن آگاهی کافی از قوانین محلی و دانستن محدودیت‌های سرعتی و سایر موارد می‌تواند شما را در داشتن یک تجربه شیرین و به یادماندنی و همین‌طور استفاده از یک وسیله نقلیه‌ی دوستدار محیط زیست کمک کند. با ایجاد فرهنگ و ترویج رانندگی با وسایل نقلیه‌ی کم ضرر و رعایت قوانین لازم می‌توان به داشتن محیطی بهتر برای فرزندان‌مان امیدوار بود.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.