اگزوز دودزا اسکوتر برقی: یک اکسسوری خاص برای اسکوتر سواران خاص پسند

اگزوز دودزا اسکوتر برقی: یک اکسسوری خاص برای اسکوتر سواران خاص پسند

اگزوز اسکوتر برقی

تعداد و تنوع لوازم جانبی مخصوص اسکوتر برقی روز به روز در حال افزایش است. برخی از این لوازم جانبی بیشتر جنبه تزئینی داشته و برخی از آنها بر روی افزایش کاربرد اسکوتر تمرکز دارند. اما در این میان قسمتی از اکسسوری ها در حال تلاش برای برآورده ساختن هر دوی این نیازها هستند. اگزوز دودزا اسکوتر برقی یکی از آن دسته اکسسوری هایی است که در عین افزودن زیبایی، می تواند قابلیت هایی را نیز برای اسکوتر برقی شما به ارمغان آورد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این قطعه کوچک و دلربا پرداخته و مشخصات آن را شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: اکسسوری اسکوتر برقی: پتانسیل های اسکوتر خود را آشکار کنید.

معرفی اگزوز دودزا اسکوتر برقی:  یک قدم بزرگ به سمت حس اتومبیل سواری!

اگر به اولین مدل ارائه شده اسکوتر برقی در بازار نگاهی بی اندازید، از ظاهر بسیار ساده و ابتدایی آن شوکه خواهید شد! چرا که با گذر زمان ظاهر اسکوترها دستخوش تغییرات بزرگ و کوچک فراوانی شده است. یکی از بزرگ ترین تغییرات به وجود آمده در اسکوترها، افزوده شدن چراغ های LED بر روی بدنه آنها بود. این ویژگی در کنار افزایش امنیت اسکوتر برای استفاده در شب، ظاهر آن را نیز بسیار زیباتر ساخته و شبیه به یک ماشین اسپورت کوچک کرده است.

چراغ های LED تنها یک نمونه از تجهیزاتی است که آرام آرام بر روی اسکوترهای برقی افزوده و برای همیشه به یک عضو دائمی و ثابت قدم بر روی بدنه آنها تبدیل شدند. اما در این مقاله نگاه ما به یک وسیله متفاوت تر است! اگزوز دودزا اسکوتر برقی وسیله ای بسیار کوچک است که بر روی بدنه اسکوتر نصب شده و قابلیت هایی را به آن می افزاید. شاید شما نیز یکی از طرفداران این نوع از لوازم جانبی باشید. اما بدون شک پیش از خرید آن سوال هایی در ذهن شما وجود خواهد داشت که در این مقاله قصد پاسخگویی به آن‌ها را داریم. با ما همراه باشید.

اگزوز دودزا اسکوتر برقی به کدام دسته از اسکوترها سازگاری دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که این وسیله را می توان تقریباً در کنار هر نوع اسکوتری استفاده کرد. اگزوز دودزا اسکوتر برقی بر روی قسمت انتهایی بدنه اسکوتر نصب می شود. در نتیجه می توانید از آن در اسکوترهای برقی ساده، اسکوترهای دسته دار، اسکوترهای آفرود و هر نوع اسکوتر دیگر با هر برند و در هر اندازه ای استفاده نمایید. در نتیجه اگر قصد خرید این وسیله را دارید، در مورد سازگاری آن با اسکوتر برقی مورد نظر خود نگران نباشید.

 

قیمت اگزوز دودزا اسکوتر برقی

ابعاد اگزوز دودزا اسکوتر برقی چقدر است؟

بسته به مدل های مختلف، اندازه اگزوز دودزای اسکوتر ممکن است متفاوت باشد. به طور متوسط هر اگزوز دودزا اسکوتر برقی حدود ۱۰ سانتی‌متر طول داشته و وزن آن به ۳۰۰ گرم می‌رسد. با این حال در صورتی که ابعاد اسکوتر برقی شما بزرگ بوده و یا به دنبال یافتن مدل متفاوتی از این وسیله هستید، می توانید با گشت و گذار در فروشگاه های مخصوص اسکوتر و لوازم برقی آن، در مورد مدل های متفاوت و بزرگ و یا کوچک تر آن تحقیق نمایید. البته به این نکته توجه نمایید که در صورتی که ابعاد اسکوتر با اگزوز دودزای آن متناسب نباشد، ممکن است این وسیله شکل ظاهری اسکوتر را خراب کرده و مانند وصله ای ناجور بر روی بده آن به نظر برسد!

آیا دود حاصل از این اگزوز برای سلامتی خطر دارد؟

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث نگرانی کاربران اسکوتر و والدین کودکان در مورد استفاده از این وسیله می‌شود، ضرر دود حاصل از آن برای سلامتی است. اما اگر با طرز کار اگزوز دودزا اسکوتر برقی آشنا شوید، نه تنها دیگر به هیچ وجه نگران این مسئله نخواهید شد، بلکه نگرانی سابق شما به نظرتان بسیار خنده دار نیز خواهد رسید. در واقع دود خارج شده از اگزوز اسکوتر برقی چیزی جز بخار آب نیست. بله! این دود یک بخار آب کاملاً ساده و عادی است.

روند کار این اگزوزها به این صورت است که محفظه کوچکی برای ریختن آب در داخل آنها تعبیه شده است. این اگزوزها با استفاده از گرمای تولید شده توسط منبع انرژی خود، این محفظه را گرم کرده و باعث بخار شدن آب داخل آن می شوند. در نهایت در هنگام حرکت بخار آب با شکلی شبیه به دود یک ماشین از داخل آن خارج شده و جلوه خاصی به اسکوتر می بخشد. از آن جایی که روند تبخیر آب به صورت کاملاً عادی و بدون افزوده شدن هیچ گونه ماده اضافی دیگر صورت می گیرد، بخار حاصل از این دستگاه هیچ گونه خطری برای سلامتی کاربر آن به وجود نمی آورد.

 

اگزوز دودزا اسکوتر برقی

این اگزوز دودزا چه مزایای دیگری دارد؟

اسکوترهای برقی به خودی خود دارای قابلیت های خاص و ویژه ای هستند که لذت استفاده از آنها را افزایش میدهد. با این حال اگر اسکوتر شما از داشتن اسپیکر بلوتوث دار محروم است، جای هیچ گونه نگرانی نیست. برخی از مدل های اگزوز دودزا اسکوتر برقی در قسمت انتهایی خود دارای اسپیکری است که از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می گردد. در نتیجه در هنگام استفاده از اسکوتر خود می توانید از آهنگ های مورد علاقه خودتان نیز لذت ببرید. این ویژگی به خصوص برای افرادی که اسکوتر آنها فاقد اسپیکر است، می تواند مفید و کاربردی باشد.

آیا این اکسسوری مدل و رنگ بندی مختلفی دارد؟

خوشبختانه رنگ بندی و مدل های ارائه شده برای اگزوز دودزا اسکوتر برقی بسیار متنوع هستند و شما می توانید با توجه به سبک مورد علاقه و همچنین رنگ اسکوتر خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

اسکوتری خاص با سالم ترین دود ممکن!

در این مطلب سعی داشتیم تا به معرفی اگزوز دودزا اسکوتر برقی پرداخته و به برخی از سوالات رایج در مورد آن پاسخ دهیم. همان طور که مشاهده نمودید، بر خلاف تصور عموم دود این اسکوتر چیزی بیش از بخار ساده آب نیست و هیچ گونه خطری برای سلامتی شما ندارد. اگزوزهای دودزا در طرح ها و مدل های مختلفی ارائه شده و قابلیت نصب بر روی انواع مدل های اسکوتر را دارند. همچنین برخی از مدل های این اکسسوری دارای امکانات خاصی ازجمله اسپیکر قابل اتصال به گوشی همراه است که باعث کاربردی تر شدن آن می شود. به نظر شما این اکسسوری تا چه اندازه ای ارزش خرید دارد؟ چه موارد مشابه دیگری می شناسید که از لحاظ کاربری و زیبایی، ارزش افزوده ای برای اسکوتر شما به همراه داشته باشند؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

تمام محصولات در فروشگاه تهران اسکوتر اورجینال است. از آغاز فعالیت ما در سال ۱۳۹۰ تلاش کرده ایم تا رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اولویت کاری ما بوده است. محصولات فروشگاه ما دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است که شما می توانید از خدمات تعویض رایگان بهره منده شوید.