بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان در سال ۲۰۱۸

بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان

اسکوترهای برقی خود بالانس از همان زمان تولید و وارد شدنشان به بازار هرگز تنها یک سرگرمی برای بچه‌ها به حساب نیامدند، آن‌ها طوری طراحی شده بودند که مناسب استفاده برای تمامی افراد در تمامی گروه‌های سنی بودند، تا از آن بتوانند به عنوان یک وسیله حمل و نقل شخصی کوچک و لذت‌بخش استفاده کنند. امروزه با تفکیک بازارهای زیاد موجود در فروش اسکوترهای برقی خود بالانس، مشخصات مختلف و ویژگی‌های زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا هنگامی که قصد خرید دارید بتوانید بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان را برای خود انتخاب کنید. به‌شما توصیه می‌کنیم همیشه در هنگام خرید به‌ ویژگی‌هایی مانند قدرت موتور، کیفیت باطری، کارخانه سازنده، طرح کلی و قیمت آن توجه فرمایید. همیشه تمامی کارخانه‌ها به اندازه‌ای که تبلیغ می‌کنند خوب نیستند. به شما توصیه می‌کنیم قبل از اینکه پول خود را صرف خرید چیزی کنید برای آن تحقیق کنید و سعی کنید با در دست داشتن انتخاب‌های بسیار و مقایسه آن‌ها بهترین انتخاب ممکن را برای خود انجام دهید. ما در اینجا سعی کردیم چند تا از انواع بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان را در سال ۲۰۱۸ را به‌ شما معرفی کنیم. هدف ما کمک به شما است تا بتوانید با توجه به شرایط خود و توانایی مالی و سلیقه‌تان بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.  لیست پایین بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان از نظر ما است.

۱ – هاوربرد UL Certified 2272 Self Balancing

این هاوربرد یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان می‌باشد. این یک محصول واقعاً شایسته و با کیفیت است که جا دارد در اولین انتخاب ما در لیست بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان در سال ۲۰۱۸ از آن یاد کنیم. هاوربرد UL Certified 2272 Self Balancing نه‌تنها از لحاظ ویژگی‌های موجود مناسب برای استفاده بزرگسالان است بلکه با طراحی زیبای و جذابش می‌تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری در اجتماع داشته باشید. به طور کلی بدنه‌ی بسیار قوی دارد و از لحاظ ایمنی قابل اطمینان است. شما می‌توانید تا مدت‌ها با آن رانندگی کنید، بدون اینکه به مشکلی خاصی بر بخورید. این اسکوتر برقی، تمامی قوانین ایمنی ایالات متحده آمریکا را رعایت می‌کند و از اداره ی کل ایمنی همان کشور گواهینامه نیز دریافت کرده است. همان‌طور که همیشه به آن تأکید می‌کنیم، داشتن گواهینامه ایمنی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در تمامی اسکوترهای برقی چه برای شما به عنوان یک بزرگسال و چه برای بقیه اعضای خانواده اعم از کودکان‌تان است. هم‌چنین مجهز به بلوتوث و بلندگو با کیفیت بالا می‌باشد، که شما می‌توانید در هنگام رانندگی از موسیقی مورد علاقه خود هم با اتصال به بلوتوث دستگاه لذت ببرید. مهندسی داخلی این دستگاه کوچک بسیار پیچیده و کارآمد است. در مقایسه با سایر مدل‌های موجود در بازار مادربرد این وسیله پشرفته‌تر است و سنسورهای ژیروسکوپیک حرفه ای آن به‌گونه ای تنظیم شده تا شما بتوانید از یک  رانندگی راحت و بدون لرزش لذت ببرید. یک اسکوتر برقی بسیار بادوام است که شما هرگز از هزینه‌ای که بابت آن پرداخته‌اید پشیمان نخواهید شد. چراغ‌های ال‌ای‌دی موجود در قسمت جلوی این وسیله باعث می‌شود که شما در شب به راحتی حرکت کنید. بی شک یکی از  انواع بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان در سال ۲۰۱۸ همین هاوربرد UL Certified 2272 Self Balancing است که با گارانتی یکساله خود توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

امکانات هاوربرد UL Certified 2272 Self Balancing

  • دارای گواهی‌نامه تایید شده از اداره‌ی ایمنی ایالات متحده
  • ساخت و ساز با کیفیت و با دوام بالا
  • بلوتوث و بلندگو
  • چراغ های ال ای دی کلاسیک در قسمت جلو برای دید بهتر در شب
  • یک‌سال گارانتی

۲- اسکوتر برقی SWAGTRON T6 Off-Road

این هاوربرد یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان است و اولین هاوربرد موجود در بازار است که قدرت تحمل و حمل بیش از ۱۷۳ کیلوگرم وزن را دارد. ما در بین خودمان به آن لقب هیولا داده‌ایم زیر دقیقاً همان چیزی است که از لحاظ ظاهری و عملکردی به مانند یک هیولا عمل می‌کند. به احتمال زیاد شما در مجموع هزینه بیشتری در مقایسه با سایر هاوربرد‌های موجود در بازار برای این وسیله نقلیه خواهید پرداخت. اما بعدها با خرید این هاوربرد متوجه خواهید شد که تقریباً شبیه به هیچ‌کدام از هاوربردهای موجود در بازار نمی‌باشد و این تفاوت قیمت بعد از استفاده از این اسکوتر برقی، برای شما هیچ معنایی نخواهد داشت. یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی بزرگسال در سال ۲۰۱۸ است که در مقام مقایسه با سایر هاوربردهای موجود در بازار، توانسته است وزن باورنکردنی‌ای را تحمل کند. اگر شما کمی هم اضافه وزن داشته باشید می‌توانید با خیال راحت از راندن SWAGTRON T6 Off-Road لذت ببرید. در ضمن دوام این دستگاه فوق‌العاده بالاست زیرا که قطعات اولیه آن از آلیاژهای بسیار قوی با کیفیت بالا ساخته شده‌اند. اگر همیشه در روی جاده‌های صاف و هموار به رانندگی پرداخته‌اید، باید بگوییم این هیولای بدجنس شما را وسوسه خواهد کرد تا به طرف جاده‌های کوهستانی و یا ناهموار با شرایط بد رانندگی کنید، چرا که قدرت بالای این اسکوتر به شما لذت زیادی در هنگام رانندگی در سطوح ناهموار خواهد داد. برایش فرقی نمی‌کند جاده صاف یا ناهموار باشد، مرطوب باشد یا پر از سنگریزه و شن  و یا چمن، SWAGTRON T6 Off-Road  به راحتی و بدون هیچ لرزشی به راه خودش ادامه خواهد داد. باتری بی‌نظیر این وسیله‌ی نقلیه در عرض ۲ تا ۳ ساعت شارژ می شود. لاستیک‌های بسیار بزرگ با کیفیتش به شما امکان یک رانندگی بی‌دردسر و راحت‌تررا می‌دهند. با یک بار شارژ می‌توانید تا ۲۰ کیلومتر  و حداکثر سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. با کمی احتیاط می‌توانید آن را تبدیل به یک هاوربرد کنید که تمام اعضای خانواده‌تان می‌توانند از آن استفاده کنند.

امکانات اسکوتر SWAGTRON T6 Off-Road

  • تا مرز ۲۰۰ کیلوگرم وزن را می‌تواند تحمل کند.
  • ضربه گیر دارد.
  • تا شیب ۳۰ درجه را تحمل می‌کند.
  • تنها با یک تا دو ساعت شارژ می‌تواند ۲۰ کیلومتر را طی کند.
  • سرعت تا  ۱۳ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت بالا می رود.
  • تسمه بی‌نظیر ۱۰ اینچی دارد.
  • بلندگوهای بلوتوث دار با کیفیتی دارد.

بهترین اسکوتر برقی بزرگسالان

۳. اسکوتر برقی Two-Wheel Self Balancing

یکی از قابل اعتماد‌ترین اسکوترهای برقی بزرگسالان است که از لحاظ ایمنی تایید گردیده. از مواد اولیه بسیار با کیفیت و با یک مهندسی کامل و بی‌عیب و نقص طراحی شده است. تا به حال شکایتی از شرایط ظاهری و طرز عملکرد آن نشنیده‌ایم. مجهز به بلندگوهای بلوتوث‌دار است. یک اسکوتر برقی کاملاً قدرتمند که به راحتی می‌تواند روی خاک، شن، چمن، پیاده رو، سطوح ناهموار و یا هر نوع سطح دیگری به حرکت خود ادامه دهد. سرعتش از ۱۳ تا ۲۰ کیلومتر در ساعت بالا می‌رود که مجهز به یک موتور قدرتمند ۳۵۰ وات می‌باشد. در کمتر از ۳ ساعت شارژ کامل می‌شود و شما می‌توانید با همین شارژ تا مسافت ۱۷ کیلومتر بدون وقفه رانندگی کنید. قدرت تحمل این دستگاه تا ۱۰۰ کیلوگرم می‌باشد. تایرها و لاستیک‌های این دستگاه از موادی ساخته شده است که به راحتی قادر به حرکت در تمامی سطوح ناهموار می‌باشند. جثه‌ی بزرگ آن دقیقاً مناسب استفاده برای افراد بزرگسال است.

امکانات اسکوتر برقی  Two-Wheel Self Balancing

  •  سیستم خود بالانس و متعادل کننده
  • امنیت بالا
  • چرخ های ۸ اینچی
  • بلندگوهای بلوتوث دار کیفیت دار
  • گواهینامه ایمنی از ایالات متحده
  • بدنه قوی
  • ضد حریق

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: thisbesthoverboard