بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶

بهترین اسکوتر برقی در سال 2016

شما می‌توانید با نگاه‌کردن به لیستی که در ادامه آمده است انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ را مشاهده کنید و در صورت تمایل انتخاب کنید و در زندگی روزمره‌ی خود استفاده کنید.

اولین پیشنهاد به عنوان یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ ما به شما برای خرید یک اسکوتر خود بالانس بدون شک  Swagtron T3  خواهد بود. Swagtron  T3 همه‌ی ویژگی‌‎ها و قابلیت‌های لازم را دارد تا بتواند تجربه‌ی رانندگی شما را با این وسیله تبدیل به یک تجربه‌ی بی نظیر کند.

در صورتی که تمایل دارید تا انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ را بدانید، پیشنهاد می‌شود که این نوشته را که درباره انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ است را تا آخر بخوانید.

اسکو اسکوتر ۸ اینچ

اگر دنبال یک هاوربرد درخشان و زیبا همراه با ال‌ای‌دی، بلندگو، کنترل از راه دور و چراغ‌های متحرک هستید. باید بگوییم اسکو یک اسکوتر هیجان انگیز است که می‌تواند تمام موارد اشاره شده‌ی بالا را به شما بدهد. استفاده از این هاوربرد بی‌نهایت آسان است که هم مناسب بزرگسالان است و هم کودکان. این اسکوتر یکی از انواع بهترین اسکوتر در لیست بهترین اسکوتر برقی در جهان است.

ما با در نظر گرفتن یک جهش عمیق به اجزای این هاوربرد می‌پردازیم، ابتدا با صحبت درباره‌ی بلوتوث به توضیح خلاصه‌ای درباره‌ی اجزای شگفت انگیز این وسیله‌ی نقلیه می‌پردازیم. بلوتوث هاوربرد شما با هماهنگی و اتصال به گوشی همراهتان برای شما مرسیقی پخش می‌کند، این وسیله از سگوی‌های نرمال هم کوچکتر است و به‌ خاطر استفاده نشدن از سیم در آن شما می‌توانید یک بلوتوث بی‌سیم داشته باشید. این بلندگوهای چسبی کوچک با کیفیت باس، شامل جدول‌های میانی هم هستند.

به نظر برای یک مهمانی هاوربردی و راندن عالی باشد، مگر نه؟

شما ترسی از خرج‌های اضافی برای اجزای شگفت انگیز این وسیله‌ی نقلیه نخواهید داشت، مخصوصاً وقتی که ظاهر بی‌نظیر با آن چراغ‌های ال ای دی بسیار ریز و کوچکتر از ال ای دی های یک هاوربرد معمولی به همراه یک ضربه گیرظریف و زیبا ببینید. این امکانات در هنگام پخش جا، رقص نور اضافی، سبک و استیل خاص  همین‌طور لذت تاب خوردن و نوسان می‌دهد و در عین حال احترام به وسایل هاوربردی کوچک را حفظ می‌کند!

چرخ‌های هشت اینچی این وسیله حس راحتی و نرمی و همین طور نزدیکی به زمین را هنگام رانندگی به همراه صدا و موسیقی و البته تندرستی و سلامت جسمی به شما می‌دهد. موتور الکتریکی ۵۰۰ وات همراه با مقیاس کوچکش، امکان سرعت گیری سریع و شگفت آوری به شما می‌دهد که با پردازنده‌های  اسکوترهای خود بالانس محلی موجود سازگار است. در صورتی که آگاهی کافی نداشته باشید، سرعت بالایش به ۱۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

باطری‌های این هاوربردهای اسکو اسکوتر، دارای ظرفیت ۱۵۸ واتی AC110-220V 50-60Hz هستند. به علت طولانی بودن عمر باتری، زمان بیشتری برای شارژ لازم دارد، و در مقایسه با دیگر اسکوتر ها این یک ضعف قابل چشم پوشی و بسیار کوچک می باشد.

اسکو اسکوتر 8 اینچ

نکات مثبت

  • یادگیری آن بسیار آسان است، شما براحتی و در عرض چند ساعت یاد میگیرید که چگونه ازاین اسکوتر خود بالانس استفاده کنید
  • با یک باطری لیتیومی قابل شارژ، هر وقت که دوست دارید رانندگی کنید و دیده شوید(به چشم بیایید)
  • داشتن سیستم کنترل از راه دور به شما این امکان را می‌دهد که اسکوتر خود را حتی وقتی که بیرون هستید خاموش و یا روشن کنید.
  • شما می‌توانید بدون نیاز به فضای خیلی بزرگ در یک نقطه چرخش‌های ۳۶۰ درجه‌ای انجام دهید
  • یک بار شارژ کنید و بعد ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر برانید

نکات منفی

  • تقریباً نزدیک به دو ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود.
  • بالاترین سرعت آن ۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد که بالاترین سرعت موجود در بازار نیست، اما توجه داشته باشید که این اسکوتر امن ترین اسکوتر موجود در بازار است.
  • این موضوع برای تصمیم نهایی اغلب کاربران جوان تفکر برانگیز است.

نتیجه گیری:

شما با این اسکو اسکوتر تجربه‌ی بدی نخواهید داشت، هم موسیقی دارید، هم چراغ‌های رنگی و هم اینکه با قدرت و انرژی کار می‌کند. باطری قابل شارژش ظرفیت ۴۴۰۰۰ میلی‌آمپر دارد، هیچ چیزی بهتر از این نمی‌تواند به شما انگیزه‌ی رفتن و برگشت از محل کار را بدهد.

اسکو یکی از بهترین اسکوترهایی است که ما تا به حال بررسی کردیم که با حجم انتقادات مثبتی روبرو است که حاصل تجربیات بی‌نظیر مصرف کنندگان آن است. خرید آن بسیار منطقی است چرا که بنظر می‌رسد بهترین اسکوتر ممکن در این محدوده‌ی قیمت خواهد بود. این اسکوتر بی‌شک ارزش پولی را که برایش پرداخته‌اید را دارد.

نکات بیان شده باعث شده است تا این اسکوتر به عنوان یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ انتخاب شود.

Swagtron T1

به علت آتش‌سوزی‌هایی که توسط جنس‌های بد و  چینی ساخته شده در زمان‌های گذشته، گواهینامه‌یUL 2272 برای صدور طراحی شد تا اطمینان حاصل شود که مخازن جدید محافظت شده هستند و حدس بزنید چه انفاقی افتاد؟ Swagtron T1  برای اولین بار توانست این گواهینامه را بگیرد.

یک آزمایش فوق استاندارد برای هاوربردها طراحی شده است تا کیفیت و کارهای اجرایی آن توسعه یابد، و بعد از آن تست‌های مکانیکی، الکتریکی و طبیعی هم آزمایشفوق را تکمیل کرد. تمام این آزمایش‌ها به این منظور انجام شد که ثابت شود هاوربرد بخش‌های کیفیتی خود را به گونه‌ای تجهیز کرده که هیچ تهدیدی مبنی بر احتمال تقلبی بودن باطری و یا داغ کردن خود دستگاه وجود ندارد. بدیهی است که Swagtron T1 از پس تمام این آزمایش‌ها برآمد و برای اولین بار بود که یک هاوربرد گواهینامه‌ای مثل این دریافت می‌کرد. و این باعث برتری این وسیله مابین بقیه‌ی محصولات مشابه و رقیب بود.

 

Swagtron T1  دارای یک سیستم منحصر بفرد بنام “SentryShield Battery System” می‌باشد. این سیستم برای از بین بردن افت باتری در هنگام ورود ناگهانی گرد و غبار و ضربات ناشی از آن است. کار این سیستم به این گونه است که در هنگام تشخیص پایین بودن باتری، با صدای بوق هاوربرد شما را مطلع می‌کند، و باعث محدود کردن و پایین کشیدن سرعت بالای هاوربرد می‌شود و اگر شما به رانندگی با آن ادامه دهید، توقف خودبه‌خود وسیله بسیار ناگهانی و با ضربه نخواهد بود. این امکان واقعاً مفید و مقبولی است که می‌تواند به راحتی جلوی بسیاری از زمین خوردن‌ها و یا افتادن‌ها را بگیرد.

Swagtron T1

 

 

نکات مثبت

  • هیچ کس نمی‌تواند از لحاظ امنیتی این وسیله را زیر سوال ببرد.
  • دارای یک سبک آموزش است، که کاربرانش را قادر می‌سازد تا سواری آهسته را تجربه کنند و این باعث افزایش اعتماد به‌ نفس آنها برای سواری‌های با سرعت بالاتر هم می‌شود.
  • وزن شما دیگر یک محدودیت به حساب نمی‌آید. این وسیله وزنی مابین ۴۴ پوند تا مرز حداکثر ۲۲۰ پوند را تحمل می‌کند.

نکات منفی

حداکثر سرعتش ۱۳ کیلومتر بر ساعت است، همان‌ طور که می‌دانید از دید ما سرعت بسیار خوبی است، با این حال این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا این سرعت برای شما مناسب است یا نه.

نتیجه‌گیری

بنابراین با بررسی Swagtron T1 به این نتیجه می‌رسیم که این اسکوتر دو چرخ در مقابل Swagway اصلی پیشرفت قابل توجهی داشته است. در حال حاضر کاربران از سواری امن و راحت Swagtron T1 ، تمجید می‌کنند و این بازخورد ثابت می‌کند که T1 انتخاب معقول‌تری است.

اگر هم امکانات بیشتر و اضافی می‌خواهید، برای مثال به بلندگوهای بلوتوث دار نیاز دارید، شاید هم باید دنبال منابع دیگری مثل T3 باشید. ارسال از طریق UL برای swagtron امکان پشتیبانی قابل توجهی در مقابل رقبا می‌دهد و بصورت عمده از امنیت بالای وسیله صحبت می‌کند.

اسکو اسکوتر دوچرخه‌ی ۶.۵ اینچی

یکی دیگر از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶، اسکو اسکوتر ۶.۵ اینچی می‌باشد. اسکو اسکوتر دوچرخه‌ی ۶.۵ اینچی هوشمند یکی از هاوربردهای محبوب و انتخاب‌های برتر عده‌ی بسیاری از مردم است. اسکو هاوربرد یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌گان هاوربرد روی زمین است. حقیقت این است که آن‌ها در چهار ماه اول تولید Mini Segway قسمت اعظم این محصول را فروختند. اگر شما دارید اولین هاوربرد خود را خریداری می‌کنید و قبلاً هم هیچ اطلاعاتی درباره‌ی راندن هاوربردهای کوچک ندارید، این نوع از هاوربرد برای شروع شما یک انتخاب فوق العاده خواهد بود.

این اسکوتر که یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ است برای کودکان و افرادی که تازه اقدام به رانندگی با هاوربرد کرده‌اند، اسکو اسکوتر خود بالانس ۶.۵ اینچی- یک هاوربرد با بلوتوث و بلندگو بی سیم و چراغ‌های ال ای دی که جوری طراحی شده تا شما بتوانید تعادل خود را به راحتی حفظ کنید و حس کنید که دارید روی کره لیز می‌خورید. اگر بطور کلی سرعت مسئله‌ی اصلی برای شما نیست باید بگوییم این وسیله‌ای است که شما باید داشته باشید.

این وسیله ظرفیت ۳۶۰ درجه‌ی کامل را دارد و همین‌‎ طور ظرفیت رانندگی بسیار راحت و آسان، حتی می‌تواند ضربه‌های کوچک را بگیرد و لرزش را به صفر برساند. این شاخصه‌ها این اسکوتر را تبدیل به یک هاوربرد سازگار و راحت و جزء یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ می‌کند. نورهای این اسکوتر خود بالانس خیلی زود توجه مشتری را جلب می‌کنند. چراغ‌های ال ای دی در طول شب و غروب به قابلیت دیده شدن و تشخیص  آن کمک می‌کنند و بلندگوهای بلوتوثی هم یک لذت مضاعف به رانندگی شما در طول جاده می‌دهد.

اسکو اسکوتر دوچرخه‌ی 6.5 اینچی

نکات مثبت

  • بهترین قیمت ممکن در بین رقبا
  • باتری سامسونگ با ماندگاری طولانی نزدیک به ۶.۵ ساعت و خدمات پشتیبانی
  • رنگ‌های بسیار متفاوت و زیاد جهت داشتن تنوع در انتخاب

نکات منفی

  • تایرهای ۶.۵ اینچی به اندازه‌ی وسایل نقلیه‌ی ده چرخ در روی سطوح پر دست انداز قابل قبول نیستند.
  • سرعت ۶.۲ کلا یک سرعت خیلی بالا محسوب نمی‌شود، در حالی که برای کودکان و تازه کارها یک سرعت فوق العاده است.

نتیجه‌ گیری

نکات منفی بیان شده نیز باعث نمی‌شود که این اسکوتر در لیست بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ قرار نگیرد.

برای افرادی که در سایر انواع اسکوترها نمی‌توانند براحتی تعادل خود را حفظ کنند، هیچ وسیله‌ای بهتر از اسکو اسکوتر خود بالانس جواب نمی دهد. یک هاوربرد بی‌نظیر که چراغ‌های ال ای دی و بلندگوی بلوتوثی بی‌سیم دارد.

هنوز بسیاری از مردم درباره‌ی امکانات و طرز استفاده‌ی از این هاوربردها مطمئن نیستند، اما علیرغم این موارد، با این وسیله مطمئناً می‌توانند تعادل خود را بدون استرس زمین خوردن حفظ کنند. این وسیله قادر به حرکت در مسیرهای باریک با سازگاری و تحرک بی نظیر است.

شما می‌توانید این اسکوتر را بدون دغدغه تهیه کرده و استفاده کنید. چون واقعن یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ می‌باشد

Swagtron T3

Swagtron T3 یک هاوربرد قوی، خوش ساخت و انعطاف پذیر است که دارای نیروی زیادی می‌باشد، تایرهایش واقعاً بی‌نظیر است و برای استفاده و لذت بردن شما تمام ظرافت‌های لازم در آن بکار برده شده.  این وسیله به ما این امکان را می‌دهد که درفرصت بدست آمده به شما بگوییم، با یک تفاوت عمده این هاوربرد پاسخگوترین و قانع‌ کننده‌ترین  هاوربردی است که ما تا به حال امتحان کرده‌ایم.

Swagtron T3  قدرت بسیار بالایی در حفظ تعادل فردی دارد که به شما امکان می‌دهد که فقط یک پا را بر روی آن بگذارید و بلافاصله پای بعدی را بیاورید و در این فاصله‌ی کم به آرامی ظرفیت ایجاد بالانس و تعادل را دارد، این یک امکان برای کسانی است که نمی‌توانند سریع پایشان را بالا بیاورند. این نوع هاوربرد برای کسانی که در مرحله‌ی اول یادگیری دچار ترس و لرزش هستند یک اسکوتر فوق العاده محسوب می‌شود.

کارخانه‌ی Swagtron T3

بطور حتم یکی از پیشگامان صنعت است که تمام داشته‌ی خود را در راه کارهای نوآورانه و در جهت ایجاد یک استاندارد دیگر در زمینه‌ی رشته‌های ایمنی، اجرا و ظرفیت تمام هاوربردها و یا اسکوترهای خود بالانس  بکار گرفته است.

سیستم مدیریت هوشمند باتری Swagtron T3، یکی از کامل‌ترین و با کیفیت‌ترین چهارچوب‌های مدیریتی موجود می‌باشد که بصورت مداوم از ولتاژ بالا، افزایش درجه‌ی دما، شارژ بیش از حد باتری، جریان بیش از حد و قطع باتری محافظت می‌کند. این در مقایسه با دیگر محصولات،  یک بیمه و گارانتی بسیار دقیق در مقابل شارژ بیش از حد باتری و یا بالا و پایین شدن جریان مدار است.

 

نکات مثبت

  • اسپیکرهای بلوتوث دار – تنها هاوربرد بلوتوث دار موجود در بازار است که گواهینامه‌ی UL 2272 را دارا می‌باشد.
  • یکپارچه سازی برنامه‌های موبایل – با این اپلیکشن از وضعیت باتری خود عکس بگیرید، از تاریخچه و اطلاعات مسیر بهره‌مند شوید و یا با مدیریت کاربران تماس بگیرید.
  • تسمه‌ی حملی زیر تخته‌ی هاوربرد نصب شده تا جریان حمل ونقل با سهولت و آسانی بیشتری انجام پذیرد.Swagtron T3

نکات منفی

کمی هزینه‌ی بالایی دارد، اما توجیه شده اما در مقام مقایسه بهترین قیمت ممکن است.

نتیجه گیری

مدل T3 نسبت به مدل‌های قبلی هاوربرد پیشرفت قابل توجهی دارد. بزرگترین تفاوت آن در داشتن سیستم پیش‌گیری از آتش سوزی  و داشتن موارد امنیتی بسیار بالا و زیاد است. به عنوان مثال در آزمون آتش و جلوگیری از آتش سوزی شرکت داده شده است. Swagtron T3 به عنوان ” امن ترین و مکانیکی‌ترین وسیله‌ی حمل و نقل تولید شده توسط Swagway” شناخته شده است.

اسکو اسکوتر ۱۰ اینچ

اگر شما بدنبال اسکوتر خودبالانسی هستید که تمام خصوصیات ممکن را یک‌جا و با هم داشته باشد، اسکو اسکوتر هوشمند و خودبالانس برقی ۱۰ اینچی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.  این هاوربرد مجهز به دو موتور است، این دو موتور برای این در نظر گرفته شده اند تا در هنگام دور زدن، سرعت گرفتن و چرخش نیاز به کنترل کمتری داشته باشد. کار با این هاوربرد به آسانی آب خوردن است.

اسکو اسکوتر ۱۰ اینچی هوشمند، ظرفیت تحمل بیشترین وزن ممکن یعنی ۱۱۸ کیلوگرم را دارد، بنابراین می‌تواند یک انتخاب خارق العاده برای افراد با وزن بالا باشد. تایرهای آماده‌ی آن سواری حتی در محیط‌های نامناسب را هم آسان می‌کند. این عنصر می‌تواند انتخاب اکثر افرادی باشد که در شهرها زندگی نمی‌کنند و یا اشخاصی که بطور مداوم به کوهنوردی یا مسیرهای اطراف شهر می‌روند و یا کسانی که دوست دارند هاوربرد خود را به دل طبیعت ببرند.

بالاترین سرعت ممکن یعنی ۱۰ کیلومتر در ساعت را دارد و تنها با یک شارژ می‌تواند مسیر به طول ۱۵ مایل را براند. اما همان‌ طور که معلوم است مدت زمان تقریبی نزدیک به ۲ ساعت لازم است تا باتری کاملاً احیا شده شارژ گردد.

اسکو اسکوتر 10 اینچ

نکات مثبت

  • چرخ‌های عظیم و متورم آنها به شما امکان می‌دهد تا از دست اندازها در جاهای سفت و سخت، موانع و نواحی ناهموار برای مثال چمن و یا خاک به راحتی عبور کنید.
  • یکی از پیشگامان سبک و استیل، که به شما امکان انتخاب از میان رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را می‌دهد.
  • باتری فوق العاده، با شارژ سریع و عمر و دوام طولانی، ما به شما اطمینان می‌دهیم که شما قادر خواهید بود به راحتی از یک جا به جای دیگر بروید و حتی به مسیر اول خود هم باز گردید.

نکات منفی

  • گارانتی تجاری ندارد و شما باید یک گارانتی جانبی تهیه کنید.
  • برای کاربرد شهری و محل کار کمی سنگین است

نتیجه گیری

اسکو اسکوتر ۱۰ اینچ یک هاوربرد بسیار جذاب و جزء یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ است که برای کاربران راحت طلب است چرا که برای رانندگی بی نظیر است و آیتم‌های چشم‌گیری مانند شارژ سریع و قدرت تفکیک خارق العاده دارد. برای مدت قابل توجهی می‌توان رانندگی کرد و بعد با یک شارژ سریع دوباره شروع بکار می‌کند. مشخصات عالی، کیفیت بی‌نظیر و هزینه و قیمت متمرکزی دارد.
مواردی که در این لیست به عنوان بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ بیان شده‌ است، از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که شما می‌توانید براساس نیاز خود اسکوتر برقی مناسب خود را انتخاب کنید.

در صورتی که شما سابقه استفاده از هر کدام از انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۶ دارید، ممنون می‌شویم که تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

منبع: theselfbalancingscooters