معرفی انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹

بهترین اسکوتر برقی در سال 2019

اسکوترهای برقی افراد در همه رده‌های سنی را جذب خود می‌کنند. برای کمک به شما برای انتخاب بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹ یک راهنمای ساده و جامع با همه ویژگی‌هایی که یک اسکوتر برقی باید داشته باشید آماده کرده‌ایم.

به نظر شما بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹ در بازار کدام است؟ ما لیستی بر اساس کیفیت، قیمت، امکانات و نظرات و محبوبیت در میان مشتریان برای‌تان آماده کرده‌ایم. بهترین راه برای خرید یک اسکوتر برقی، خرید آنلاین است، زیرا از این طریق شما به همه برندها، جزئیات و بازخورد مشتریان دسترسی دارید. در فروشگاه اینترنتی تهران اسکوتر انواع اسکوتر برقی هوشمند وجود دارد. محصولات ارائه شده در این فروشگاه کمترین قیمت و بالاتری کیفیت را دارند و دارای گواهی‌نامه پارسیان اسکوتر است و می‌توانید از خدمات ۷ روز تعویض بهره‌مند شوید.

انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹

  1. Swagtron T1

برند Swagtrin یکی از برندهایی است که با عملکرد و ایمنی خود شناخته شده است. این برند اولین برندی است که دارای استاندارد UL2272 است. این گواهی نامه به عنوان گواهی نامه استاندارد اسکوترهای برقی شناخته می‌شود و باید تمام سازندگان معتبر، دارای این گواهی نامه باشند. نه تنها باتری این دستگاه بلکه همه اجزاء آن رده بالایی دارند. یک جداره از جنس ABS چندین سال از آن در برابر صدمات و دماهای بالا محافظت می‌کند.

موتور‌های دوگانه ۲۵۰ واتی آن قابلیت انحراف تا ۳۰ درجه را بدون هیچ مشکلی دارند.

T1 با یک بار شارژ شدن قابلیت طی مسافت ۲۰ کیلومتری را با حداکثر سرعت ۱۲ کیلومتر در ساعت داراست. بهترین نکته این است که دستگاه تنها به یک ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. این دستگاه یک چراغ نشانگر برای نشان دادن خالی بودن باتری دارد. چراغ‌های LED جلو استفاده از این دستگاه در هنگام شب را راحت‌تر می‌کند.

خالی شدن باتری باعث می‌شود تا Swagtron T1 به حالت توقف کنترل شده‌ای برود. این امر مشکل بزرگی است زیرا بسیاری از اسکوتر برقی‌ها در این حالت همه کنترل‌های خود را از دست می‌دهند.

به دلیل داشتن جای پای عریض و قاب‌های بسیار محکم چرخ، شما با اطمینان پای‌تان را بر روی T1 خواهید گذاشت.

 

اسکوتر برقی Swagtron T1

  1. اسکوتر خود بالانس MegaWheels : بهترین اسکوتر برقی برای کودکان

این اسکوتر برقی در حالی در لیست انواع بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹ موجود است که این اسکوتر برای کودکان بسیار مناسب است.  MegaWheels یکی از بهترین برندهای اسکوتر برقی برای مبتدیان است. اگر شما والدین کودکان هستید، خیال‌تان راحت باشد، این اسکوتر برقی برای ایمنی کودکان‌تان ساخته شده است. همانند Swagtron این برند نیز همه استانداردهای ایمنی را گذرانده است. کیفیت ساخت بسیار بالا بوده و در برابر حرارت و آب مقاوم است.

پدال‌های خیلی عریض این دستگاه سوار شدن و پیاده شدن از آن را برای کودکان آسان‌تر می‌کند. این دستگاه دو موتور دارد و  به راحتی در زمین‌های مختلف کار می‌کنند. این دستگاه بهترین اسکوتر برقی است که کودکان می‌توانند داشته باشند، به خصوص از منظر قیمتی!

اگر تنها یک نکته منفی درباره این دستگاه وجود داشته باشد، می‌توان گفت که این دستگاه سبک‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار نیست. وزن آن ایمنی بیشتری به ارمغان آورده ولی در صورتی که کودک شما قصد استفاده از آن را داشته باشد، باید یک شخص بالغ به او کمک کند.

 

اسکوتر خود بالانس MegaWheels

  1. اسکوتر برقی Halo Rover: بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹ برای همه سطوح

دنبال قدرت و عملکرد بالا هستید؟ Halo Rover بر روی  همه سطوح عجیب بدون هیچ ترسی حرکت می‌کند. این دستگاه دو موتور ۸۰۰ وات دارد که آن را به وسیله نقلیه زمینی بدون دخالت دست تبدیل کرده است. قاب آلومینیومی آن سبک و مستحکم است. در واقع این دستگاه می‌تواند حداکثر وزنی برابر ۱۲۰ کیلوگرم را حمل کند.

Halo هوشمند نیز می‌باشد. هنگامی که حرکت نکند یا کسی روی آن نایستد، صاف می‌ایستد. تایر‌های فوق العاده‌اش آن را به بهترین گزینه برای گذر از همه سطوح بدل کرده است.

تنها با خواندن بازخورد مشتریان در اینترنت می‌توان دریافت که همه این دستگاه را دوست دارند. Halo Rover خدمات پیشتیبانی بسیار خوب، نرخ خرابی پایین و تایرهایی که ضد پنچری هستند، دارد. درست است که کمی بیشتر از اسکوتر برقی معمولی شما هزینه دارد، اما شما با این هزینه یک تجربه ایده‌آل به دست خواهید آورد.

اسکوتر برقی Halo Rover

  1. اسکوتر برقی GOTRAX Hoverfly ECO: بهترین اسکوتر برقی در ۲۰۱۹ زیر ۲۰۰ دلار

این اسکوتر برقی ارزان قیمت و سبک وزن بهترین انتخاب برای کسانی است که اولین اسکوتر برقی خود را خریداری می‌کنند. Hoverfly یک سیستم دوستدار طبیعت دارد که توان مصرفی و نشر دی اکسید کربن را کاهش می‌دهد. باتری این دستگاه توسط فناوری محافظتی Sentry که سطح خروجی آن را کنترل می‌کند، محافظت می‌شود. این امر مانع از گرم شدن بیش از حد باتری و برد دستگاه می‌شود.

با داشتن وزنی تنها برابر با ۱۰ کیلوگرم، حمل Hoverfly کار آسانی است. با این دستگاه نمی‌توانید برنده مسابقه‌ای شوید اما این دستگاه یک محصول قابل اطمینان با تعاریف مثبت در اینترنت است.

اسکوتر برقی GOTRAX Hoverfly ECO

 

 

  1. اسکوتر برقی TOMOLOO Music-Rhythmed: بهترین اسکوتر برقی بلوتوثی

با اسکوتر برقی موزیکال Tomoloo می‌توانید همه چیز را بامزه و خوش آیند کنید. از رنگ‌های جذابش گرفته تا نمایش LED آن، همه چیزهای مرتبط با این اسکوتر برقی شگفت انگیز است. به دلیل طراحی منحصر بفرد موسیقیایی این دستگاه، این اسکوتر برقی شبیه هیچ کدام از اسکوتر برقی‌های دیگر نیست.

با بهره‌گیری از آخرین سیستم بلوتوث ۴.۰، اسکوتر برقی Tomoloo اسپیکرهای استریو با صدای بلند در خود جای داده است. زمانی که گوشی موبایل‌تان را با دستگاه سینک کنید، می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را با رقص نور LEDهای دستگاه پخش نمایید!

شما می‌توانید با هر بار شارژ دستگاه مسافت ۱۰ کیلومتری را با سرعتی برابر ۱۰-۹ کیلومتر بر ساعت طی کنید. اگر شما تا هنگام شب بیرون از خانه بودید، به دلیل وزن ۸ کیلوگرم آن می‌توانید آن را به سادگی به خانه بیاورید.

 

اسکوتر برقی TOMOLOO Music-Rhythmed

  1. Swagtron T6: بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸

به دنبال یکی از سریع‌ترین اسکوتر برقی‌های دست دوم در بازار می‌گردید؟ بسیار خب، T6 اسکوتر برقی است که برای مسابقات اسکوتر برقی به آن نیاز دارید. با وجود بالا بردن سرعت تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت در سطوح صاف، T6 هم‌چنان تعادل خیلی خوبی را بوجود می‌آورد. استحکام این دستگاه قابل توجه است، این دستگاه می‌تواند تا ۲۰۰ کیلوگرم محموله باری را تحمل کند.

Swagtron با اضافه کردن تایر‌های ۱۰ اینچی به دستگاه، راندن آن را در گل، زمین‌های خاکی و هر جای دیگر را امکان پذیر کرده است. شما می‌توانید از اسپیکر‌های بلوتوث آن نیز استفاده کنید. نرم افزار مربوط به اسکوتر برقی بر روی گوشی شما، وضعیت باتری، سرعت حداکثری و مسافت طی شده را به شما نشان می‌دهد.

اسکوتر برقی Swagtron T6

 

  1. Segway miniPLUS: بهترین اسکوتر برقی نسبت به پول آن

miniPLUS با هدف بازار لوکس ارائه شده بود، پس انتظار نداشته باشید که این دستگاه‌ها را کمتر از ۷۰۰ دلار پیدا کنید. شما می‌توانید با سرعت حداکثری ۲۰ کیلوگرم بر ساعت، مسافت ۳۵ کیلومتری را طی کنید. تایر‌های پنوماتیکی تکان هر دست اندازی را جذب خود می‌کنند. حین سوار شدن، miniPLUS سیستم فرمان صوتی خودش را برای کنترل موسیقی دارد. میله بین زانوها برای کسانی که به تازگی شروع به یادگیری اسکوتر برقی کرده‌اند، امکانات بسیار خوبی است. در صورتی که به آن نیاز نداشته باشید می‌توانید آن را جدا کنید. حتی اگر با پای پیاده راه بروید، دستگاه با استفاده از فناوری کنترل از راه دور، شما را دنبال می‌کند.

 

اسکوتر برقی Segway miniPLUS:

 

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.