بهترین مینی سگوی سال ۲۰۱۸

بهترین مینی سگوی

به احتمال زیاد تا به حال درباره‌ی سگوی‌ها شنیده‌اید. اخیراً آن‌ها در سراسر رسانه‌های اجتماعی دیده می‌شوند و در لیست فعلی خرید بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. آنچه که باعث محبوبیت و معروفیت مینی‌ سگوی‌ها شده است. تکنولوژی بسیار پیشرفته به همراه طراحی زیبا و همین طور قیمت مناسب آن می‌باشد. امروزه مینی سگوی‌ها بیشتر از یک وسیله‌ی حمل و نقل ساده، تبدیل به یک مد و فشن گردیده‌اند. این این وسیله‌های نقلیه کوچک و بسیار مفید حالا دیگر تبدیل به وسیله‌ای جهت جلب توجه افراد جوان و معروف شده‌اند. اگر شما به دنبال خرید یک اسکوتر برقی خود بالانس هستید و می‌خواهید تصمیم بگیرید که کدام یک می‌تواند بهترین مینی سگوی و همین‌طور یک انتخاب مناسب برای شما باشد، باید به شما بگوییم با وجود انواع مدل‌های مختلف در بازار می‌توانید کمی سردرگم شوید. باید بدانید تمام نسخه‌های اسکوترهای برقی بر اساس اصول مشابهی عمل می‌کنند اما تفاوت‌های ظریفی در مورد قیمت، نوع ساخت و ساز، ویژگی‌ها، سرعت و شرایط استفاده از آن‌ها وجود دارد. در این بخش ما سعی می‌کنیم برای شما لیستی از بهترین مینی سگوی ارائه کنیم تا بتوانید بر اساس سلیقه‌ی شخصی، نیازمندی‌ها و همین طور بودجه‌ی خود بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

۱. بهترین مینی سگوی- اسکوتر خود بالانس RIORAND

این مدل یکی از مدل‌های بسیار پرفروش امسال بوده است که با یک قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه گردید. علاوه بر قیمت مناسب، نکات مثبت بسیار زیادی در صفحه‌ی توضیحات این اسکوتر خود بالانس ارائه شده است. از گزارش‌های به دست آمده از آمار منابع انسانی ما، تعداد افرادی که از خرید این وسیله نقلیه‌ی خود بالانس راضی بودند بسیار زیاد است. اگر شما می‌خواهید یک محصول خوب و ارزان بخرید باید به شما بگوییم این می‌تواند همان محصولی باشد که شما نیاز دارید.

اسکوتر خود بالانس RIORAND مانند تمام اسکوترهای برقی خود بالانس دیگر از اصول مشابه‌ی برای حرکت استفاده می‌کند. اما برخی از ویژگی‌های آن باعث می‌شود که تبدیل به بهترین مینی سگوی بازار شود. به‌ همین خاطر استفاده از آن برای شما یک تجربه شیرین خواهد بود. به‌عنوان مثال RIORAND بلوتوث دارد یعنی شما قادر هستید در هنگام رانندگی از لذت موسیقی هم برخوردار باشید. یک کنترل از راه دور هم بر روی این وسیله به شما تحویل داده می‌شود. چراغ‌های ال‌ای‌دی دارد. شاید رنگ‌های موجود در بازار محدود باشند اما می‌توانید مطمئن باشید که با این قیمت مناسب حتما از خرید خود بسیار راضی خواهید بود.

اسکوتر خود بالانس RIORAND

۲. بهترین مینی سگوی- اسکوتر خود بالانس POWERBEATS

یک اسکوتر خود بالانس برقی دوچرخ به همراه بلوتوث. باید بدانید که با یک اسکوتر برقی کمی متفاوت روبرو هستید. یک مینی سگوی کاملاً منحصر به فرد که حتی در بین طرفداران حرفه‌ای اسکوترهای برقی هم می‌تواند باعث شگفتی شود. ترکیب رنگ‌های موجود در روی اسکوترهای برقی خود بالانس بسیار زیبا و جذاب هستند مخصوصاً ترکیبی از رنگ سیاه و قرمز می‌تواند بیشتر به چشم بیاید. اگر این برای شما کافی نیست باید بگوییم چراغ‌های ال‌ای‌دی با رنگ‌های متفاوت نه تنها در قسمت جلو بلکه در طرفین این وسیله‌ی نقلیه قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید بدانید این همه چراغ برای چیست باید به شما بگویم برای داشتن یک رانندگی بسیار جذاب و کم خطر در هنگام شب و همین طور برای جلب توجه بیشتر. این نوع مینی سگوی‌ها در میان سایر انواع خود تقریباً جذاب‌ترین هستند. مخصوصاً هنگامی که چراغ‌های ال‌ای‌دی سبز و آبی را روشن کنید ترکیب رنگ آن در شب بسیار زیبا و دیدنی است. اما صبر کنید هنوز بهترین قسمت ماجرا را به شما معرفی نکرده ایم!

HOVER BEATS همراه با اسپیکرهای هستند که امکان اتصال به تلفن‌های هوشمند مانند آیفون و سیستم‌های اندروید را دارند. تلفن همراه خود را به بلوتوث اسکوتر برقی وصل کنید و از آنجا همه‌ی آهنگ‌هایی را که دوست دارید پخش کنید. ویژگی‌های بسیار زیاد این وسیله‌ی نقلیه و قیمت مناسب آن می‌تواند همیشه یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در بازار باشد. در واقع باید بدانید ارزش مبلغی را که می‌پردازید را دارد.

اسکوتر خود بالانس POWERBEATS

۳. بهترین مینی سگوی- اسکوتر خود بالانس COOLREALL

اسکوتر خود بالانس COOLREALL از طراحی اصلی اسکوترهای برقی خود بالانس استفاده کرده است و همین امر باعث می‌شود که با یک قیمت شگفت انگیز به بازار عرضه شود. شاید یکی از آن مینی سگوی‌هایی باشد که از لحظه‌ی عرضه و ورود به بازار تقریباً از لحاظ تجربه خرید توانسته بازخورد خوبی کسب کند. از این رو کیفیت و و ایمنی آن قابل تأیید است. شاید در این نوع از طراحی‌ها شما از آن همه ویژگی‌ها مانند انواع زنگ‌ها و بوق‌های هشدار و برخی ویژگی‌های جدید که در انواع مختلف اسکوترهای برقی می‌بینید خبری نباشد، اما باید به شما بگوییم در تکنولوژی ارائه شده در COOLREALL تست‌ها و آزمایشات لازم از لحاظ ایمنی و کیفیت انجام شده و توانسته اعتماد و همینطور رضایت مشتریان خود را جلب کند.

یکی از ویژگی‌های مهم موجود در این اسکوتر برقی باتری آن می باشد. یک باتری سامسونگ ۴.۴ آمپر که تا به امروز آماری از خرابی و یا نارضایتی از آن دریافت نشده است.COOLREALL تنها با دو ساعت شارژ می‌شود. قسمت خوب ماجرا این است که شما تنها با ۲ ساعت شارژ می‌توانید تا ۱۲ مایل بدون نیاز به ‌شارژ مجدد رانندگی کنید. با خرید این وسیله‌ی نقلیه بسیار ایمن شما می‌توانید از هزینه‌های گزاف حمل و نقل و همین‌طور ایجاد آلودگی برای محیط زیست پرهیز کنید. به این روش هم هوای سالم‌تری دارید و هم پول بیشتری دارید تا بتوانید از آن برای سایر فعالیت‌ها و خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.

اسکوتر خود بالانس COOLREALL

۴. بهترین مینی سگوی- اسکوتر خود بالانس ROVER

EROVER یکی از بهترین مینی سگوی‌های موجود است که در میان انتخاب‌های خود باید حتماً آن را هم لحاظ کنید. شما اینجا با یک اسکوتر برقی خود بالانس کامل مواجه هستید. به‌یاد داشته باشید با سرعت زیادی می‌توانید رانندگی کنید به همین خاطر اغلب این اسکوتر خود بالانس را برای استفاده بزرگسالان مناسب می‌دانند. در آزمایشاتی که از این اسکوتر برقی خود بالانس به عمل آمده است، سرعتش توانسته تا ۱۵ کیلومتر بر ساعت بالا برود. اغلب اسکوترهای برقی با سرعت ۵ یا ۶ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند. شما می‌توانید با EROVER در یک چشم به هم زدن از محلی به محل دیگر جابجا شوید. به شما توصیه می‌کنیم همیشه در هنگام استفاده از سگوی EROVER و یا هر وسیله‌ی نقلیه‌ی موتوری دیگر، کلاه ایمنی به سر خود بگذارید، این باعث می شود تا از آسیب‌های احتمالی در امان بمانید. اگر گزینه‌هایی مانند سرعت و زمان برای شما بسیار مهم است شاید ROVER یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

اسکوتر خود بالانس ROVER

اسکوترهای برقی با فشار وزن بدن شما که از طریق پاهای‌تان بر روی صفحه اصلی آن اعمال می‌شود، می‌توانند قدرت موتور خود را تنظیم کنند. یکی از نقاط ضعفی که در مورد این اسکوتر برقی شناسایی کردیم این بود که فقط تا وزن ۲۲۰ پوند را می‌تواند تحمل کند. اگر بالای این وزن هستید باید بدانید که احتمال آسیب به موتورهای مینی سگوی شما زیاد است. اما خبر خوب برای شما این است که انواع زیادی از اسکوترهای برقی در بازار موجود هستند که می‌توانند وزن‌های بسیار بالاتر را هم تحمل کنند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: hoverboard