امروزه پدرها و مادرها به‌دنبال فعالیت‌های مفیدتر و بهتری از وسایل بازی کامپیوتری و یا بازی‌هایی با اثرات جانبی منفی هستند، تا بتوانند فرزندان خود را به روش‌های بهتر و سالم‌تری سوق بدهند. اما تنها خرید یک اسکوتر چاره‌ی کار نیست، شما به عنوان پدر و مادر، آیا نمی‌خواهید بدانید که در میان این همه نوع از اسکوترها کدامیک می‌تواند به عنوان بهترین هاورد برای کودکان شما انتخاب شود.  اگر برای فعالیت‌های بیرون خانه و فضای باز فرزند خود اهمیت قائلید و علاقه‌مند هستید با محیط بیرون و هوای بهتر و فعالیت بدنی بیشتر درگیر باشد، به شما توصیه می‌کنیم این قسمت را با دقت بخوانید تا بتوانید با مطالب ارائه شده بهترین هاورد برای کودکان خود را انتخاب کنید.

اسکوتر برقی چیست؟

هنوز هم اسباب‌بازی‌هایی وجود دارد که می‌تواند کودک شما را وادار به فعالیت سالم جسمانی و سرگرمی‌های سالم کند، چیزهایی که شبیه موبایل و کامپیوتر و بازی‌های نه چندان مناسب کامپیوتری نباشند. در فیلم “بازگشت به آینده”، از اسکوترها به‌عنوان وسایل شخصی نقلیه استفاده شده است. شبیه یک کشتی کوچک و تک نفره‌ی پرنده که هنرپیشه‌ی فیلم از آن برای رفت‌و‌آمد استفاده می‌کرد. در سال ۲۰۱۳، اسکوتر برقی محبوب بچه‌ها اختراع شد و به تولید انبوه رسید و شروع به گسترش یافتن و محبوبیت در سراسر جهان کرد. و بلافاصله تبدیل به یک سرگرمی بسیار مهیج و دوست داشتنی در میان کودک و بزرگسالان گردید. اسکوتر برقی یا همان هاوربرد، به صفحه‌ی متحرکی گفته می‌شود که روی دو چرخ قرار گرفته است و با نیروی برق و باتری کار می‌کند و می‌توان از آن برای مصارف حمل‌و‌نقل شخصی روزانه استفاده کرد. درست است که کاربردی شبیه فیلم‌های تخیلی ندارد اما می‌تواند یک تجربه مفرح و یک سفر کوتاه شاد و سالم به راننده‌اش هدیه کند. راننده سوار صفحه می‌شود، به جلو خم می‌گردد و همین کافی ست تا یک سواری خوب و یک ماجراجویی عالی شروع شود.

این وسیله‌ها به قدری محبوب شده‌اند که در بالاترین درجه‌ی لیست آرزوهای کودکان برای شب سال نو و کریسمس انتخاب شده اند. اگر قصد خرید و انتخاب آن به عنوان بهترین هاورد برای کودکان خود یکی از آنها را خرید کنید، لطفاً به ادامه‌ی مطالب ما توجه کنید.

مواردی که هنگام خرید هاوربرد و یا اسکوتر برقی برای فرزندتان باید در نظر بگیرید:

با وجود برندهای مختلف و مدل‌های بسیار احتمال دارد خرید یک اسکوتر از آنچه به‌نظر می رسد سخت‌تر باشد. اینجا مواردی را که باید برای خرید یک اسکوتر در نظر بگیرید برای‌تان به صورت خلاصه آورده‌ایم:

استانداردهای ایمنی که باید یک اسکوتر از آن گذشته باشد:

همیشه از داشتن گواهینامه‌ی UL227 یک اسکوتر برقی مطمئن شوید، این یک تست ایمنی بسیار استاندارد و سطح بالا است که می‌تواند تضمین خوبی برای سلامت کودکان شما باشد. این اسکوترهای استاندارد عموماً دارای برچسب گواهینامه‌ی ایمنی هستند و با استانداردهای سخت سازگار شده‌اند.

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب بهترین هاورد برای کودکان خود باید سن فرد استفاده کننده را مشخص کنید.

برخی از این هاوربرد‌ها واقعاً برای سرعت بالا طراحی شده‌اند، در نظر گرفتن سن، جثه و توانایی فرزند شما برای انتخاب هاوربرد بسیار مهم است. کنترل سرعت برای کودکان کم سن می‌تواند کمی سخت باشد، اما همیشه انتخاب‌های بهتری برای کودکان کوچک‌تر هم هست. اما سن شروع استفاده از اسکوترهای برقی عموماً هشت سال به بالا اعلام شده است.

اندازه‌ی یک اسکوتر برقی

هاوربوردها سایزهای مختلفی دارند. سایزهای کوچکتر مثل ۶.۵ اینچ که مناسب استفاده برای کوچکترها است و حدود سنی ۸ تا ۱۳ سال را در بر می‌گیرد. اسکوترهای بزرگ‌تر که اندازه‌ی ۸.۵ تا ۱۰ اینچ هستند و می‌توانند برای بزرگترها و مانورهای آن‌ها مناسب‌تر عمل کنند. این هاوربردهای بزرگتر می‌توانند در زمین‌های ناهموار هم به‌راحتی حرکت کنند.

قیمت اسکوتر برقی

به‌یاد داشته باشید بیشتر اسکوترهای برقی ارزان نیستند. در ابتدا سعی کنید تمام امکانات اسکوترها را باهم مقایسه کنید و بعد از بررسی نهایی بنابر پولی که قرار است پرداخت کنید، بهترین هاورد برای کودکان خود را انتخاب کنید.

امکانات جانبی و اضافی

تمامی اسکوترهای برقی عملکردهای اساسی و پایه‌ای دارند، اما در برخی از این وسیله‌ها ویژگی‌هایی اضافه شده که ممکن است نظر شما را بیشتر از بقیه به خود جلب کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

سیستم توقف امن

یک ویژگی که هم برای کودکان و هم برای بزرگ‌سالان بسیار مفید خواهد بود. بررسی کنید تا اسکوتر فرزند شما هم این ویژگی را داشته باشد، مخصوصاً در مواقع اتمام نابه‌هنگام باتری می‌تواند از خطرات احتمالی توقف ناگهان جلوگیری کند.

کشش

باید بدانید قرار است این اسکوتر را بیشتر در کجاها برانید، اغلب اسکوترها می‌توانند در میان چمن و شن و ماسه حرکت کنند اما در برخی موارد از حرکت فضای داخل خانه باز می‌مانند.

بهترین هاوربرد برای کودکان

موتور

اسکوترهایی با قدرت موتور بالا حتی می‌توانند از تپه هم بالا بروند و همین‌طور دامنه و مسافت بیشتری را طی کنند.

محدودیت وزنی

بچه‌ها معمولاً دچار مشکلات وزنی نیستند، اما در مواردی که این اسکوتر را برای خود یا بزرگسال دیگری می‌خرید دقت کنید، سعی کنید در این مواردی اسکوتری بخرید که قدرت تحمل حداکثر وزن ممکن را داشته باشد.

برنامه‌ی بلوتوثی

این ویژگی باعث می‌شود شما اسکوتر خود را شخصی کنید. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید نور ال‌ای‌دی، حالت سواری، ویژگی‌های ایمنی و حتی لیست پخش موسیقی مورد علاقه‌ی خود را داشته باشید و کنترل کنید.

خرید

بهترین مکان برای خرید یک اسکوتر به‌صورت آنلاین و اینترنتی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌های معتبر بهترین هاورد برای کودکان خود را بررسی و تهیه کنید. سایت‌های قابل اعتماد و معروفی مانند تهران اسکوتر می‌تواند انتخاب امن‌تری باشد. در این سایت‌ها شما می‌توانید با تنوع محصول بیشتر و اجناس تازه به بازار آمده و همین‌طور قیمت‌های ارزان بدون واسطه روبرو شوید. و اگر در صورت بروز هرگونه مشکل سایت تهران اسکوتر می‌تواند پیگیر هرگونه شکایت شما باشد و حتی تا مورد تعویض و یا بازگرداندن هزینه‌ی شما هم تلاش لازم را به انجام برساند. اما فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر هم می‌تواند محل مناسبی باشد تا شما بتوانید اسکوتر مورد نظر خود را از نزدیک ببینید و یا حتی قبل از خرید شاید بتوانید امتحانش کنید. این فروشگاه‌ها حتی می‌توانند در صورت نیاز خدماتی مانند تعویض قطعه و یا راهنمای خرید و تنظیمات به شما کمک کنند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع:  babydotdot