تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ و ۱۰ اینچ : کدام اسکوتر برای من مناسب است؟

تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ و ۱۰ اینچ : کدام اسکوتر برای من مناسب است؟

تفاوت بین اسکوتر برقی 6.5 و 10 اینچ

وقتی شما نتوانید محصولاتی که می خواهید خریداری کنید، به صورت حضوری مشاهده کنید و آگاهی کاملی از محصولات نداشته باشید نمی توانید با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در این مواقع می توانید از یک متخصصی که به عنوان مشاور به شما مشورت می دهد، راهنمایی بگیرید. همکاران ما در فروشگاه تهران اسکوتر آماده هستند تا شما را در تمام مراحل خرید و انتخاب راهنمای کنند. یکی دیگر از راه هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید خرید مطمئن و اصولی داشته باشید، کسب آگاهی درباره انواع اسکوتر برقی است که ما در این نوشته قصد داریم تا در مورد تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ و ۱۰ اینچ با هم صحبت کنیم و شما بعد از خواندن این نوشته قادر خواهید بود تا براساس نیاز و توان مالی خود اسکوتر برقی دلخواه تان را انتخاب کنید.

یکی از رایج ترین سوال ها که کاربران و خریداران از ما می پرسند این است که کدام سایز اسکوتر برقی برای ما مناسب است؟ تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ ، ۸ و ۱۰ اینچ چیست؟

مهم‌ ترین تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ و ۱۰ اینچ چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهید این است که آیا این را برای کودک یا برادر و خواهر ۱۰ ساله خود می خرید یا برای خودتان؟ قرار است این اسکوتر برقی را در چه جاهایی استفاده کنید؟

ظاهر اکثر اسکوترهای برقی مشابه هم هستند و از یک صفحه و دو چرخ تشکیل شده اند ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در باطن سایزها و انواع اسکوترهای برقی تفاوت های فاحشی با هم دارند و هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد.

تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ و ۱۰ اینچ از لحاظ چرخ ها

اندازه ۶.۵ اینچ و ۱۰ اینچ به اندازه چرخ های کلاسیک و بزرگ تر اشاره می کند. به همین ترتیب اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ به میزان قابل توجهی سبک تر از اسکوتر برقی ۱۰ اینچ است.

تنوع رنگ ها

تنوع رنگ در اسکوترهای ۶.۵ اینچی بیشتر از اسکوترهای بزرگ تر مانند اسکوتر برقی ۱۰ اینچی است. در صورتی که تنوع رنگ از فاکتورهای مهم شما است، بهتر است اسکوترهای ۶.۵ اینچی را تهیه کنید.

اندازه لاستیک

واضح و مبرهن است که اسکوترهای ۱۰ اینچی، تایرهای بزرگ تری را در مقایسه با اسکوترهای ۶.۵ اینچی دارد و لاستیک های بزرگ تر برای سطوح ناهموار و فضای باز مناسب تر هستند. این در حالی است که لاستیک های ۶.۵ اینچی چون چرخ های لاستیکی سختی دارند، سرعت و چابکی بیشتری دارند که برای فضای صاف بسیار ایده آل است.

اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی و ۱۰ اینچی در کجاها عملکرد بهتری دارند؟

حالا که تفاوت های اصلی بین اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی و ۱۰ اینچی را بررسی کردیم، اجازه دهید تا در مورد شرایط ایده آل برای هر یک از سایزهای اسکوتر برقی صحبت کنیم. به طور کلی و خلاصه می توان گفت که چرخ های بزرگ تر برای فضای باز گزینه مطلوب تری به حساب می آید و این امکان را به شما می دهد تا با راحتی بیشتری بر روی سطوح ناهموار حرکت کنید و حتی می توانید بر روی چمن زارهای بلندتر نیز اقدام به راندن اسکوتر برقی خود کنید. این در حالی است که شما نمی توانید به این راحتی با استفاده از اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی اقدام به رانندگی در سطوح ناهموار کنید.

از طرفی دیگر، چرخ های کلاسیک اسکوترهای ۶.۵ اینچی با توجه به اینکه چرخ های کوچک تری دارند و این چرخ ها سخت تر هستند، برای استفاده در محیط های داخلی مناسب تر است. استفاده از صفحه های اسکوترهای برقی با چرخ های بزرگ تر سبب می شود تا شما در فضاهای کوچک تر احساس محدودیت بیشتری بکنید.

در صورتی که قصد دارید تا در فضاهای تنگ و محدود اقدام به راندن کنید، پیشنهاد ما این است که اسکوترهای ۶.۵ اینچی تهیه کنید.

 

تفاوت بین اسکوتر 10 اینچ و 6.5 اینچ

مکان های رانندگی با اسکوتر برقی ۱۰ اینچی

چمن زارها

سطوح ناهموار و فضاهای باز

تپه ها و سطوح شیب دار

سنگ فرش

مکان های رانندگی با اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی

مسیرهای خصوصی

آسفالت

کف آشپزخانه

موکت های ضخامت

داخل خانه

اسکوترهای ۶.۵ اینچ و ۱۰ اینچی برای چه کسانی مناسب هستند؟

آخرین نکته ای که باید در مورد تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ و ۱۰ اینچ مد نظر داشته باشید، این است که قرار چه کسی از این اسکوتر استفاده کند. در حالت کلی هر دو سایز اسکوتر برقی بسیار حساس و عالی هستند و افراد در رنج سنی بالای ۸ سال و بالای ۳۰ کیلوگرم می توانند به راحتی از هر کدام از اسکوترها استفاده کند. شاید برخی از افراد هنگام سوار شدن بر روی اسکوترهای برقی با ارتفاع بلندتر و چرخ های پهن تر، احساس غرور بیشتری شود و برعکس برخی از افراد تمایل دارند تا ارتفاع کمتری از زمین فاصله بگیرند و سوار یک وسیله جمع و جور بشوند. در هر حال این گونه موارد بیشتر سلیقه ای و شخصی است و شما می توانید براساس علایق خود اسکوتر مناسب خود را انتخاب کنید.

اسکوتر ۶.۵ اینچ مناسب برای کودکان

کودکانی که کمتر از ۲۰ کیلوگرم وزن دارند، می توانند به راحتی از اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی استفاده کنند. چون این سایز اسکوتر برقی امنیت بیشتری دارد و به راحتی می توانند راندن آن را یاد بگیرند و از راندن آن لذت ببرند.

افراد بزرگسال می توانند گزینه های متنوع بیشتری را انتخاب کنند. بهترین گزینه برای افراد که بیشتر از ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارند، اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی است.

امیدواریم در این نوشته توانسته باشیم تا اطلاعات اجمالی در مورد تفاوت اسکوتر ۶.۵ اینچی و ۱۰ اینچی به شما ارائه بدهیم. در صورتی که در این مورد سوال داشته باشیم، می توانید در زیر همین نوشته سوال های خود را بپرسید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنیم.

در صورتی هم که تمایل داشته باشید تا با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا به نحو احسن شما را راهنمایی کنند، می توانید از طریق مراجعه حضوری، تلفن یا از طریق سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

علاوه بر موارد بیان شده به نظر شما چه تفاوت هایی وجود دارد که بتوانیم به عنوان تفاوت بین اسکوتر برقی ۶.۵ و ۱۰ اینچ لحاظ کنیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:

bluefinhoverboard