تنوع بسیار زیاد اسکوترهای برقی موجود در بازار سبب شده است، تا بسیاری از کاربران با انتخاب اسکوتر برقی خود دچار مشکل شوند. انواع مختلفی از اسکوترهای برقی در بازار موجود است، اعم از اسکوترهای برقی دسته دار و بدون دسته، ناین بات، شیائومی، سگوی، اسمارت بالانس، آفرود و نیو پاور و سایر مدل های رایج و محبوب در بازار که هر یک از کاربران بنا به نیاز و بودجه خود یکی را انتخاب می کند. یکی از محبوب ترین انواع اسکوتر برقی موجود در بازار اسکوترهای نیوپاور است. این اسکوترهای دارای چند نمونه رایج و شناخته شده هستند، در این نوع قصد داریم تا در مورد خرید اسکوتر نیوپاور نکاتی را بیان کنیم و شما می توانید بعد از خواندن این نوشته، خریدی آگاهانه داشته باشید.

چرا اسکوتر برقی؟

قبل از اینکه در مورد نکات مربوط به خرید اسکوتر نیوپاور صحبت کنیم، بهتر است نکاتی در مورد اهمیت استفاده و میزان استقبال مردم از اسکوتر برقی را بررسی کنیم. شما با استفاده از اسکوترهای برقی می توانید علاوه بر اینکه ورزش می کنید، نقشی هم در کاهش آلودگی محیط زیست هم داشته باشید و در هزینه های شما هم صرفه جویی خواهد شد. هر ساله به تعداد علاقه مندان اسکوترهای برقی افزوده می شود. این وسیله حمل و نقل عمومی و وسیله تفریح یکی از جذاب ترین انتخاب ها بین جوان ها و افراد میانسال است.

خرید اسکوتر برقی نیوپاور

کدام نوع اسکوترهای برقی ایمن هستند؟

زمانی که ما راهنمای خرید اسکوتر نیوپاور را در نظر می گیریم، ایمنی در صدر اولویت ها قرار می گیرد. بدین علت که در گذشته برخی از اسکوترهای برقی از ناحیه باتری دچار برق گرفتگی می شدند و حوادث غیر مترقبه ای پیش می آمد، به همین دلیل توصیه می کنیم که فقط به خاطر قیمت پایین اسکوتر برقی خود را از فروشگاه های نامعتبر خریداری نکنید. هنگام خرید از اصالت باتری و قطعات مطمئن شوید. بهترین برندهای باتری اسکوتر برقی مربوط به سامسونگ و ال جی است و قبل از خرید، نام حک شده سامسونگ یا ال جی را روی باتری اسکوتر برقی مشاهده کنید. دریافت ضمانت های فروش و گارانتی نیز از مهم ترین اقدام ها جهت خرید یک محصول با کیفیت و تضمین شده است.

اسکوتر برقی نیوپاور

همان گونه که در نوشته های قبلی بیان کرده ایم، اسکوترهای برقی موجود در بازار براساس نام تولید کننده های مختلف شناخته می شود. یکی از محبوب ترین و معروف ترین برندهای اسکوتر برقی، اسکوتر برقی نیوپاور می باشد. این نوع اسکوتر برقی نسبت به مدل های قبلی خود ارتقا پیدا کرده و چراغ های موجود روی گلگیر سبب بهبود عملکرد آن شده است. بدنه و شاسی اسکوترهای برقی نیوپاور از نوعی آلومینیوم ساخته شده است که قدرت تحمل افراد تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد. باتری های به کار رفته در این نوع اسکوتر با کیفیت باتری های لیتیومی ۲۰ سلولی است و با هر بار شارژ می توانید ۲۰ کیلومتر مسافت را طی کنید.

 

نکات مهم خرید اسکوتر نیوپاور

در طول سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ موارد معتددی در مورد آتش سوزی انواع اسکوتر برقی گزارش شد. همان گونه که بیان شد، اکثر این نوع اسکوترهای برقی فاقد استانداردهای لازم بودند، بعد از اتفاق های متعددی که روی داد، یک استاندارد بین المللی برای اسکوترهای برقی با نام UL2272  تدوین شده است و امروز تمام تولید کنندگان معتبر ملزم به رعایت این استاندارد هستند. هنگام خرید اسکوتر نیوپاور و سایر برندهای مشابه سعی کنید به فروشگاه های معتبر فیزیکی یا اینترنتی مشابه تهران اسکوتر مراجعه کرده و از آنجا خرید کنید و مجوزها و ضمانت نامه های مورد نیاز را هم دریافت کنید.

  • ایمنی

اولین اصل در انتخاب و خرید اسکوتر برقی مسئله ایمنی است و شما باید محصولات با کیفیت و امنیت بالا خریداری کنید. هنگام خرید حتماً به اصل بودن باتری توجه کنید و دقت کنید که محصول شما استاندارد UL2272 را دارد.

  • سرعت

به طور طبیعی یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب اسکوتر برقی، معقوله سرعت است. حداکثر سرعت اسکوترهای برقی ۱۵ کیلومتر بر ساعت است و در صورتی که سطح شما ناصاف و دارای ناهمواری باشد، این میزان سرعت کاهش پیدا خواهد کرد. در صورتی که اسکوتر برقی شما به صورت کامل شارژ شده باشد، می توانید تا ۲۰ کیلومتر را رانندگی کنید.

  • قیمت

یکی از مهم ترین پارامترها در خرید اسکوتر نیوپاور قیمت محصولات است. شرایط مالی حاکم بر جامعه سبب شده است تا برخی اوقات این اولویت به عنوان مهم ترین پارامتر انتخاب شود. به صورت کلی این نکته را مد نظر داشته باشید که برای خرید اسکوتر نیوپاور هزینه ای در حدود ۳ الی ۴ میلیون تومان هزینه کنید.

  • ویژگی های اضافی

امکانات اضافی هاوربردها سبب شده است تا افراد لذت بیشتری از رانندگی آنها بکنند. امروزه اکثر اسکوترهای برقی مجهز به امکانات مختلفی مانند بلوتوث و چراغ های LED هستند. با استفاده از بلوتوث می توانید هنگام رانندگی از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

چراغ های LED هم علاوه بر زیباتر کردن اسکوتر برقی سبب افزایش ایمنی رانندگی شما می شود.

  • وزن

در صورتی که وزن بالایی دارید، هنگام خرید اسکوتر نیوپاور باید به میزان تحمل اسکوترهای برقی توجه کنید. برخی از اسکوترهای برقی تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارند.

خرید اسکوتر نیو پاور

اسکوتر برقی نیوپاور P6

یکی از شناخته شده ترین محصولات نیوپاور مربوط به مدل P6 است. طراحی زیبا و تنوع رنگ بالای آن سبب شده است تا افراد زیادی به این نوع اسکوتر برقی علاقه مند شود. قطر چرخ های لاستیکی این نوع اسکوتر ۲۲۰ میلی متر است و این اندازه چرخ سبب شده است تا راحتی و کنترل بیشتری هنگام رانندگی داشته باشیم. برای پر کردن شارژ باتری اسکوتر برقی کافی است به مدت ۱.۵ الی ۲ ساعت صبر کنید و بعد از آن می توانید تا مسافت ۲۰ کیلومتر را بپمایید. البته این مقدار مسافت مخصوص جاده های صاف و بدون شیب است و این نکته را مد نظر داشته باشید که شیب های بیش از ۲۰ درجه را نمی توانید بپمایید. حداکثر سرعت این مدل اسکوتر برقی نیوپاور ۱۲ کیلومتر در ساعت است.

وزن خود اسکوتر برقی نیوپوار P6 در حدود ۱۰.۵ کیلوگرم است و می توانید وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند. با خرید اسکوتر نیوپاور می توانید از داشتن یک اسکوتر برقی زیبا لذت ببرید، این در صورتی است که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید و ضمانت نامه های مورد نیاز را هم هنگام خرید، دریافت کنید. تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی ۲ ساله پارسیان اسکوتر است و شما می توانید تا ۷ روز از گارانتی تعویض محصول نیز استفاده کنید.

اسکوتر برقی و هوشمند آفرودی طرح نظامی

این طرح از اسکوترهای برقی نیوپاور نیز به عنوان یکی از بهترین محصولات برند نیوپاور است. این محصول از سری مدل های اسکوترهای آفرودی شرکت نیوپاور می باشد. افراد تا ۱۲۰ کیلوگرم می توانند از این اسکوتر برقی استفاده کنند. باتری این اسکوتر برقی، باتری لیتیومی سامسونگ است و دارای گارانتی ۲ ساله پارسیان اسکوتر و ۷ روز گارانتی تعویض است.