راهنمای خرید اسکوتر کودک

راهنمای خرید اسکوتر کودک

برای اینکه بتوانیم یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم، بهتر است تا آگاهی کافی در مورد ساختار و انواع اسکوتر برقی داشته باشیم. البته طبیعی است که فاکتور قیمت بسیار مهم است ( مخصوصاً در ایران ). در این نوشته نکات بسیار جذابی را در مورد اسکوتر کودک بیان خواهیم کرد که شما می توانید به عنوان راهنمای خرید اسکوتر کودک مد نظر بگیرید و براساس آن یک گزینه عالی برای فرزند دلبندتان خریداری بکنید.

در وهله اول بهتر است، آشنایی کامل با قسمت های مختلف یک اسکوتر برقی بپردازیم  وسپس نکات راهنمای خرید اسکوتر کودک خواهیم پرداخت.

قسمت های مختلف یک اسکوتر برقی

قاب

۲ چرخ

۲ موتور الکتریکی

دو باتری

برد کنترل

گلگیر چرخ

سطح یا قالب اسکوتر برقی باید بتوانید تا وزن راننده را تحمل کنند و چرخ ها بتوانند سواری نرمی را فراهم کنند. موتورهای الکتریکی باید از قدرت کافی برای راندن و جابجایی راننده برخوردار باشد. هدف واحد کنترل هم تشخیص حرکات بدن راننده، هدایت و تعادل وسیله نقلیه است. باتری نیرو را به موتورها و برد کنترل انتقال می دهد. پوشش پلاستیکی به خوبی از قسمت های ظریف داخل دستگاه محافظت می کند و سبب زیبایی ظاهری آن می شود.

چگونه یک اسکوتر کودک اورجینال، باکیفیت و البته قیمت مناسب تهیه کنیم؟

اولین نکته ای که هنگام اسکوتر کودک باید به آن توجه کنید، سن کودک استفاده کننده است. برای مثال یک اسکوتر برقی برای کودک ۵ ساله مناسب است و یک اسکوتر برقی دیگر برای کودک ۱۰ ساله و این دو می تواند کاملاً با هم متفاوت باشد.

در ادامه مواردی که باید مد نظر داشته باشید را با هم مرور می کنیم:

– قطر چرخ

– قدرت موتور

– حداکثر وزن استفاده کننده از اسکوتر برقی

– مواد قاب و پوشش پلاستیکی، تجهیزات ضدآبی

– ظرفیت باتری و کیفیت آن

– کیفیت محصول به صورت کلی

فروش اسکوتر کودک

شکل ظاهری اسکوتر برقی

از موارد نام برده شده، ۳ گزینه اول تاثیر به سزایی در انتخاب اسکوتر کودک دارد. اگر به دنبال انتخاب یک اسکوتر مناسب برای فرزندتان باشید، پس با ما همراه باشید.

دقت به جزئیات

از نکات مهم دیگر که به عنوان راهنمای خرید اسکوتر کودک باید به آن توجه کنید، جزئیات اسکوترهای برقی موجود در بازار است. هاوربرد به عنوان یک وسیله حمل ونقل روزانه نیست، بلکه به عنوان یک وسیله سرگرمی شناخته می شود و برای همین دلیل است که باید منبع شادی باشد. اصلاً تصور نکنید که محصول بی کیفیت تهیه کنید، چون علاوه بر اینکه لذت نخواهید برد، هزینه زیادی را صرف تعمیر آن خواهید کرد و در نهایت ممکن است، دچار حادثه شوید. از فروشگاهی محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید که گارانتی محصول و ضمانت نامه داشته باشد، برای نمونه تمام محصولات مندرج در فروشگاه تهران اسکوتر دارای ضمانت نامه و گواهی نامه است و می توانید اصلی بودن اسکوتر کودک خودتان را از فروشنده بخواهید، برای شما نشان دهد.

پرداخت اضافی برای برخی از ویژگی های نه چندان مهم پیشنهاد نمی شود. برای نمونه اگر قرار است شما هزینه بسیاری را صرف کنید تا به جای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری یک باتری ۶۰۰۰ آمپری تهیه کنید و در نهایت به جای ۳ ساعت راندن اسکوتر، ۴ ساعت به صورت متوالی اقدام به راندن آن بکند. این در حالی است که اکثر اسکوترهای برقی ۱۲  الی ۱۶ کیلومتر شارژ دارند، البته این مسافت با افزایش وزن راننده و شیب سطح زمین کاهش پیدا می کند و به طور میانگین مدت زمان لازم برای شارژ کامل اسکوتر برقی زمانی در حدود ۲ ساعت است.

خرید اسکوتر کودک اورجینال از فروشگاه های معتبر

هنگام خرید اسکوتر کودک باید چند مورد دیگر را هم مد نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین موارد که اکثر فروشگاه ها لحاظ نمی کنند، این است که نوع محصول و اورجینال بود و به طبع آن گارانتی و ضمانت مربوط به آن است. بهترین راهکار برای این مشکل این است که از فروشنده بخواهید که لیبل اصلی بودن را برای شما به نمایش بیاورد و هنگام خرید گارانتی و ضمانت محصول را دریافت کنید.

حتماً کارت محصول را باز کنید و قدرت واقعی اسکوتر برقی را مشاهده کنید. برخی از فروشندگان روی اسکوتر ۱۲۰۰ وات را نشان می دهند، این در حالی است که اگر به دقت لیبل اصلی و کارت محصول را نگاه کنید، قدرت باتری ۲* ۳۵ وات است.

 

راهنمای خرید اسکوتر کودک

راهنمای خرید اسکوتر کودک

خرید یک هدیه جذاب برای فرزندان آنطور که در ابتدا به نظر می رسد، چندان آسان نیست. کودکان دنیای متفاوتی با بزرگترها و قوانین نانوشته ای دارند. شاید شما یک مداد رنگی یا دفتر برای فرزندتان بخرید و یا شاید بخواهید یک وسیله گرانقیمت تری را بخرید. آنچه مهم است ضروری بودن وسیله برای فرزند و مهم ترین از آن دوست داشتن فرزند دلبندتان است. یکی از جذاب ترین هدیه ها اسکوتر برقی است که اکثر بچه ها آن را دوست دارند. در این نوشته اقدام به بیان نکاتی درباره راهنمای خرید اسکوتر کودک می کنیم، اگر قصد خرید این هدیه جذاب را دارید با ما همراه باشید.

تنوع محصولات، چالش دوست داشتنی

امروزه در بازار انواع مختلفی از اسکوترهای برقی وجود دارد که این یک چالش دوست داشتنی است و البته بسیار سخت. شما باید اطلاعات کافی در مورد انواع اسکوتر برقی داشته باشید یا از یک متخصص کاربلد و منصف راهنمایی بخواهید.

آیا اسکوترهای برقی برای کودکان ایمن هستند؟

اسکوترهای برقی اخیراً خیلی زیاد مورد توجه جوانان قرار گرفته شده است و مدتها است که به طور خاص برای کودکان طراحی نشده بودند. اسکوترهای برقی جدیدی نیز برای کودکان طراحی شده است که دارای گواهینامه های ایمنی است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان رانندگی را به کودکان خود بیاموزید.

مهم ترین توصیه ای که وجود دارد این است که کودک دلبندتان باید همیشه از وسایل ایمنی مانند کلاه، دستکش و زانوبند استفاده کند و از رانندگی در خیابان های شلوغ و مسیرهای ناهموار اجتناب کند، چون در صورت بروز حادثه ممکن است، آسیب جدی به فرزند عزیز شما وارد شود.

از خرید اسکوتر برقی برای کودکان خردسال خود اجتناب کنید. حداقل سن استفاده از اسکوتر برقی باید ۸ سال باشد.

ایمنی

وقتی صحبت از اسکوتر برقی می شود، ایمنی مهم ترین پارامتر است. برخی از اسکوترهای برقی سابقه آتش گرفتن نیز داشتند ولی اسکوترهای تازه باکیفیت هستند. حتماً حتماً دقت کنید که اسکوتر برقی خریداری شده شما گواهینامه ۲۲۷۲ UL داشته باشد. این استاندارد آمریکا به شما این اطمینان را می دهد که این اسکوتر برقی ایمن است و خطری شما را تهدید نمی کند.

سایز

اندازه اسکوترهای برقی بسیار مهم است. با توجه به اینکه کودک شما دارای سن و تجربه کمی است که باید اطمینان حاصل کنید که تخته اسکوتر برقی آن خیلی بزرگ نباشد.

اسکوترهای برقی به صورت کلی براساس قطر چرخ ها اندازه گیری می شود. برای کودکان کوچک تر بهتر است تا از اسکوترهای برقی را انتخاب کنید که اندازه آن بزرگ تر از ۶.۵ اینچ نباشد.

اسکوترهای برقی ۸.۵ اینچ برای کودکان ۱۳ ساله و به بالا مناسب است.

 

خرید اسکوتر کودک

اقتضای سنی

اگر چه تولیدکنندگان محدودیت سنی را لحاظ نمی کنند، برخی از آنها به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. این نوع اسکوترهای برقی علاوه بر سایز مناسب برای کودکان، سرعت پایین و طراحی های کودکانه ای دارند.

سرعت

اگر چه اسکوتر برقی، به ویژه آنهایی که مخصوص کودکان هستند، قرار نیست سریع حرکت کنند، اما هنوز هم باید مراقب آنها باشید.

محدوده سرعت معمول برای اسکوتر برقی در حدود ۱۰ الی ۱۵ کیلومتر در ساعت است. شما باید مشخص کنید که آیا کودک شما توانایی راندن اسکوتر برقی با این سرعت هستند؟

برخی از اسکوترهای برقی برنامه هایی را به والدین ارائه می دهند که بتوانند سرعت اسکوترهای برقی را محدود کنند. محدویت سرعت توسط والدین همیشه یک امتیاز مثبت است که باید در مورد کودکان خردسال یا مبتدیان به دنبال آن باشید.

طیف اسکوترهای برقی

از آنجایی که هاوربردها با موتور شارژ باتری کار می‌کنند، این دستگاه ها نیاز به شارژ در زمان های مختلف دارند.
هنگام خرید به میزان مسافت طی شده با یک بار شارژ اسکوتر برقی توجه کنید، در صورت عدم مشاهده این عدد می‌ توانید از فروشنده این عدد را جویا شوید. متوسط مسافت طی شده توسط اسکوتر برقی بین ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که این می تواند در حدود ۱ ساعت رانندگی مداوم باشد.

امکانات جانبی

اکثر اسکوترهای برقی کودکان دارای ویژگی های منحصربه فردی است، تعداد زیادی از آنها دارای چراغ های LED تغییر دهنده رنگ هستند و ظاهری جذاب دارند. در بسیاری از اسکوترهای برقی بلندگوهای بلوتوث نیز وجود داد که با دستگاه همگام شده و به موتور سوار اجازه می دهد تا به موسیقی گوش دهد.

اندازه چرخ ها

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب اسکوتر کودکان به عنوان راهنمای خرید اسکوتر کودک که باید به آن توجه کنید، اندازه چرخ های اسکوتر برقی است. هاوربردهای کودکان معمولاً دارای لاستیک های پلاستیکی جامد هستند. این نوع لاستیک ها می توانند به خوبی روی سطوح یکنواخت یا سخت کار کنند.

مهم ترین مشکل لاستیک های پلاستیکی این است که در برابر ساییدگی حساس هستند، بنابراین به اندازه سایر لاستیک ها دوام نخواهند داشت، اما وجه مثبت آن نمی ترکند یا پنچر نخواهند شد.

تایرهای لاستیکی برای رانندگی در جاد ها بهترین گزینه است، این نوع لاستیک ها ماندگاری بالایی دارند و می توانند از سطوحی مانند خاک، شن سبک و حتی شن و ماسه عبور کنند.

انتخاب اسکوتر کودک: شناخت نیاز کودک به همراه بودجه بندی

در این نوشته مهم ترین نکات در مورد اسکوترهای کودک به عنوان راهنمای خرید اسکوتر کودک بیان شد، در این مرحله شما باید با نیاز کودک خودتان آشنا شوید و سپس براساس بودجه خود، اسکوتر برقی مورد نظر خودتان را تهیه کنید. در صورتی که نیاز داشته باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد راهنمای خرید اسکوتر کودک به دست بیاورید، می توانید با همکاران فروش ما در تماس باشید و از راهنمایی های تخصصی آنها بهره مند شوید.

منبع

momlovesbest