سگوی ناین بات چیست؟ تفاوت سگوی ناین بات و هاوربردها

سگوی ناین بات چیست؟ تفاوت سگوی ناین بات و هاوربردها

سگوی‌ها در واقع یک انقلاب بزرگ در صنعت هاوربرد به حساب می‌آیند. اگرچه نمی‌توان گفت که سگوی زیر مجموعه‌ای از همان هاوربردها است، اما باید بدانیم که دقیقاً کاربری شبیه آن دارد. هرچند که استفاده از سگوی ناین بات در بین نوجوانان مورد توجه زیادی قرار نگرفت اما در عوض استفاده از آن‌ها بیشتر توسط نیروهای پلیس و راهنمایان تور استفاده شد. همین‌طور استفاده از این وسیله‌ی نقلیه در میان کارگران در کارخانه‌ها و انبارها رایج است. با معرفی هاوربردها و افزایش نیازمندی و خرید آن‌ها که در سال ۲۰۱۵ به ‌اوج جذابیت خود در بین مردم رسید، انتظار می‌رفت که کارخانه‌ی سگوی یک هاوربرد به ‌بازار معرفی کند، اما این اتفاق نیفتاد و بازار توسط هاوربردهای دیگری از تولید کنندگان مختلف پر شد. اکثر هاوربرد‌های موجود در بازار که ارزان قیمت هستند توسط تولیدکنندگان چینی تولید می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها وجود دارند که ادعا می‌کنند هاوربردهای تولید شده توسط شرکت آن‌ها یکی از بهترین هاوربرد‌های موجود در بازار است اما با این حال باز هم مردم انتظار داشتند که کارخانه سگوی بتواند هاوربرد مخصوص خود را به‌ بازار عرضه کند. سرانجام کارخانه‌ی سگوی به‌ انتظارات مردم پاسخ مثبت داد و هاوربرد خود را وارد بازار کرد. نام این وسیله نقلیه Segway Ninebot Mini Pro است. حدود قیمت این سگوی ناین بات، ۱۲۹۹ دلار می‌باشد و در واقع ارزش قیمتی را که قرار است برای آن بپردازید را دارد، زیرا از لحاظ عملکردی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

ویژگی‌های سگوی ناین بات

باید بدانید وزن متعادل و استاندارد این سگوی ناین بات ۱۳ کیلوگرم است. تخته‌ی موجود در روی سگوی ناین بات می‌تواند به ‌راحتی فاصله ۲۲ کیلومتر را با یک بار شارژ بپیمایند. البته نوع مینی پرو متفاوت از سایر هم‌نام‌های خود می‌باشد. عموماً هیچ کدام از اسکوترهای برقی دارای دسته‌ی راهنما و یا کنترل نیستند اما سگوی ناین بات مینی پرو یک دسته‌ی تقریباً بلند تا زانو دارد تا شما بتوانید به‌ راحتی دستگاه خود را توسط آن کنترل کنید. وجود این دسته یکی از ویژگی‌های مهم و متفاوت این اسکوتر برقی با سایر انواع آن است. زیرا این وسیله‌ی کوچک می‌تواند به‌ راحتی دستگاه شما را کنترل کند. محل این وسیله مابین دو زانوی شما قرار گرفته است تا شما بتوانید به ‌راحتی با زانوهای خود به ‌کنترل مسیر بپردازید.

سگوی ناین بات

ایجاد و حفظ تعادل بر روی این نوع سگوی ناین بات بسیار راحت است، به‌ طوری که اغلب برای افراد مبتدی پیشنهاد می‌شود تا از این وسیله‌ی نقلیه‌ی برقی برای شروع کار خود استفاده کنند. همین‌طور باید بدانید که از لحاظ ایمنی رانندگی با این نوع از اسکوترهای برقی که معروف به‌ انواع سگوی ناین بات هستند، بسیار قابل اعتماد است.

باید بدانید که تایرهای موجود بر روی این وسیله‌ی نقلیه، بزرگ‌تر از سایر هاوربرد‌های موجود در بازار است که اندازه واقعی آن ۱۰.۵ اینچ می‌باشد. لاستیک‌های این اسکوتر برقی از جنس بسیار با کیفیت تهیه شده‌اند و مواد اولیه‌ی آن‌ها به ‌گونه ای است که می‌تواند به ‌شما امکان جابه‌جایی در سطح بیشتر و همین‌طور در سطوح متفاوت‌تر و سخت‌تری را بدهد. با وجود این لاستیک‌ها شما می‌توانید کنترل بیشتری بر روی اسکوتر برقی خود داشته باشید.

موتور سگوی ناین بات مینی پرو، دارای  کارایی بالاتر از ۸۰۰ وات می‌باشد. موتور این وسیله‌ی نقلیه با یکی از بهترین تکنولوژی‌های موجود در بازار طراحی شده است که توانسته کارکرد آن را بسیار متنوع و متفاوت بکند. این موتور قدرت شگفت انگیزی دارد و به ‌کاربر خود کمک می‌کند تا تجربه‌ی بهتری از سوار شدن بر روی اسکوترهای برقی را تجربه کنند. موتور موجود روی سگوی ناین بات شما، می‌تواند شما را  با سرعتی حدود ۱۲ تا ۱۴ کیلومتر بر ساعت پیش ببرد. سگوی ناین بات همین‌طور دارای ضمانت نامه‌های بسیار مناسبی برای موتور و قطعات مختلف آن می‌باشد.

سگوی ناین بات

از سایر ویژگی‌های سگوی  ناین بات عبارتند از: چراغ ترمز، چراغ جلو، سیگنال‌های چرخشی و هم‌چنین چراغ ترمز در هنگام پارکینگ. همین‌طور این اسکوتر برقی پیشرفته، دارای یک برنامه‌ی تلفن همراه است که شما می‌توانید در تلفن خود دانلود کنید. این برنامه به ‌شما این امکان را می‌دهد تا به ‌ویژگی‌های بیشتری از قبیل سیستم قفل کنترل از راه دور دسترسی پیدا کنید همین‌طور شما می توانید از داشتن یک سگوی ناین بات بسیار زیبا و با کیفیت در میان بقیه‌ی اسکوترهای موجود در بازار لذت ببرید. به‌ یاد داشته باشید سگوی ناین بات شما دارای گواهی‌نامه بین المللی ایمنی از ایالت متحده آمریکا با نام UL2272 Certified است که می‌تواند یک تضمین خوب برای داشتن یک اسکوتر برقی مناسب برای شما و یا فرزندان‌تان باشد.

با تمام مشخصات و ویژگی‌هایی که سگوی ناین بات دارد و همین‌طور با قدرت متعادل سازی بسیار بالا و امتحانات و تست‌های سختی که از آن عبور کرده است، می‌توانیم بگوییم نتیجه‌ی کار بسیار رضایت‌بخشی داشته و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین اسکوترهای بازار به‌ حساب می‌آید. سگوی ناین بات مخصوصاً برای کسانی که قدرت خرید اسکوترهای برقی با کیفیت و کمی گران‌قیمت را دارند طراحی شده است. در صورت داشتن توانایی مالی مناسب و یا علاقه‌مند بودن به‌ اسکوتر‌های برقی با کیفیت بالا، به ‌شما توصیه می‌کنیم سگوی ناین بات را امتحان کنید.

سگوی ناین بات

درست است که استفاده از اسکوترهای برقی با کیفیت بالا و همین‌طور داشتن گواهینامه‌های متعدد بین المللی از جهت ایمنی دستگاه و همین‌طور قطعات اولیه و باتری و شارژر آن می‌تواند تصمیم مناسبی برای داشتن یک دستگاه با کیفیت بالا و همین‌طور قدرت ریسک کمتر باشد اما با این حال ما باز هم به ‌شما توصیه خواهیم کرد تا در صورت امکان تمامی موارد ایمنی مانند داشتن کلاه ایمنی، زانوبند و سایر موارد را در نظر داشته باشید. در صورت خرید این وسیله‌ی نقلیه برای فرزندتان به‌ آن‌ها آموزش دهید تا بتوانند از قوانین راهنمایی رانندگی موجود در محل اطلاعات کافی داشته و همین‌طور از راندن دستگاه خود در محیط‌‌های مناسب لذت ببرند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: bestcheaphoverboards