هر سال بازار اسکوترهای برقی روند رو به رشدی را تجربه می کند و تولید کنندگان در حال تامین نیازهای مردم به اسکوترهای برقی پیشرفته و جدید هستند. با یک جستجو در مدلهای اسکوتر برقی با چندین نوع از اسکوترهای برقی مواجه خواهید شد که هر یک دارای ویژگی ‌ها و کیفیت منحصر به فردی هستند. پس چگونه از بین انواع مدلهای اسکوتر برقی که در دسترس هستند، انتخاب صحیحی داشته باشیم؟

زمانی که در بازار به دنبال یک اسکوتر برقی هستید، باید پیش از خرید و شروع به استفاده از آن عوامل مختلف، بعلاوه سلیقه‌ی خود را در نظر بگیرید. برای تصمیم گیری درست، باید همین الان انواع مدلهای اسکوتر برقی را که در بازار موجود است بررسی کنید. برای کمک به تصمیم گیری درست شما، برخی از مواردی که در اینجا بررسی خواهیم کرد بدین ترتیب است:

  • اندازه
  • ویژگی‌های جانبی
  • کلاس‌ها
  • میزان محبوبیت

 

اندازه اسکوتر برقی

مدلهای اسکوتر برقی ۱۰ اینچی

اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی بسیار بهتر از اسکوترهای برقی معمولی ۶ اینچی هستند. چیزی که اسکوترهای برقی ۱۰ اینجی دارند و اسکوترهای ۶ اینچی ندارند، تطبیق پذیری است. اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی با تایرهای لاستیکی با قابلیت باد کردن، به شما این امکان را می دهد که به آسانی آن را روی جاده های مختف برانید. شما می توانید با آن روی زمین‌های مختلف نظیر شن، جاده خاکی و چمن رانندگی کنید. نکته منفی استفاده از اسکوتر برقی ۱۰ اینچی، چرخ های بزرگ آن است. نصب کردن چرخ های بزرگ به این اسکوتر برقی بزرگ باعث کاهش گشتاور نیرو شده و بالا رفتن از سطوح شیب دار را مشکل می کند.

با این وجود، استفاده از این نوع اسکوترهای برقی برای افرادی که برای ترددهای روزانه به اسکوتر برقی نیاز دارند، توصیه می شود. این اسکوتر برقی راحتی و پایداری را برای شما فراهم می‌آورد. هنگام رانندگی با اسکوتر برقی ۱۰ اینچی، کنترل بیشتری روی اسکوتر خواهید داشت، بنابراین این اسکوتر برقی گزینه ایده‌ آلی برای افراد مبتدی است. مهم تر از همه، این اسکوتر برقی حداکثر میزان راحتی را برای شما فراهم می‌کند.

یک هاوربرد ۱۰ اینچی پرطرفدار: Segway miniPRO

مدلهای اسکوتر برقی

اسکوتر Segway miniPRO مجهز به تایرهای بادی ۱۰.۵ اینچی است. تایرهای بادی با یک لایه لاستیکی آج دار پوشیده شده است، که برای مقاومت در برابر شرایط مختلف جاده‌‌ای و محافظت از لاستیک در برابر کاهش فشار باد یا پنچری طراحی شده است.

برای افزایش میزان راحتی و پایداری تعادلی، به یک دستگیره با ارتفاع قابل تنظیم مجهز است. این دستگیره امکان کنترل و پایداری بیشتر اسکوتر برقی را فراهم می کند، بنابراین رانندگی آن را تسهیل می‌کند.

مدلهای اسکوتر برقی هشت اینچی

اسکوترهای برقی ۸ اینچی نه خیلی بزرگ هستند و نه خیلی کوچک، این یک واقعیت است. این اندازه برای افرادی که به دنبال یک دستگاه متوسط هستند، کاملا مناسب است. شما می‌توانید این اسکوتر برقی را در انواع جاده‌های مختلف برانید و از سطوح شیب دار بالا روید.

یک اسکوتر برقی هشت اینچی پرطرفدار: skque X8

مدل های اسکوتر برقی

اسکوتر skque X8 دارای چرخ‌های ۸ اینچی بوده و بدون دستگیره است. با خرید این اسکوتر برقی، از قابلیت‌های نظیر بلوتوث، چراغ های LED و باتری قابل شارژ بهره مند خواهید شد. وزن پایین آن و سیستم کنترل از راه دور به شما این امکان را می‌دهد که اسکوتر برقی را همانند یک حرفه ‌ای برانید.

این اسکوتر برقی به دلیل تکنولوژی خود تعادلی آن حداکثر پایداری در رانندگی را برای شما فراهم می‌کند. این تکنولوژی موقعیت شما را تشخیص داده و با یک چراغ سبز رنگ نشان می‌دهد که آماده حرکت هستید. چرخ‌های ۸ اینچی آن رانندگی روان، راحت، پایدار و ایمن را برای شما فراهم می‌کند.

مدلهای اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی

اسکوترهای برقی با چرخ های ۶.۵ اینچی هنوز گزینه محبوب اغلب مردم هستند. مردم به دلایل مختلفی این نوع اسکوتر برقی را ترجیح می دهند که از اصلی‌ترین موارد آن قیمت پایین و چالاکی بالای آن است. وزن پایین آن ها، با وزن حداکثر ۱۳.۶ کیلوگرم، باعث محبوبیت آن ها میان کودکان شده است.

رانندگی با اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی برای بزرگسالان راحت نیست. افرادی که قصد خرید یک اسکوتر برقی برای کودک خود را دارند، باید اسکوتر ۶ اینچی یا ۶.۵ اینچی را سفارش دهند. اگر قصد خرید برای خود را دارید، بهتر است سراغ موارد ۱۰ اینچی و ۸ اینچی بروید.

یک هاوربرد ۵/۶ اینچی پرطرفدار: LuckySaw

انواع مدلهای اسکوتر برقی

اسکوتر LuckySaw پایداری بالایی را برای راننده تامین می کند و به او اجازه می‌دهد با سرعت ۱۷ کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و از زمین های شیب دار بالا برود. این اسکوتر برقی دارای ظاهر اسپورتی بوده و دارای یک باتری با دوام سامسونگ است.

شارژ مجدد باتری آن ۸۰ دقیقه طول می کشد درحالی که در اغلب اسکوترهای برقی این زمان ۴ تا ۶ ساعت است. این اسکوتر از مواد با کیفیت ساخته شده و ضد آب است. این اسکوتر قابلیت تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد.

ویژگی های منحصر به فرد اسکوترهای برقی

مدلهای اسکوتر برقی با بلندگو

اسکوترهای برقی با بلندگوی داخلی شما را در طول مسیر تا رسیدن به مقصد سرگرم خواهد کرد. شما می ‌توانید آن را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. اکثر مدلهای اسکوتر برقی دارای بلندگوی با کیفیت هستند که صدای مناسبی تولید می کنند، بنابراین ناامیدتان نخواهند کرد.

مدلهای اسکوتر برقی با چراغ‌های LED

اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

نصب چراغ های LED بر روی اسکوتر برقی در میان تولید کنندگان رواج یافته است، که می خواهند اسکوترهای چشمک زن تولید کنند تا نگاه ‌ها را هنگام رانندگی به خود جلب کند. آن ها از چراغ‌ های LED استفاده می کنند تا به افراد برای مسیر یابی در شب کمک کند یا به کاربران نشان دهد که اسکوتر برای رانندگی آماده است یا نه؟

چراغ LED همچنین به عنوان نشانگر باتری نیز استفاده می شود، که به کاربر این امکان را می دهد تا زمان خالی شدن باتری یا شارژ شدن کامل آن را متوجه شود. حتی برخی از اسکوترهای برقی این امکان را دارند که رنگ چراغ را عوض کنید، بنابراین می توانید از میان طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها انتخاب کنید.

مدلهای اسکوتر برقی با گواهی UL2272

اسکوتر برقی با گواهی نامه UL2272 این اطمینان را حاصل می کند که سازندگان از قوانین و مقررات ایمنی تبعیت کرده‌اند. زمانی که نخستین بار اسکوترهای برقی به بازار عرضه شدند، گزارش‌های انتشار دود، انفجار، آتش گرفتن و سایر حوادث به صورت فراوان مشاهده می‌شد.

برای حصول اطمینان از اینکه این حوادث تکرار نخواهند شد، سازندگان شروع به ساختن اسکوترهای برقی کردند که مطابق قوانین و مقررات ایمنی باشد. در حال حاضر، اسکوترهای برقی باید چندین تست را بگذرانند و حتی اگر در یک تست موفق نشوند اجازه ورود به بازار را نخواهند داشت، تا زمانی که تمام تست‌ها را با موفقیت بگذرانند. به همین دلیل، شما باید با بررسی اینکه اسکوتر دارای گواهی نامه UL 2272 می‌باشد، به دنبال ایمنی بیشتر باشید.

انواع مدلهای اسکوتر برقی که بر اساس کلاس تفکیک می شوند.

اسکوتر برقی Razor Hovertrax 2.0 که در رده نخست بهترین‌ها قرار می ‌گیرد.

رایج ترین مدلهای اسکوتر برقی

بنا به دلایل مختلف اسکوتر برقی Razor Hovertrax 2.0 در رده نخست بهترین‌ ها قرار می ‌گیرد. اولین دلیل تجربه بالای سازنده آن در تولید اسکوترها و وسایل نقلیه کوچک برای کمک به افراد در جابجایی بین موقعیت ‌های مختلف است.

Razor، با گواهی نامه‌ی UL 2272 تمام شرایط ایمنی لازم را که توسط صنعت اسکوتر برقی تعیین شده است را کسب می کند. برای تضمین ایمنی راننده، این اسکوتر برقی دارای دو حالت رانندگی است. یک حالت تمرینی و یک حالت رانندگی عادی.

این اسکوتر برقی دارای دو چراغ LED است. یک چراغ که نشانگر میزان باتری است و چراغ ‌های تزیینی. شما با Razor می توانید با سرعت ۱۲.۸ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید، که به دلیل دو موتور ۳۵۰ واتی آن است. هنگامی که روی این اسکوتر برقی رانندگی می کنید، سیستم خود تعادلی آن رانندگی روان، ساده و بی عیب و نقصی را فراهم خواهد کرد. افراد با سنین مختلف می توانند این اسکوتر را هم درخانه و هم در خیابان استفاده کنند.

اسکوتر برقی EPIKGO All-Terrain در رده نخست ایمن‌ترین اسکوترها قرار می‌گیرد.

رایج ترین مدل های اسکوتر برقی

اسکوتر برقی EPIKGO All-Terrain اسکوتری است که طراحی شده تا ایمنی کاربر را در ذهن داشته باشد. با داشتن گواهی نامه UL 2272، EPIKGO با فاصله زیاد ایمن ترین اسکوتر برای رانندگی است. این اسکوتر تمام تست‌های آتش سوزی و ایمنی را گذرانده است تا ایمنی آن تضمین شود.

زمانی که روی این اسکوتر برقی هستید، سطح و زمینی وجود ندارد که نتوانید بر روی آن با ایمنی رانندگی کنید. این اسکوتر برقی می تواند هر شرایط جاده‌ای را تحمل کند، از زمین گل آلود، شن، خاک، چمن تا چاله‌های پرآب. برای ایجاد قابلیت رانندگی در هر زمین و سطحی، سازندگان آن را با دو موتوره ۴۰۰ واتی مجهز کرده و چرخ‌های آن ۳۰% بزرگتر از سایر اسکوترهای برقی است.

بر روی این اسکوتر برقی می توانید با سرعت بیش از ۱۶ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. با یک بار شارژ می‌توانید تا یک ساعت رانندگی کنید. سایر ویژگی‌های که این اسکوتر را به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل می‌کند، ضد آب بودن و توانایی بالا رفتن از شیب ۱۸ درجه بدون هیچ مشکلی است.

اسکوتر برقی Koo در رده نخست مقرون به صرفه ترین ها قرار می گیرد

انواع مدلهای اسکوتر

اسکوتر برقی Koo یک اسکوتر مقرون به صرفه است. اگر به دنبال یک اسکوتر برقی هستید که مناسب بودجه شما باشد، این اسکوتر را انتخاب کنید. به دلیل اینکه این اسکوتر حساب بانکی شما را خالی نمی‌کند، قابلیت‌های آن را دست کم نگیرید.

این اسکوتر برقی دارای گواهی نامه ایمنی UL 2272 است. دارای اسپیکر داخلی بلوتوث دار بوده و امکان رانندگی با سرعت ۶ مایل بر ساعت را فراهم می‌آورد. قابلیت تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم را داشته و با وزن ۱۰۰ کیلوگرم یک گزینه سبک وزن به شمار می رود و قابلیت بالا رفتن از شیب ۱۵ درجه را دارد.

اسکوتر برقی Segqay miniPRO در رده نخست داشتن با دوام ترین باتری قرار می‌گیرد.

رایج ترین مدلهای هاوربرد

لیست را مجددا با Segway miniPRO شروع می کنیم. این هاوربرد به دلیل داشتن یک دستگیره مخصوص هدایت آن و مهم ترین ویژگی آن یعنی باتری بسیار بادوام، شبیه به هیچ یک از رقبای خود نیست.

شما می توانید چهارده مایل در یک ساعت با این اسکوتر برقی رانندگی کنید بدون اینکه نیاز به شارژ باتری داشته باشید. عمر باتری آن تنها دلیل محبوبیت آن میان مردم نیست. این هاوربرد دارای دو موتور ۸۰۰ واتی است که شما را به سرعت ۱۰ مایل بر ساعت می رساند. همچنین به دلیل برخورداری از بلندگوی داخلی بلوتوث‌دار می توانید در حین رانندگی از موسیقی نیز لذت ببرید.

اسکوتر برقی را به گوشی هوشمند خود متصل کنید تا به موسیقی دلخواه خود گوش دهید. نرم افزار بلوتوثی این اسکوتر برقی سیستم ضد سرقت، سیستم کنترل چراغ LED و به روز رسانی نرم افزار را ارائه می دهد.

اسکوتر برقی Halo Rover در رده نخست مناسب ترین گزینه برای کودکان قرار می گیرد.

مدلهای رایج اسکوتر برقی

اسکوتر برقی Halo Rover به عنوان یکی از بهترین اسکوترهای برقی جهت خرید برای کودکان در نظر گرفته می شود. این اسکوتر برقی تمام شرایط و الزامات ایمنی را دارد. زمین های نا هموار و سخت مناسب رانندگی با این اسکوتر برقی نمی باشد.

هنگام رانندگی با این اسکوتر برقی، می توانید بین حالات مختلف رانندگی انتخاب کنید، حالت مبتدی، معمولی و پیشرفته. کودکانی که برای نخستین بار اسکوتر برقی را سوار می‌شوند می توانند ابتدا آن را یاد گرفته، سپس در حالت معمولی رانندگی کرده و هنگامی که کاملا مسلط شدند، می توانند تبدیل به راننده حرفه ای اسکوتر برقی شده و آن را با سرعت بالا برانند. کودکان همچنین از ویژگی بلوتوث این اسکوتر برقی لذت خواهند برد، که به آنها این امکان را می دهد که به کمک نرم افزار بلوتوثی که به گوشی هوشمند متصل می شود، پخش موسیقی را کنترل کنند.

اسکوتر برقی EPIKGO Sports در رده نخست سریع ترین ‌ها قرار می گیرد.

اسکوتر برقی EPIKGO Sports یکی از سریع ترین اسکوترهای برقی موجود در بازار است. با سرعت ۱۹.۳ کیلومتر بر ساعت، این اسکوتر برقی مناسب افراد تشنه سرعت است. چیزی که به آن کمک می کند تا به این سرعت برسد، دو موتور ۴۰۰ واتی و چرخ های آج دار است که به شتاب گیری، گشتاور و عملکرد آن کمک می‌کنند.

با این اسکوتر برقی می توانید از شیب ۳۰ درجه بالا روید. همچنین عمر باتری آن نیز قابل توجه است که به شما این امکان را می دهد با یک بار شارژ به مدت یک ساعت با سرعت ۱۹.۳ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید. همانند تمام مدلهای اسکوتر برقی که تا به حال اشاره شد، این اسکوتر نیز از الزامات ایمنی UL2272  برخوردار است.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: hoverboardselectric