مهم‌ترین مزایای اسکوتر برقی

مزایای اسکوتر برقی

در دوران فناوری پیشرفته‌ی امروزی که مدام هزینه‌های زندگی در حال افزایش است، برخی از آخرین مدل‌ها و دستگاه‌های مبتنی بر فناوری و تکنولوژی می‌تواند به ما در کاهش هزینه‌ها‌ی ما کمک کنند. اسکوترهای برقی کوچک از نمونه‌های این تکنولوژی پیشرفته هستند. یکی از مزایای اسکوتر برقی خود بالانسی این است که می‌توانند با باتری‌های قابل شارژ کار کنند و در سفرهای درون شهری اغلب می‌توانند به جای ماشین و یا وسایل حمل و نقل عمومی جایگزین شوند. البته باید مد نظر داشته باشید تا ارزان‌ترین سگوی و اسکوتر برقی را انتخاب کنید.

استفاده از اسکوترهای برقی به عنوان وسیله‌های نقلیه‌ی مفید بسیار آسان است و شما می‌توانید با داشتن یک اسکوتر برقی خودبالانس کوچک و با کمک تکنولوژی و الکترونیک به‌ راحتی به ‌خرید، سواری، باشگاه و یا حتی محل کار خود بروید. مزایای متعدد و فراوانی برای استفاده از هاوربردها و یا همان اسکوترهای خود بالانس وجود دارد. ما در این نوشته چند نمونه از مزایای اسکوتر برقی را بررسی می‌کنیم:

مهم‌ترین مزایای اسکوتر برقی

سازگاری با محیط زیست

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم این مینی اسکوترها و یا همان هاوربردها، توسط یک باتری قابل شارژ کار می‌کنند و برای همین احتیاجی به سوخت‌های فسیلی و یا مضر ندارند. به ‌همین علت است که این وسایل نقلیه دوست‌دار محیط زیست هستند و توانسته‌اند توجه بسیاری از افراد را که دل‌شان به حال کره زمین می‌سوزد را به‌ خود جلب کنند. قبل از هر چیز باید بدانید که هیچ کدام از این وسیله‌های نقلیه‌ی خود بالانس، گازهای سمی گلخانه‌ای تولید نمی‌کنند، به‌ همین علت از آلودگی هوا می‌کاهند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت مهم‌ترین یا یکی از مهم‌ترین مزایای اسکوتر برقی بحث محیط زیست این وسیله حمل‌ونقل عمومی دوست داشتنی است. در مرحله‌ی بعد همه‌ی ما می‌دانیم که در حال حاضر استفاده از منابع طبیعی غیر قابل احیا، مانند نفت و گاز رو به‌کاهش و حتی پایان است، به ‌همین منظور صرفه‌جویی هرچه بیشتر لازم است تا بتوانیم منابع طبیعی خود را حفظ کنیم. در چنین شرایطی استفاده از یک دستگاه هوشمند که به ‌این منابع ارزشمند آسیب نمی‌رساند، می‌تواند یک پیروزی بزرگ باشد. هم برای انسان و هم برای محیط زیست. به ‌شما پیشنهاد می‌کنیم هرگز برای جابه‌جا شدن در شهر یا رفتن به ‌سفرهای کوتاه از ماشین و یا وسایل نقلیه‌ی تولید کننده‌ی آلودگی استفاده نکنید؛ به‌ جای آن یک اسکوتر برقی خود بالانس بخرید تا هم بدن‌تان و هم محیط زیست‌تان سالم باقی بماند.

ارزانی از لحاظ قیمت

یکی دیگر از مزایای اسکوتر برقی قیمت این وسیله حمل و نقل است. اگرچه این دستگاه‌های کوچک هوشمند دارای مزایای بسیار زیادی هستند، اما هنوز هم داشتن قیمت ارزان و مقرون به ‌صرفه می‌تواند یکی از بزرگترین مزایای اسکوتر برقی باشد. هزینه‌ی استفاده و حمل و نقل با آن‌ها بسیار کمتر از هر وسیله‌ی نقلیه‌ی موتوردار دیگری مانند موتور سیکلت، دوچرخه و یا ماشین می‌باشد. خرید یکی از از این اسکوترهای برقی به‌ شدت به ‌منظور بالا بردن سطح بودجه‌ی خانواده توصیه می‌شود.

نگهداری بدون هزینه

علاوه بر اینکه اسکوترهای برقی ارزان هستند، گازهای مضر گلخانه‌ای تولید نمی‌کنند و منجر به ‌آسیب به‌محیط زیست نمی‌شوند، نیازی هم نیست که برای نگهداری از آن‌ها هزینه‌ی زیادی خرج کنید. مکانیسم این اسکوترهای برقی به ‌گونه ای طراحی شده است که از چند قطعه‌ی مجزا از هم و همین‌طور دوچرخه جداگانه تشکیل شده‌اند. سیستم طراحی مهندسی پیشرفته‌ی آن‌ها توانسته اسکوتر برقی مقاوم و بادوام در مقابل شکنندگی به ‌شما ارائه کند. شما به ‌راحتی و بدون نگرانی می‌توانید اسکوتر برقی خود را در هرجایی که بخواهید پارک کنید. نیازی به‌ نگهداری در پارکینگ و یا جای مخصوصی ندارند، شما می‌توانید آن‌ها را حتی در گوشه‌ی کوچکی از خانه خود هم بگذارید. همه‌ی این موارد باعث می‌شوند که شما یک وسیله‌ی نقلیه‌ی بسیار مفید با مخارج جانبی بسیار کم داشته باشید.

کاربری آسان

کنترل اسکوترهای برقی خود بالانس بسیار ساده است و شما می‌توانید به‌ راحتی و با چندین بار تمرین انعطاف‌پذیری و همین‌طور تعادل خود را روی آن حفظ کنید. در ضمن شما و فرزندان‌تان هرگز نیاز به ‌آموزش خاصی برای سوار شدن بر روی آن نخواهید داشت. با پیروی از دستورالعمل‌های ساده‌ی موجود در روی دستگاه، شما می‌توانید تقریباً بلافاصله پس از خارج کردن آن از بسته‌بندی‌اش سوار شده و به ‌لذت بردن از رانندگی خود بپردازید. عموماً تمام این اسکوترهای برقی دارای حالت یادگیری یا همان آماتور می‌باشند، به ‌همین منظور یادگیری آن برای تمامی گروه‌های سنی بسیار آسان است.

سریع‌ترین هاوربرد

راحتی

مهم نیست که شما می‌خواهید کجا بروید، هر کجا که بخواهید بروید انتخاب اسکوتر خود بالانس می‌تواند یک انتخاب عالی از وسایل نقلیه برای شما باشد. از آن می‌توان برای رفتن به ‌محل کار، دانشگاه، مدرسه، دیدار با دوستان، رفتن به سوپر مارکت و یا هر محل دیگری استفاده کنید. علاوه بر آن این اسکوترهای برقی می‌توانند به ‌هر کجا که با ماشین قرار است بروید شما را ببرند؛ پس نیاز زیادی به‌ ماشین نخواهید داشت. به این ترتیب شما از هزینه‌های سرسام‌آور حمل‌ونقل هم راحت شده و ردپای کربن را از زندگی خود پاک می‌کنید.

به ‌طور خلاصه باید به‌ شما بگوییم مزایای بیان شده در قسمت بالا و همین‌طور ارزان بودن این وسایل نقلیه بسیار با کیفیت چیزی است که شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. با این توصیفات شاید بتوان به ‌شما گفت که اسکوترهای برقی خود بالانس می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی با دیگر وسایل حمل و نقل گران قیمت و مضر باشند. با جا افتادن فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه کم ضرر که گازهای گلخانه‌ای تولید نمی‌کنند، شاید ما بتوانیم در آینده زمینی سالم‌تر و هوایی پاک‌تر را برای نسل‌های بعدی به‌ ارمغان بیاوریم. این تغییر بزرگ شاید بتواند سیاره‌ی ما را از شر مسائل زیست محیطی بزرگ برهاند و همین‌طور به ‌مردم عادی کمک کند تا با هزینه‌های کمتر بتوانند از خدمات حمل و نقل آسان و راحت بهره‌مند شوند.

به‌یاد داشته باشید قبل از هر اقدامی برای خرید اسکوترهای برقی، شما باید بتوانید اطلاعات کافی از موارد استفاده و ایمنی و اهمیت دانستن قوانین راهنمایی رانندگی بدانید. با رعایت نکات بسیار ساده و ابتدایی در هنگام راندن و یادگیری استفاده از اسکوترهای برقی می‌توانید برای مدت طولانی با لذت فراوان از وسیله‌ی نقلیه‌ی خود استفاده کنید. به‌شما توصیه می‌شود از مسائل ایمنی بسیار ساده مانند استفاده از کلاه‌های ایمنی، زانوبند، مچ بند و دانستن قوانین راهنمایی و رانندگی در محل سکونت خود غافل نشوید. از اینکه طرفدار وسایل نقلیه‌ی دوستدار محیط زیست هستید که هم از فشار آلودگی هوا و ترافیک‌های درون شهری می‌کاهد و هم به‌کیفیت بدن شما و زندگی شما می‌افزاید از شما تشکر می‌کنیم.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: hoverboard.reviews