معرفی چند هاوربرد ارزان بلوتوث‌دار ۲۰۱۸

هاوربرد ارزان

در این پست ما سعی خواهیم کرد چند اسکوتر برقی ارزان قیمت و مناسب را به شما معرفی کنیم که در سال ۲۰۱۸  تولید و روانه‌ی بازار شده‌اند. قیمت مقرون به صرفه‌ی آن‌ها باعث می‌شود که طرفداران زیادی را به خود جلب کند، چرا که اکثر مردم قدرت خرید این نوع از هاوربرد ارزان را دارند. هاوربرد چیزی جز یک وسیله‌ی نقلیه‌ی ساده نیست که با دو چرخی که دارد و یا یک سیستم مکانیکی ساده می‌تواند شما را به راحتی از جایی به جای دیگر ببرد. این وسایل نقلیه‌ی برقی هم کم مصرف، هم دوست‌دار محیط زیست و هم ارزان هستند و استفاده از آن‌ها برای همه آسان است. برای اسکوترهای برقی چندین نوع طبقه بندی وجود دارد که می‌توان به اختصار این گونه اشاره کرد: اسکوترهای برقی برای کودکان، اسکوترهای برقی برای بزرگسالان و اسکوترهای برقی با چرخ‌های بزرگ، بلوتوث، بلندگو و چراغ‌های ال ای دی. اسکوترهای برقی خود بالانس نوع جدیدی از حمل و نقل هستند که برای جابه‌جایی‌های آسان و معمولی بسیار کارآمدتر از ماشین و یا موتور می‌توانند عمل کنند. موجب صرفه‌جویی در وقت، سوخت و پول شما می‌شوند. برای تکمیل نقاط مثبت این وسایل نقلیه باید بگویم در یک کلام آنها برای ورزش و فعالیت بدنی و در واقع سلامت جسمی شما هم بسیار مفید هستند. در زیر به چند مدل از هاوربردهای ارزان اشاره می‌کنیم و خوشحالیم که با این برندها افراد بیشتری می‌توانند صاحب یک وسیله‌ی نقلیه‌ی مفید و مفرح باشند.

چند نوع هاوربرد ارزان بلوتوث دار:

هاوربرد ارزان Razor Hovertrax 0

به خانواده‌ی هاوربرد ارزان Razor Hovertrax 2.0 خوش آمدید. یک اسکوتر برقی هوشمند با تکنولوژی حفظ تعادل بالا و مناسب برای شما. شما می‌توانید در هر محیطی از جمله گل ولای، مناطق شنی و ساحلی، جاده‌های اطراف شهر، زمین‌های ناهموار و غیره سواری کنید. تنظیم سطح خودکار یکی از آپشن‌های مهم این وسیله است. دستورالعمل ساده‌ی آن باعث می‌شود شما به راحتی و خیلی زود طرز کار با آن را یاد بگیرید، با توجه به همین امر می‌تواند یک انتخاب خوب برای کودکان، نوجوانان و افراد تازه کار باشد. این هاوربرد ارزان یکی از پرفروش‌ترین اسکوترهای برقی موجود است که با یک‌بار رانندگی با آن معتادش می‌شوید. با داشتن این وسیله دیگر فرزند شما علاقه‌ای به بازی در محیط های بسته نخواهد داشت. آن را بخرید و از تکنولوژی بالا و قدرت حفظ تعادل خوبش و همین‌طور از ضربه‌گیرهای قوی آن لذت ببرید. دارای چراغ‌های ال ای دی، ضربه گیر، مانیتور نشان دهنده‌ی وضعیت باتری و از عملکرد ساده و سریع آن بهره‌مند شوید. Razor Hovertrax 2.0 با عملکرد فوق العاده‌اش منتظر شماست تا با دیواره‌ی زیبای پلیمری‌اش که در مقابل آتش و انفجار هم مقاوم است شما را به سفرهای کوتاه ببرد. در قسمت جلویی آن حفاظ کاملی برای پای شما موجود است. این باعث می‌شود احتمال ضربه و زخم در هنگام رانندگی به حداقل برسد. تحمل وزن ۱۱۰ کیلوگرم با قدرت موتور ۳۵۰ وات که نشان دهنده‌ی ویژگی‌های متقاعد کننده‌ی آن برای خرید می‌باشد.

هاوربرد Hovertrax

هاوربرد ارزان  Skque Hoverboards

در مقابل آتش مقاوم است؛  Skque Hoverboards نوع دیگری از هاوربردهای ارزان پیشنهادی ما است که با انگیزه‌ی استفاده و بهره‌وری همگانی طراحی شده است. اولین مسئله‌ی مهم در امر اسکوتر برقی بی‌شک امنیت آن است که خوشبختانه این برند اهمیت فراوانی به این مسئله قائل بوده است. این هاوربرد ارزان دارای گواهینامه‌ی UL 2272 می‌باشد که به معنی امنیت صد در صد این وسیله‌ی نقلیه برای راننده‌های آن است، برای اینکه برای گرفتن این گواهینامه‌ی معتبر تولیدکننده‌های آن از امتحانات امنیتی فراوان عبور کرده اند. باتری قوی این نوع اسکوتر از آن‌هایی است که در مقابل آتش گرفتن بشدت قوی عمل می‌کند.

بدنه‌ی قوی دارد و بگونه‌ای ساخته شده است که تمام قطعات و همین طور شاسی کناری اسکوتر برقی با امنیت کامل و با هماهنگی کار می‌کنند. مادربردهای اسکوتر برقی مورد بحث، بهبود یافته هستند، به این معنی که در نوسانات بالا از خود مقاومت نشان می‌دهند و در هنگام نوسانات، گرمای بیش از حد ولتاژ بالا به تنظیم خودکار دستگاه کمک می‌کنند. این هاوربرد تحت هیچ شرایطی دمای غیر معمول بالایی را تجربه نخواهد کرد چرا که دستگاه خنک کننده‌ی دائمی برای پایین نگه داشتن سطح دما در نزدیکی مادربرد تعبیه شده است. از سایر امکانات خوب این وسیله می‌شود به سیم کشی ضخیم، باتری هوشمند، بلوتوث، چراغ ال ای دی، گارانتی یک ساله و سیستم مقاوم در برابر آتش سوزی آن اشاره کرد.

هاوربرد Skque

هاوربرد ارزان Spadger

بیشترین مخاطبش کودکان هستند، که عموماً با اسم دومِ اسکوتر برقی کودکانه هم معروف است. طبق برآوردهای میزان فروش، درصد کثیری از پدر و مادرها علاقه‌مند به خرید این نوع اسکوتر برای فرزندان‌شان هستند. در نگاه اول بچه عاشق این هاوربرد ارزان می‌شوند. به یاد داشت باشید که راندن این اسکوترها در شب هم راحت است، چرا که چراغ‌های ال ای دی قوی و پر نور آن میدان دید بیشتری به فرزند شما می‌دهد.

تجربه نشان می‌دهد که می‌توان به معنی واقعی کلمه لذت کودکانه را در هنگام راندن این اسکوتر را در چهره‌ی کودکان به وضوح مشاهده کرد. به جرات می‌توان گفت که کودکان واقعاٌ از داشتن آن لذت می‌برند. اکثر کودکان ترجیح می‌دهند که در کنار اسکوتر برقی خود بخوابند یا حتی غذا بخورند. داشتن این نوع اسکوتر برقی خود بالانس یک سرگرمی پرطرفدار در بین کودکان است. باید به نکاتی درباره‌ی مزایا و ویژگی‌های این نوع از اسکوترها اشاره کنم؛ بطور موفقیت‌آمیزی از تست امنیت عبور کرده است، پس شما نگرانی در مورد امنیت کودکان خود نخواهید داشت. باید بدانید دارای گواهینامه‌ی UL227 هم هست. همان طور که می‌دانید این یعنی هاوربرد ارزان فرزند شما در مقابل آتش‌سوزی و دمای بالا امنیت لازم را دارد. در مقابل جرقه‌های احتمالی هم صد در صد امن است. بنظر می‌رسد این هاور برد ارزان بهترین انتخاب ممکن برای کودک شما باشد. برنامه‌های جانبی متنوعی دارد، مثل جارو برقی! باید رو راست باشم، من هم تا به حال یک اسکوتر برقی با جارو برقی ندیده بودم.

حداکثر سرعتی که می‌تواند بگیرد هفت مایل بر ساعت معادل دوازده کیلومتر بر ساعت است. از فناوری هوشمند بالایی برخوردار است و به محض سوار شدن شروع به تنظیم و حفظ تعادل راننده‌ی خود می‌کند. لاستیک‌های سنگین وزن این اسکوتر برقی شما را قادر به رانندگی در هر نوع آب و هوایی و هر نوع جاده‌ای می‌کند. تایرهای آن از تست سنسورهای حرفه ای و نرم افزاری با موفقیت عبور کرده. صفحه‌ی اصلی آن جوری طراحی شده که از لغزش پا در مواقع رطوبی و یا لیز بودن سطح به روی آن جلوگیری می‌کند. با این توصیف حتی روزهای بارانی هم می‌تواند تجربه‌ی راندن مفرحی را به کودک شما هدیه کند. چراغ‌های راهنما و بلند گو هم دارد. مخترع این نوع از اسکوتر برقی هیچ کم و کثری در مقابل بقیه‌ی دستگاه‌های مشابه قرار نداده است و تمام چیزهایی که یک وسیله‌ی نقلیه‌ی دوچرخ لازم دارد را بر رویش اعمال کرده است. در هنگام رانندگی در شب دو چراغ مجاور میدان دید مناسبی را برای راننده فراهم می‌کنند و در نتیجه امنیت رانندگی در شب هم حفظ می‌شود. در ضمن این نور روشن و سفید در شب به شما سرگرمی جذابی می‌دهد. اگر از آن دسته افرادی باشید که فرزندتان موسیقی دوست دارد باید بگویم بلوتوث این هاوربرد ارزان در خدمت شماست تا فرزندتان از لذت رانندگی در کنار موسیقی دلخواهش لذت ببرد. یک سواری لذت بخش و مفرح همراه با یک موسیقی مناسب می‌تواند یک روز عالی را برای شما رقم بزند.

هاوربرد Spadger

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع: aseman