یکی از معتبرترین اسکوترهای برقی موجود در بازار اروپا و آمریکا کیوانو است. اسکوتر برقی کیوانو تنها اسکوتر برقی است که مجوز ورود به خاک آمریکا را دارد. لذا خیلی از کاربران با خیال راحت اقدام به خرید این اسکوتر برقی معتبر می کنند. در این نوشته نکاتی را در مورد اسکوتر برقی کیوانو بیان می کنیم، مواردی مانند ویژگی های اسکوتر، راهنمای خرید و مزایای این اسکوتر برقی را بیان خواهیم کرد.

ویژگی های فیزیکی اسکوتر برقی کیوانو

اندازه این اسکوتر برقی ۸.۵ اینچ است. اسکوتر ۸.۵ اینچی یکی از محبوب ترین سایزهای اسکوتر برقی است. این در حالی است با توجه به طراحی منحصربه فردی که این اسکوتر دارد، خیلی از افراد این نوع اسکوتر را با اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی اشتباه می گیرند.

یکی از مهم ترین ویژگی های اسکوتر برقی کیوانو، قابلیت استفاده تمام سنین از این نوع اسکوتر است( افراد بالای ۹ سال).

جنس اسکوترهای برقی کیوانو از جنس فلزی بسیار محکم است که دارای چرخ های پهن تری نسبت به نمونه های مشابه در بازار است.

چرخ های این اسکوتر در مقایسه با سایر اسکوترها بسیار پهن و مقاوم است و امکان حرکت در میان سطوح ناهموار و شن و ماسه و همچنین در حرکت در برف نیز بسیار مناسب است.

اسکوتر برقی kiwano

قدرت تحمل تا ۱۵۰ کیلوگرم

یکی از ویژگی های منحصربه فرد اسکوتر برقی کیوانو امکان تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم است، این در حالی است که برخی از اسکوترهای برقی، امکان تحمل وزن تا ۱۰۰ الی ۱۲۰ کیلوگرم را دارند. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که با افزایش وزن شخص مصرف کننده، میزان مصرف شارژ باتری افزایش پیدا خواهد کرد و سرعت اسکوتر نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

باتری اسکوتر برقی کیوانو

یکی از مهم ترین و حساس ترین قطعات اسکوترهای برقی، باتری آنها می باشد. اکثر اسکوترهای برقی در قسمت باتری های خود دچار مشکل هستند ولی باتری اسکوتر برقی کیوانو یک مزیت محسوب می شود.

باتری به کار رفته در این اسکوتر، برند ال جی است. همان گونه که در نوشته های قبلی بیان کردیم، بهترین و معتبرترین برندهای باتری اسکوتر برقی ال جی و سامسونگ است. شما با یک بار شارژ کامل باتری این اسکوتر برقی می توانید ۲۰ کیلومتر را برانید و ۲ الی ۲.۵ ساعت زمان برای شارژ کامل این اسکوتر برقی زمان نیاز داریم.

بهترین باتری اسکوتر برقی

موتور اسکوتر برقی Kiwano

یکی از بارزترین وجه های تمایز اسکوتر برقی Kiwano با سایر اسکوترهای برقی، داشتن یک موتور قدرتمند است. این اسکوتر برقی دارای دو موتور قدرتمند ۹ اینچی است که قدرت لحظه ای بیش از ۲۳۰۰ وات خواهد داشت. در صورتی که تمایل داشته باشید تا این قدرت را با سایر اسکوترها مقایسه کنید، کافی است بدانید که قدرت اسکوترهای معمولی چیزی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ وات می باشد. این قدرت به شما کمک می کند تا بتوانید شیب های بیشتری را بپماید( ۳۵ درجه) و قدرت تحمل اسکوتر برقی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

سیستم ضد سرقت

اسکوتر کیوانو از معدود اسکوترهای برقی است که مجهز به سیستم ضد سرقت است و شما می توانید تا حدی خیال تان از سرقت آن راحت باشد.

وزن اسکوتر کیوانو

وزن اکثر اسکوترهای برقی موجود در بازار ۱۰ الی ۱۲ کیلوگرم است، این در حالی است که وزن این نوع اسکوتر ۱۴ کیلوگرم است و علت آن جنس خاص این اسکوتر است.

اسکوتر کیوانو

نحوه خرید اسکوتر برقی کیوانو

در صورتی که تمایل به خرید این اسکوتر برقی دارید، پیشنهاد می کنیم تا از فروشگاه معتبر حقیقی یا اینترنتی تهیه کنید. با توجه به محبوبیت و کیفیت بالای این اسکوتر برقی، برخی از فروشندگان محصولات بی کیفیت ارائه می کنند یا هنگام خرید محصول گارانتی های لازم و ضروری را ارائه نمی کنند. تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی ۲ ساله پارسیان اسکوتر به همراه یک عدد کیف ضد آب اسکوتر به صورت هدیه، است و شما می توانید تا ۷ روز از طرح تعویض رایگان محصولات بهره مند شوید. ۲ سال گارانتی قطعات مکانیکی و الکترونیکی، گارانتی بی قید و شرط باتری و ۳۶ ماه خدمات پس از فروش از جمله خدماتی است که ما در فروشگاه تهران اسکوتر به شما ارائه می دهیم.

حداکثر سرعت

حداکثر سرعت اسکوترهای برقی کیوانو معادل ۱۸ کیلومتر بر ساعت است، این سرعت بالاتر از میانگین سرعت خیلی از اسکوترهای برقی است. اغلب اسکوترهای برقی سرعتی در حدود ۱۲ کیلومتر بر ساعت دارند.

اپلیکیشن همراه اسکوتر برقی Kiwano

شما می توانید با نصب اپلیکشین این اسکوتر برقی، به راحتی اسکوتر خود را کنترل کنید و حتی ردیابی کنید. از سایر مزایای این اپلیکیشین می توان با محاسبه مسافت طی شده و نمایشگر میزان شارژ باقی مانده اسکوتر، اشاره کرد.

روشن و خاموش کردن اسکوتر برقی نیز از طریق این اپلیکیشین صورت می گیرد، کافی است برای روشن کردن اسکوتر برقی، دکمه پاور مجازی تعبیه شده روی دستگاه را بفشارید. برای خاموش شدن نیز باید همین فرآیند را تکرار کنید.

بلوتوث و اسپیکر اسکوتر برقی Kiwano

این نوع اسکوتر برقی دارای بلوتوث نسخه ۴ هستند. اسپیکرهای موجود بر روی این اسکوتر برقی امکان پخش موسیقی با کیفیت عالی را هنگام سفر برای شما فراهم می کند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.