معرفی ۵ نمونه از بهترین مدل های کاور ژله ای اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹

معرفی ۵ نمونه از بهترین مدل های کاور ژله ای اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹

کاور ژله ای اسکوتر برقی

یک اسکوتر برقی ایده‌ال دارای کاوری مناسب است که باعث زیباتر شدن اسکوتر برقی نیز می‌شود. برخی از کاورهای اسکوتر برقی براساس طرح ‌های متنوع خود باعث تغییر ظاهر اسکوتر برقی می ‌شوند. انواع متنوعی از کاورهای اسکوتر برقی با رنگ ‌ها، طرح‌ ها و الگوهای منحصر به فرد وجود دارند که با برندهای مختلف تولید شده‌ اند. انتخاب گزینه مناسب از میان تمام موارد موجود می ‌تواند چالش برانگیز باشد. موارد زیر برخی از مهمترین جزییاتی هستند که شما باید در هنگام انتخاب کاور ژله ای اسکوتر برقی در ذهن داشته باشید.

ابعاد

مطمئن شوید که ابعاد کاور مورد نظر شما با ابعاد اسکوتر برقی تان متناسب باشد. اگر سایز اشتباهی را انتخاب کنید، اسکوتر برقی تان به خوبی پوشش داده نشده و به وسیله کاور آسیب خواهد دید. برای مثال در صورتی که سایز اسکوتر برقی شما ۶.۵ اینچی است، شما باید کاور ۶.۵ اینچی انتخاب کنید، نه سایز بزرگ تر و نه سایز کوچک تر.

مدل

کاورهای در طرح های مختلف عرضه می ‌شوند. برخی دارای مدل ساده هستند و برخی دیگر دارای طرح های پیچیده تری هستند. همچنین بسیاری از کاورها برای استحکام بیشتر دارای پوشش پلاستیکی هستند. طرحی که مناسب ساختار اسکوتر برقی شما باشد را انتخاب کنید به طوری که زیاد پر زرق و برق نبوده و در عین حال دارای طراحی مناسبی باشد.  البته این موضوع بیشتر سلیقه ای است و هر کس مطابق سلیقه خود یک نمونه را انتخاب می کند.

رنگ

تنوع رنگ در کاورهای ژله ای گسترده است. رنگ‌ ها نئون، چند رنگ، رنگ الکتریکی و تنوع رنگ بسیار متنوعی هستند. تنها کاری که در هنگام انتخاب و خرید کاور اسکوتر برقی باید به آن توجه کنید، بعد از اندازه، کیفیت و جنس و البته قیمت آن، ظاهر آن است که هر کسی سلیقه مخصوص به خود را دارد. در صورتی که شما از اسکوتر برقی به میزان زیاد استفاده می کنید یا اینکه در نگهداری آن دچار مشکل می شوید، رنگ سیاه برای کاور اسکوتر برقی شما می تواند یک گزینه بسیار ایده آل باشد.

۵ مورد از بهترین کاورهای ژله ‌ای اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹

حالا که اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انتخاب کاور ژله ای اسکوتر برقی دارید، قصد داریم برخی از بهترین کاورهای ژله‌ ای اسکوتر برقی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. پس از تحقیق و بررسی بسیار، ۵ مورد از بهترین کاورهای ژله ‌ای اسکوتر برقی بدین شرح است:

۱- کاور ژله ‌ای WheelElite

یکی از محبوب ترین کاورهای ژله‌ ای لیست ما WhellElite  است که دارای طراحی سه بعدی است، این نوع کاور ژله ای اسکوتر برقی به راحتی بر روی اسکوتر برقی نصب می شود. کاور ژله ‌ای در برابر آب، خراش و هر چیز دیگری مقاوم است. در عین حال، دارای طرح درخشان و چشم نوازی است و می‌ تواند نظر هر کسی را جلب کند.

رنگ نارنجی ظاهری جذاب و زیبا به اسکوتر برقی شما می بخشد. این کاور ژله‌ ای همچنین دارای کیفیت بالایی است که شما می‌ توانید با پرداخت هزینه اندکی آن را خریداری کنید. این کاور ژله ای چند منظوره دارای طراحی سه بعدی است که به اسکوتر برقی عمق بیشتری می ‌بخشد.

جنس این کاور از وینیل آلومنیوم استفاده شده و به صورتی برش داده شده تا با انواع مختلف سایز اسکوترهای برقی سازگار باشد. برای افزایش کارایی، با در نظر داشتن خطرات استفاده از اسکوتر برقی، این کاور کاملاً در برابر خراش مقاوم است.

بنابراین اگر رنگ نارنجی را دوست دارید و می ‌خواهید اسکوتر برقی تان دارای ظاهر زییاتری باشد، کاور ژله‌ای WhellELite  گزینه مناسبی برای اسکوتر برقی شما است.

 

کاور ژله ‌ای WheelElite

مزایا

  • برخلاف موارد دیگر رنگ آن برجسته است که ظاهری زیبا به آن می‌ بخشد
  • طراحی سه بعدی آن به خوبی انجام شده است که ظاهری زیبا دارد.
  • در اندازه های مختلف متناسب با تمام اسکوترهای برقی استاندارد عرضه می ‌شود.

معایب

  • سطح براق آن می‌ تواند بسیار درخشان باشد که برای بسیاری از افراد مناسب نیست.
  • به دلیل سفت بودن نصب کردن آن روی اسکوتر برقی مشکل است ولی برای رفع این مشکل می توانید از افراد متخصص کمک بخواهید.
  • برای تمام برندهای اسکوتر برقی مناسب نیست.

۲- کاور ژله ای اسکوتر برقی خود تعالی Innerneed

گاهی اوقات مردم منحصر به فرد بودن را به ویژگی ‌های اصلی و ضروری ترجیح می‌ دهند. اینجا است که کاور Innerneed وارد می ‌شود. این برند تنوع سلیقه افراد استفاده کننده اسکوتر برقی را درک کرده و سعی کرده است به آنها کمک کند تا کاوری منحصر به فرد و متناسب با سلیقه افراد تهیه کرده و به بازار عرضه کند.

کاور ژله ای اسکوتر برقی خود تعادلی Innerneed یکی از معروف ترین برندهای کاور ژله ای است، این نوع کاور ژله ای علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارد، به علت کیفیت بالایی که دارد، می تواند به خوبی از اسکوتر شما مراقبت کند. این کاور برخلاف سایر برندها که دارای ظاهر زمختی هستند، دارای ظاهری ظریف و جذاب تر است.

این کاور ژله ای اسکوتر برقی دارای رنگ صورتی نئون است، با نوارهای زیبا است که طرحی موج دار به آن می‌ بخشد. این کاور دارای سطح ژله ‌ای با ابعاد مناسب است تا استفاده از آن برای کاربران تسهیل کند. این کاور همچنین در برابر گرد و خاک و آب مقاوم است تا آن را برای هر شرایط آب و هوایی مناسب سازد.

طراحی ظریف و ایمن این کاور آن را به یکی از بهترین کاورهای ژله ‌ای اسکوتر برقی برای استفاده راحت تر از اسکوتر برقی تبدیل می ‌کند.

 کاور ژله ای اسکوتر برقی خود تعالی Innerneed

مزایا

  • رنگ صورتی آن درخشان و مناسب است که ظاهری زیبا به آن می ‌بخشد.
  • طراحی ژله ‌ای آن دارای کیفیت بالایی است که استفاده از آن را ایمن و قابل اعتماد می ‌کند.
  • برش های آن با دقت انجام شده است، بنابراین نصب آن بر روی اسکوتر برقی ساده است.

معایب

  • رنگ صورتی آن ممکن است مناسب همه افراد و همه سنین نباشد.
  • رنگ کاور ژله ای ممکن است در طول زمان و استفاده مکرر کمرنگ شود.

۳- کاور ژله ای اسکوتر برقی SWAGTRON

بسیاری از افراد مجذوب رنگ سیاه و ظریف یک اسکوتر برقی می ‌شوند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، ظرافت و جذابیت این کاور ژله ‌ای سیاه رنگ فوراً شما را مجذوب خود خواهد کرد. با رنگ سیاه با کیفیت خود، کاور ژله ای اسکوتر برقی SWAGTRON گزینه ایده‌ ال برای افرادی است که مدل و ظاهر برای آنها مهم است.

رنگ تنها عاملی نیست که این کاور را جذاب می ‌سازد. برای زیباتر ساختن آن، شرکت سازنده سعی کرده است تا کاور ژله ‌ای را با حداکثر ایمنی عرضه کند. این کاور ژله ‌ای در برابر گرد و خاک، خراش و سایش مقاوم است که دوام و پایداری بیشتری را در مقایسه با سایر کاور‌های ژله ‌ای به آن می ‌بخشد.

بنابراین، برای طرفداران مد و زیبایی که می ‌خواهند اسکوتر برقی شان در میان مردم چشم‌ نمایی کند کاور ژله ای اسکوتر برقی T5 SWAGTRON گزینه ایده ‌الی است.

کاور ژله ای اسکوتر برقی SWAGTRON

مزایا

  • سطح زرد کروم آن باعث زیبا و باکیفیت به نظر رسیدن هر اسکوتر برقی می‌ شود.
  • این کاور با هر اسکوتر برقی ۵/۶ اینچی سازگار است.
  • مقاومت بالای آن در برابر خراش، گرد و خاک و پارگی باعث افزایش ایمنی آن می‌ شود.

معایب

  • رنگ ساده سیاه رنگ آن می ‌تواند برای بسیاری از افراد یکنواخت باشد.
  • رنگ‌ آن می ‌تواند بر اثر استفاده مکرر از بین برود.
  • برخی از جزئیات طراحی آن ممکن است در طول زمان پایدار نبوده و از بین برود.

۴- کاور ژله ای اسکوتر برقی استیکر دار

در حالی که تمام کاورهای که اشاره کردیم دارای تفاوت‌ هایی از نظر ظاهر و سایر ویژگی ‌ها بودند، اما از نظر منحصر به فرد هنوز بهترین گزینه نبودند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه ‌ای ویژه و سرگرم کننده هستید این کاور ژله ‌ای اسکوتر برقی استیکر دار می‌ تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

امروزه کودکان علاقه زیادی به ایموجی ‌ها و استیکرها دارند. این کاور ژله‌ ای این فرصت را به آنها می ‌دهد تا از استیکرهای زیبا لذت ببرند. این کاور با رنگ گرم زرد عرضه می ‌شود که در کنار ایموجی ‌های مختلف ظاهری زیبا و جذاب به آن می ‌بخشد. اکثر بچه ها و نوجوانان عاشق این طرح زیبا خواهند شد. این کاور دارای سطح نرم ژله ‌ای است که از انعطاف پذیری کافی برای نصب شدن بر روی هر نوع اسکوتر برقی برخوردار است.

اگر به دنبال یک کاور راحت و زیبا برای کودکان خود هستید که همیشه آن را دوست داشته باشند، این کاور ژله ‌ای اسکوتر برقی گزینه ایده ‌الی است.

کاور ژله ای اسکوتر برقی استیکر دار

مزایا

  • رنگ زرد بسیار ساده که ظاهری جذاب و دلنشین به آن می ‌دهد.
  • رنگ گرم که برای هر فصلی مناسب بوده و تجربه استفاده از آن را دلنشین می‌ کند.
  • انعطاف پذیری بالا که استفاده از آن را راحت می ‌کند.

معایب

  • رنگ زرد آن می ‌تواند برای بسیاری از افراد خیلی براق باشد.
  • انعطاف پذیری بالا آن را در برای خراش و پارگی آسیب‌پذیر می‌ کند
  • نداشتن مدل و ویژگی ‌های دیگر ممکن است آن را برای کودکان بزرگ تر غیرجذاب‌ کند.

۵-کاور ژله ای اسکوتر برقی استیکر دار GameXcel

GameXcel یکی از شرکت‌ هایی است که به عرضه محصولات اسکوتر برقی به صورت آنلاین و آفلاین متمرکز شده است. کاور ژله‌ ای اسکوتر برقی استیکر دار آنها  با استفاده از وینیل ۳M ساخته شده است که باعث افزایش دوام و سازگاری آن می‌ شود. در چاپ روی این کاور از جوهر باکیفیت HP EcoSlovent استفاده شده است که جز مرکب‌ های ممتاز در صنعت چاپ است.

این کاور ژله‌ ای اسکوتر برقی دارای طراحی زیبای است که آن را به یکی از منحصر به فردترین طرح ‌های گرافیکی تبدیل می ‌کند. رنگ آتشی آبی آن بسیار چشمگیر است که به هر اسکوتر برقی ظاهری جذاب می‌ بخشد. استفاده از آن ساده بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد تا بتوان بر روی هر اسکوتری استفاده کرد.

برای افرادی که از ظاهر زیبا و جذاب لذت می‌ برند، این کاور چشم نواز گزینه ایده‌ ال برای هر اسکوتری است.

کاور ژله ای اسکوتر برقی استیکر دار GameXcel

مزایا

  • رنگ آبی و آتشین آن بسیار چشمگیر و منحصر به فرد است.
  • وینیل با کیفیت آن دارای دوام و انعطاف پذیری بالا بوده و کیفیت چاپ مرکب بالایی دارد.
  • این کاور برای بسیاری از اسکوترهای برقی استاندارد مناسب است.

معایب

  • رنگ آن در اثر استفاده مکرر کمرنگ می ‌شود.
  • ممکن است برای برخی از برندها مناسب نباشد.
  • پس از استفاده طولانی ممکن است شل شود.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین نمونه های کاور ژله ای اسکوتر برقی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. همان گونه که مشاهده کردید، هر کدام از نمونه های معرفی شده، معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد ولی در حالت کلی می توان بیان کرد که برخی از ویژگی ها برای اکثر یا تمام کاورها یکسان است. مانند اینکه بر اثر استفاده مکرر، رنگ کاور از بین می رود یا اینکه تمام نمونه های معرفی شده، طرح های منحصر به فردی دارند که شما باید براساس سلیقه مورد نظرتان ( سلیقه فردی که از دستگاه استفاده می کند) طرح مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید هر کدام از کاورهای ژله ای معروف، نیاز است به فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های حقیقی معتبر مراجعه کنید. فقط هنگام خرید هر نوع وسیله ای، سعی کنید تا از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. برای مثال هنگام خرید، از فروشنده مدارک مورد نیاز اعم از اصالت محصول، ضمانت نامه، گواهی نامه ها و موارد مشابه را از فروشنده درخواست کنید.

 

منبع:  hoverboardforu