کیف اسکوتر برقی: خانه ای امن و مطمئن برای اسکوتر با ارزش شما

کیف اسکوتر برقی: خانه ای امن و مطمئن برای اسکوتر با ارزش شما

کیف اسکوتر برقی

استقبال بالای طرفداران اسکوترها از این محصولات باعث شد تا برندهای تولید کننده آنها به فکر ارائه اکسسوری و لوازم جانبی مختلفی باشند. در حال حاضر لوازم جانبی متعددی برای اسکوترها روانه بازار شده که هر کدام از آنها در نوع خود مفید و کاربردی به شمار می روند. با این حال برخی از لوازم جانبی اسکوترها جنبه عمومی تری داشته و بیش از سایرین مورد استفاده قرار می گیرند. کیف اسکوتر برقی یکی از همین محصولاتی است که در هنگام خرید اسکوتر باید به فکر تهیه آن باشید. از همین رو در این مقاله قصد داریم تا به ارائه نکاتی در مورد خرید این اکسسوری مهم پرداخته و شما را در انتخاب یک گزینه مناسب یاری کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اکسسوری اسکوتر برقی: پتانسیل های اسکوتر خود را آشکار کنید.

کیف اسکوتر برقی: یار همیشگی و وفادار اسکوتر شما

کیف اسکوتر برقی یک اکسسوری بسیار کاربردی و مهم است که در هر شرایطی به همراه اسکوتر شما خواهد بود. در نتیجه شاید کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن چندان هم خالی از لطف نباشد. در حال حاضر کیف های اسکوتر در مدل ها و طرح های مختلفی روانه بازار می شوند. با این وجود در این مطلب تمرکز ما بر روی کیف های سخت (یا به اصطلاح hard case اسکوتر برقی) خواهد بود. تفاوت این کیف اسکوتر برقی با سایرین در جنس متفاوت و لابه خارجی سفت و محکم آن است.

کیف های اسکوتر کاربردها و مزایای بسیاری دارند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

مزایای کیف اسکوتر برقی

بدون شک اولین و مهم ترین مزیت کیف های اسکوتر برقی، فراهم شدن امکان حمل و نقل اسکوتر به شیوه ای بسیار آسان تر است. به کمک یکی از این کیف ها می توانید به سادگی و بدون نگرانی از ایجاد خط و خش و وارد شدن ضربه به بدنه اسکوتر، آن را درون کیف مخصوص خود قرار داده و با خود به هر مکان دلخواهی حمل کنید. کیف های مخصوص اسکوتر دارای دسته حمل و در برخی از مدل های خود دارای بندهایی برای استفاده بر روی دوش و سهولت هرچه بیشتر در جا به جایی این وسیله دوست داشتنی هستند.

 

مشخصات کیف اسکوتر برقی

 

یکی دیگر از مزایای این اکسسوری کاربردی، مراقبت از بدنه اسکوتر و جلوگیری از کثیف شدن آن است. قسمت خارجی و سخت این کیف ها اغلب ضد آب بوده و از نفوذ آب یا گرد و غبار به داخل خود جلوگیری می کند. در نتیجه حتی اگر قصد حمل و جا به جایی اسکوتر خود را نیز نداشته باشید، کیف اسکوتر برقی می تواند یک خانه ایمن و راحت را برای اسکوتر شما ایجاد کند. با این حال در صورت جا به جایی این دستگاه نیز همین قسمت خارجی می تواند مقاومت بالایی در برابر انواع ضربات و خط و خش ها از خود نشان دهد. پس اگر بخواهیم مهم ترین مزایای کیف اسکوتر برقی را جمع بندی کنیم، به موارد زیر خواهیم رسید:

  • تسهیل امکان حمل و جا به جایی اسکوتر
  • مراقبت از بدنه اسکوتر در برابر ضربه و خط و خش
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

موارد استفاده از کیف های اسکوتر برقی

کیف های اسکوتر برقی در هر زمان و مکان و برای هر شخصی یک وسیله کاربردی هستند. اگر جا به جایی اسکوتر برای شما یک عادت روزمره و یا پر تکرار است، با استفاده از این کیف ها می توانید از شر وزن نسبتاً بالای اسکوتر خود خلاص شده و این جا به جایی را به ساده ترین حالت ممکن خود برسانید. اما اگر برای حمل اسکوتر خود از وسیله نقلیه استفاده می کنید، این کیف بیشتر نقش حفاظتی داشته و خیال شما را تا رسیدن به مقصدتان آسوده نگه خواهد داشت.

در نهایت اگر چندان اهل جا به جایی اسکوتر خود نیستید، می توانید از کیف اسکوتر برقی به عنوانی محلی امن برای نگه داری از این وسیله استفاده کنید. همان طور که گفته شد، این کیف ها مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارند. در نتیجه اسکوتر شما در داخل یکی از این کیف ها مثل روز اول خود صحیح و سالم و پاکیزه خواهد ماند. در نهایت موارد استفاده از این اکسسوری را می توان به این صورت جمع بندی کرد:

  • سهولت در حمل و نقل به صورت دستی
  • محافظت از بدنه اسکوتر در صورت جا به جایی در یک وسیله نقلیه
  • پاکیزه و سالم نگه داشتن اسکوتر در شرایط عدم استفاده از آن

کیف محافظ اسکوتر

نکات مهم در هنگام خرید کیف اسکوتر برقی

همانند هر وسیله دیگری، در هنگام خرید کیف های اسکوتر برقی باید به نکات مهمی توجه کرد. اولین و مهم ترین نکته در این مورد سایز و اندازه کیف اسکوتر برقی است. همان طور که می دانید، اسکوترها دارای ابعاد مختلفی هستند که در هنگام خرید کیف مخصوص برای آنها باید مورد توجه قرار بگیرند. در صورتی که اندازه اسکوتر برقی با کیف آن سازگار نباشد، امکان قرار گرفتن در آن وجود نخواهد داشت. برای مطمئن شدن از سازگاری اندازه اسکوتر برقی و کیف، می توانید در هنگام خرید این اکسسوری اسکوتر خود را نیز به همراه داشته باشید.

نکته مهم بعدی کیفیت جنس قسمت داخلی و خارجی کیف است. اگر قسمت خارجی کیف اسکوتر به اندازه کافی با کیفیت نباشد، مقاومت چندانی در برابر تهدیدات خارجی از خود نشان نخواهد داد. همچنین اگر قسمت داخلی کیف (که مستقیماً با بدنه اسکوتر در تماس است) جنس مناسبی نداشته باشد، به جای محافظت از بدنه ممکن است به خودی خود باعث ایجاد خط و خش بر روی آن شده و به اسکوتر شما آسیب بزند. دقت کنید که در جنس داخلی کیف بهتر است از الیاف و مواد نرم تشکیل شده باشد.

خانه امن اسکوتر شما

کیف اسکوتر برقی همچون یک خانه ایمن و راحت و مطمئن برای اسکوتر شما است. در این مطلب سعی داشتیم تا به بررسی مزایا و موارد کاربرد این کیف پرداخته و نکات مهمی که در هنگام خرید آن باید مورد توجه قرار بگیرند را به شما معرفی کنیم. همان طور که مطالعه نمودید، کیف های اسکوتر با بدنه خارجی سخت و مقاوم و سطح داخلی نرم و منعطف از بدنه اسکوتر شما به بهترین شکل ممکن محافظت می کنند. اگر قصد خرید چنین کیفی برای اسکوتر خود دارید، پیشنهاد می کنیم که به هزینه آن صرفا به چشم یک سرمایه گذاری مطمئن نگاه کرده و محصول مناسب و با کیفیتی را انتخاب نمایید.

فروشگاه تهران اسکوتر به عنوان اولین وارد کننده اسکوتر برقی است که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است. هدف همکاران پر تلاش ما کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد. تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است که شما می توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره مند شوید.