اسکوتر از کجا بخرم ؟ بررسی فروشگاه‌های اینترنتی اسکوتر برقی

اسکوتر از کجا بخرم ؟ بررسی فروشگاه‌های اینترنتی اسکوتر برقی

اسکوتر از کجا بخرم

تنوع بسیار زیاد اسکوترهای برقی سبب شده است تا افرادی که علاقه مند به خریداری و استفاده از اسکوتر برقی هستند، ندانند که اسکوتر برقی را از کجا بخرند و همواره این سوال را در ذهن خود داشته باشند که” اسکوتر از کجا بخرم ؟” چون اسکوتر برقی به عنوان یک وسیله الکتریکی تخصصی شناخته می شود و برای خرید آن یا باید آشنایی کامل با آن داشته باشید یا اینکه از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

مشکلات خرید اسکوتر برقی از فروشگاه های غیر معتبر

با توجه به اینکه در سال های قبلی، در سطح جهان اسکوترهای برقی مختلفی دچار آتش سوزی می شدند و علاوه بر تخریب اسکوتر برقی، افراد هم دچار سانحه می شدند. بعد از این اتفاقات در سال ۲۰۱۵ برخی ملزومات امنیتی برای اسکوترهای برقی اجباری شد و در ماه می ۲۰۱۶ نیز سازمان ملل گواهی نامه های اسکوتر برقی را اجباری کرد. این اسکوتر برقی که با نام گواهی نامه UL2271 برای پک های باتری و گواهی نامه UL2272 برای اسکوترها می باشد. الان تمام محصولات تولید شده توسط برندهای معتبر، ملزم به دریافت و اخذ این گواهی نامه ها هستند. پس اولین نکته در جواب اینکه اسکوتر از کجا بخرم این است که یک اسکوتر برقی را تهیه کنید که دارای گواهی نامه های معتبر بین المللی باشد.

فروشگاه های اینترنتی

اسکوتر از کجا بخرم

شما می توانید اسکوتر برقی مورد نظر خود را از فروشگاه های فیزیکی یا اینترنتی تهیه کنید. در این نوشته سعی می کنید، معتبرترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده اسکوتر برقی را معرفی کنیم.

دیجی کالا

اکثر یا تمام افراد ایرانی با فروشگاه معتبر و با سابقه دیجی کالا آشنا هستند. این فروشگاه معتبر اقدام به فروش انواع اسکوتر برقی شناخته شده و معروف دنیا می کند.

مزایای خرید از دیجی کالا

تنوع بالای محصولات

قیمت مناسب محصولات

امکان مقایسه انواع اسکوتر برقی

اسکوتر برقی دیجی کالا

تهران اسکوتر

فروشگاه اینترنتی تهران اسکوتر به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده اسکوتر برقی شناخته می شود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده است. در این فروشگاه محصولات اسکوتر با کیفیت بالا و قیمت پایین تر از سایر رقبا عرضه می شود.

مزایای خرید از تهران اسکوتر

۷ روز ضمانت بازگشت

بیمه گارانتی

ضمانت اصلی بودن کالا

امکان حضوری حضوری و آنلاین

۲ سال گارانتی پارسیان اسکوتر

گارانتی بی قید و شرط باتری( جهت تضمین اصل بودن باتری اسکوتر برقی)

قیمت مناسب

خرید اسکوتر برقی

اسمارت بالانس

یکی دیگر از فروشگاه های معتبر اسکوتر برقی، فروشگاه اینترنتی اسمارت بالانس است. تنوع اسکوترهای موجود در فروشگاه اسمارت بالانس مناسب است و شما می توانید از نمونه های رایج در فروشگاه، یک نمونه مناسب که متناسب با بودجه و نیاز خودتان باشد را انتخاب کنید.

محصولات ارائه شده در فروشگاه اسمارت بالانس، بدون افزایش قیمت نسبت به ۴ سال قبل ارائه می شود و محصولات این فروشگاه دارای گارانتی بدون هیچ قید و شرط می باشد.

مزایای خرید از فروشگاه اسمارت بالانس

تنوع بالا

قیمت مناسب

گارانتی بدون قید و شرط

جدول مقایسه قیمت اسکوترهای برقی

فروشگاه اینترنتی اسکوتر برقی

فروشگاه ایران اسکوتر

فروشگاه اینترنتی ایران اسکوتر، به عنوان یک مرکز تخصصی انواع وسایل حمل و نقل سبک را در کنار هم فراهم آورده است. لوازمی مانند اسکوتر برقی، دوچرخه برقی و موتور برقی در این سایت موجود است. براساس تنوع محصولات ارائه شده در این سایت، می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.

مزایای خرید از سایت ایران اسکوتر

تنوع نوع محصولات مانند دوچرخه برقی، موتور برقی و ….

قیمت مناسب

امکان خرید حضوری و اینترنتی

گارانتی همه جانبه و بدون هیچ قید و شرط

تضمین کیفیت بالای محصولات

فروشگاه اینترنتی خرید اسکوتر برقی

سایر فروشگاه های اسکوتر برقی

فروشگاه جهان آرسی

فروشگاه جهان آرسی یک فروشگاه تخصصی در زمینه تجهیزات فنی مانند هلی شات، کوادکوپتر، اسکوتر برقی، ماشین برقی و دوربین است. مزیت این سایت، فراهم آمدن تجهیزات فنی و تخصصی در کنار هم می باشد.

فروشگاه اسکوتر برقی

فروشگاه اینترنتی اسکوتر برقی به عنوان یکی از سایت های شناخته شده برای فروش اسکوتر برقی است. محصولات به فروش رفته در این ساعت در اسرع وقت به مشتریان تحویل داده می شود، یعنی زمان تحویل محصولات در تهران ۳ ساعت و در شهرستان ۲۴ ساعت است. محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای گارانتی بی قید و شرط است.

بیانیه سلب مسئولیت

این متن صرفاً برای بررسی و بررسی فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده اسکوتر برقی جمع آوری شده است و همان گونه که بیان شد، به درخواست کاربران تهیه شده است. بسیاری از کاربران با چالش انتخاب اسکوتر برقی مناسب مواجه هستند و بارها شده از ما سوال می پرسند که اسکوتر از کجا بخرم ؟ موارد بیان شده در مورد فروشگاه های اینترنتی، از وب سایت و مشاهدات و برداشت شخصی جمع آوری شده است و سایت تهران اسکوتر، هیچ گونه مسئولیتی مبنی بر صحت اطلاعات ارائه شده ندارد.