بررسی کامل اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی

معرفی کلی اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی

همان طور که مستحضر هستید اسکوترها انواع متنوع و زیادی دارند. هر یک به دلیل نقاط قوت شان مورد پسند افراد قرار می گیرند و مصرف کننده گان زیادی را به سمت خود جذب می کنند. در این مطلب قصد داریم تا یکی از پرطرفدار ترین اسکوتر برقی های تولید شده توسط برند محبوب شیائومی را خدمت شما همراهان عزیز سایت تهران اسکوتر معرفی کنیم و یک بررسی دقیق از اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی را خدمت تان ارایه دهیم.

معرفی کلی اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی ( Xiaomi M365)

اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی که در بازار با عنوان Xiaomi M365 نیز شناخته می شود قادر است که با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت و مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل طی کند. این اسکوتر دارای چراغ های جلو و عقب، ترمز های دیسکی و یک مخزن گازی برای گرفتن شتاب سریع است. در ادامه هر یک از این قابلیت ها را به صورت کامل خدمت شما معرفی کرده و بررسی می کنیم.

بررسی تخصصی اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی

یکی از ملزومات خرید وسایل الکتریکی مخصوصاً آن هم به صورت اینترنتی که به راحتی در تهران اسکوتر امکان پذیر است. بررسی تخصصی وسیله مورد نظر به صورت جزء به جزء است. در این بخش قصد داریم تا شما را بیشتر با اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی آشنا کنیم به همین میزان قدرت آن، راحتی و طریقه استفاده از این اسکوتر برقی، ویژگی‌های خاصی که دارد و در کل همه اجزای آن را خدمت تان به صورت تخصصی معرفی نماییم.

اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی

نمای ظاهری دستگاه

این اسکوتر برقی، ظاهر بسیار زیبایی دارد و بدون شک در وهله اول نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی بسیار راحت و خوش ساخت بوده و برای کسانی که حتی تا به حال تجربه استفاده از اسکوتر برقی را ندارند بسیار مناسب است. چرا که با رعایت چند نکته ساده می توانند طریقه استفاده از آن و راندن آن را یاد بگیرید.

اسکوتر شیائومی اندازه بسیار مناسبی داشته و نسبت به بقیه اسکوترهای موجود در بازار اندازه کوچک تری دارد. کوچک بودن این اسکوتر باعث می شود که شما به راحتی بتوانید در محل های تنگ و باریک نیز از آن استفاده کنید و به دردسر نیافتید.

اسکوتر برقی xiaomi m365 کنترل پذیری بسیار بالایی دارد و هر زمان که نیاز شده می توانید آن را به هر جایی تکیه دهید.

میزان راحتی دستگاه هنگام سواری کردن با آن

لاستیک های به کار رفته در این دستگاه دارای اندازه ۸.۵ اینچی هستند. وجود چنین لاستیک هایی باعث خواهد شد که شما حتی زمان استفاده از این دستگاه در مسیر ناهمواری مثل پیاده رو تکان زیادی را احساس نکنید.

دستگیره های فرمان این دستگاه طول مناسبی دارند. بسیاری از اسکوترها در این بخش به دلیل اندازه کوچکی که دارند موجب اذیت مصرف کننده گان می شوند اما این دستگاه چنین نیست و بسیار راحت می باشد.

پایه اسکوتر اندازه بسیار مناسبی دارد و به لطف طراحی زیبای شیائومی قرار دادن هر دو پار بر روی آن امکان پذیر می باشد.

در ادامه این مطلب را نیز بخوانید: راهنمای جامع دلایل چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر برقی و نحوه برطرف کردن آن

توان الکتریکی اسکوتر Xiaomi M365

موتور توپی این دستگاه به گفته خود شیائومی دارای توان ۲۵۰ واتی می باشد اما اگر  تجربه استفاده از این وسیله نقیله را دارید به نظرتان خواهد آمد که قدرت آن بیشتر است. وجود چرخ هایی با قطر کوچک تر باعث شده اند که هنگام حرکت وسیله شما شتاب بیشتری بگیرد و با سرعت نسبتاً بالاتری حرکت کند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در مورد توان برقی این دستگاه به آن اشاره کنیم این است که اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی برای حمل افراد حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم طراحی شده است و اگر فردی هستید که وزن بیشتری دارید حتماً باید به فکر دستگاه دیگری باشید.

با اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی چه مسافتی را می توان طی کرد؟

شیائومی ادعا می کند که این اسکوتر قادر است با یک بار مسافتی برابر با ۳۰ کیلومتر را طی کند. باید بگوییم که طی امتحان و ارزیابی ما این اسکوتر به طور میانگین توانست تا حدود ۲۷ کیلومتر را طی کند گرچه درست است که طبق گفته شیائومی عمل نکرده است اما به هر حال ۹۰% ادعای سازنده انجام گرفته و این نکته مثبتی است. البته باید بیان کنیم که محل امتحان و بررسی دستگاه و شرایط و متغیر هایی مانند وزن فرد استفاده کننده و شیب زمین نیز بی تاثیر نیست.

ترمز های به کار رفته در این دستگاه در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و به راحتی می توانند سرعت شما را کنترل کنند.

کیفیت ساخت اسکوتر برقی Xiaomi M365

کیفیت ساخت اسکوتر برقی Xiaomi M365

با توجه به قیمت کمی که این دستگاه نسبت به هم رده های خود دارد کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و از مواد با کیفیت و خوبی در ساخت آن استفاده شده است. قاب آلومینیومی به کار رفته در این دستگاه محکم بوده و به ساده گی خم نمی شود، مکانیزم قفل این دستگاه به نحوی عالی کار می کند، چرخ ها، ترمز ها، چراغ ها و سایر موارد تعبیه شده در اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی کیفیت بالایی داشته و در نگاه اول کاملاً یک پارچه به نظر می رسند و این به لطف طراحی خوب آن امکان پذیر گشته است.

دیگر امکانات اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی

چراغ های این دستگاه نور مناسبی داشته و برای روشن و یا خاموش شدن آن از دکمه های زیادی لازم نیست استفاده کنید، هنگام کشیدن ترمز، چراغ آن نیز روشن می شود و دیگر نیازی به روشن کردن چراغ هنگام ایستادن به صورت دستی نیست، ویژگی تاشوی این دستگاه کار را برای حمل آن به صورت دستی بسیار راحت کرده است. هنگامی که دسته این محصول را تا می کنید اندازه آن بسیار کوچک تر شده و به راحتی می توانید ان را داخل کیف بگذارید.

یکی از جالب ترین ویژگی های این اسکوتر برقی، اطلاع از میزان سرعت، مسافت و زمان طی شده و حتی میزان و دوام باتری است. برای آگاهی از این موارد به راحتی می توانید گوشی خود را به دستگاه متصل کنید.

جمع بندی

اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی یک وسیله حمل و نقل بسیار راحت و زیباست و کارایی بسیار بالایی نیز دارد. برای کسانی که در محیط های شهری شلوغی زندگی می کنند و دوست ندارند که از ماشین شخصی و یا اتوبوس برای جابه‌جایی خود در شهر استفاده کنند این وسیله گزینه بسیار مناسب و عالی است و به دلیل سرعت مناسبی هم که دارد به راحتی می توانید با رعایت زمان بندی مسیر خود، جهت مسافرت‌ های کوتاه شهری خود از آن استفاده کنید.

اگر از این دستگاه زیبا خوش تان آمده است و دوست دارید آن را تهیه کنید تهران اسکوتر این شرایط را برایتان محیا نموده که به سادگی آن را خریداری کنید. اگر نکته نظر خاصی در رابطه با این دستگاه و نحوه عملکرد آن دارید و ما به ان اشاره نکردیم می توانید آن را در هم بخش کامنت ها و هم از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است بیان کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید.

منبع: Electrek