اسکوتر برقی تسلا : معرفی جدیدترین اسکوتر برقی کمپانی تسلا

اسکوتر برقی تسلا : معرفی جدیدترین اسکوتر برقی کمپانی تسلا

اسکوتر برقی تسلا

اسکوترها جزو یکی از پرکاربردترین وسایل حمل و نقل شخصی هستند. با گسترش این وسیله در بین مردم، تولید کنندگان این محصول نیز سعی می کنند که مدل های متنوع تر و کاربردی تری را تولید کنند تا مشتریان زیادی را به سمت برند خود بکشند. در این بین کمپانی بزرگ تسلا که مطمئناً نام آن را بارها و بارها به دلیل تولید خودروهای هوشمند در اخبار و مجلات شنیده اید؛  به تازگی پا در عرصه تولید اسکوتر گذاشته و اولین اسکوتر فوق هوشمند خود را وارد بازار کرده است. به همین دلیل در این مقاله از سری مقاله های تهران اسکوتر قصد داریم تا شما را با اسکوتر برقی تسلا آشنا سازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

اسکوتر برقی تسلا

اسکوتر برقی تسلا

 

تسلا؛ این کمپانی بزرگ آمریکایی که توسط ایلان ماسک اداره می شود در حوزه خودروهای هوشمند و موشک های فضاپیما فعالیت گسترده ای دارد و توانسته با تولید محصولاتی بسیار هوشمند و پیشرفته، شهرت بسیار زیادی را کسب کند. تسلا به تازگی علاوه بر خودروهای هوشمند، یک اسکوتر جدید نیز تولید کرده است.

اسکوتر برقی تسلا، بسیار پیشرفته بوده و از امکانات بسیار زیادی نیز برخوردار است که باعث شده اند فعلاً رقیبی برای آن پیدا نشود. اسکوتر جدید تسلا از لحاظ طراحی نیز با سایر اسکوترهای موجود در بازار بسیار متفاوت است. اندازه بسیار بزرگ تری نسبت به بقیه اسکوترهای برقی دارد و به روز رسانی های زیادی را در ساخت خود انجام داده است.

اسکوتر برقی تسلا یک صفحه نمایش بزرگ لمسی ۷ اینچی در جلو خود دارد، سیستم عامل آن اندروید بوده و می توانید برنامه های کاربردی زیادی را به شرط آن که به هسته دستگاه آسیب نرساند و شرایط حریم خصوصی را رعایت کند، نصب کرده و استفاده نمایید. این اسکوتر جدید قابلیت آن را دارد که به گوشی های هوشمند شما متصل شود. با اتصال این اسکوتر به گوشی، شما قادر خواهید بود که سیستم کنترل ناوبری دستگاه، تماس ها، موسیقی و دیگر امکانات جالب دستگاه را که در زیر به صورت کاملا تخصصی خدمت تان معرفی خواهند شد را کنترل نمایید.

خب، حالا بپردازیم به معرفی بخش های بسیار خاص این اسکوتر برقی که باعث شده اند اسکوار برقی تسلا، بسیار متفاوت تر از بقیه اسکوترها باشد.

رابط کاربری اسکوتر جدید تسلا

 

رابط کاربری اسکوتر جدید تسلا

 

در نگاه اول شاید چنین به نظر برسد که وجود یک مانیتور بزرگ در روی فرمان دستگاه باعث خواهد شد که حواس راننده پرت شده و حادثه بدی رخ بدهد. اما این طرز تفکر تا زمانی درست است که بتوان از آن استفاده کرد.

شما معمولا هنگامی که یک اسکوتر را می رانید به چه دلیل از گوشی خود استفاده می کنید؟

بسیاری از افراد برای کنترل اسپیکرها و یا مسیری که قرار است طی کنند از تلفن خود استفاده می کنند. در اسکوتر برقی تسلا شما به راحتی می توانید از طریق دکمه هایی که برای کنترل آهنگ، نمایش مسیر و … تعبیه شده اند استفاده کنید که دقیقا نزدیک انگشتان شما قرار داده شده اند. پس طراحی اسکوتر جدید تسلا بسیار متفکرانه پایه ریزی شده و نمی توان ایراد جدی از این لحاظ به آن گرفت.

همچینین شما به راحتی می توانید پیام هایی را که به گوشی تان ارسال می شوند را روی این صفحه لمسی ببنیند و در صورت نیاز به آن ها جواب بدهید.

باتری انعطاف پذیر و ضد سرقت در اسکوتر برقی تسلا

 

اسکوتر برقی تسلا

 

خودتان را برای یک سورپرایز عالی آماده کنید. چرا که مطمئناً در این بخش نیز مبهوت طراحی زیبای اسکوتر برقی تسلا خواهید شد.

تسلا سعی می کند در طراحی محصولات خود باتری را در کف دستگاه قرار دهد. با این کار فضای خالی در داخل دستگاه کم شده و وسیله مورد نظر بهتر می تواند در جاده ها ثبات داشته باشد.

این اسکوتر برقی جذاب سه باتری لوزی شکل دارد.

این باتری ها در داخل محفظه ای که زیر صندلی اسکوتر قرار دارد، جاسازی شده اند. زیر صندلی این اسکوتر برقی، محفظه بزرگی دارد که علاوه بر باتری های دستگاه، شما به راحتی می توانید وسایل دیگری را نیز در داخل آن جای دهید. با وجود این جای کافی، شما دیگر نیاز نخواهید داشت که همه وسایل تان را در دست نگه دارید و رانندگی کنید.

توجه به جزئیات در طراحی اسکوتر برقی تسلا

اسکوتر برقی جدید تسلا، فاقد کلید و ریموت است. به لطف استفاده از امکاناتی مثل GPS و قابلیت اتصال به اینترنت، شما قادر خواهید بود بدون هیچ گونه مشکلی اسکوتر را روشن و یا خاموش کنید.

وجود این مؤلفه های پیشرفته در این دستگاه، باعث شده اند که اسکوتر تسلا ضد سرقت شود. اگر اسکوتر شما دزدیده شد به راحتی می توانید ازطرق GPS محل آن را مشاهده کنید یا این که می توانید از طریق کنترل از راه دور، دستگاه تان را قفل کنید تا عملکرد آن قفل شده و کارایی نداشته باشد.

همچنین اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در هر شرایطی حتی رانندگی به موسیقی گوش کنید اما صدای آن زیاد نباشد و دیگران را اذیت نکند، می توانید هدفون بی سیم تان را به اسکوتر متصل نمایید.

عملکر و مشخصات فنی اسکوتر برقی تسلا

 

مشخصات فنی اسکوتر برقی تسلا

 

هیچ اسکوتری تا زمانی که نگاهی به مشخصات فنی آن نیاندازیم، نمی توان گفت که کامل است. با این حرف چقدر موافقید؟

حالا وقت آن است که مشخصات فنی اسکوتر تسلا را خدمت تان معرفی کنیم تا ببینید که تمام تعریف های تهران اسکوتر از این محصول خارق العاده بی جا نبوده.

اسکوتر تسلا می تواند در مدت فقط ۳.۹ ثانیه، شتاب خود را از ۰ به ۴۵ کیلومتر در ساعت برساند. بدون شک با این قدرت اسکوتر تسلا، باید آن را در دسته موتور سیکلت های برقی قرار دهیم نه اسکوتر هوشمند.

در برخی از نقاط دنیا به دلیل سرعت زیاد این اسکوتر برقی شما باید دارای گواهی نامه موتور سیکلت باشید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

شما قادر هستید که موتور این اسکوتر برقی را در سه حالت ۲ کیلو وات، ۴ کیلو وات و ۷ کیلو وات تنظیم نمایید. با تنظیم موتور روی ۲ کیلو وات، می توانید با سرعت ۳۱ کیلومتر بر ساعت، با تنظیم موتور در قدرت ۴ کیلو وات با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت و در آخر با تنظیم قدرت موتور روی ۷ کیلو وات، با سرعت ۹۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید و مسیر دلخواه خودتان را طی نمایید.

زمانی که شما این اسکوتر را خریداری می کنید، به صورت اورجینال، دو باتری روی آن قرار دارد. اگر دوست دارید که نهایت سرعت این دستگاه را نیز تجربه نمایید، می توانید به راحتی باتری سوم دیگری نیز خریداری نمایید و داخل قسمت تعبیه شده، جایگذاری کنید.

باتری های این دستگاه به قدری قدرتمند هستند که می توانید با  هر ماژول، مسافتی در حدود ۸۰ کیلومتر را طی کنید.

ممنون از شما همراهان تهران اسکوتر که تا انتها با ما همراه بودید. در این مقاله ما سعی کردیم تا نکاتی را در رابطه با اسکوتر برقی تسلا خدمت تان بیان کنیم و یک معرفی اجمالی را به خدمت تان ارائه دهیم. اسکوتر جدید تسلا فعلا به صورت عمده وارد بازار نشده است و در حال گذراندن آزمون های بین المللی برای گرفتن گواهی نامه های امنیتی است.

تهران اسکوتر سعی بر آن دارد که تمام اسکوتر های جدید عرضه شده به بازار را در قالب یک مجموعه برای شما عزیزان گرد آوری کند تا شما بتوانید به راحتی، اسکوتری با اصالت و اورجینال را تهیه کنید. تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تهران اسکوتر دارای گواهی نامه اصالت کالا بوده و می توانید در هنگام خرید هر اسکوتری، ضمانت نامه و شناسه اصالت آن را از فروشنده تقاضا نمایید.

منبع: cleantechnica