معرفی محصول اسکوتر برقی شیائومی میجیا

اسکوتر برقی شیائومی میجیا

اسکوتر برقی تاشوی شیائومی که با نام تجاری Mi Ecosystem و به اختصار MIJIA شناخته می شود. اسکوتر برقی شیائومی میجیا دارای یک ظاهر بسیار مدرنی است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. این اسکوتر برقی هوشمند دو چرخ دارد. شما می توانید این اسکوتر را با فشار دادن دکمه ای در عرض ۳ ثانیه باز یا بسته کنید.  اسکوتر برقی شیائومی میجیا یکی از محصولات منحصربه فرد شرکت چینی شیائومی است.

این اسکوتر برقی تاشو تنها ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد. سامانه بازیابی انرژی و تاشو بودن این اسکوتر برقی از مهم ترین ویژگی های منحصربه فرد این اسکوتر برقی زیبا و خاص است. سیستم بازیابی انرژی این امکان را به کاربر می دهد که در زمان حرکت اسکوتر، کاربر می تواند با فشار دادن دسته ترمز، انرژی الکتریکی را به انرژی جنبشی تبدیل کند. استفاده از سیستم بازیابی انرژی سبب افزایش طول عمر باتری می شود.

بدنه ی این اسکوتر برقی از آلومینیوم بدنه هواپیما ساخته شده است و با توجه به امکان تاشو بودن آن، می توانید به راحتی آن را تا کرده و سپس حمل کنید. حداکثر سرعت این اسکوتر ۲۵ کیلومتر در ساعت است.

اسکوتر برقی شیائومی

اسکوترهای شیائومی

چراغ های این اسکوتر برقی

اسکوتر برقی شیائومی میجیا دارای ترمز ضد قفل E-ABS است که علاوه برآن دیسک دوتایی ترمز برای واکنش سریع در زمان بالا استفاده شده است. به طوری که از زمان ارسال دستور ترمز تا توقف کامل فقط ۴ متر طول می کشد.

موتور اسکوتر برقی شیائومی میجیا

موتور این اسکوتر برقی از نوع DC است که به صورت یکپارچه قالب ریزی شده است، موتور این اسکوتر برقی با جریان ۲۵۰ وات کار می کند و در مواقع اضطراری هم به ۵۰۰ وات هم می رسد.

اپلیکیشین اسکوتر برقی

یکی دیگر از مهم ترین قابلیت های اسکوتر برقی شیائومی میجیا داشتن اپلیکیشین مخصوص به خود است که شما می توانید اطلاعات جامعی در مورد سرعت فعلی، میزان شارژ و میزان مسافتی که می توانید طی کرد را مشاهده کنید. هم چنین شما می توانید با استفاده از اپلیکیشین میزان کارکرد باتری اسکوتر خود را مشاهده کنید و در صورتی که مشکلی برای باتری شما پیش بیاد، می توانید این مشکل را در اپلیکیشین مشاهده کنید.

اسکوتر برقی شیائومی

سرعت ثابت در اسکوتر برقی شیائومی میجیا

یکی از قابلیت های منحصربه فرد اسکوتر شیائومی، داشتن سرعت ثابت است. این قابلیت به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتمی مشخص که برای خواندن سیگنال حسگر سرعت بهره می برد. بدین معنی که در زمانی که کاربر احساس خستگی می کند، هدایت اسکوتر به صورت اتوماتیک بر عهده اسکوتر گرفته می شود.

مدتی است که شرکت شیائومی یک اسکوتر برقی هوشمندی را با نام میجیا به بازار عرضه کرده است. شارژ این اسکوتر زیبا در زیر کفی اسکوتر قرار گرفته و امکان شارژ را در هر مکانی برای این اسکوتر آسان کرده است.

دوچرخه برقی تاشو، محصولی جدید و فوق العاده شیائومی

روشن و خاموش کردن اسکوتر برقی

برای روشن کردن اسکوتر برقی شیائومی کافی است تا دکمه روشن را فشار دهید و زمانی که قصد خاموش کردن اسکوتر برقی را دارید، کافی است تا دکمه خاموش را برای مدت ۲ ثانیه نگه دارید.

اندازه اسکوتر برقی شیائومی

اندازه اسکوتر برقی شیائومی در حالت عادی ۱۱۴ سانتی متر است که این اندازه در زمان تا شدن به ۴۹ سانتی متر می رسد. دسته اسکوتر برقی از لاستیک ساخته شده است که این دسته لاستیکی از لیز خوردن و لغزش آن جلوگیری به عمل می آورد. همان گونه که بیان شد، باز و بسته شدن این اسکوتر به راحتی در ۳ ثانیه انجام می گیرد و شما می توانید آن را در ماشین یا مکان های عمومی به راحتی حمل کرده و از آن استفاده کنید.

اسکوتر برقی تاشوی شیائومی میجیا با یک طراحی منحصربه فرد و زیبا، امکان استفاده برای تمام سنین را دارد. اسکوتر برقی شیائومی یک ساختار بسیار محکمی را دارد، به طوری که جنس آن از آلومینیوم ساخت هواپیما است.

از مهم ترین ویژگی های این اسکوتر می توان به قابلیت خم شوندگی، حمل آسان و دسته یا فرمان بلند آن اشاره کرد. ترمزهای فوق العاده، در کنار چراغ های زیبا و اپلیکشین کاربردی آن سبب شده است تا از زمان عرضه این اسکوتر برقی به بازار با استقبال بسیار زیاد، کاربران مواجه شود.

رنگ بندی اسکوتر برقی شیائومی

اسکوتر تاشوی شیائومی میجیا در دو رنگ سفید و سیاه به بازار عرضه شده است. این اسکوتر زیبا قادر است تا افراد تا ۷۵ کیلوگرم را تا ۳۰ کیلومتر جابه جا کنند.

اسکوتر برقی میجیا

مدت زمان شارژ کامل اسکوتر برقی

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل اسکوتر برقی ۵ است و شما می توانید با یک بار شارژ کامل مسافت ۳۰ کیلومتر را بپیمایید.

لاستیک های اسکوتر برقی شیائومی

لاستیک های اسکوتر برقی شیائومی در قسمت جلو و عقب از جنس بادی است و به شما کمک می کند تا تعادل خوبی داشته باشید. ترمزهای E-ABS به شما کمک می کند تا خیال شما از ترمز سریع و مطمئن راحت باشد.

در صورتی که تمایل داشته باشید تا اسکوتر برقی شیائومی میجیا را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تهیه کنید، می توانید از فروشگاه تهران اسکوتر این محصول را تهیه کنید. تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز تعویض نیز بهره مند شوید.