اسکوتر برقی لامبورگینی

اسکوتر برقی لامبورگینی

اگر شما یکی از علاقه‌مندان پروپاقرص اسکوترهای برقی هستید، حتماٌ تا کنون نام  “اسکوتر برقی لامبورگینی” به گوش‌تان خورده است. ما در این بخش سعی داریم درباره‌ی این نوع اسکوتر برقی اطلاعات بیشتری به شما بدهیم. تعداد کمی از مردم وجود دارند که ماشین لامبورگینی را دیده باشند و آرزو نکرده باشند که ای کاش یکی از آن‌ها را داشته باشند. برای خرید ماشین لامبورگینی درآمد بسیار بالایی لازم است. چرا که یک ماشین لوکس و کلاس بالا می‌باشد. اما در دنیای اسکوترهای برقی، اسکوتر برقی لامبورگینی نوعی از اسکوتر برقی خاص است که دارای شکل و سبک خاصی می‌باشد، شما با دیدن آن‌ها به یاد ماشین‌های مسابقه‌ای ایتالیایی می‌افتید که با یک طراحی براق و گوشه‌های تیز و چرخ‌های بسیار بزرگ خودنمایی می‌کنند.

شاید بتوان گفت اسکوترهای لامبورگینی هم تقریباً به اندازه‌ی هم نام‌های چهار چرخ خود جذاب هستند، اسکوترهای برقی از انواع هاوربردهایی هستند که به همراه بلندگوهای بلوتوث دار ساخته شده‌اند که در واقع امروزه بخشی از طراحی استاندارد اسکوترهای برقی در جهان است. شاید با شنیدن این جمله خوشحال شوید که اسکوتر برقی لامبورگینی برچسب قیمتی شبیه به هم نام چهار چرخ خود ندارد. شما می‌توانید این اسکوتر برقی جذاب و زیبا را با قیمتی زیر ۴۰۰ دلار تهیه کنید. آنچه که شنیدید شوخی نبود واقعیت است؛ با قیمتی زیر ۴۰۰ دلار! پس اگر این قیمتی است که شما توانایی پرداخت آن را دارید باید بگوییم شما فرد خوش شانسی هستید. ما در اینجا سعی کردیم از میان برندهای مختلف و متعدد و از بین انواع قیمت‌های متعدد، انواع مناسبی را برای شما انتخاب کنیم. اما به‌یاد داشته باشید شعار، ما اول ایمنی بعد کیفیت است. در قسمت پایین ما ۳ اسکوتر برقی لامبورگینی را به شما معرفی می‌کنیم:

۱. اسکوتر برقی لامبورگینی مدل TOMOLOO K3

اولین نمونه از بهترین اسکوتر برقی لامبورگینی متعلق به مدل TOMOLOO K3 است. از میان تمام کمپانی‌های سازنده اسکوترهای برقی تنها چند نوع از اسکوترهای برقی وجود دارند که می‌توانند از نظر کیفیت و طراحی از نوع اولین نمونه از بهترین اسکوتر برقی لامبورگینی متعلق به مدل TOMOLOO K3 است. از میان تمام کمپانی‌های سازنده اسکوترهای برقی تنها چند نوع از اسکوترهای برقی وجود دارند که می‌توانند از نظر کیفیت و طراحی از نوع TOMOLOO K3 پیشی بگیرند.هم اکنون تقریبا ۵ سال از ساخت این نوع اسکوترهای برقی می‌گذرد. در طراحی زیبای اسکوتر برقی لامبورگینی از بال‌های عقاب الهام گرفته شده است که نمادی از قدرت‌مندی و زیبایی با چشمان تیزبین می‌باشد.

نه تنها شما با راندن این اسکوتر برقی احساس خوبی به‌دست می‌آورید، بلکه از نظر دیگران هم بسیار جذاب خواهید بود. اولین نمونه از بهترین اسکوتر برقی لامبورگینی متعلق به مدل TOMOLOO K3 است. از میان تمام کمپانی‌های سازنده اسکوترهای برقی تنها چند نوع از اسکوترهای برقی وجود دارند که می‌توانند از نظر کیفیت و طراحی از نوع TOMOLOO K3 به گونه‌ای مقاوم طراحی شده که می‌تواند تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را هم تحمل کند، بدین ترتیب این اسکوتر برقی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی با وزن‌های بالا و در تمام رده های سنی باشد. با داشتن این اسکوتر برقی هوشمند شما می‌توانید با سرعت ۱۵ کیلومتر در ساعت رانندگی کنید. همین‌طور این اسکوتر برقی قدرت حرکت تا زاویه ۳۰ درجه را هم دارد. با داشتن این اسکوتر برقی هوشمند و بسیار زیبا شما بعد از مدتی واژه پیاده روی را فراموش خواهید کرد، زیرا برای رفت و آمد در تمامی نقاط شهر می‌توانید از این وسیله نقلیه‌ی طرفدار محیط زیست استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید از اولین نمونه از بهترین اسکوتر برقی لامبورگینی متعلق به مدل TOMOLOO K3 است. از میان تمام کمپانی‌های سازنده اسکوترهای برقی تنها چند نوع از اسکوترهای برقی وجود دارند که می‌توانند از نظر کیفیت و طراحی از نوع TOMOLOO K3 می‌توانید برای سفرهای طولانی خارج از شهر هم استفاده کنید. لاستیک‌‌های آن جوری طراحی شده‌اند که می‌توانند روی هر زمینی حرکت کنند. بنابراین هر مانعی برای آن می‌تواند آسان باشد. طراحی ضد آب آن باعث می‌شود که شما در شرایط بد آب و هوایی از جمله بارندگی و زمین‌های مرطوب و یا برفی هم بتوانید به راحتی رانندگی کنید. تنها ایرادی که می‌توان بر این وسیله‌ی نقلیه گرفت این است که نسبت به سایر برند‌های مشابه وزن سنگین‌تری دارد.

اسکوتر برقی لامبورگینی مدل TOMOLOO K3

۲. اسکوتر برقی لامبورگینی مدل Skque X1/I

این هم یک مدل اسکوتر برقی لامبورگینی دیگر که در انواع رنگ‌های جذاب و گوناگون می‌تواند در اختیار شما قرار بگیرد. همانند سایر هم نام‌های خود بسیار زیبا طراحی شده است. اما همان‌طور که همه ما موافقیم، همه چیز به ظاهر قضیه ختم نمی‌شود. پس ما سعی می‌کنیم نگاه دقیق‌تری به این وسیله‌ی نقلیه زیبا بیندازیم.

اول از همه اینکه باید بدانید این اسکوتر برقی برای سفر ساخته شده است. با یک باتری بسیار قوی که شما می‌توانید بیشتر از ۲۰ کیلومتر بدون نیاز به شارژ با آن رانندگی کنید. راجع به میزان شیب که این وسیله‌ی نقلیه می‌تواند از آن بالا برود اطلاعات کافی در دست نیست. شما تا سرعت هفت و نیم مایل بر ساعت می‌توانید با آن حرکت کنید که در جاهای شیب‌دار سرعت کمی پایین می‌آید. اما اگر قصد یک سفر طولانی تا ۲۰ کیلومتر را دارید می‌توانید تنها با دو ساعت شارژ باتری به این سفر خود بپردازید.به یاد داشته باشید با این اسکوتر برقی می‌تواند تا ۳۶۰ درجه بچرخد که این قابلیت می‌تواند در مکان‌های تنگ و یا باریک به شما کمک کند تا به راحتی حرکت کنید. دستگاه دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی رنگارنگ و بلندگوهای بلوتوث دار است. مدل‌های ساده‌تری هم وجود دارند که شامل این ویژگی‌ها نمی‌شوند. دیگر این بستگی به انتخاب شما دارد که با چه ویژگی‌هایی و در کجاها می‌خواهید از هاوربرد خود استفاده کنید. از سایر ویژگی‌های مناسب این اسکوتر برقی لامبورگینی می‌توان به‌قیمت آن اشاره کرد که با تخفیف ویژه قیمتی نزدیک ۳۹۷ دلار دارد. اسکوتر برقی لامبورگینی با این زیبایی و با این امکانات با یک قیمت بسیار مناسب می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما باشد.

اسکوتر برقی لامبورگینی مدل Skque X1/I

 ۳. اسکوتر برقی لامبورگینی مدل Mars One AlienBoard

اگر شما به دنبال دیده شدن هستید و دوست دارید همیشه از وسیله‌های بسیار جذاب استفاده کنید باید بگویم انتخاب لامبورگینی Mars One AlienBoard شایسته شما خواهد بود. طراحی ساده و در عین حال بسیار جذاب آن به همراه تنظیمات بیشتر می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که علاقه‌مند اسکوترهای برقی هوشمند هستند. هم‌چنین قطعات اضافی دارند که شما در صورتی که دوست داشته باشید می‌توانید آن‌ها را تعویض کرده و و هر از گاهی در رنگ‌های مختلف ظاهر شوید.  چراغ‌های ال‌ای دی و بلوتوث نیز موجود است که توسط آن‌ها می‌توانید در شب به راحتی حرکت کرده و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. با توجه به توانایی‌ها و ظاهر خوش رنگ و لعاب آن بیشتر توصیه می‌شود، از این مدل برای کودکان استفاده شود تا بزرگسالان. اما بازهم به یاد داشته باشید این مدل هم قابلیت تحمل وزن بالای ۱۲۰ کیلوگرم را دارد. سرعت این وسیله تا ۱۳ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌یابد. علی‌رغم سرعت نسبتاً بالای آن می‌توانید از امنیت خوب این وسیله‌ی نقلیه برای فرزندان‌تان مطمئن باشید.

اسکوتر برقی لامبورگینی مدل Mars One AlienBoard

این وسیله از نظر ظاهر می‌تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد که در طرح‌هایی جذابی با نام‌هایی مانند: رنگین کمان، آبنبات پنبه‌ای، ستاره درخشان، رعد و برق بنفش، موج نور و اشعه‌های دیوانه به بازار عرضه شده‌اند. این وسیله همانند نوع قبلی خود می‌تواند تا ۲۰ کیلومتر را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کند، همین‌طور مدت زمان مناسبی مانند دو تا سه ساعت برای شارژ باتری آن لازم است. اطلاعاتی راجع به قابلیت صعود به تپه و یا شیب‌های بالا در دسترس نیست. با قیمتی در حدود ۲۷۹ دلار می‌توان گفت در حال حاضر ارزان‌ترین اسکوتر برقی لامبورگینی موجود در بازار است. به نظر می‌رسد می‌تواند یک عیدی مناسب برای کودکان‌تان باشد.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: offroadhoverboard