اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ چیست؟ و معرفی بهترین مدل های اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ چیست؟ و معرفی بهترین مدل های اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

اسکوتر برقی 6.5 اینچ

اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ به شما امکان می دهد تا هیجان و ورزش را توامان تجربه کنید. این سایز اسکوتر برقی یک گزینه عالی برای همه اعضای خانواده برای انجام تفریح، ورزش و حمل و نقل است.

مزایای و ویژگی‌ های اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

مسافت طی شده

در حالت کلی شما می توانید با هر بار شارژ مسافتی بین ۱۵ الی ۲۰ کیلومتر را طی کنید یا به عبارتی دیگر می توانید برای مدت ۳ الی ۴ ساعت در پارک یا مکان های ورزشی با استفاده از این اسکوتر برقی تفریح کنید.

قدرت موتور

اکثر اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی دارای موتوری با قدرت ۵۰۰ وات است، بدین صورت که اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی دارای ۲ چرخ ۲۵۰ واتی هستند که در نهایت قدرتی معادل ۵۰۰ وات را برای شما به ارمغان می آورند.

مدت زمان شارژ کردن

شما برای شارژ کامل اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ به زمانی معادل ۱.۵ ساعت الی ۲ ساعت نیاز دارید و در حالت ایده آل با یک بار شارژ می توانید برای ۳ الی ۴ ساعت رانندگی کنید. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که میزان شارژ باتری به میزان وزن فرد استفاده کننده و شیب زمین بستگی دارد. یعنی هر چه وزن فرد استفاده کننده و شیب زمین بیشتر باشد، شارژ زودتر تمام می‌ شود.

حداکثر سرعت

یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب اسکوتر برقی، سرعت آن است. بیشترین سرعت اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ ۱۰ کیلومتر بر ساعت است. این سرعت یک سرعت مناسب برای کنترل برای سنین مختلف است. البته شاید نمونه هایی در بازار یافت شود که سرعت آنها بیشتر از این باشد ولی خب این سرعت در اکثر سایزهای ۶.۵ اینچی به عنوان حداکثر سرعت شناخته می شود.

حداکثر وزن فرد استفاده کننده

حداکثر وزنی فردی که می خواهد از اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ استفاده کند، در حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ کیلوگرم است. البته همان طور که در نوشته های پیشین اشاره کردیم، این وزن برای سطوح صاف بیان شده است و چناچه شما در سطوح شیب دار اقدام به راندن آن کنید، این مقدار وزن کاهش پیدا خواهد کرد. قبل از استفاده از اسکوتر برقی خود باید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید تا شناخت بهتری از آن به دست بیاورید.

 

خرید اسکوتر برقی 6.5 اینچ

وزن دستگاه

وزن دستگاه اکثر اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی معادل ۱۰ کیلوگرم است که شما می توانید به راحتی آن را حمل کنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که وزن سایر اسکوترهای برقی مانند آفرود خیلی بیشتر از این نوع اسکوتر است. فقط برای کسب اطلاعات بیشتر که مشخصات اسکوتر برقی شما چیست، می توانید به جعبه آن مراجعه کنید یا از فروشنده خود اطلاعات مورد نظر را بپرسید.

رانندگی در مکان های شیب دار

با استفاده از اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی می توانید به راحتی در شیب های ۱۵ الی حداکثر ۲۰ درجه اقدام به رانندگی کنید. این میزان شیب برای رانندگی در شهرها و مسافت های داخلی شهری بسیار مناسب است.

باتری اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

بهترین باتری اسکوتر برقی ال جی یا سامسونگ است. برای اینکه مطمئن شوید که باتری اورجینال را خریداری کرده اید، پیشنهاد می کنیم که بعد از خرید قاب باتری خود را باز کنید و برند باتری خود را چک کنید. یک راه دیگر خرید از فروشگاه های معتبر است و باید هنگام خرید از فروشنده خود گواهی نامه و ضمانت نامه های معتبر را درخواست دهید. تمام باتری های موجود در فروشگاه تهران اسکوتر اورجینال هستند و همکاران ما با افتخار گواهی اصل بودن اسکوتر برقی و باتری را برای شما ارائه خواهند داد.

باتری اورجینال اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ باید ۲۰ سلولی باشد. برخی نمونه های تقبلی در بازار موجود هستند که ۱۰ سلولی هستند.

اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ فقط مخصوص کودکان نیست!

برخلاف تصور برخی از افراد، اسکوترهایی با سایز ۶.۵ اینچ فقط مخصوص کودکان یا افراد با جثه کوچک نیست. این اسکوتر علی رغم اندازه کوچک شان، قادر هستند تا افراد تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کنند. بدنه این اسکوترها از آلومینیوم مقاوم ساخته شده است و در برابر انواع ضربه و فشار مقاوم هستند. البته یکی از مهم ترین مزایای این سایز اسکوتر قابلیت حمل و نقل آسان، آنها است. با توجه به اینکه وزن بدنه این نوع اسکوتر کم است، عمر باتری آن زیادتر از سایر سایزهای اسکوتر برقی است.

 

خرید اسکوتر برقی ارزان

شاسی اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی

اکثر شاسی اسکوترهای برقی ۶.۵، ۸ یا ۱۰ اینچی مشابه هم هستند. برخی از اسکوترها در ظاهر تفاوت کمی با هم دارند ولی در حالت کلی کارکرد و بخش داخلی آنها بسیار شبیه هم است.

چراغ های LED

امروزه بر روی اکثر اسکوترهای برقی چراغ های LED زیبا سوار شده است. این چراغ ها علاوه بر زیبایی آنها به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری در سطح شهر اقدام به راندن آنها بکنید. چون شما به وسیله این چراغ ها قابل شناسایی خواهید شد و می توانید گردش های خود به سمت چپ یا راست را مشخص کنید.

هنگام خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ باید به چه نکاتی توجه کنید؟

  • خرید از فروشگاه های معتبر
  • چه کسی قصد استفاده از اسکوتر برقی را دارد؟
  • اسکوتر برقی دسته دار یا بدون دسته؟
  • هدف شما از خرید اسکوتر برقی چیست؟ رفت و آمد داخل شهر یا تفریح
  • وزن شخص استفاده کننده چقدر است؟
  • چه مقدار بودجه برای خرید اسکوتر برقی دارید؟
  • کیفیت قطعات، گارانتی محصول و خرید از فروشگاه های معتبر
  • بهترین مارک اسکوتر برقی کدام است؟
  • گارانتی آیا واقعاً مفید است؟

 

اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی اسمارت بالانس ویل

این اسکوتر بسیار با کیفیت دارای گارانتی یک ساله پارسیان اسکوتر است و دارای باتری لیتیومی سامسونگ است، که باتری این دستگاه دارای گواهی بی قید و شرط است.

در صورت خرید این محصول از فروشگاه تهران اسکوتر، از ضمانت بازگشت رایگان کالا تا ۱۰۰ روزه بهره مند خواهید شد.

بیمه گارانتی طلایی دوساله پارسیان اسکوتر و کیف ضد آب اسکوتر نیز به صورت رایگان به شما ارائه خواهد شد.

دو سال گارانتی قطعات مکانیکی و الکترونیکی و هم چنین ۳۶ ماه خدمات پس از فروش از ویژگی های این اسکوتر برقی است.

وزن شخص استفاده کننده

افراد تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم می توانند از این اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ استفاده کنند.

شیب سطوح

این اسکوتر برقی قادر است در سطوحی با شیب حداکثر ۱۵ درجه حرکت کند.

حداکثر سرعت

حداکثر سرعت این اسکوتر برقی ۲۰ کیلومتر در ساعت است و این یک سرعت بسیار ایده ال برای اسکوتر برقی است و شما می توانید از رانندگی خود لذت ببرید.

زمان مورد نیاز برای شارژ شدن

برای تکمیل شدن شارژ این اسکوتر برقی به ۲ ساعت زمان نیاز دارید.

مسافت طی شده با یک بار شارژ

شما می توانید با یک بار شارژ مسافتی در حدود ۱۵ کیلومتر یا ۴ ساعت رانندگی بدون توقف را تجربه کنید.

وزن دستگاه

وزن این اسکوتر برقی ۱۲ کیلوگرم است که یک وزن مناسب برای افراد بالغ و البته نوجوانان است.

امکانات جانبی اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل

این اسکوتر برقی دارای بلوتوث و اسکوتر داخلی است و دارای ۲ عدد ال ای دی در قسمت جلویی است.

باتری

این اسکوتر برقی دارای باتری ۲۰ سلولی اورجینال سامسونگ است.

اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ irover

برند irover به عنوان یکی از با کیفیت ترین برندهای حوزه اسکوتر برقی در دنیا شناخته می شود که شما می توانید با خیال راحت این محصول را از سایت یا فروشگاه فیزیکی تهران اسکوتر تهیه کنید.

این محصول دارای لوازم جانبی و اکسسوری متفاوتی مانند بلوتوث، اسپیکر، ریموت کنترل و چراغ های LED است.

یکی از لوازم جانبی این اسکوتر برقی دسته جهت حمل اسکوتر است که شما می توانید با استفاده از این وسیله به راحتی اسکوتر برقی خود را جابه جا کنید.

اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ irover دارای برد ۳ تیکه KCQ است و جهت استقامت بیشتر شاسی آن به صورت شبکه ای ( لاله زنبوری ) است.

این اسکوتر دارای گواهی نامه پارسیان اسکوتر است و شما می توانید از ضمانت ۱۰۰ روز بازگشت استفاده کنید.

باتری های این اسکوتر اورجینال هستند. باتری اسکوتر برقی IROVER باتری ۲۰ سلولی سامسونگ است.

 

اسکوتر برقی و هوشمند ۶.۵ اینچی فیبر کربن Air Board

یکی دیگر از بهترین برندهای اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ اسکوتر برقی Air Board  است. این محصول مانند سایر محصولات موجود در فروشگاه دارای گارانتی بی قید و شرط پارسیان اسکوتر است که به همراه کیف ضدآب برای اسکوتر برقی شما است که این کیف به صورت رایگان به شما تقدیم خواهد شد.

باتری اسکوتر برقی

باتری اسکوتر برقی Air Board باتری لیتیومی سامسونگ است که به عنوان بهترین باتری اسکوترهای برقی موجود در بازار شناخته می شود.

سن شخص استفاده کننده

تمام افراد ۶ سال به بالا می توانند به راحتی از این نوع اسکوتر برقی استفاده کننده و از رانندگی با آن لذت ببرند.

محدودیت وزن شخص استفاده کننده

افرادی که وزنی تا ۱۲۰ کیلوگرم دارند، می توانند از این اسکوتر برقی استفاده کنند.

ضمانت نامه و گواهی نامه ها

این محصول دارای ۳۶ ماه خدمات پس از فروش است و شامل ۲ سال گارانتی قطعات مکانیکی و الکترونیکی است. شما می توانید با خیال راحت از باتری تان که دارای گارانتی بی قید و شرط است، لذت ببرید.

سرعت اسکوتر برقی

حداکثر سرعت استفاده از این اسکوتر برقی شامل سرعتی در حدود ۱۵ الی ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

میزان مسافت طی شده با هر بار شارژ

شما می توانید با هر بار شارژ اسکوتر برقی تان، مسافتی در حدود ۱۵ الی ۲۰ کیلومتر را طی کنید.

شیب سطوح

این اسکوتر در سطوح صاف و حداکثر ۱۵ الی ۳۰ درجه می تواند حرکت کند.

قدرت موتور: قدرت موتور اسکوتر برقی AIR BOARD معادل ۳۵۰ وات است.

باتری دستگاه: باترین این اسکوتر ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت است.

وزن خالص اسکوتر برقی: این اسکوتر برقی وزنی معادل ۱۰.۵ کیلوگرم را دارد.

نحوه عملکرد اسکوتر برقی AIR BOARD : این نوع مدل اسکوتر برقی دارای ۳ برد الکترونیکی مجزا اما هماهنگ است، که وظیفه ۲ برد آن اطلاع رسانی زاویه افقی اسکوتر برای حفظ تعادل افراد به برد مرکزی است و برد سوم وظیفه هماهنگی دو برد قبلی، تنظیم ولتاژ و جریان بین باتری و فرمان حرکت به موتور ( چرخ ها ) را دارند، به طوری که وقتی فرد اسکوتر سوار روی اسکوتر برقی می ایستد، تنها با ایستادن جریان الکترونیکی بین موتورها فعال شده و برای حرکت به جلو کافی است تا کمی بدن خود را به جلو مایل کند و به همین ترتیب برای پیچیش بایستی پدالها به صورت معکوس هم توسط پنجه پا زاویه داده شود تا فرد بتواند با آن به سمت های مورد نظرش حرکت نماید.

این اسکوتر به عنوان یکی از محبوب ترین اسکوترهای برقی ۳ تیکه شناخته می شود و این نوع اسکوتر کم ترین خرابی و بیشترین رضایت را بین کاربران دارا است.

تمام محصولات تهران اسکوتر اورجینال و دارای گواهی نامه و ضمانت نامه هستند.

تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر اورجینال هستند و دارای گواهی نامه ضمانت اصالت هستند و شما می توانید هنگام خرید از همکاران ما گارانتی پارسیان اسکوتر را دریافت کنید.

علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان همکاران ما، شما می توانید از طرح ۱۰۰ روز ضمانت بازگشت استفاده کنید.

آیا سابقه استفاده از اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی را داشته اید؟ این سایز اسکوترها چه مزایا و چه معایبی دارند؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.