اسکوتر هوشمند ناین بات: تاریخچه و ویژگی‌ها

اسکوتر هوشمند ناین بات

اسکوتر خود بالانس ناین بات محصولی است که شما ممکن است درباره‌ی آن چیزهای بسیار زیادی شنیده باشید و یا اینکه یکی از علاقه‌مندان به‌ خرید آن هستید. همانند سایر مقاله‌ها و اطلاع رسانی های ما، در این نوشته هم سعی خواهیم کرد تا بتوانید اطلاعات کامل و دقیقی از منابع موجود درباره‌ی اسکوتر هوشمند ناین بات به‌ شما بدهیم.

اسکوتر هوشمند ناین بات چیست؟

هنگامی که اسکوترهای هوشمند ایستاده برای اولین بار به ‌بازار معرفی شدند، اسکوتر هوشمند ناین بات یکی از تنهاترین اسکوترهای خود بالانس موجود در بازار بود که گواهی‌نامه‌ی استاندارد بین المللی UL 2272 را با خود به ‌همراه داشت. از آن زمان تا به‌ حال محصولات مشابه بسیار زیادی وارد بازار شده‌اند؛ برای راحتی انتخاب شما، ما سعی می‌کنیم اطلاعات دقیق و زیادی درباره‌ی انواع اسکوترهای هوشمند ناین بات به ‌شما بدهیم. همان طور که می‌دانید استاندارد بین بین‌المللی ۲۲۷۲ یک نوع جدید از گواهی‌نامه‌های استاندارد قابل اعتماد می‌باشد که می‌تواند ایمنی دستگاه شما را تضمین کند. اگرچه ما معتقدیم که اسکوتر هوشمند ناین بات شبیه یک اسکوتر خود بالانس معمولی نیست، اما باز هم بر طبق دسته‌بندی و طبقه‌بندی دولتی در میان گروه اسکوترهای برقی خود بالانس قرار می‌گیرد. خبر خوب درباره‌ی اسکوتر هوشمند ناین بات این است که اولین دستگاه اسکوتر خود بالانسی است که در جهان توانسته گواهی‌‎نامه استاندارد بین المللی را به‌ خود اختصاص دهد. این می‌تواند شما را مطمئن کند که در حال حاضر یکی از قابل اعتمادترین و ایمن‌ترین اسکوترهای برقی ممکن را دارید خریداری می‌کنید.

خرید اسکوتر هوشمند ناین بات

یکی از روش‌های آسان تهیه‌ی اسکوتر هوشمند ناین بات، سرزدن به‌ سایت‌های معتبرخارجی مانند آمازون و داخلی مانند تهران اسکوتر است. آمازون تنها سایتی است که می‌تواند محصول مورد نظر را به‌ صورت مستقیم از کارخانه‌ی تولید کننده، به‌ دست مصرف‌کننده برساند. شما می‌توانید اسکوترهای مورد نظر خودتون را با حداقل قیمت و قیمت‌های رقابتی از وب‌سایت ما خریداری کنیمد. همین‌طور با خرید از سایت آمازون شما می‌توانید گارانتی محصول و همین‌طور گارانتی ارسال را داشته باشید. قبل از خرید از هر محل دیگری به ‌شما پیشنهاد می‌‌کنیم، قیمت‌های موجود روی سایت تهران اسکوتر را با قیمت‌های ارائه شده در سایر محل‌های فروش این نوع از اسکوترهای برقی خود بالانس مقایسه کنید.

همان طور که همیشه در تمام قسمت‌های اطلاع‌رسانی سایت به ‌شما گوشزد می‌کنیم، اولین و مهم‌ترین عاملی که شما باید در هنگام خرید یک اسکوتر برقی خود بالانس به ‌آن بپردازید، مسئله‌ی ایمنی می‌باشد که پیشنهاد ما به ‌شما این است که در صورت نداشتن گواهی‌نامه‌ی بین المللی ایمنی از خرید هر نوع اسکوتر برقی خود بالانس خودداری کنید. همان‌‍‌‌طور که استفاده از اسکوتر برقی خود بالانس در اوایل ورود آن به ‌بازار بسیار هیجان انگیز بود با یک اتفاق ناگوار باعث شد به‌ همان اندازه هم ترسناک باشد و آن اتفاق عبارت بود از انفجار و آتش سوزی بسیاری از مدل‌های ارزان قیمت اسکوترهای برقی خود بالانس. این اتفاق تاسف‌بار باعث شد که دولت آمریکا گواهی‌نامه‌ی ضمانت را جزء الزامات این دستگاه برقی قرار دهد.

هنگام خرید هر محصول الکترونیکی که دارای یک باتری لیتیومی یونی است باید بسیار مراقب باشید تا مطمئن شوید که شرکت تولید کننده‌ی آن یک محصول قانونی و استاندارد را به‌ شما تحویل داده است. محصولاتی با کیفیت پایین یا با باتری‌های کم کیفیت می‌تواند بسیار خطرناک باشند و اغلب باعث انفجار می‌شود. انگار که شما در حال سواری روی یک بمب ساعتی باشید.

شرکت سازنده‌ی اسکوتر ‌هوشمند ناین بات یکی از معتبرترین شرکت‌های رباتیک است که در این زمینه پیشرفت و تجربه‌ی بسیاری دارد و یکی از پیشگامان فناوری تولید این محصول است.

اسکوتر هوشمند ناین بات

به ‌عنوان کسی که علاقه‌مند به ‌خرید اسکوتر هوشمند ناین بات است از شما انتظار می‌رود که بدانید شما با خرید اسکوتر هوشمند ناین بات دیگر با یک اسکوتر خود بالانس معمولی دو چرخ طرف نیستید. اسکوتر اشاره شده، یک دستگاه کاملا متفاوت با یک کلاس بالاتر است. شاید باید بدانید که احتمالاً از نظر تکنولوژی با یکی از پیشرفته‌ترین اسکوترهای خود بالانس مواجه هستید. به ‌علت داشتن تکنولوژی بسیار بالا باید به ‌شما بگویم که یک سر و گردن بالاتر از تمامی رقبای خود پیش می‌رود. در اسکوتر هوشمند ناین بات شما به ‌جای اینکه سعی کنید دستگاه خود را برای کنترل مسیر با کج کردن پاها و یا وزن بدن‌‎تان هدایت کنید، از یک فرمان کوچک متحرک برای کنترل مرکز دستگاه خود استفاده خواهید کرد. در واقع این یک میله‌ی کنترل مرکزی است که به ‌ارتفاع دلخواه شما قابل تنظیم است. در واقع در این قسمت شما به‌ جای کنترل دستگاه با دست‌هایتان باید بتوانید با زانوهای خود به‌ آرامی روی پدال‌ها فشار آورده و میله را به‌ سمت راست یا چپ حرکت دهید، هر چقدر که شما این فشار را بیشتر کنید سرعت بیشتری به‌ دست خواهید داد.

میله‌ی فرمان به ‌صورت ارگونومیک طراحی شده است تا بتواند بدن شما را با موقعیت مورد نظر به ‌راحتی متصل کند. در واقع اسکوتر هوشمند ناین بات سعی کرده است مشکل عدم ثبات و یا لرزش‌های زیاد اسکوترهای خود بالانس دیگر را با استفاده از این کنترل حل کند.

تکنولوژی به کار رفته در ساخت اسکوتر ناین بات

در اصل این اسکوتر برقی خود بالانس به ‌گونه‌ای طراحی شده است تا بتوانند روی تمام سطوح اعم از شن، ماسه و حتی ماسه‌های ساحلی مانند ساحل دریا به ‌راحتی حرکت کند. حتما حدس زده‌اید که رانندگی و سواری با اسکوتر هوشمند ناین بات بسیار لذت بخش‌تر و هیجان انگیزتر از سایر اسکوترهای برقی خواهد بود. اگر شما از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید صحنه‌هایی از اسکوتر سواری خود را فیلم برداری و یا عکاسی کنید باید بدانید که داشتن اسکوتر هوشمند ناین بات به‌ شما این کمک را خواهد کرد تا بدون لرزش‌های اضافی و با اعتماد به‌ نفس بیشتری بتوانید تمام صحنه‌های مورد نظر خود را فیلم برداری و یا عکاسی کنید. باید بدانید که این اسکوتر خود بالانس بسیار سریع است و می‌تواند روی یک زمین مسطح و صاف در طول ۳ ثانیه به سرعت تقریبی ۹ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت که این اسکوتربرقی می‌تواند به ‌خود بگیرد ۱۸ کیلومتر در ساعت است. اما به ‌یاد داشته باشید با داشتن سرعت بالاتر امکان تخلیه زودتر باتری هم وجود دارد. به ‌نظر می‌رسد اسکوتر هوشمند ناین بات توانسته است پیشرفت خود را در امر باتری‌ها هم نشان دهد و باتری‌های این دستگاه در سرعتی بیشتر از سرعت اسکوترهای معمولی شارژ می شود. اگر از بازی با اسباب بازی‌های کوچکی مانند اسکوترهای برقی خود بالانس قدیمی و معمولی خسته شده‌اید، به ‌شما پیشنهاد می‌دهیم به ‌یک نسل بالاتر نقل مکان کنید و با خرید یک اسکوتر هوشمند ناین بات آزادی عمل بیشتری را برای جابجایی و هیجان بیشتری را برای بازی و یا لذت بردن تجربه کنید. یکی از بزرگ تفاوت‌های  و فاحش اسکوترهای برقی حاضر با سایر اسکوترها داشتن لاستیک‌های بسیار قوی در حدود ۱۰.۵ اینچ می‌باشد. اسکوترهای برقی خود بالانس معمولاً دارای تایرهای کوچکتری هستند که از جنس سخت‌تر می‌باشد و همین امر باعث می‌شود در سطوح بسیار ناصاف و خشن دچار مشکلاتی شوند. اما چرخ‌های قوی و مخروطی اسکوتر خود بالانس ناین بات، به ‌آرامی می‌تواند روی تمام سطوح نامناسب هم پیش برود.

سنسورهای چندگانه‌ی جاسازی شده در اسکوتر هوشمند ناین بات با استفاده از یک الگوریتم نرم افزاری توسعه یافته و کامل شده در طول یک دهه، این امکان را به ‌شما می دهد تا بتوانید با قابلیت‌های بیشتری مواجه شوید. این دستگاه می‌تواند در طول مسیر به‌ طور خودکار عواملی مانند شدت ترمز، شتاب و حساسیت کنترل را تعدیل کند تا بتواند راحتی بیشتری را در هنگام رانندگی به‌ شما بدهد. در واقع باید به ‌شما بگوییم که اسکوتر هوشمند ناین بات به‌ معنای کامل کلمه یک اسکوتر هوشمند می‌باشد. از آنجایی که همه سیستم‌های حسگر، کنترل و سیستم تعلیق این دستگاه بسیار پیشرفته است، بیشتر از اینکه با یک اسکوتر روبه‌رو باشید شما با یک روبات پیشرفته روبرو هستید. به ‌دلیل پیشرفتگی بسیار بالای این دستگاه‌های خود بالانس، شما می‌توانید اسکوتر هوشمند ناین بات را با نام “نسل دوم از اسکوترهای برقی خود بالانس” بشناسید. خبر خوب این است که با تمام ویژگی‌های اضافه شده روی این دستگاه، هنوز هم به‌ اندازه کافی کوچک و قابل حمل می‌باشد. یادگیری و رانندگی با این اسکوتر برقی هنوز هم به‌ اندازه اسکوترهای برقی خود بالانس معمولی آسان و راحت است.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع:  hoverboardselectric