نکاتی درباره انتخاب اسکوتر خود بالانس

انتخاب اسکوتر خود بالانس

بررسی‌های موجود بهترین پیشنهادها را در مورد انتخاب اسکوتر خود بالانس به شما می‌دهد. در حالی که به جای اینکه فقط به آنها اعتماد کنیم. ما به شما توصیه می‌کنیم که تمرین‌های خانگی هم انجام دهید، چون به همان اندازه‌ی این بررسی‌ها می‌تواند کمک کند، برای اینکه پست زیر شما را با تحقیقات، جزئیات و دانش معتبر برای انتخاب اسکوتر خود  بالانس آشنا و مجهز می‌کند.

ویژگی‌های امنیتی

یک هاوربرد با ویژگی‌های ایمنی اضافی مانند حالت محافظت، می‌تواند در مواقع افزایش سرعت به سرعت غیر مجاز و بیشتر از سرعت تعیین شده و یا موارد دیگر با صدای بیب شما را مطلع کند و به این ترتیب به شما هشدار دهد. هشدار دیگری که هاوربرد در آن موقعیت شروع به بوق زدن می‌کند، موقعی است که شارژ باتری  به کمتر از ده درصد رسیده باشد که در نهایت و بعد از پایین آمدن سرعتش متوقف می‌شود. در طول این فرآیند، این تضمین به شما داده می‌شود که با کم شدن سرعت، خطر بطور چشم‌گیری کاهش می‌یابد و شما بلافاصله می‌توانید آماده‌ی کنترل وسیله‌ی نقلیه‌ی خود باشید.

حجم چرخ ها مهم است

اندازه‌ی اسکوتر خود بالانس جزو نگرانی‌های اولیه خریداران و استفاده کنندگان اسکوتر برقی می‌باشد، مخصوصاً اگر شما این وسیله را به عنوان هدیه برای فرزند زیر چهارده سال خود می‌خرید. بهترین چیزی که باید در هنگام خرید یک اسکوتر برقی مد نظر داشته باشید، اندازه ی ضخامت چرخ‌های آن است. بازار فروش مملو از اسکوترهای متنوع طراحی شده برای بچه‌ها است. در موقع تولید هر چقدر هم که در مقایسه با بقیه‌ی محصولات مشابه کوچک باشند باز به اندازه‌ی پاها دقت شده است، در عین حال به کم بودن وزن این وسیله‌ی نقلیه هم اهمیت داده می‌شود. برای اینکه می‌دانیم در صورتی که یک بچه بخواهد هاوربرد خود را با خود به این‌ور و آن‌ور ببرد، باید این وسیله در حد مناسبی سبک و قابل حمل برای بچه ها باشد تا آنها بتوانند به راحتی حملش کنند.

توصیه می‌شود کودکان سراغ اسکوترهای با چرخ‌های کوچکتر بروند، چرا که آن‌ها بصورت اتوماتیک سبک‌تر هستند. اما بعد جنبه‌ی فنی و تکنیکی مسئله به میان می‌آید و آن هم این است که شما می‌خواهید هاوربرد شما در چه وزنی باشد. سبک باشد یا سنگین. هنگام انتخاب اسکوتر خود بالانس می‌توانید به وزن شخص استفاده کننده نیز استفاده کنید. بدین صورت که اسکوترهای خودبالانس توانایی تحمل وزن‌های مختلفی از تقریبن ۵۰ کیلوگرم تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارا هستند. در صورتی که تمایل داشته باشید اطلاعات بیشتری درباره انواع اسکوتربرقی به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم این پست را در بخش مقالات ما مطالعه کنید.

همان‌ گونه که بیان شد برای انتخاب اسکوتر خود بالانس براساس نیازتان می‌توانید اسکوترهای سبک یا سنگین را خرید کنید. مانند همان فضای موجود در زیر هاوربرد، که انتظار دارید از اندازه‌اش مطمئن شوید. شما به راحتی می‌توانید براساس نیازمندی خود انتخاب کنید. اگر شما فضای بزرگتر و فاصله‌ی بیشتری از زمین می‌خواهید،  اسکوتری با چرخ‌های بزرگتر می‌تواند بهترین انتخاب برای‌تان باشد.

دامنه

در حالی که شما دارید یک اسکوتر خود بالانس انتخاب می‌کنید، احتیاج دارید که دامنه‌ی سرعت  اسکوتر انتخاب شده را هم چک کنید، که در شرایط ایده‌آل باید حداقل ۱۰ کیلومتر باشد. اما اگر با دامنه سرعت پایین‌تر هم موافقید باید بگوییم تصمیم با شماست، چون این شمایید که مسئول حمل و نقل این وسیله به این‌طرف و آن‌طرف هستید. فاکتورهای دیگری هم وجود دارد که طیف دامنه ی باتری را هم تعیین می‌کند، فاکتورهایی مثل وزن بدنه، نوع کف‌پوش که باید بگوییم بسته به محل و زمینی است شما قرار است در آن برانید، کیفیت باتری به همان اندازه‌ی میزان سرعت در انتخاب یک هاوربرد می‌تواند مهم باشد. اغلب یک تا دو ساعت زمان برای شارژ یک باتری مورد نیاز است.

حتماً بررسی کنید که باتری‌ها از نوع با کیفیت باشند.

آب حیات و یا ستون فقرات اصلی یک اسکوتر خود بالانس باتری آن است و نقش بسیاری در انتخاب یک اسکوتر خود بالانس مناسب دارد. علاوه بر آن یک هاوربرد با یک باتری با کیفیت عالی می‌تواند ساعات راحت و خوشی را برای شما به هنگام رانندگی تضمین کند. از طرف دیگر، باتری که تند تند تخلیه می‌شود، می‌تواند عامل ایجاد مشکل باشد، مثلاً در میان راه شما را بگذارد و به این ترتیب شما مجبورید که برگردید و آن را دوباره شارژ کنید. هم‌چنین یک باتری با کیفیت پایین می‌تواند سرعت شما را هنگام حرکت پایین بیاورد که این هم باعث ایجاد یک اجبار برای راننده می‌شود تا از مسیر مورد حرکت بیرون بیاید و این روند می‌تواند به راننده آسیب بزند. یک باتری غیر استاندارد همچنین می‌تواند در ماقبل شعله‌های آتش منفجر شود. باتری‌های مارک‌دار از شرکت‌های تجاری معتبر و مشهور، باید امتحان شده و با اطمینان مصرف باشند، حتماً نباید از یک مارک تجاری بسیار مشهور استفاده کنید اما در نهایت باید واقعاً اصل و با کیفیت باشد.

قیمت

اسکوترهای خودبالانس با لوازم جانبی بیشتر مطمئناً کمی گرانتر خواهند بود، اما این بیشتر به نفع شما خواهد بود.

نظریات نهایی

در نهایت و در حال حاضراگر شما توصیه‌ها و نکات بالا را درباره ی انتخاب اسکوتر خود بالانس به دقت مطالعه بفرمایید، سفر شما برای داشتن بهترین انتخاب کار بسیار سختی نخواهد بود.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.